APRILIA BIKERS HELLAS

Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Τεχνικά θέματα για όλους => Μήνυμα ξεκίνησε από: BOUSNAK στις Σεπτέμβριος 01, 2016, 10:48:34 μμ

Τίτλος: Κατανάλωση καυσίμου με 95 οκτανιων έναντι 100 οκτανιων
Αποστολή από: BOUSNAK στις Σεπτέμβριος 01, 2016, 10:48:34 μμ
Το ερώτημα είναι εάν υπάρχει μείωση στην κατανάλωση εάν κάποιος χρησιμοποιεί 100αρα από το να χρησιμοποιεί 95αρα.
Εννοείται στις ίδιες συνθήκες. Αν δηλαδή αυτά που λένε ότι γίνεται καλύτερη καύση άρα καλύτερη απόδοση άρα λιγότερο γκάζι άρα λιγότερη κατανάλωση, μπορεί να ισχύουν.

Το πρώτο μήνυμα θέλω να είναι του Θωμά  :D
Τίτλος: Απ: Κατανάλωση καυσίμου με 95 οκτανιων έναντι 100 οκτανιων
Αποστολή από: ksaplostra στις Σεπτέμβριος 02, 2016, 12:09:05 πμ
για κάποιο περίεργο λογο,το μηχανάκι παει πολυ καλύτερα και βγαζει περισσότερα χλμ με vpower αντι με τη vpower racing.
Τίτλος: Απ: Κατανάλωση καυσίμου με 95 οκτανιων έναντι 100 οκτανιων
Αποστολή από: naftilos στις Σεπτέμβριος 02, 2016, 01:40:35 πμ
Μια 100αρα σε σχέση με μια 95αρα σε έναν κίνητρα σχετικά χαμάλης συμπίεσης δεν θα έχουν κάποια μετρίσιμη διάφορα στην απόδοση θα καούν όμως και οι 2 χωρίς πρόβλημα.
Εκεί που θα κάνει η 100αρα τη διαφορά, θα είναι σε έναν κινητήρα με υψηλή συμπίεση όπου η 100αρα θα αποδώσει τα αναμενόμενα, ενώ η 95αρα η θα κτυπάει Πειράκια και θα μειώνετε η απόδοση αν ο κινητήρας δεν έχει αντικροτικό αισθητήρα. Eνώ αν έχει θα αλλάξει o εγγεφαλος το χρονισμό της ανάφλεξης για να μη βαραει, μειώνοντας πάλι την απόδοση και αυξάνοντας την κατανάλωση.
Κάθε κινητήρας για την βενζίνη που έχει σχεδιαστεί. Δεν πιστεύω στην πανάκεια της 100αρας που το μαρκετιν προσπαθεί να μας περάσει δια πασαν νοσο, να τη βάζουμε παντού και τα μηχανάκια να γίνονται πυρηνοκινητα, να την πίνουμε και καταπολεμάμε τον καρκίνο και δεν ξέρω τι άλλο .  :ohyes:
Τίτλος: Απ: Κατανάλωση καυσίμου με 95 οκτανιων έναντι 100 οκτανιων
Αποστολή από: BOUSNAK στις Σεπτέμβριος 02, 2016, 09:21:15 πμ
Μια 100αρα σε σχέση με μια 95αρα σε έναν κίνητρα σχετικά χαμάλης συμπίεσης δεν θα έχουν κάποια μετρίσιμη διάφορα στην απόδοση θα καούν όμως και οι 2 χωρίς πρόβλημα.
Εκεί που θα κάνει η 100αρα τη διαφορά, θα είναι σε έναν κινητήρα με υψηλή συμπίεση όπου η 100αρα θα αποδώσει τα αναμενόμενα, ενώ η 95αρα η θα κτυπάει Πειράκια και θα μειώνετε η απόδοση αν ο κινητήρας δεν έχει αντικροτικό αισθητήρα. Eνώ αν έχει θα αλλάξει o εγγεφαλος το χρονισμό της ανάφλεξης για να μη βαραει, μειώνοντας πάλι την απόδοση και αυξάνοντας την κατανάλωση.
Κάθε κινητήρας για την βενζίνη που έχει σχεδιαστεί. Δεν πιστεύω στην πανάκεια της 100αρας που το μαρκετιν προσπαθεί να μας περάσει δια πασαν νοσο, να τη βάζουμε παντού και τα μηχανάκια να γίνονται πυρηνοκινητα, να την πίνουμε και καταπολεμάμε τον καρκίνο και δεν ξέρω τι άλλο .  :ohyes:

θα εχει διαφορα στην καταναλωση ??? εστω σε αυτο με την υψηλη συμπιεση ???
Τίτλος: Απ: Κατανάλωση καυσίμου με 95 οκτανιων έναντι 100 οκτανιων
Αποστολή από: Argyris στις Σεπτέμβριος 02, 2016, 09:44:18 πμ

θα εχει διαφορα στην καταναλωση ??? εστω σε αυτο με την υψηλη συμπιεση ???


Σε κινητήρες με υψηλή συμπίεση κινητήρα  ανεβαίνει η θερμοδυναμική απόδοση και ο κινητήρας μπορεί να εκμεταλευτεί τα οκτάνια της 100άρας δημιουργώντας καύση χωρίς πειράκια.











Τίτλος: Απ: Κατανάλωση καυσίμου με 95 οκτανιων έναντι 100 οκτανιων
Αποστολή από: BOUSNAK στις Σεπτέμβριος 02, 2016, 09:48:22 πμ
καλα ειναι ολα αυτα που λετε αλλα διαφορα στην καταναλωση υπαρχει ?
Τίτλος: Απ: Κατανάλωση καυσίμου με 95 οκτανιων έναντι 100 οκτανιων
Αποστολή από: Argyris στις Σεπτέμβριος 02, 2016, 10:02:00 πμ
καλα ειναι ολα αυτα που λετε αλλα διαφορα στην καταναλωση υπαρχει ?


Θεωρητικά ναι πρακτικά νομίζω διαφορά θα μπορούσες να δεις σε κινητηρες turbo και αυτό οσον αφορά την απόδοση τους και όχι της κατανάλωση.
Τίτλος: Απ: Κατανάλωση καυσίμου με 95 οκτανιων έναντι 100 οκτανιων
Αποστολή από: S-T στις Σεπτέμβριος 02, 2016, 11:31:17 πμ
H διαφορά που βλέπουμε στην κατανάλωση πιστεύω οφείλεται στην μέτρια ποιότητα της απλής βενζίνης.
Τίτλος: Απ: Κατανάλωση καυσίμου με 95 οκτανιων έναντι 100 οκτανιων
Αποστολή από: Anestis στις Σεπτέμβριος 02, 2016, 11:40:34 πμ
H διαφορά που βλέπουμε στην κατανάλωση πιστεύω οφείλεται στην μέτρια ποιότητα της απλής βενζίνης.


Σωστοτατος !!! :ohyes: ;)
Τίτλος: Απ: Κατανάλωση καυσίμου με 95 οκτανιων έναντι 100 οκτανιων
Αποστολή από: naftilos στις Σεπτέμβριος 02, 2016, 12:40:26 μμ
καλα ειναι ολα αυτα που λετε αλλα διαφορα στην καταναλωση υπαρχει ?
Σε έναν κινητήρα υψηλής συμπίεσης θα υπάρχει διαφορά στην κατανάλωση με την 100αρα.
Γιατί  σε έναν τέτοιο κινητήρα η χρήση της 95αρας θα προκαλεί προαναφλέξεις όποτε και ο κινητήρας θα χάνει σε απόδοση έργου για την ιδία ποσότητα βενζίνης με την 100αρα. Η θα χρειαστεί αναπροσαρμογή της χαρτογράφησης της ανάφλεξης για να μην κτυπάει πειρακια που πάλι θα οδηγήσει σε μειωμένη απόδοση έργου σε σχέση με την ιδία ποσότητα της βενζίνης με την 100αρα.
Για ένα κινητήρα χαμηλής συμπίεσης αν υπάρχει διάφορα σε ορισμένες περιπτώσεις, το πιθανότερο είναι ότι οφείλετε στη νοθεία της 95αρας σε σχέση με την 100αρα
Τίτλος: Απ: Κατανάλωση καυσίμου με 95 οκτανιων έναντι 100 οκτανιων
Αποστολή από: pegasakos στις Σεπτέμβριος 02, 2016, 08:02:35 μμ
Κατα την αποψη μου δεν υπαρχει διαφορα στην καταναλωση και αν υπαρχει ειναι τοσο μικρη που δυσκολα γινετε αντιληπτη ακομα και με την ευλάβεια μετρησης του Θωμά :kalo:   
Ο λογος ειναι απλος γιατι δεν αλλαζει η χωρητικότητα του θαλαμου καυσης. Ιδια ποσοτητα επαιρνε με 95αρα ιδια παιρνει και με 100αρα.
Οι διαφορες ειναι στην ποιοτητα καυσης. Η 95 ακομα και σε ενα καλα ρυθμισμένο κινητηρα ισως αφησει καποια καταλυπα ακαυστης βενζινης στον θαλαμο τα οποια θα βγουν απο την εξατμιση με την 100αρα ανεβαινει  κατα πολυ η ποιοτητα καυσης και με αποτελεσμα να εχουμε καλυτερη αποδοση του κινητηρα. Αλλα απο κατανάλωση δεν νομιζω οτι υπαρχει οφελος σε LIT/100 χιλ. Απο κοστος νομιζω οτι αμεσα βγαινει ποιο ακρυβα αλλα μακροπροθεσμα λογο καλυτερης καυσης υπαρχει καποιο κερδος.
Τίτλος: Απ: Κατανάλωση καυσίμου με 95 οκτανιων έναντι 100 οκτανιων
Αποστολή από: stelios στις Σεπτέμβριος 02, 2016, 09:27:56 μμ
μία γνώμη βάσει εμπειρίας

σε σκούτερ με μοτέρ Piaggio 300cc,με απλή BP έβγαζε περίπου 200χλμ. ανά γέμισμα.
με BP 100 Ultimate έβγαζε περίπου 30χλμ. περισσότερα.

σε ίδιες συνθήκες και παρόμοια χρήση.
Τίτλος: Απ: Κατανάλωση καυσίμου με 95 οκτανιων έναντι 100 οκτανιων
Αποστολή από: BOUSNAK στις Σεπτέμβριος 02, 2016, 09:35:57 μμ
μία γνώμη βάσει εμπειρίας

σε σκούτερ με μοτέρ Piaggio 300cc,με απλή BP έβγαζε περίπου 200χλμ. ανά γέμισμα.
με BP 100 Ultimate έβγαζε περίπου 30χλμ. περισσότερα.

σε ίδιες συνθήκες και παρόμοια χρήση.
:kalo:
Τέτοια εμπειρία - δοκιμή έχει κάνει κανείς άλλος?
Τίτλος: Απ: Κατανάλωση καυσίμου με 95 οκτανιων έναντι 100 οκτανιων
Αποστολή από: ksaplostra στις Σεπτέμβριος 03, 2016, 01:04:51 πμ
μία γνώμη βάσει εμπειρίας

σε σκούτερ με μοτέρ Piaggio 300cc,με απλή BP έβγαζε περίπου 200χλμ. ανά γέμισμα.
με BP 100 Ultimate έβγαζε περίπου 30χλμ. περισσότερα.

σε ίδιες συνθήκες και παρόμοια χρήση.
:kalo:
Τέτοια εμπειρία - δοκιμή έχει κάνει κανείς άλλος?
με vpower racing αγρινιο-ιωαννινα 41€
me vpower ιωαννινα-θεσσαλονικη 30€  :h22: :h22: :h22: :h22: :h22:
Τίτλος: Απ: Κατανάλωση καυσίμου με 95 οκτανιων έναντι 100 οκτανιων
Αποστολή από: ifylios72 στις Σεπτέμβριος 03, 2016, 10:14:59 πμ
Επειδή αυτό το θέμα έχει ξανασυζητηθεί 94031 φορές και έχουν δοθεί 859 εκατομμύρια ιδέες και απαντήσεις ..........

όπως λέει ο Peg πιο πάνω απλά κερδίζεις σε καλύτερη καύση και συντήρηση του κινητήρα.

Για να κερδίσεις σε απόδοση και κατά συνέπεια χιλιόμετρα πρέπει ο ίδιος όγκος καυσίμου να παράγει πολύ μεγαλύτερο

όγκο αερίων ώστε να πετυχαίνει κανείς περισσότερους κύκλους καύσης με λιγότερο καύσιμο. Αυτό δεν το πετυχαίνει η

κατοστάρα (ούτε κάν αν ήτανε εικοσάρα σε ηλικία) .

Με την σημερινή τεχνολογία έχουμε αντιληφθεί ότι η οικονομία κατανάλωσης καυσίμου δεν μπορεί να επιτευχθεί

περισσότερο από αυτό που είναι με καλύτερα καύσιμα.

Με διαφορετικής σχεδίασης και λειτουργίας μηχανές μπορεί να επιτευχθεί φανερά καλύτερη απόδοση ανά λίτρο βενζίνης



Το κόστος αλλαγής σε αυτή την κατεύθυνση ενόψει των ηλεκτρικών κινητήρων δείχνει να είναι βλακεία γι'αυτό δεν το

προχωράει κανείς.

Στα δικά μας/σας απλής τεχνολογίας μοτέρ το να προσπαθείς να βγάλεις περισσότερα χιλιόμετρα θυμίζει αλχημιστές που

προσπαθούσαν να μετατρέψουν τα παλιοσίδερα σε χρυσό.









ΥΓ: Όλα αυτά ισχύουν για όλους εκτός του Θωμά..... Ο σεβαστός συντροχοσυνυποφέρων μπορεί να βγάλει περισσότερα

χιλιόμετρα από ξύδι, ρακί, κάρβουνο ακόμη και από καμμιά ........ 150άρα
Τίτλος: Απ: Κατανάλωση καυσίμου με 95 οκτανιων έναντι 100 οκτανιων
Αποστολή από: dennis the menace στις Σεπτέμβριος 03, 2016, 08:41:07 μμ
Hello guys! Προσωπικά αυτό που έχω παρατηρήσει και πιο έντονα στο αυτοκίνητο είναι ότι το μοτέρ τραβάει πιο καλά  με την 100αρα. Δηλαδή με λιγότερο άνοιγμα του γκαζιού, άρα λιγότερη παροχή καυσίμου, ανεβάζει πιο ευκολα στροφές. Άρα καις λιγότερο... Καπως έτσι το εχω αντιληφθεί εγω!
Τίτλος: Απ: Κατανάλωση καυσίμου με 95 οκτανιων έναντι 100 οκτανιων
Αποστολή από: bip-bip manos στις Σεπτέμβριος 04, 2016, 05:30:15 μμ
Άσχετο – σχετικό Προσπαθώ να βάλω μεθανόλες και δεν μπορώ έχω μπερδευτεί......
Μιλάμε για Καύσιμο 115 οκτανίων πάντα !!!! Έχω χωροταξίακο πρόβλημα στο touono!!! :P :P :P
Τίτλος: Απ: Κατανάλωση καυσίμου με 95 οκτανιων έναντι 100 οκτανιων
Αποστολή από: DI.G στις Σεπτέμβριος 04, 2016, 07:40:57 μμ
Άσχετο – σχετικό Προσπαθώ να βάλω μεθανόλες και δεν μπορώ έχω μπερδευτεί......
Μιλάμε για Καύσιμο 115 οκτανίων πάντα !!!! Έχω χωροταξίακο πρόβλημα στο touono!!! :P :P :P

Αμα θες να λαμπαδιασεις το tuono...δικαιωμα σου...αλλά οχι πανω στο βουνο...το δασος τι σου φταιει??? :P :P
Τίτλος: Απ: Κατανάλωση καυσίμου με 95 οκτανιων έναντι 100 οκτανιων
Αποστολή από: bip-bip manos στις Σεπτέμβριος 05, 2016, 05:55:52 πμ
Θα έχω κ πυροσβεστήρες!!!
Προς το παρόν μόνο διαλυτικό νιτρου βάζω!!!!
Τίτλος: Απ: Κατανάλωση καυσίμου με 95 οκτανιων έναντι 100 οκτανιων
Αποστολή από: 2STROKE στις Σεπτέμβριος 05, 2016, 02:31:52 μμ
στο τουονο εβαζα και 100 αρ και vpower δεν παρατηρησα διαφορα σε χλμ οταν ηταν μικτος κυκλος
οταν όμως κυκλοφορουσε εντος πολης με πρωτη δευτερα αντε τριτη η διαφορα στην καταναλωση εφτασε τα 30 χλμ (περισσοτερα η 95 ) το τελειως αντιθετο παρατηρησαν φιλοι σε μικρότερους κινητήρες μεχρι 400 κυβικα