APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Τεχνικά θέματα για όλους => Μήνυμα ξεκίνησε από: norton στις Ιανουάριος 03, 2010, 03:54:33 μμ
-
Καλό νέο έτος εύχομαι σε όλους σας και πάντα όρθιοι .Θα ήθελα να γνωρίζω πιες διαφορές υπάρχουν και αν υπάρχουν μεταξύ του moter του rsv 2006 και του tuono 2008,επισης πιο από τα δυο θεωρητικά είναι πιο αξιόπιστο γιατί σκέφτομαι να κάνω αυτή την ανταλλαγή.
-
το μοτερ που φοραγανε τα tuono factory ειχαν πιο μεγαλες βαλβιδες εξαγωγης και νομιζω και λαιμους .μιλαω για το v990 rr μοτερ.αργοτερα ολα τα τουονο φαρεσαν τον ιδιο κινητηρα.Εδιναν 133 αλογα για τα απλα τουονο και 139 για το factory.Το rsv το εδιναν 143 αλογα
-
δηλαδή το moter του rsv 2006 αφού δίνει 143 hp είναι το ίδιο με του rsv 2008 να υποθέσω? :thnk:
-
το μοτερ που φοραγανε τα tuono factory ειχαν πιο μεγαλες βαλβιδες εξαγωγης και νομιζω και λαιμους .μιλαω για το v990 rr μοτερ.αργοτερα ολα τα τουονο φαρεσαν τον ιδιο κινητηρα.Εδιναν 133 αλογα για τα απλα τουονο και 139 για το factory.Το rsv το εδιναν 143 αλογα
σταθη απο οσο ξερω τα tuono r 08+ εχουν 139 αλογα και τα factory κατι παραπανω.... :thnk:
-
Επι της ουσιας ιδια μοτερ ειναι.Τις μεγαλυτερες βαλβιδες τις εβαλαν για να περασουν τις προδιαγραφες ρυπων.
Αυτα τα αλογα ειναι ιπταμενα και ροζ πονυ. :tez: :tez: :tez:
Δεν θα τα δεις πουθενα. :P :P :P
Διαφορα υπαρχει στον τροπο που αποδιδουν την ισχυ. Το μιλλε ειναι πιο δυνατο ψιλα ενω το Τ εχει καλυτερες μεσαιες.Με χαρτογραφιση και ανταλλασοντας τους αυλους εισαγωγης απο τα αντιστοιχα μοντελα περνεις αναλογα αυτα τα χαρακτηριστικα αποδοσης
Βεβαια η κεφαλη με τις μεγαλυτερες βαλβιδες ειναι καλη βαση για μελλοντικο σκαλλισμα
:bye:
-
το μοτερ που φοραγανε τα tuono factory ειχαν πιο μεγαλες βαλβιδες εξαγωγης και νομιζω και λαιμους .μιλαω για το v990 rr μοτερ.αργοτερα ολα τα τουονο φαρεσαν τον ιδιο κινητηρα.Εδιναν 133 αλογα για τα απλα τουονο και 139 για το factory.Το rsv το εδιναν 143 αλογα
σταθη απο οσο ξερω τα tuono r 08+ εχουν 139 αλογα και τα factory κατι παραπανω.... :thnk:
07' + ...Thanks to these improvements, the V60 Magnesium Evolution that drives the Tuono 1000 R puts out more power than ever, 139 HP at 9,500 rpm, ;)
-
Επι της ουσιας ιδια μοτερ ειναι.Τις μεγαλυτερες βαλβιδες τις εβαλαν για να περασουν τις προδιαγραφες ρυπων.
Αυτα τα αλογα ειναι ιπταμενα και ροζ πονυ. :tez: :tez: :tez:
Δεν θα τα δεις πουθενα. :P :P :P
Διαφορα υπαρχει στον τροπο που αποδιδουν την ισχυ. Το μιλλε ειναι πιο δυνατο ψιλα ενω το Τ εχει καλυτερες μεσαιες.Με χαρτογραφιση και ανταλλασοντας τους αυλους εισαγωγης απο τα αντιστοιχα μοντελα περνεις αναλογα αυτα τα χαρακτηριστικα αποδοσης
Βεβαια η κεφαλη με τις μεγαλυτερες βαλβιδες ειναι καλη βαση για μελλοντικο σκαλλισμα
:bye:
+1000 και επιπρόσθετα παίζει ρόλο και η εισαγωγή του mille που είναι καλύτερα σχεδιασμένη!
-
αυτό που με ενδιαφέρει είναι η αξιόπιστα του moter και αν ισχύ αυτό που λένε ότι τα προηγούμενα moter ήταν πιο αξιόπιστα και εάν το moter του rsv2006 συγκαταλέγεται σε αυτά :thnk:
-
δεν έχει αποδειχτεί τίποτα επί της ουσίας...τώρα για να απαντήσω απλά και γρήγορα χωρίς να αρχίσουμε όλοι τις θεωρίες..
Αν δεν κάνω λάθος ισχύει για τα 04-05 και το Αμερικάνικο 06 RSVR....
Με επιφύλαξη το παραπάνω...παρακαλώ αν κάποιος μπορεί να επιβεβαιώσει...
-
και εγώ ψάχνοντας αυτό έχω βρει ότι το 04-05 είναι πιο αξιοπιστα,τωρα για πιο λόγο είναι πιο αξιόπιστα ας μας δώσει τα Φώτα του κάποιος ειδήμων. :thnk:
-
Μαλλον ο ελεγχος ποιοτητας της Piaggio δεν ειναι τοσο απαιτητικος????
-
Μαλλον ο ελεγχος ποιοτητας της Piaggio δεν ειναι τοσο απαιτητικος????
Μα όλων των χρονολογιών τα moter (v990) δεν κατασκευάζονται από την Rotax? μήπως η ROTAX θέλει να κατασκευάζει κακής ποιότητας moter? :thnk: