ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ένα πρόβλημα μαλλον με ανορθοτη.βγαζοντας ένα από τα δυο φις του ανορθωτή ειτε των πηνιων ειτε την ασπρη με τα 5 καλωδια η μηχανη δουλευει κανονικα βαζοντας τις φυσες σβηνει και αναβει το σερβις είναι καμενος ανορθωτης?υποψην εγινε και επισκευή πηνιων.γνωμες..................
πως αφου με τον ανορθωτή συνδεμενο δεν παιρνει μπροστα.παει να σκασει και σβηνει.μολις βγαζω ένα απο τα δυο φισακια του ανορθωτή ειτε την κιτρινη ειτε την ασπρη παιρνει αλλα τι να μετρησω εκει?
πως αφου με τον ανορθωτή συνδεμενο δεν παιρνει μπροστα.παει να σκασει και σβηνει.μολις βγαζω ένα απο τα δυο φισακια του ανορθωτή ειτε την κιτρινη ειτε την ασπρη παιρνει αλλα τι να μετρησω εκει?
βγαλε τα φισακια βαλε μπροστα και μετρα τι βγαζει ο ανορθωτης
στην εξοδο βγαζει 2 κοκκινα με ασπρη γραμμη ,2 μπλε και ένα λεπτο στο κεντρο.το ένα ζευγαρι κοκκινο-ασπρο με μπλε εβγαλε τελειως προχειρα 18 βολτ και το άλλο ζευγαρι πανω από 22-23 βολτ αυτό εννοω μολις συνδεσα την φυσα εσβησε το μηχανακι
στην εξοδο βγαζει 2 κοκκινα με ασπρη γραμμη ,2 μπλε και ένα λεπτο στο κεντρο.το ένα ζευγαρι κοκκινο-ασπρο με μπλε εβγαλε τελειως προχειρα 18 βολτ και το άλλο ζευγαρι πανω από 22-23 βολτ αυτό εννοω μολις συνδεσα την φυσα εσβησε το μηχανακι
Αν μπορείς βαλε μια φωτο με τον ανορθωτη που φοράς Σε καθε περιπτωση ενα ειναι σιγουρο οτι τα Volt ειναι πολλα για εξοδο απο ανορθωτη. Μετρα Τα δυο κοκκινα μαζι σαν ενα καλωδιο θετικό και τα δυο μπλε μαζι σαν αρνητικο και πές μας τι βγαζουν. Το κεντρικο αστο χωριστά δεν μας αποσχολει για την ωρα. Ειναι Αυτος???
Οι ζημιες που μπορει να εχουν αυτοι οι ανορθωτες ειναι πολλες απο το να βγαζουν απλα πολλα βολτ οπως ο δικο σου μεχρι να βραχυκυκλωνουν τα πηνια. Για να σιγουρευτεις βγαλε τις φυσσες απο τα πηνια τα τρια κιτρινα καλωδια και μετρα με ενα πολυμετρο στην θεση για εναλλασομενο ρευμα καθε καλωδιο με τα αλλα δυο. Πρεπει να σου δινει πανω απο 60 βολτ σε αλλες τις περιπτωσεις. Αρα απο πηνια θα ειααι οκ. Μετα αγορασε εναν μοσφετ ανορθωτη ( εχουν γραφτει πολλα εδω μεσα) και βαλε τον πανω. Κατεργησε την ασπρη φυσσα και συνδεσε το θετικο και το αρνητικο κατευθειαν πανω στην μπαταρια και θα εισαι ετοιμος. Ανορθωτη βρες μεταχειρισμενο με κανενα 50 αρικο.
πως αφου με τον ανορθωτή συνδεμενο δεν παιρνει μπροστα.παει να σκασει και σβηνει.μολις βγαζω ένα απο τα δυο φισακια του ανορθωτή ειτε την κιτρινη ειτε την ασπρη παιρνει αλλα τι να μετρησω εκει?
Εμένα πάντως με προβληματίζει ότι όλα αυτά τα παρουσίασε μετά την επισκευή των πηνίων ............ Νομίζω ότι θα έχει γίνει πατάτα με αυτόν που εκανε ανακατασκευή στα πηνία .. .... Φίλος μου με GSXR έκανε επισκευή πηνίων και το πρώτο βράδυ με παίρνει τηλέφωνο και μου λέει Ότι έχει πολύ δυνατά φώτα και το καντράν του ότι λαμποκοπάει!!!!! Πήγα και το μάζεψα με μια κλούβα το αποτέλεσμα ήταν..... 1000-4000 14,5v μετα τς 5 είχε 17...19....22ν.....
Μανο αυτη ειναι η δουλεια του ανορθωτη. Το πηνιο βγαζςι μεχρι και 80 βολτ στις 4κ. Εκει αναλαμβανει ο ανορθωτης και κανει το εναλλασομενο των πηνιων συνεχες σταθερο μεχρι 14.5ν. Στην περιπτωση του φιλου σου ηταν καθαρα θεμα ανορθωτη που δεν αντεξε το πλουσιο ρευμα των νεων πηνιων. Αυτο πιστευω εχει και του Αρη
Λοιπον πριν καουν τα πηνια ηταν βραδυ και ξεκιναω να παω βολτα.ξαφνικα βλεπω τα φωτα χαμηλωνουν και και ξαναεπανερχονται.κοβω παταω το βολτομετρο στο καντραν και μου εγραφε μια 12 μια 14 και συνεχεια το ιδιο.αποφασιζω να γυρισω πισω οπου στο δρομο χαμηλωσαν τελειως τα φωτα και πηγαινα μονο με την μπαταρια.11,8 βολτ.ειμουν πολυ κοντα ευτυχως .γυριζω ηβπρωτη δουλεια ειναι να μετρησω πηνια.παραπανω απο 3βολτ δεν ειδα σε καμια φαση στα πηνια.τα παω για περιεληξη μου τα φταιχνει ο ανθρωπος(κανει περιεληξεις σε μοτερ και δυναμους ο ανθρωπος εδω και 30 χρονια).τα βαζω βαζω εμπρος χωρις να ειναι συνδεμενα στον ανορθωτη και μετραω ρευμα ρελαντι 25 βολτ και στις 3500 60 βολτ φουλ.εδω αρχιζουν ολα συνδεω τα πηνια στον ανορθωτη και χαλασα τον ρελε της μιζας αλλα εμπρος δεν επαιρνε.ξεσυνδεω ενα φις απο τον ανορθωτη ειτε το κιτρινο ειτε το ασπρο εκτος παιρνει κανονιμα οπως δουλευει αν σηνδεσω και τα 2 φις σβηνει η μηχανη και δεν παιρνει αν δεν ξεσυνδεσω το ενα απο τα 2.
Τελικά εάν αφήσεις πάνω στον ανορθωτή τα κίτρινα καλώδια Που είναι η είσοδος του Στην έξοδο τη βόλτ συνεχούς ρεύματος μετράς?? Εάν είναι πολλά μήπως εχει κάποια δικλείδα ασφαλείας το μηχανάκι και δεν παίρνει .....
Ρε Αρη πες λιγο τι εννωεις οταν λες δεν παιρνει εμπρος. Με ολα τα φισακια συνδεμενα τι κανει; Γυρναει το μοτερ και δεν παιρνει. Εχεις ρευμα κατα την προσπαθια να παρει;
Ρε Αρη πες λιγο τι εννωεις οταν λες δεν παιρνει εμπρος. Με ολα τα φισακια συνδεμενα τι κανει; Γυρναει το μοτερ και δεν παιρνει. Εχεις ρευμα κατα την προσπαθια να παρει;
με τα φυσακια συνδεμενα παει να σκασει και δεν παιρνει συνεχεια μολις βγαζω ένα από τα 2 κομπλε
Ή δική μου γνώμη είναι ότι τα πηνία δεν φτιάχτηκαν σωστά με συνέπεια να κάνει ζημιά στν ανορθωτή...... Να παρακαλας μν σου έχει κάνει κ άλλη ζημιά.....
Ή δική μου γνώμη είναι ότι τα πηνία δεν φτιάχτηκαν σωστά με συνέπεια να κάνει ζημιά στν ανορθωτή...... Να παρακαλας μν σου έχει κάνει κ άλλη ζημιά.....
Ειναι πολυ πιθανο να εχει δικιο ο Μανος Τα 105 βολτ ειναι πολλα στις 5Κ αν και το manual λεει για 80 βολτ στις 4Κ που ειναι κοντα στις δικές σου μετρησεις. Οπως και να εχει το προβλημα αυτην τη στιγμη δεν ειναι στα πηνία μια και παραγουν ρευμα. Το προβλημα ειναι απο ταν ανορθωτη και περα. Οποτε αλλαγη ανορθωτη Βραχυκυκλωμα στην μιζα για να παρει μπρος μιας και δεν εχει ρελε. Μην παρεις ομως ιδιο ανορθωτη Παρε κατι καλυτερο για να αντεξει. Βρες ενα ανορθωτη για να τσεκαρεις οτι εκει εχεις προβλημα και προχωράς αναλογα
καλημερα παιδια.χθες προσπαθωντας να βρω ακρη ανακαλυψα οτι ενμεονοντας τις θετικες εξοδους του ανορθωτη με το υπολοιπο μηχανακι συνεχισε και δουλευε.εννωνοντας τα πρασινα τις αρνητικες εξοδους εσβηνε.αρχισα λοιπον να ενωνω ενα ενα και ξαφνικα ως δια μαγειας δουλευει και φορτιζει ρελαντι με βεντιλατερ και φωτα 14.2 μεχρι και τις 7000 που το πηγα 14 με14.3 υποψην ειναι και ξελιγωμενη η μπαταρια.