APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Τεχνικά θέματα για όλους => Μήνυμα ξεκίνησε από: zisakos_1986 στις Απρίλιος 23, 2020, 02:46:18 μμ
-
Όπως θα έχετε δεί αρκετοί, πρόσφατα έγινε μια ομαδική παραγγελία σε μηχανουργείο για την κατασκευή αποστατών για τοποθετηση ακτινικών brembo στα caponord. Εγώ τις είχα ήδη καιρό και πρόσφατα βρήκα τρόμπες ακτινικές και για το συμπλέκτη αλλά και για τα φρένα μου από ιταλία μεριά με διακριτικά aprilia επάνω και τις τσίμπησα.
Είμαι σε διαδικασία τοποθέτησης και εδώ έρχεται το πρώτο θεματάκι. Τα σωληνάκια υψηλής που έχω έχουν ρακόρ 90 μοιρών και ειναι πρεσαριστά αντίθετα οι τρύπες στις ακτινικές τρόμπες είναι στο κάτω μέρος και τα ρακόρ που λογικά ταιριάζουν είναι από ίσια έως 30-40° στη χειρότερη.
Και ερωτώ βρίσκουμε ρακόρ κομπλέ βιδωτά σαν αυτά της φωτό και στη συνέχεια κόβουμε το υπάρχον ρακόρ και περνάμε το καινούργιο ή είναι επικίνδυνο και ελλοχεύει ο κινδυνος να μείνουμε σε κανένα δυνατό φρενάρισμα χωρίς φρένα και να μας κλαίνε οι ρέγγες???? :thnk: :thnk: :thnk: :pray:
Είναι εμπιστοσύνης αυτά ή να πάω για νέα υψηλής έτοιμα με τα ρακόρ που θέλω βιδωτά για παράδειγμα. Κι αν ναί εκεί πόσο πάει το μαλλί???
Τι προτείνετε οι πιο έμπειροι? Bill τί λες?
-
Και εδώ οι τρόμπες....
-
Όπως θα έχετε δεί αρκετοί, πρόσφατα έγινε μια ομαδική παραγγελία σε μηχανουργείο για την κατασκευή αποστατών για τοποθετηση ακτινικών brembo στα caponord. Εγώ τις είχα ήδη καιρό και πρόσφατα βρήκα τρόμπες ακτινικές και για το συμπλέκτη αλλά και για τα φρένα μου από ιταλία μεριά με διακριτικά aprilia επάνω και τις τσίμπησα.
Είμαι σε διαδικασία τοποθέτησης και εδώ έρχεται το πρώτο θεματάκι. Τα σωληνάκια υψηλής που έχω έχουν ρακόρ 90 μοιρών και ειναι πρεσαριστά αντίθετα οι τρύπες στις ακτινικές τρόμπες είναι στο κάτω μέρος και τα ρακόρ που λογικά ταιριάζουν είναι από ίσια έως 30-40° στη χειρότερη.
Και ερωτώ βρίσκουμε ρακόρ κομπλέ βιδωτά σαν αυτά της φωτό και στη συνέχεια κόβουμε το υπάρχον ρακόρ και περνάμε το καινούργιο ή είναι επικίνδυνο και ελλοχεύει ο κινδυνος να μείνουμε σε κανένα δυνατό φρενάρισμα χωρίς φρένα και να μας κλαίνε οι ρέγγες???? :thnk: :thnk: :thnk: :pray:
Είναι εμπιστοσύνης αυτά ή να πάω για νέα υψηλής έτοιμα με τα ρακόρ που θέλω βιδωτά για παράδειγμα. Κι αν ναί εκεί πόσο πάει το μαλλί???
Τι προτείνετε οι πιο έμπειροι? Bill τί λες?
υπαρχουν ανταπτορες οπου κρατας τα ιδια σωληνακια
https://uride.gr/%CE%91%CE%BD%CF%84%CE%AC%CF%80%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%B1%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%BB%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%BB%CE%AD%CE%BA%CF%84%CE%B7-CM.170101
πρεπει να τσεκαρεις αν χωρανε
-
Ευχαριστώ πολύ δεν το ήξερα ό,τι υπάρχουν!!!
Θα τσεκάρω να δώ μήκος για να βεβαιωθώ ότι θα κάνουμε δουλειά έτσι. :kalo:
-
Είχα βάλει τέτοια και εγώ στο προηγούμενο tuono γιατί τα σωληνάκια είχαν άλλες γωνίες σε σχέση με την τρόμπα (είχα πάρει από shiver που έχουν αξονική) ενώ η δικιά μου ήταν ακτινική. Μια χαρά δουλειά έγινε. Φοράει καί τό tuoldo κάτι τέτοιο, για αντίστοιχο λόγο φαντάζομαι. Τέτοιες προεκτάσεις δίνουν και λίγο περισσότερο αέρα στα σωληνάκια...
-
Ωραία, μάλλον αυτή είναι η λύση γιατί τα νέα σωληνάκια δεν είναι μόνο πιο ακριβά αλλά είναι και λίγο μανούρα να γίνει αλλαγή λόγω του abs κυρίως που ειναι σε όxι τόσο εύκολα προσβάσιμο σημείο στο capo.
-
Εγώ θα πήγαινα σε νέα σωληνάκια για ένα και μόνο λόγο!
Στην περίπτωση που θέλεις να δώσεις το μηχανάκι μελλοντικά με τα μαμά φρένα!
Τώρα βέβαια που είδα τους αντάπτωρες είναι η λύση που ψάχνεις και τέλος!!
Ο Χρήστος ο Πίσσαρης του uride είναι πολύ εντάξει παιδί!!! Πάρε τον αύριο κι όλα!!!
-
Ναι Γιώργο και οι δύο σκέψεις σου σωστές!
Θα κρατήσω τα μαμά φρένα καβάτζα μήπως και μελλοντικά δοθεί έτσι και θα προσθέσω το ανταπτοράκι που και γρήγορη λύση είναι και εύκολα αναστρέψιμη! :ohyes:
-
Ναι Γιώργο και οι δύο σκέψεις σου σωστές!
Θα κρατήσω τα μαμά φρένα καβάτζα μήπως και μελλοντικά δοθεί έτσι και θα προσθέσω το ανταπτοράκι που και γρήγορη λύση είναι και εύκολα αναστρέψιμη! :ohyes:
Άιντε και έχουμε φαγωθεί να τα δούμε πάνω......