APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Τεχνικά θέματα για όλους => Μήνυμα ξεκίνησε από: ifylios72 στις Νοέμβριος 13, 2016, 01:42:09 μμ
-
Πολλές από τις καλοπροαίρετες αλλαγές που έχουμε κάνει στα μοτόρια μας έχουν καταλήξει σε μπαρούφες.
Παρακαλούνται λοιπόν όλοι οι μπαρουφο-παθόντες να γράψουν εδώ πως το έκαναν για να αποφεύγουν οι υπόλοιποι.
Ξεκινώντας:
Μία ημέρα αποφάσισα να σουλουπώσω τα κενά από τις μανέτες στο Τουόνο ειδικά της μανέτας του συμπλέκτη.
Έλυσα την μανέτα και επέκτεινα τον πείρο που πιέζει το έμβολο της τρόμπας ώστε να μην έχει το κενό του ενός χιλιοστού πριν
αγγίξει το έμβολο. Μετά από δυο τρείς μέρες και έχοντας ήδη ξεχάσει το ότι το είχα κάνει διαπίστωσα ένα πατινάρισμα του
συμπλέκτη στα ψηλά. Υπέθεσα ότι ήταν καιρός να βάλω το χέρι στην τσέπη για δίσκους και τα σχετικά.
Αν δεν υπήρχε ο bill ο τίμιος να με διαφωτίσει θα είχα ......... :psdof:
ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχει ένα μικρό κενό στις υδραυλικές για να αφαιρείται πλήρως η πίεση από τους δίσκους
Πολλοί επίσης μιλάνε για αλλαγή σχέσης γραναζιών και πάνε από 17 Χ 40 σε 16 Χ 42 η 43 ή ακόμη και 15 Χ 43 για να μην έχουν
σκορτσαρίσματα στα Τουόνο η και άλλες μηχανές.
Αν σκεφτούμε την διαφορά πχ. από 17 Χ 40 σε 16 Χ 43 είναι 14.6%. Αφού η ένδειξη της χιλιομέτρησης από όσο ξέρω βγαίνει από
τις περιστροφές του μπροστινού γραναζιού σημαίνει πως στα πραγματικά 50000 χιλιόμετρα, τα χιλιόμετρα της μηχανής θα γράφουν
57300 :thnk: :thnk: :thnk:
-
Στα δικά μας tuono νομίζω ότι τα χιλιόμετρα μετριούνται στο πίσω τροχό και μόνο η διαφορετική διάσταση ελαστικού επηρεάζει τα χιλιόμετρα.
-
Στα δικά μας tuono νομίζω ότι τα χιλιόμετρα μετριούνται στο πίσω τροχό και μόνο η διαφορετική διάσταση ελαστικού επηρεάζει τα χιλιόμετρα.
Ακριβως :kalo:
-
Στα δικά μας tuono νομίζω ότι τα χιλιόμετρα μετριούνται στο πίσω τροχό και μόνο η διαφορετική διάσταση ελαστικού επηρεάζει τα χιλιόμετρα.
Ακριβως :kalo:
Ουφφφ την γλύτωσα τότε !!!!!
Έχει δοκιμάσει κανείς βελτιωτικά αντιτριβικά στο μοτέρ; (πχ. Motorkote)
Έχει κανείς εμπειρία αν επηρεάζουν τους δίσκους του συμπλέκτη η είναι μύθος;
-
πηρα κι εγω μια δεκαδα :P
-
πηρα κι εγω μια δεκαδα :P
Πως το καταφερες αυτο; :prm :prm :prm
-
Εχω κανει πολλες μπαρουφες στην ζωη μου. Η μεγαλυτερη πρεπει να ηταν οταν κατεβασα απο 6η σε 5η με 280χλμ/ωρα (κοντερ ε) σε ενα zx7r που ειχα. Το χιτωνιο και πιστονι του κανει για τασακι.
-
καλα τη μπαρουφα που χα κανει εγω (αλλα και μαστορες μετεπειτα :psdof:) με τα λαδια του strada και τη σωστη σταθμη..
δε θελω να θυμαμαι τι τραβηξα μια μερα σε ταξιδι και να σταματαω καθε 5 χμ να τσεκαρω και να προσθαφερω λαδια με ενα ψεκαστηρι απο ajax μεσα σε ενα μπουκαλακι νερο...οτι να ναι.
45 χλμ τα εκανα 2 ωρες
αφου δε γεννησε τοτε..
:pray:
-
καλα τη μπαρουφα που χα κανει εγω (αλλα και μαστορες μετεπειτα :psdof:) με τα λαδια του strada και τη σωστη σταθμη..
δε θελω να θυμαμαι τι τραβηξα μια μερα σε ταξιδι και να σταματαω καθε 5 χμ να τσεκαρω και να προσθαφερω λαδια με ενα ψεκαστηρι απο ajax μεσα σε ενα μπουκαλακι νερο...οτι να ναι.
45 χλμ τα εκανα 2 ωρες
αφου δε γεννησε τοτε..
:pray:
Για explain
πως έγινε δηλαδή;; :thnk:
-
Ξεκινώντας:
Μία ημέρα αποφάσισα να σουλουπώσω τα κενά από τις μανέτες στο Τουόνο ειδικά της μανέτας του συμπλέκτη.
Έλυσα την μανέτα και επέκτεινα τον πείρο που πιέζει το έμβολο της τρόμπας ώστε να μην έχει το κενό του ενός χιλιοστού πριν
αγγίξει το έμβολο. Μετά από δυο τρείς μέρες και έχοντας ήδη ξεχάσει το ότι το είχα κάνει διαπίστωσα ένα πατινάρισμα του
συμπλέκτη στα ψηλά. Υπέθεσα ότι ήταν καιρός να βάλω το χέρι στην τσέπη για δίσκους και τα σχετικά.
Αν δεν υπήρχε ο bill ο τίμιος να με διαφωτίσει θα είχα ......... :psdof:
ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχει ένα μικρό κενό στις υδραυλικές για να αφαιρείται πλήρως η πίεση από τους δίσκους
Αντωνη δεν ειναι ακριβως ετσι οπως τα λες. Καπου μπερδευτηκες με αυτο που σου ειπε ο bill. Στην τρομπα του συμπλεκτη (brembo), αρκει το εμβολο να εχει αφησει εκτεθειμενη την τρυπα που οδηγει υγρο στο δοχειο, ωστε να επικοινωνουν τα υγρα μεχρι το κατω εμβολακι. Σε ενα αλλο θεμα αμα θες το αναλυουμε ;)
-
καλα τη μπαρουφα που χα κανει εγω (αλλα και μαστορες μετεπειτα :psdof:) με τα λαδια του strada και τη σωστη σταθμη..
δε θελω να θυμαμαι τι τραβηξα μια μερα σε ταξιδι και να σταματαω καθε 5 χμ να τσεκαρω και να προσθαφερω λαδια με ενα ψεκαστηρι απο ajax μεσα σε ενα μπουκαλακι νερο...οτι να ναι.
45 χλμ τα εκανα 2 ωρες
αφου δε γεννησε τοτε..
:pray:
Για explain
πως έγινε δηλαδή;; :thnk:
δεν ειναι και πολυ δυσκολο.
μετα το πρωτο σερβις αφου το ειχα παρει,ετσι οπως το επλιενα μια μερα,λεω να δω και τη σταθμη στα λαδια.
ξεβιδωνω το τσουτσουνι απο το λαιμο,εκει ειχε το "δοχειο" το strada,στο σκελετο,κοιταω,μπιτ στεγνο,κοιταω μεσα,αφαντο το λαδι.
αμαν τι παθαμε λεω :cry:,ψαχνω στο μανιουαλ τι λαδι περνει,τρεχω σ ενα πρατηριο,περνω ενα,το πλακωνω στο λαδι,και εδειξε "σωστα" μετα το τσουτσουνι.τρομαρα μου.παω να το κανω βολτα,βογκαγε ολο το μηχανακι.πως δε τα τιναξε.μονο κατι λιγα στο φιλτροκουτι.
μετα ξαναδιαβαζω το φακιν μανιουαλ,ηθελε λεει 15 χμ βολτα πριν μετρησεις τη σταθμη.να ζεσταθει για τα καλα.
πρωτη μου μεγαλη μηχανη εντωμεταξυ,πριν ειχα μονο διχρονα.
οποτε μαθαμε,ευτυχως ανωδυνα.
αλλα μετα επειδη λογο εγγυησης το πηγαινα αντιπροσωπια,και ηξερα πλεον ;) εριχνα και ενα τσεκαρισμα στη σταθμη,και 2 φορες ηταν πολυ παραπανω.τη μια εβγαλα κανα 700ml και αλλη μια κανα 500αρι.
και δε θυμαμαι και τι κορυφαιο μου ειχε πει ο θεος οταν πηρα τηλ και του ειπα οτι ειχε ενα λιτρο λαδι παραπανησιο μεσα το μηχανακι :psdof:.
αυτα.