APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Τεχνικά θέματα για όλους => Μήνυμα ξεκίνησε από: Xristoss8 στις Δεκέμβριος 28, 2021, 10:01:02 μμ
-
Καλησπέρα σε όλους και χρόνια πολλά με υγεία!!! Πριν από λίγες μέρες μας άφησε η μπαταρία από τα κρύα ,εάν και παλιά αλλά εντάξει τα έφαγε τα ψωμιά της . Πήρα μια skyrich 300a δεν ξέρω εάν αξίζει η όχι για τα λεφτά που εδωσα
-
Καλησπέρα σε όλους και χρόνια πολλά με υγεία!!! Πριν από λίγες μέρες μας άφησε η μπαταρία από τα κρύα ,εάν και παλιά αλλά εντάξει τα έφαγε τα ψωμιά της . Πήρα μια skyrich 300a δεν ξέρω εάν αξίζει η όχι για τα λεφτά που εδωσα
Κοίτα, λένε ότι στο πολύ κρύο θα σου κάνει νούμερα, εγώ είχα την ίδια στο dorsoduro χωρίς πρόβλημα, ένα χρόνο που την είχα γιατί μετά το έδωσα το μηχανάκι, τώρα την ίδια έβαλα και στο Tiger που έχω χωρίς θέματα, εγώ την φορτίζω με έναν απλό φορτιστή από τα lidl που έχω πάρει, και όλα καλά, :pray:
-
Μετά απο 30 περίπου αλλαγές μοτό, έχω καταλήξει στο εξής:
1.Φτηνή μπαταρία 30-45 ευρώ (αν gel σε αυτά τα λεφτά ακόμη καλύτερα). Υπάρχουν έως και επώνυμες σε αυτά τα λεφτά για το Capo πχ όπως Bosch,Yuasa, Varta κλπ
2. Φόρτιση τον χειμώνα ανα δέκα μέρες αν κάθεται, με έναν απλό συντηρητή (όχι πάνω σε συντηρητή συνεχόμενα)
3. Αλλαγή κάθε 3 χρόνια ή νωρίτερα (αν δούμε πως ζορίζεται στο μιζάρισμα)
Στην δεκαετία οι 3-4 φτηνές μπαταρίες θα βγουν φτηνότερα απο μια επώνυμη λιθίου και θα ξέρεις πως ανα πάσα στιγμή έχεις μια φρέσκια μπαταρία. Κι ούτε μπερδέματα στο κρύο, ούτε τίποτα
Καλά, εδω πάνω οι λιθίου είναι σχεδόν απαγορευτικές όταν για 3-4 μήνες τον χειμώνα έχουμε 0 βαθμούς έως και -20 βαθμούς κελσίου. Απο Λάρισα και κάτω θα το συζητούσα.
Δεν λέω πως αυτός ο τρόπος είναι ο πιο σωστός για όλους, αλλά για εμένα είναι ο καλύτερος.
-
Εγώ με yuasa των 35 ευρώ είμαι καλυμμένος για 3-4 χρόνια γεμάτα.
Αν βέβαια την φορτίσω κιόλας όταν είναι στα τελευταία της μου δίνει από 6 μήνες εως ένα χρόνο εξτρα.
-
Ναι το επόμενο βήμα σίγουρα θα είναι ένα συντηρητής-φορτιστης και η Yuasa ένα 70 είχε και εκατό αυτή ,αλλά το βάρος δεν υπάρχει δεν ξέρω πόσα γραμμάρια είναι λες και πιάνεις κινητό στα χερια
-
... το βάρος δεν υπάρχει δεν ξέρω πόσα γραμμάρια είναι λες και πιάνεις κινητό στα χερια
4 κιλά η μία 800 γραμμάρια η άλλη
-
Την ιδια αλλαγη εκανα κι εγω τον Σεπτέμβριο. Η yuasa πηγαινε 4,5 κιλα. Απο που την πηρες Χρήστο, απο την Θηβων, στον Κυριαζή;
Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Πολλά μου φαίνονται τα 70 ευρώ. Τη συγκεκριμένη yuasa τη βρίσκω με 50.
-
Εχοντς το κλασσικο προβλημα στο ντορσο, με τη δυσκολια εκκινησης στα κρυα, μου ειχε προτεινει ο προμηθευτης μου ν παρω skyrich. Την εχω δυο χρονια και δεν εχει κανει κιχ
-
Skyrich 3 χρόνια χωρίς προβλήματα!!!
-
Magneti Marelli λιθίου από μέσα του 2015 ;) .
6.5 χρόνια αισίως και ακόμα μια χαρά κρατάει.
Στις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες εδώ θέλει και 2η μιζιά από πέρσι αλλά σε θερμοκρασίες άνω των 9-10 βαθμών δεν έχει τον παραμικρό δισταγμό.
-
Πολλά μου φαίνονται τα 70 ευρώ. Τη συγκεκριμένη yuasa τη βρίσκω με 50.
Και 'γώ δηλαδή την χρυσοπλήρωσα εδώ στο Ρέθυμνο.. 75€. :tez: :pray:
-
Πολλά μου φαίνονται τα 70 ευρώ. Τη συγκεκριμένη yuasa τη βρίσκω με 50.
Και 'γώ δηλαδή την χρυσοπλήρωσα εδώ στο Ρέθυμνο.. 75€. :tez: :pray:
80 λεωνιδιο,αλλα εγινε ανταλλαγη προιοντων :D
-
Την ιδια αλλαγη εκανα κι εγω τον Σεπτέμβριο. Η yuasa πηγαινε 4,5 κιλα. Απο που την πηρες Χρήστο, απο την Θηβων, στον Κυριαζή;
Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ναι την είχε την είχε σε προσφορά 80 η 240mah και 100 η 300
-
Αλλαγή κ για μένα, καθώς στο πολύ κρύο η παλιά (yuasa) έδειχνε μια απροθυμία στις εκκινήσεις, με αποτέλεσμα να χρειάζεται να μιζαρω πάνω από μια φορές.
Για πρώτη φορά μετά από αρκετές αλλαγές, δεν προτίμησα yuasa κ έβαλα μια BS, κόστος 70€. Θα δώσω feedback για το πως θα τα πάει, άλλωστε το dorso δουλευει κανονικότατα κ την χειμερινή περιοδο..
Στάλθηκε από το STK-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Προχθές άλλαξα και εγώ στο tuono. Έφυγε η yuasa και μπήκε μια skyrich με 300A(cca). Πέρα από το βάρος που απλά δεν πάει καν το μυαλό σου ότι θα έχει τέτοια διαφορά, δεν έχω ακούσει πότε το tuono να μιζάρει τόσο γλυκά σε 8 ºC... 98 ευρώ η αγορά..
-
Είμαι και εγώ σε φάση αλλαγής, η yuasa δεν μπορεί πια, και ειμαι αναμεσα στη skyrich 300cca και dynavolt 310cca. έχει κανενας εμπειρια από τη dynavolt? Λιθίου και οι δυο.
-
Αυτες τις μερες με τη θερμοκρασια στην αθηνα κατω απο τους 6 βαθμους η skyrich απλα χωλαινει .οι δυο πρωτες μιζιες στο βροντο . στην τριτη ακουει με τη σκεψη . λετε να κανω καμια ζημια στο κομπλερ . εχουνε και αλλοι αυτο το μοτιβο . Ετσι μου ερχετε να παω στα κλασικα .Με 35 euro για 2 χρονια κομπλε.
-
Λογικό απόλυτα για μπαταρίες λιθίου.
Το ίδιο μου κάνει κι εμένα σε αυτές τις θερμοκρασίες αργά το βράδυ με 1 βαθμό έξω και το πρωί στους 2-3 βαθμούς.
Υπόψη ότι η μηχανή μένει έξω και οι θερμοκρασίες το βράδυ πέφτουν και κάτω από το 0 με αρκετή υγρασία.
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τα μέταλλα του κινητήρα να είναι αρκετά κρύα, τα λάδια επίσης οπότε το μοτέρ είναι πολύ πιο "σφιχτό" και απαιτείται περισσότερη ισχύς για να σπάσει τη συμπίεση.
Επίσης αν συνυπολογίσεις στα παραπάνω ότι οι μπαταρίες λιθίου στο κρύο έχουν χαμηλότερη απόδοση έχεις την πλήρη εικόνα για το τί συμβαίνει.
-
Εγώ παιδιά έχω βρει την λύση, βάζω τη μηχανή μέσα στο σπίτι, και σε θερμοκρασία 23 βαθμών παίρνει άνετα, :kalo:
(φυσικά και τρολάρω) :dry:
-
ζηση το capo δουλευει καθε μερα .εχω δυο τρεις μερες μετραω την μπαταρια και ειναι ειναι 13.9 το πρωι πριν βαλω μπροστα με τον διακοπτη ανοιχτο .δεν με πειραζει να βαραω 2-3 κουφιες με τα κρυα οσο σπαστικο και αν ειναι , το θεμα ειναι μην κανω καμια ζημια με αυτο το αργο γυρισμα
-
πριν βαλεις μπρος,αναψε φωτα αν εχεις διακοπτη κανα λεπτο να ξυπνησει η μπαταρια
-
τα φωτα αναβουν οταν παρει μπροστα αλλα θα δοκιμασω πατωντας το φρενο για μερικα δευτερα να δω τι θα γινει.
-
τα φωτα αναβουν οταν παρει μπροστα αλλα θα δοκιμασω πατωντας το φρενο για μερικα δευτερα να δω τι θα γινει.
Και κάνα φλας
-
Αλλαγή κ για μένα, καθώς στο πολύ κρύο η παλιά (yuasa) έδειχνε μια απροθυμία στις εκκινήσεις, με αποτέλεσμα να χρειάζεται να μιζαρω πάνω από μια φορές.
Για πρώτη φορά μετά από αρκετές αλλαγές, δεν προτίμησα yuasa κ έβαλα μια BS, κόστος 70€. Θα δώσω feedback για το πως θα τα πάει, άλλωστε το dorso δουλευει κανονικότατα κ την χειμερινή περιοδο..
Στάλθηκε από το STK-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τελικά και αφού το πρόβλημα της δύσκολης πρωινής εκκίνησης δεν είχε λυθει, για να αποκλειστεί κάθε άλλο ενδεχόμενο η μηχανή (ρεύματα κλπ) ελέγχθηκε ενδελεχώς. Ουδέν πρόβλημα όπως ήταν κ το αναμενόμενο. Εβαλα λοιπόν την skyrich λιθιου με τα 300cca. Προφανώς είναι αυτό που είπε ο Ζήσης παραπάνω, στο πως το κρύο κ υγρασία επηρεάζουν την εκκίνηση.. Οπότε λίγο προσοχή κουκούλωμα κλπ κ βλέπουμε..
Στάλθηκε από το CMR-W09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk