APRILIA BIKERS HELLAS

Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Τεχνικά θέματα για όλους => Μήνυμα ξεκίνησε από: Antouan στις Φεβρουάριος 15, 2008, 08:07:25 πμ

Τίτλος: 50 η 55 προφιλ στο πισω ελαστικο?
Αποστολή από: Antouan στις Φεβρουάριος 15, 2008, 08:07:25 πμ
Απο τη μαμα του φοραει 190-55-17 μα μου ειπαν οτι ειναι για αγωνες :thnk: τι αλλαζει εκτος το βημα και το υψος στην πραξη με τα 50αρια? Αφορα το mille factory του06  :bye:
Τίτλος: Απ: 50 η 55 προφιλ στο πισω ελαστικο?
Αποστολή από: nasos-v στις Φεβρουάριος 15, 2008, 08:41:00 πμ
φιλε αντουαν επειδη το 55 ειναι ψιλο στο πλαι εχει μεγαλητερη ελαστικοτητα οταν στριβεις και εχει ανωμαλιες το οδοστρωμα.  οπως λεμε διαβαζει καλητερα το λαστιχο. και σε προειδοποιη ποτε εισαι στα ορια του.
το 50αρι ειναι πιο απολητο σε πληρωφορει καλητερα για της ανωμαλιες και περνα την δυναμη κατω με λιγοτερες απολιες αλλα αν το παρακανεις σε ανωμαλιες μπορει και να σε στηλει χωρις να καταλαβεις οτι ησουν στα ορια του.

αυτη ειναι η γνωμη μου αν καποιος ξερει καλυτερα παρακαλω ειμαστε ολο αυτια! :bye: :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: 50 η 55 προφιλ στο πισω ελαστικο?
Αποστολή από: fst.corner στις Φεβρουάριος 15, 2008, 09:11:59 πμ
το 55 προφιλ σηκωνει το μηχ/κη πισω με αποτελεσμα φορτιζει καλυτερα εμπρος & μειωνει το trail & στριβεις γρηγοροτερα.και βαζεις πιο πολυ λαστιχο σε επαφη με το δρομο στη στροφη.
αλλα γιατι190? 180/55 πιο ακαμπτο στης εξοδους πιο γρηγορο στης εισοδους.
Τίτλος: Απ: 50 η 55 προφιλ στο πισω ελαστικο?
Αποστολή από: Antouan στις Φεβρουάριος 15, 2008, 09:32:06 πμ
το 55 προφιλ σηκωνει το μηχ/κη πισω με αποτελεσμα φορτιζει καλυτερα εμπρος & μειωνει το trail & στριβεις γρηγοροτερα.και βαζεις πιο πολυ λαστιχο σε επαφη με το δρομο στη στροφη.
αλλα γιατι190? 180/55 πιο ακαμπτο στης εξοδους πιο γρηγορο στης εισοδους.
Λες ...και αν δεν αποδιδει καλα ? Γιατι ολοι βαζουν 190 :thnk:
Τίτλος: Απ: 50 η 55 προφιλ στο πισω ελαστικο?
Αποστολή από: backys στις Φεβρουάριος 15, 2008, 09:32:50 πμ
αλλα γιατι190? 180/55 πιο ακαμπτο στης εξοδους πιο γρηγορο στης εισοδους.

Ελα ντε?
Το 190 ειναι ''πολυ'' για τα εργαλεια μας.
Τίτλος: Απ: 50 η 55 προφιλ στο πισω ελαστικο?
Αποστολή από: backys στις Φεβρουάριος 15, 2008, 09:33:52 πμ
Λες ...και αν δεν αποδιδει καλα ? Γιατι ολοι βαζουν 190 :thnk:

για Μουρη :pray:
Τίτλος: Απ: 50 η 55 προφιλ στο πισω ελαστικο?
Αποστολή από: teo46 στις Φεβρουάριος 15, 2008, 10:10:43 πμ
φιλε αντουjavascript:void(0);
javascript:void(0);αν επειδη το 55 ειναι ψιλο στο πλαι εχει μεγαλητερη ελαστικοτητα οταν στριβεις και εχει ανωμαλιες το οδοστρωμα.  οπως λεμε διαβαζει καλητερα το λαστιχο. και σε προειδοποιη ποτε εισαι στα ορια του.
το 50αρι ειναι πιο απολητο σε πληρωφορει καλητερα για της ανωμαλιες και περνα την δυναμη κατω με λιγοτερες απολιες αλλα αν το παρακανεις σε ανωμαλιες μπορει και να σε στηλει χωρις να καταλαβεις οτι ησουν στα ορια του.

αυτη ειναι η γνωμη μου αν καποιος ξερει καλυτερα παρακαλω ειμαστε ολο αυτια! :bye: :bye: :bye:
+1000

επίσης νομίζω ότι το 180 μπορεί να έχει όλα αυτά τα υπέρ που είπατε αλλά νομίζω ότι θα είναι γενικά πιο νευρικό το μηχανάκι με πολλά, σπηνιαρισματα στις εκινησεις κτλ..

 :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: 50 η 55 προφιλ στο πισω ελαστικο?
Αποστολή από: nick2ono στις Φεβρουάριος 15, 2008, 08:35:51 μμ
προσωπικα δεν εχω εμπειρια με 180αρι σε χιλιαρι μηχ/κι οποτε δεν μπορω να εκφερω αποψη!! :bow:
Τίτλος: Απ: 50 η 55 προφιλ στο πισω ελαστικο?
Αποστολή από: dreamwalker στις Φεβρουάριος 15, 2008, 08:41:09 μμ
έχω δοκιμάσει το 180 σε γόμα
καλό αλλά νομίζω βοηθάει πολύ στην πίστα
η γεωμετρία της μηχανής είναι με 190
άλλωστε υπάρχει λόγος που όλα τα 100άρια βγαίνουν με 190
πόσο να πρεσάρεις την μηχανή στον δρόμο με το 180 για να
σε προδώσει? οπότε 190, οπότε περισσότερη επιφάνεια πέλματος
στον δρόμο μεγαλύτερη ευστάθια στις ανοιχτές
παρατεταμένες και λιγότερα πατιλίκια

my opinion
Τίτλος: Απ: 50 η 55 προφιλ στο πισω ελαστικο?
Αποστολή από: κολτρέϊν στις Φεβρουάριος 15, 2008, 09:52:16 μμ
απο τα λιγα που ξερω λεω 55 :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: 50 η 55 προφιλ στο πισω ελαστικο?
Αποστολή από: davide στις Φεβρουάριος 16, 2008, 01:58:23 πμ
η γεωμετρία της μηχανής είναι με 190
άλλωστε υπάρχει λόγος που όλα τα 100άρια βγαίνουν με 190
πόσο να πρεσάρεις την μηχανή στον δρόμο με το 180 για να
σε προδώσει? οπότε 190, οπότε περισσότερη επιφάνεια πέλματος
στον δρόμο μεγαλύτερη ευστάθια στις ανοιχτές
παρατεταμένες και λιγότερα πατιλίκια

Καλά δεν βγαίνουν όλα τα 1000άρια με 190 και η γεωμετρία της μηχανής δεν είναι απαραίτητο να αλλάξει προς το χειρότερο με το 180. Σίγουρα αυτό που λες με την περισσότερη επιφάνεια πέλματος ισχύει. Θα έχεις μεγαλύτερη ευστάθεια στις ανοιχτές παρατεταμένες, αλλά η μηχανή γίνεται πιο αργή στις αλλαγές κατεύθυνσης.

Η γνώμη μου είναι πως το 180/55 είναι ότι καλύτερο.
Αν κάποιος επιμένει στο 190, οπωσδήποτε με 55άρι.
Τίτλος: Απ: 50 η 55 προφιλ στο πισω ελαστικο?
Αποστολή από: Antouan στις Φεβρουάριος 16, 2008, 09:42:12 πμ
Το μηχανακι ειναι ταχυτατο στην αλλαγη κατευθυνσης οποτε δεν με ενδιαφερει το 180, θα βαλω190
γιατι ομως 55 δεν εχω καταλαβει  :thnk: τα tuono φορανε 50αρια
Τίτλος: Απ: 50 η 55 προφιλ στο πισω ελαστικο?
Αποστολή από: bros400pgm στις Φεβρουάριος 16, 2008, 10:15:25 πμ
Γνωμη μου δοκιμασε και τα δυο. Γνωριζεις τις διαφορες τους, οποτε κοιτα να δεις ποιο ταιριζει στα δικα σου οδηγικα χαρακτηριστικα καλυτερα.
Δοκιμασε αν μπορεις και το 180αρι.
Τίτλος: Απ: 50 η 55 προφιλ στο πισω ελαστικο?
Αποστολή από: davide στις Φεβρουάριος 16, 2008, 11:33:23 πμ
Το μηχανακι ειναι ταχυτατο στην αλλαγη κατευθυνσης οποτε δεν με ενδιαφερει το 180, θα βαλω190

Δεν είπε κανείς ότι το μηχανάκι είναι αργό με το 190, απλά με το 180 θα γίνει ακόμα πιο γρήγορο! ;)
Δοκίμασέ το...