APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Τεχνικά θέματα για όλους => Μήνυμα ξεκίνησε από: nasos-v στις Νοέμβριος 10, 2009, 11:23:20 μμ
-
τι διαφορα εχουν ρε παιδια οι full floating απο τους ημι-floating?
ξερει καποιος?
ποιος απο τους δυο ειναι καλητερος?
:a016
-
τι διαφορα εχουν ρε παιδια οι full floating απο τους ημι-floating?
ξερει καποιος?
ποιος απο τους δυο ειναι καλητερος?
:a016
τη διαφορά με τους fully floating θα μπορέσεις να την εκτιμήσεις κυρίως στην πίστα , εκεί όπου και οι απαιτήσεις και οι θερμοκρασίες είναι μεγαλύτερες.
-Καλύτερη αίσθηση και μεγιστοποίηση της επιφάνειας επαφής (τριβής) ακόμα και σε μεγάλες θερμοκρασίες.
-Μικρότερη αντίσταση όταν τα φρένα δεν είναι πατημένα συνεπώς και λιγότερη τριβή ...
-Τέλος μεγαλύτερη ακόμα ανοχή στις στρεβλώσεις λόγω αυξημένης θερμοκρασίας
Όλα μαζί συμβάλλουν στο να "κουράζονται" πολύ πιο δύσκολα τα φρένα και να αντέχουν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα την σκληρή χρήση.
:bye: :bye: :bye:
-
τι διαφορα εχουν ρε παιδια οι full floating απο τους ημι-floating?
ξερει καποιος?
ποιος απο τους δυο ειναι καλητερος?
:a016
τη διαφορά με τους fully floating θα μπορέσεις να την εκτιμήσεις κυρίως στην πίστα , εκεί όπου και οι απαιτήσεις και οι θερμοκρασίες είναι μεγαλύτερες.
-Καλύτερη αίσθηση και μεγιστοποίηση της επιφάνειας επαφής (τριβής) ακόμα και σε μεγάλες θερμοκρασίες.
-Μικρότερη αντίσταση όταν τα φρένα δεν είναι πατημένα συνεπώς και λιγότερη τριβή ...
-Τέλος μεγαλύτερη ακόμα ανοχή στις στρεβλώσεις λόγω αυξημένης θερμοκρασίας
Όλα μαζί συμβάλλουν στο να "κουράζονται" πολύ πιο δύσκολα τα φρένα και να αντέχουν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα την σκληρή χρήση.
:bye: :bye: :bye:
εισαι αρχοντας!!!! ;) ;) ;)
:a016 :a016
-
Ξέχασε να σου πει ότι κάνουν βαβουρα (σα ducati ξηροκάμπανο σε χαμηλό volume :h22: :h22:)
-
ναί ο Βύρωνας έχει δίκιο.....εγώ αναφέρθηκα μόνο στα θετικά
κάνουν θόρυβο , όχι πολύ στην αρχή , αλλά όσο φαγώνονται τα pins κάνουν και περισσότερο.
Μπορούν να αλλαχτούν τα pins όμως όταν χρειαστεί (σπάνια)...
Πάντως η αίσθηση τους είναι μοναδική και προσωπικά δεν πρόκειται να ξαναβάλω κάτι άλλο (παρεμπιπτόντως εμένα δεν κάνουν θόρυβο εκτός κάτι τακ /τσικ όταν πατάω το φρένο δυνατά σε στάση.
Αν έτρεχα σε πίστα βέβαια θα είχα βάλει και σιδερένιους αντί για ανοξείδωτους για ακόμα καλύτερη αίσθηση...(σκουριάζουν με το νερό όμως!!!) :bye: :bye:
-
(σκουριάζουν με το νερό όμως!!!) :bye: :bye:
Δεν τρέχει τίποτα. Με το πρώτο πάτημα φρένου φεύγει. Μόνο σε στατικές φωτό μετα από πλύσιμο γίνεσαι ρόμπα.... :srry:
-
(σκουριάζουν με το νερό όμως!!!) :bye: :bye:
Δεν τρέχει τίποτα. Με το πρώτο πάτημα φρένου φεύγει. Μόνο σε στατικές φωτό μετα από πλύσιμο γίνεσαι ρόμπα.... :srry:
Όντως δεν είναι τίποτα.Είναι επιφανειακή καθαρά η σκουριά....Απλά εγώ έχω πρόβλημα με το γυάλισμα και την καθαριότητα...δεν θα το άντεχα κάθε φορά να τρίβω το μέρος του δίσκου που δεν πατάει το τακάκι στις άκρες!!! :a22 :a22 :a22
-
To βασικο τους μεινοκτημα, ειναι τα πριτσινια τους............Εαν πιασεις και κουνησεις εναν τετοιο, θα δεις οτι "παιζει" ο δισκος λες και ειναι ξεχαρβαλωμενος............και ομως, ειναι μια χαρα
Τωρα, οταν βγεις στον δρομο, επειδη οι δισκοι ειναι ξεχαρβαλωμενοι, τεινουν να "τρεμοπαιζουν" και να ανοιγουν σιγα σιγα τα τακακια (να τα πιεζουν προς τα μεσα)..........Ετσι, οταν θα χρειαστει το φρενο, απλα θα πατησεις την μανετα και θα πιεστει ολη μεσα χωρις καν να φρεναρεις...........
Οποτε, οπως καταλαβες, δεν κανουν για δρομο :D
-
.Ετσι, οταν θα χρειαστει το φρενο, απλα θα πατησεις την μανετα και θα πιεστει ολη μεσα χωρις καν να φρεναρεις...........
Οποτε, οπως καταλαβες, δεν κανουν για δρομο :D
a little help... και γιατι με την ιδια λογική κανουν για πιστα..?? εκει δε χρειάζεσαι την ιδια και φυσικά περισσοτερη αμεσοτητα στο φρενάρισμα..??
λάθος διατυπωση δική σου μήπως..?
εγω δεν καταλαβα.. ?? (καλά αυτο ειναι σιγουρο... :P :D)
-
a little help... και γιατι με την ιδια λογική κανουν για πιστα..?? εκει δε χρειάζεσαι την ιδια και φυσικά περισσοτερη αμεσοτητα στο φρενάρισμα..??
λάθος διατυπωση δική σου μήπως..?
εγω δεν καταλαβα.. ?? (καλά αυτο ειναι σιγουρο... :P :D)
Γιατι απο φρεναρισμα σε φρεναρισμα, μεσολαβει μαξιμουμ 1500μετρα...................
Στον δρομο ομως, μπορει να πατησεις φρενο στα διοδια των Μαλγαρων και το επομενο φρενο να ειναι στην Καβαλα (που λεει ο λογος)
Δεν προλαβαινουν να ανοιξουν σε λιγες εκαντοταδες μετρα ;)
-
ααααααα.........
το`πιασα... :bye: :bye:
-
ααααααα.........
το`πιασα... :bye: :bye:
Στη ΖμΠίστα με το κάψιμο που τρώνε, οι ανοχές χρειάζονται γιατί ο δίσκος δεν κρυώνει σχεδόν καθόλου. Γιαυτό υπάρχουν και οι Carbon δίσκοι που δεν μασάνε από θερμοκρασία...
Στα παραγωγής μοτο δεν μπάινουν, εκτός από 1-2 ειδικά μοντέλα.
-
Μια παρένθεση μόνο μικρή...Ο Κοσμάς τα λέει ναι μεν σωστά, αλλά αυτό που περιγράφει γίνεται όταν έχουν αρχίσει και φθείρονται τα pins αρκετά..
Όταν είναι καινούριοι οι δίσκοι δεν παίζουν σχεδόν καθόλου!!! Εγώ στην αρχή τους πίεζα με όλη μου τη δύναμη για να κάνουν κρακ...
Τώρα έχω δει και εγώ πλευστούς που χορεύουν κανονικότατα , αλλά τους πήγαμε για αλλαγή των pins και έστρωσαν πάλι και δεν έπαιζαν σχεδόν καθόλου..
Επίσης ισχύει ότι στο πρώτο φρενάρισμα θέλει η μανέτα πιο μεγάλη διαδρομή...αλλά εγώ το κάνω με το που ξεκινάω οπότε δεν έχω προβλήματα μετά...
πάντως τα Χριστούγεννα θα είμαι πάνω και μπορείς να τους τσεκάρεις να δεις και μόνος σου τι λένε Νάσο.. Μεγάλη διαφορά από τους στοκ σε αίσθηση..
-
Οι full floating δισκοι, ειμαι σιγουρος οτι παιζουν αρκετα, για να μπορουν να αντεξουν στις μεγαλες θερμοκρασιες..... αυτοι που φορας, δεν νομιζω οτι ειναι πλευστοι.....
-
Δεν φοράω τους μαμα! τους έχω αλλάξει με τους HPK 10 pin Fully Floating Brembo 5.5mm πάχος.KBA61193
πληροφορίες εδώ (http://www.motopiter.ru/DopFiles/Brembo%20High%20Performance%202009.pdf)
-
Και φωτό...
(http://i37.tinypic.com/rhomts.jpg)
(http://i37.tinypic.com/5dtmkw.jpg)
-
Δεν φοράω τους μαμα! τους έχω αλλάξει με τους HPK 10 pin Fully Floating Brembo 5.5mm πάχος.KBA61193
πληροφορίες εδώ (http://www.motopiter.ru/DopFiles/Brembo%20High%20Performance%202009.pdf)
αυτους ακριβως θελω να παρω !
το θεμα ειναι τους ειδα πανω σε μηχανακη με 1500 χιλιομετρα και πραγματικα κανουν σαν ντενεκες...!!
εμενα με ανχωνει αυτο που λεει ο κοσμας αλλα δεν ξερω σε τι αποσταση γινεται αυτο...... σιγουρα στην πιστα ειναι καλητερη αλλα στο δρομο δεν ξερω
εχω βρει στην ιδια τιμη μπρεμπο-γκαλφερ και μπραιικιν και δεν ξερω ποιους να παρω!
εχω μια προτημηση στους μπρεμπο!
παντος την κυριακη θα παω βολτα με αυτο το παιδι που τους φοραει αποτε θα μαθω απο πρωτο χερι μιας και η βολτα θα ειναι χαλαρει και μεγαλη αποσταση!
-
κοσμα μηλαγα με ενα παιδι τωρα που και τους φοραγε και εχει σχεση με αγωνες κτλ (το κατεχει καλα)
μου ειπε οτι δεν παιζει με τιποτα κατι τετοιο! απλα μετα απο 20000 χιλιομετρα ισως χρειαστει πριτσινια και ισως ενα νουμερο μεγαλητερα!
αυτα ;)
ειναι λιγο πιο βαριοι οι συγκεκριμενοι δισκοι λογο πολλων πριτσινιων και 5,5 παχος
-
ισως χρειαστει πριτσινια και ισως ενα νουμερο μεγαλητερα!
δεν ξερω για τους μπρεμπο αλλα στους beringer σε συμφερει πιο πολυ να αλλαξεις δισκο , παρα να αγορασεις το σετ πριτσινιων της μπερινγκερ
-
Υπάρχουν και κάποια που είναι φθηνά και δοκιμασμένα στην αγορά. Όντως όπως λέει ο Νίκος μερικοί κατασκευαστές βαράνε άγρια..
προσιτά pins εδώ (http://www.kaemna.de/cms_en/katalog.htm?&view=artikel&artikel=217)
:bye: :bye: :bye:
-
wow!! καλη φαση αυτοι οι πλεομενοι :P :D :ohyes: :ohyes:
-
Συμπέρασμα.
Όντως οι full floating έχουν πλεονεκτήματα σε σχέση με τους ημί-πλευστους τα οποία τα αξιοποιείς μόνο σε οδήγηση στην πίστα. Για τον ερασιτέχνη και περιστασιακό track day οδηγό, δεν δείχνουν αυτό για το οποίο είναι φτιαγμένοι να κάνουν (άποψη μου).
Το κυριότερο μειονέκτημα τους και ουσιαστικά ο λόγος για τον οποίο δεν τοποθετούνται σε μηχανάκια παραγωγής είναι ότι χρειάζονται συχνότατο έλεγχο στα πριτσίνια και στις ασφάλειες τους κάτι που ο μέσος οδηγός δεν πρόκειται να κάνει, ενώ το κόστος της αλλαγής είναι υψηλό όπως ανέφεραν και τα παιδιά.
Στους semi-floating το πιθανότερο είναι να μην ασχοληθείς ποτέ.
Στην αγωνιστική χρήση τους είναι αδιάφορο μπροστά στα πλεονεκτήματα, μιας και ελέγχονται συχνά για τυχόν αστοχίες.
:bye: