APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Τεχνικά θέματα για όλους => Μήνυμα ξεκίνησε από: bros400pgm στις Ιούλιος 07, 2008, 04:53:31 μμ
-
Πριν λιγο ειχα μια κουβεντα με τον 17iwheeler, ο οποιος μου ειπε πως τα τελικα carbon χαλανε με την χρηση στα μονοκυλινδρα και στα V2. Μου το εχει ξαναπει, αλλα δεν το συζητησαμε διεξοδικα.
Ακουω πως και γιατι, διοτι πραγματικα μου φαινεται δυσκολο κατι τετοιο.......................προϋποθεσεις, εμπειρια, καθε τι, ευπροδεκτο.
-
Πριν λιγο ειχα μια κουβεντα με τον 17iwheeler, ο οποιος μου ειπε πως τα τελικα carbon χαλανε με την χρηση στα μονοκυλινδρα και στα V2. Μου το εχει ξαναπει, αλλα δεν το συζητησαμε διεξοδικα.
Ακουω πως και γιατι, διοτι πραγματικα μου φαινεται δυσκολο κατι τετοιο.......................προϋποθεσεις, εμπειρια, καθε τι, ευπροδεκτο.
Αν είσαι μέλος στο αμερικάνικο ψάξε και θα βρείς συζητήσεις. Στα γρήγορα αυτό που λένε είναι ότι οι παλμοί των V2 (δεν έχω ακούσει για άλλα), προκαλούν κόπωση του υλικού και ρωγμές. Συνήθως μετά τον χρόνο :bye:
-
Και τα μονοκυλινδρα(πρωτη και τελευταια φορα που εβαλα τελικο καρμπον)
-
Και τα μονοκυλινδρα(πρωτη και τελευταια φορα που εβαλα τελικο καρμπον)
Πως έγινε ρε Κώστα έτσι; :ohmy:
-
Δεν καταλαβα γιατι,"εφυγε"ολο το περιβλημα απο τα πριτινια-τα πριτσινια παρεμειναν στην θεση τους οπως και το τσερκι
Αν δεν ηταν ο κολιες,θα ειχα "φαει αν8ρωπο
Καπου εχω μια φωτο απο TDM 850 με ολοσωμη Arrow 2-1 που στο μηνα επανω την τρυπισε(εκαψε το καρμπον)
-
Διαβασα λιγο στο νετ, και ειδα οτι ολες οι περιπτωσεις αφορουσαν παλαιοτερης κατασκευης carbon τελικα, αλλα σε γενικες γραμμες λενε οτι ο V60 κινητηρας προκαλει αυτες τις ρωγμες, και κυριως στα 2σε1 συστηματα (πχ πριν το 04 rsv mille). Φυσικα στα αγωνιστικα λεει πως εχουν παψει να χρησιμοποιουν cf τελικα.
http://www.apriliaforum.com/forums/showpost.php?p=406998&postcount=19
-
κοσμα εγω δε ξανακαθομαι απο πισω σου!!!!
:tez: :tez: :tez: