APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Dealers - Συνεργεία => Μήνυμα ξεκίνησε από: Μητσαρας στις Ιούλιος 12, 2008, 06:59:53 μμ
-
Πληρωσα για το σερβισ των 30000χμ. 240ε..κ τραβαγα τα μαλλια μου..εχοθμε τρελαθει τελειως??κ δεν αλλαξα κ τπτ...μονο τα τυπικα..ριξτε λιγο φως στην υποθεση.κατι μου βρωμαει..
-
Πληρωσα για το σερβισ των 30000χμ. 240ε..κ τραβαγα τα μαλλια μου..εχοθμε τρελαθει τελειως??κ δεν αλλαξα κ τπτ...μονο τα τυπικα..ριξτε λιγο φως στην υποθεση.κατι μου βρωμαει..
Λίστα εργασιών-ανταλλακτικών κράτησες?
-
Σωστα λέει ο Νίκος ...
Ξέρεις τι έγινε στο μηχανάκι σου ???
-
Και για ποιο μοντέλο μιλάμε ?
-
ψαξτο κ ρωτα κ στην απριλια,αλλιως αλλαξε μηχανικο!!
250ε μου ζητησαν εργασια για να αλλαξουν υποπλαισιο-ψαλιδι-ρουλεμαν-καπακι συμπλεκτη-τιμονι-φλασακι μπροστα-παταρακια
κ σενα δεν ειχαν κανει κ τιποτα???
ψαξτο κ ποσταρε κιολας να μαθουμε κ εμεις!!
-
1. Mάρκα /Μοντέλλο μηχανής..?
2. όπως προαναφέρθει... ''Λίστα''.??? τι σου κάνανε δηλαδή...?
3. μετά βλέπουμε... :bye:
-
Δεν είναι καθόλου λογικό για απλό σερβις, αλλά όπως είπαν και οι προλαλήσαντες......τι ακριβώς έκαναν?
-
Btw στα 20000km πόσα είχες πληρώσει?
-
Μητσαρας, καμία πληροφορία έχουμε? :thnk:
-
Υποθέτω πως το σέρβις έγινε στον μοναδικό εξουσιοδοτημένο συνεργείο στην Πάτρα ,που είναι επίσης o μόνος εξουσιοδοτημένος και για σουζούκι, BMW. Αν είναι έτσι, ο συγκεκριμένος χρεώνει την "εργατοώρα" 35€ και κάτι ψιλά. Εγώ για το μεγάλο σέρβις των 10000 πλήρωσα 227€. Αλλαγή λαδιών, φίλτρο λαδιού, καθάρισμα φίλτρου αέρα, αλλαγή υγρών πίσω φρένου, αλλαγή υγρών ψυγείου, ρύθμισμα βαλβίδων, έλεγχος και ρύθμισμα ψεκασμού και οι τυπικοί έλεγχοι που γίνοντα, αλυσίδα γρασσαρίσματα κτλ... Πήγα τη μηχανή στις 10:00 και την πήρα στις 15:00. Μου χρέωσε 4 εργατοώρες (περίπου 145€) + τα αναλώσιμα (τα υπόλοιπα 82€). Η αλήθεια είναι ότι είναι ακριβός (και στα αναλώσιμα) αλλά είδα διαφορά στη μηχανή μετά (καλύτερη κατανάλωση, καλύτερη απόκριση) και ξέρω ότι είναι προσεκτικοί και σχολαστικοί στη δουλειά τους (στα πρώτα 2 σέρβις 1000 κ 5000 ήμουνα μπροστά. Στο σέρβις των 5000 είχα πληρώσει περίπου 80-85€). Επίσης από φίλους με σουζούκι και BMW ξέρω ότι οι χρεώσεις είναι πάνω κάτω ίδιες.
Δυστυχώς εδώ στην επαρχία το μονοπώλιο λειτουργεί εις βάρος μας, διότι λόγω εγγύησης κ ιδιαιτερότητας (όλοι ξέρουμε ότι δεν υπάρχουν και πολλοί μηχανικοί για aprilia) αναγκαστικά θα πάμε εκεί.
Πάντως εγώ σκέφτομαι πολύ σοβαρά στο επόμενο σέρβις (15000) να ανέβω Αθήνα να επισκευτώ το Γιατρό...
-
Υποθέτω πως το σέρβις έγινε στον μοναδικό εξουσιοδοτημένο συνεργείο στην Πάτρα ,που είναι επίσης o μόνος εξουσιοδοτημένος και για σουζούκι, BMW. Αν είναι έτσι, ο συγκεκριμένος χρεώνει την "εργατοώρα" 35€ και κάτι ψιλά. Εγώ για το μεγάλο σέρβις των 10000 πλήρωσα 227€. Αλλαγή λαδιών, φίλτρο λαδιού, καθάρισμα φίλτρου αέρα, αλλαγή υγρών πίσω φρένου, αλλαγή υγρών ψυγείου, ρύθμισμα βαλβίδων, έλεγχος και ρύθμισμα ψεκασμού και οι τυπικοί έλεγχοι που γίνοντα, αλυσίδα γρασσαρίσματα κτλ... Πήγα τη μηχανή στις 10:00 και την πήρα στις 15:00. Μου χρέωσε 4 εργατοώρες (περίπου 145€) + τα αναλώσιμα (τα υπόλοιπα 82€). Η αλήθεια είναι ότι είναι ακριβός (και στα αναλώσιμα) αλλά είδα διαφορά στη μηχανή μετά (καλύτερη κατανάλωση, καλύτερη απόκριση) και ξέρω ότι είναι προσεκτικοί και σχολαστικοί στη δουλειά τους (στα πρώτα 2 σέρβις 1000 κ 5000 ήμουνα μπροστά. Στο σέρβις των 5000 είχα πληρώσει περίπου 80-85€). Επίσης από φίλους με σουζούκι και BMW ξέρω ότι οι χρεώσεις είναι πάνω κάτω ίδιες.
Δυστυχώς εδώ στην επαρχία το μονοπώλιο λειτουργεί εις βάρος μας, διότι λόγω εγγύησης κ ιδιαιτερότητας (όλοι ξέρουμε ότι δεν υπάρχουν και πολλοί μηχανικοί για aprilia) αναγκαστικά θα πάμε εκεί.
Πάντως εγώ σκέφτομαι πολύ σοβαρά στο επόμενο σέρβις (15000) να ανέβω Αθήνα να επισκευτώ το Γιατρό...
σώωωπαα.. ρε...έκανε 1 ώρα για να αλλάξει υγρά στο ψυγείο...??? τι περίμενε να ''κρυώσουν'' μετά το ταξίδι και τα χρέωνε με τη θερμοκρασία..???
καλά.. το να γρασάρεις πάλι αλυσίδα και να αλλάξεις υγρά..? που το βάζεις...
τα υγρά που τα είχε στο ψυγείο και περιμενε να ξεπαγώσουν..???
δε μου λες... την ώρα την χρεώνει με ρυθμούς γυμνοσάλιαγκα..???? :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:
και για να είμαι αντικειμενικός... θα μπορούσε να σου πει απλά...
1. ανοιγμα / ρυθμιση βαλβίδων 150 ευρώ... (που σιγά τα, λάχανα, αλλά λεμε ότι παει βάσει Τιμοκαταλόγου... -δικαιώμα του...)
2. ανταλλακτικά / εργατικά άλλα 80...
Υ.Γ.
βεβαίως αν είσαι και ''πελάτης'' του και πας καθε τόσο... φαντάζομαι ειναι...''η φιλική του τιμή'' ε.....
-
εχει χρεωσει εργατικα 140ε κ αναλωσιμα 97ε.το πηγα τις 8μιση το πρωι(τοσες ωρες τι εκαναν?) κ με πηρε τηλ να το παρω στις 3 κ με ρωτησε για αλλα 70ε να μου αλλαξει τακακια μπροστα οποτε θα φταναμε τα 300+ ευρω..εχει χρεωσει κατι καθαριστικα φιλτρου(ΚΝ)17ε κατι καθαριστικα πσεκασμου αλλα τοσα..κτλ..κ απο εργασια κθαρισμα δισκων,αλλαγη ψηκτικου υγρου(Γιατι?) :psdof:θα τα ανεβασω κ αναλυτικα τι κ πως..αλλα νιωθω πολυ θυμα..γαμημενο μονοπωλειο... :psdof:
-
εχει χρεωσει εργατικα 140ε κ αναλωσιμα 97ε.το πηγα τις 8μιση το πρωι(τοσες ωρες τι εκαναν?) κ με πηρε τηλ να το παρω στις 3 κ με ρωτησε για αλλα 70ε να μου αλλαξει τακακια μπροστα οποτε θα φταναμε τα 300+ ευρω..εχει χρεωσει κατι καθαριστικα φιλτρου(ΚΝ)17ε κατι καθαριστικα πσεκασμου αλλα τοσα..κτλ..κ απο εργασια κθαρισμα δισκων,αλλαγη ψηκτικου υγρου(Γιατι?) :psdof:θα τα ανεβασω κ αναλυτικα τι κ πως..αλλα νιωθω πολυ θυμα..γαμημενο μονοπωλειο... :psdof:
πολύ "μπουτίκ" συνεργείο μου μοιάζουν οι τιμές αυτές μαζί με τα...."τριψίματα" με λάδια και βαζελίνες. :dry:
-
και για να είμαι αντικειμενικός... θα μπορούσε να σου πει απλά...
1. ανοιγμα / ρυθμιση βαλβίδων 150 ευρώ... (που σιγά τα, λάχανα, αλλά λεμε ότι παει βάσει Τιμοκαταλόγου... -δικαιώμα του...)
2. ανταλλακτικά / εργατικά άλλα 80...
Υ.Γ.
βεβαίως αν είσαι και ''πελάτης'' του και πας καθε τόσο... φαντάζομαι ειναι...''η φιλική του τιμή'' ε.....
Βασικά βάσει τιμοκαταλόγου πάει, δεν γράφει πουθενά στην απόδειξη "4 εργατοώρες" αλλά εργασία 145€ (και αναλυτικά τις δουλειές που έγιναν) απλά βλέποντας τις αποδείξεις από τα προηγούμενα σέρβις (και συζητώντας και με άλλους πελάτες του συγκεκριμένου συνεργείου) κατάλαβα ότι η χρέωση στα εργατικά γίνεται με την ώρα...
Δυστυχώς δεν είχα "φιλική τιμή" παρόλο που είμαι "πελάτης" :(
Εαν δεν καταφέρω να ανέβω Αθήνα για το επόμενο, τα αναλώσιμα θα τα πάω εγώ τουλάχιστον να γλιτώσω κάτι από κει....
Α ρε Γ@#$%νο μονοπώλιο τι μας κάνεις....... :psdof:
-
εχει χρεωσει εργατικα 140ε κ αναλωσιμα 97ε.το πηγα τις 8μιση το πρωι(τοσες ωρες τι εκαναν?) κ με πηρε τηλ να το παρω στις 3 κ με ρωτησε για αλλα 70ε να μου αλλαξει τακακια μπροστα οποτε θα φταναμε τα 300+ ευρω..εχει χρεωσει κατι καθαριστικα φιλτρου(ΚΝ)17ε κατι καθαριστικα πσεκασμου αλλα τοσα..κτλ..κ απο εργασια κθαρισμα δισκων,αλλαγη ψηκτικου υγρου(Γιατι?) :psdof:θα τα ανεβασω κ αναλυτικα τι κ πως..αλλα νιωθω πολυ θυμα..γαμημενο μονοπωλειο... :psdof:
καθαριστικό φίλτρου..??? :sml1 :sml1 :sml1 :sml1 :sml1 :sml1 :sml1 :sml1 :sml1 :sml1
ξέρεις τι ειναι αυτό... (μιλάμε για φίλτρο αέρος...) ?? ενα ψψιιιιιτ με τον αέρα και άντε άμα σου βάλει το καθαριστικό σπρεύ και λάδι της Κ&Ν... το σετάκι ολόκληρο κανει 30 ευρώ και το εχεις για τον αιώνα τον άπαντα μέχρι να τελειώσει... :rant1: :rant2: :mlk :mlk :mlk
-
70 ευρω για τακακια μπροστα στον πηγασο???
Με 75 ευρω αλλαζω τακακια στο capo μπρος-πισω και μαλιστα μαμα(ειναι τα καλυτερα :P)
πρεπει να τον καταγγηλετε στην αγορανομια, ο ανθρωπος ειναι κλεφτης!!!
Καλα η aprilia δεν τα βλεπει αυτα γαμω το κερατο μου!!! :psdof: :psdof: :psdof:
-
ε..για να είμαστε και ρεαλιστές σε τέτοιες περιπτωσεις ή aprilia και η κάθε εταιρεία είναι δύσκολο νομίζω να επέμβει... άλλωστε γι` αυτό υπάρχουν άλλες υπηρεσίες και ελεγκτικοί μηχανισμοί που..απλά... έχουν κολλήσει...και θέλουν..'λάδωμα'' για να πάρουν μπροστά.... :mlk
-
THEMIS εδω δια διαφωνησω μαζι σου, η μαμα aprilia θα μπορουσε να υποχρεωσει τον καθε εξουσιοδοτημενο να εχει στανταρ τιμες για σερβισ με πινακα αναρτημενο σε καθε συνεργειο.
οσο για τα τακακια 70 ευρω ,δεν εχω καταλαβει ακομα τι μηχανακι εχει το παιδι γιατι π.χ τα τακακια για το starda to factory που φοραει ακτινικη ειναι πανακριβα γιατι τα εχει μονο η aprilia και δεν υπαρχει ανταγωνισμος.
-
Πληρωσα για το σερβισ των 30000χμ. 240ε..κ τραβαγα τα μαλλια μου..εχοθμε τρελαθει τελειως??κ δεν αλλαξα κ τπτ...μονο τα τυπικα..ριξτε λιγο φως στην υποθεση.κατι μου βρωμαει..
Για πες τι μηχανακι εχεις ?Το service manual τι ακριβως περιγραφει οτι πρεπει να γινουν στα 30000κμ?Οντως για πες τα οσο πιο αναλυτικα γινεται γιατι και γω ακομα κλαιω τα 460€ για το σερβις του καπο στα 15000κμ αλλα τουλαχιστον μου τα δικαιολογησε στην αποδειξη 200+κατι εργασια :psdof: :psdof: :psdof: και τα υπολοιπα ανταλακτικα!!!!(Ο Κυριος με το τουπε γαματου μηχανικου στην αλιμου.......για οσους αναρωτιουνται!!!)
-
καθαριστικό φίλτρου..??? [/b][/size] :sml1 :sml1 :sml1 :sml1 :sml1 :sml1 :sml1 :sml1 :sml1 :sml1
ξέρεις τι ειναι αυτό... (μιλάμε για φίλτρο αέρος...) ?? ενα ψψιιιιιτ με τον αέρα και άντε άμα σου βάλει το καθαριστικό σπρεύ και λάδι της Κ&Ν... το σετάκι ολόκληρο κανει 30 ευρώ και το εχεις για τον αιώνα τον άπαντα μέχρι να τελειώσει... :rant1: :rant2: :mlk :mlk :mlk
To σετάκι καθαρισμού Κ&Ν ολόκληρο έχει 15 - 17 ευρώ (είχα πάρει πέρσι). Προφανώς χρέωσε όλο το σετάκι για μια μόνο χρήση.
:psdof: :psdof:
-
THEMIS εδω δια διαφωνησω μαζι σου, η μαμα aprilia θα μπορουσε να υποχρεωσει τον καθε εξουσιοδοτημενο να εχει στανταρ τιμες για σερβισ με πινακα αναρτημενο σε καθε συνεργειο.
οσο για τα τακακια 70 ευρω ,δεν εχω καταλαβει ακομα τι μηχανακι εχει το παιδι γιατι π.χ τα τακακια για το starda to factory που φοραει ακτινικη ειναι πανακριβα γιατι τα εχει μονο η aprilia και δεν υπαρχει ανταγωνισμος.
κοίτα δεν επιμένω.. αλλά... μιλάς για...''εξελιγμένες μορφές προόδου'' νομίζω.... :( :( Μακάρι βέβαια...
-
καθαριστικό φίλτρου..??? [/b][/size] :sml1 :sml1 :sml1 :sml1 :sml1 :sml1 :sml1 :sml1 :sml1 :sml1
ξέρεις τι ειναι αυτό... (μιλάμε για φίλτρο αέρος...) ?? ενα ψψιιιιιτ με τον αέρα και άντε άμα σου βάλει το καθαριστικό σπρεύ και λάδι της Κ&Ν... το σετάκι ολόκληρο κανει 30 ευρώ και το εχεις για τον αιώνα τον άπαντα μέχρι να τελειώσει... :rant1: :rant2: :mlk :mlk :mlk
To σετάκι καθαρισμού Κ&Ν ολόκληρο έχει 15 - 17 ευρώ (είχα πάρει πέρσι). Προφανώς χρέωσε όλο το σετάκι για μια μόνο χρήση.
:psdof: :psdof:
ϊσως το πήρα και 25..αλλά νομίζω 30..πέρισυ.. έχει καιρό..από μοτομάρκετ... (Mιλαμε για το κουτάκι που έχει το υγρό και το λαδάκι... :bye: :bye:)
-
To σετάκι καθαρισμού Κ&Ν ολόκληρο έχει 15 - 17 ευρώ (είχα πάρει πέρσι). Προφανώς χρέωσε όλο το σετάκι για μια μόνο χρήση.
:psdof: :psdof:
ϊσως το πήρα και 25..αλλά νομίζω 30..πέρισυ.. έχει καιρό..από μοτομάρκετ... (Mιλαμε για το κουτάκι που έχει το υγρό και το λαδάκι... :bye: :bye:)
Λες να κάνω λάθος; :thnk: Θα τσεκάρω (πρέπει να έχω κρατήσει αρχείο στο σπίτι) και θα επανέλθω.
-
εχω πηγασο στραντα 650.ισως να χρεωνεται ο ορος σερβις 30000χμ με 140ε εργατικα.αν ελεγα αλλαξε μου λαδια κ φιλτρο θα πληρωνα ελχιστα..εργατικα λοιπον=σερβις πηγασου
ρυθμιση βαλβιδων
ρυθμιση ψεκασμου
αλλαγη υγρων ψυγειου(γιατι,γιατι,γιατι???) :pray:
αλλαγη υγρων πισω φρενου(γιατι,γιατι,γιατι???) :pray:
καθαρισμος φιλτρου αερα
142,80ε
κ συνεχιζω....υγρα φρενων 5ε
κιτ καθαρισμου ΚΝ 17ε το οπιο δεν ειδα ποτε..(με το δικο μου θα καθαρισει αλλα 100 φιλτρα..κ θα τους το χρεωνει κι ολας..)
καθαριστικο καρμπ.ιντζεξιον 12ε
κ τα αλλα τα κλασσικα λαδια φιλτρο λαδιου,μπουζι κτλ..
την επομενη φορα μονος μου..1000 φορες καλυτερα..ελειξε κ η εγγηυση.. :thnk:
αν ειχα 4κυλινδρο τι θα γινοταν δλδ???
κ γιατι 70ε τα μπροστα τακακια..
-
To σετάκι καθαρισμού Κ&Ν ολόκληρο έχει 15 - 17 ευρώ (είχα πάρει πέρσι). Προφανώς χρέωσε όλο το σετάκι για μια μόνο χρήση.
:psdof: :psdof:
ϊσως το πήρα και 25..αλλά νομίζω 30..πέρισυ.. έχει καιρό..από μοτομάρκετ... (Mιλαμε για το κουτάκι που έχει το υγρό και το λαδάκι... :bye: :bye:)
Λες να κάνω λάθος; :thnk: Θα τσεκάρω (πρέπει να έχω κρατήσει αρχείο στο σπίτι) και θα επανέλθω.
17 ευρω το πηρα κι εγω απο Αλεξοπουλο.Εχω πλυνει 5-6 φορες τα φιλτρα της μηχανης και του αυτοκινητου και ακομη δεν εφτασε στη μεση το μπουκαλι.Κλεφτες!!!
-
εχω πηγασο στραντα 650.ισως να χρεωνεται ο ορος σερβις 30000χμ με 140ε εργατικα.αν ελεγα αλλαξε μου λαδια κ φιλτρο θα πληρωνα ελχιστα..εργατικα λοιπον=σερβις πηγασου
ρυθμιση βαλβιδων
ρυθμιση ψεκασμου
αλλαγη υγρων ψυγειου(γιατι,γιατι,γιατι???) :pray:
αλλαγη υγρων πισω φρενου(γιατι,γιατι,γιατι???) :pray:
καθαρισμος φιλτρου αερα
142,80ε
κ συνεχιζω....υγρα φρενων 5ε
κιτ καθαρισμου ΚΝ 17ε το οπιο δεν ειδα ποτε..(με το δικο μου θα καθαρισει αλλα 100 φιλτρα..κ θα τους το χρεωνει κι ολας..)
καθαριστικο καρμπ.ιντζεξιον 12ε
κ τα αλλα τα κλασσικα λαδια φιλτρο λαδιου,μπουζι κτλ..
την επομενη φορα μονος μου..1000 φορες καλυτερα..ελειξε κ η εγγηυση.. :thnk:
αν ειχα 4κυλινδρο τι θα γινοταν δλδ???
κ γιατι 70ε τα μπροστα τακακια..
Τελικα στον Ανδιοπουλο εγιναν ολα αυτα? :thnk: :thnk:
-
που αλλου..ειπα να ειμαι τυπικος με τα σερβις τουλαχιστον οσο ειμαι στην εγγυηση..τωρα ψαχνω για αλλου αναγκαστικα..
-
που αλλου..ειπα να ειμαι τυπικος με τα σερβις τουλαχιστον οσο ειμαι στην εγγυηση..τωρα ψαχνω για αλλου αναγκαστικα..
Στο σέρβις των 20000 και των 10000 πόσο σου είχε πάρει?
-
Υποθέτω πως το σέρβις έγινε στον μοναδικό εξουσιοδοτημένο συνεργείο στην Πάτρα ,που είναι επίσης o μόνος εξουσιοδοτημένος και για σουζούκι, BMW. Αν είναι έτσι, ο συγκεκριμένος χρεώνει την "εργατοώρα" 35€ και κάτι ψιλά. Εγώ για το μεγάλο σέρβις των 10000 πλήρωσα 227€. Αλλαγή λαδιών, φίλτρο λαδιού, καθάρισμα φίλτρου αέρα, αλλαγή υγρών πίσω φρένου, αλλαγή υγρών ψυγείου, ρύθμισμα βαλβίδων, έλεγχος και ρύθμισμα ψεκασμού και οι τυπικοί έλεγχοι που γίνοντα, αλυσίδα γρασσαρίσματα κτλ... Πήγα τη μηχανή στις 10:00 και την πήρα στις 15:00. Μου χρέωσε 4 εργατοώρες (περίπου 145€) + τα αναλώσιμα (τα υπόλοιπα 82€). Η αλήθεια είναι ότι είναι ακριβός (και στα αναλώσιμα) αλλά είδα διαφορά στη μηχανή μετά (καλύτερη κατανάλωση, καλύτερη απόκριση) και ξέρω ότι είναι προσεκτικοί και σχολαστικοί στη δουλειά τους (στα πρώτα 2 σέρβις 1000 κ 5000 ήμουνα μπροστά. Στο σέρβις των 5000 είχα πληρώσει περίπου 80-85€). Επίσης από φίλους με σουζούκι και BMW ξέρω ότι οι χρεώσεις είναι πάνω κάτω ίδιες.
Δυστυχώς εδώ στην επαρχία το μονοπώλιο λειτουργεί εις βάρος μας, διότι λόγω εγγύησης κ ιδιαιτερότητας (όλοι ξέρουμε ότι δεν υπάρχουν και πολλοί μηχανικοί για aprilia) αναγκαστικά θα πάμε εκεί.
Πάντως εγώ σκέφτομαι πολύ σοβαρά στο επόμενο σέρβις (15000) να ανέβω Αθήνα να επισκευτώ το Γιατρό...
Γιατί δεν λες το όνομα του μανούλα μου φιλέ όλοι το ξέρουν
-
και για να είμαι αντικειμενικός... θα μπορούσε να σου πει απλά...
1. ανοιγμα / ρυθμιση βαλβίδων 150 ευρώ... (που σιγά τα, λάχανα, αλλά λεμε ότι παει βάσει Τιμοκαταλόγου... -δικαιώμα του...)
2. ανταλλακτικά / εργατικά άλλα 80...
Υ.Γ.
βεβαίως αν είσαι και ''πελάτης'' του και πας καθε τόσο... φαντάζομαι ειναι...''η φιλική του τιμή'' ε.....
Βασικά βάσει τιμοκαταλόγου πάει, δεν γράφει πουθενά στην απόδειξη "4 εργατοώρες" αλλά εργασία 145€ (και αναλυτικά τις δουλειές που έγιναν) απλά βλέποντας τις αποδείξεις από τα προηγούμενα σέρβις (και συζητώντας και με άλλους πελάτες του συγκεκριμένου συνεργείου) κατάλαβα ότι η χρέωση στα εργατικά γίνεται με την ώρα...
Δυστυχώς δεν είχα "φιλική τιμή" παρόλο που είμαι "πελάτης" :(
Εαν δεν καταφέρω να ανέβω Αθήνα για το επόμενο, τα αναλώσιμα θα τα πάω εγώ τουλάχιστον να γλιτώσω κάτι από κει....
Α ρε Γ@#$%νο μονοπώλιο τι μας κάνεις....... :psdof:
Για τον Ανδριόπουλο όλοι το ξέρουν σου λέω εγώ πάω στον bill
-
Για τον Ανδριόπουλο όλοι το ξέρουν σου λέω εγώ πάω στον bill
Όντως, όπως όλοι καταλάβαμε για τον Ανδριόπουλο μιλάμε..... (αναφέρθηκε κ πιο πάνω εξ' άλλου)
Στο επόμενο σέρβις θα προσπαθήσω κ εγώ να ανέβω Αθήνα στον bill. Τουλάχιστον να τα δώσω σε κάποιον που (όπως όλοι όσοι έχετε πάει λέτε) τ' αξίζει πραγματικά.
-
Απλα να το προσεχεις τον Bill γιατι αφηνει δαχτυλιες παντου.Μαυρες.Στο ασπρο μου ντεποζιτο!!!! :psdof: :psdof: :psdof: :hha% :wine: :se:
-
που αλλου..ειπα να ειμαι τυπικος με τα σερβις τουλαχιστον οσο ειμαι στην εγγυηση..τωρα ψαχνω για αλλου αναγκαστικα..
Στο σέρβις των 20000 και των 10000 πόσο σου είχε πάρει?
αν θυμαμαι καλα,γυρω στα 80ε κ καθησα εκει κ περιμενα μεχρι να τελειωσει..οχι οπως τωρα που το αφησα εκει τοσες ωρες...
-
Στο σέρβις των 20000 και των 10000 πόσο σου είχε πάρει?
αν θυμαμαι καλα,γυρω στα 80ε κ καθησα εκει κ περιμενα μεχρι να τελειωσει..οχι οπως τωρα που το αφησα εκει τοσες ωρες...
Τόσα είχα πληρώσει για το σέρβις των 5000 που είναι το "μικρό" (λάδια, έλεγχοι κτλ...)
Στο τεύχος 405 του Μοτό, έχει ένα συγκριτικό για "πολιτικά" SM που συμπεριλαμβάνει και τον Πήγασο. Μεταξύ των άλλων, έχει και κόστος χρήσης με τιμές από την επίσημη αντιπροσωπεία. Έχουμε και λέμε λοιπόν:
1000χλμ, λάδια έλεγχοι, κόστος 45€
5000χλμ, λάδια έλεγχοι, κόστος 45€
10000χλμ, Service, κόστος 140€
...και πάει έτσι ανά 5000 χλμ. Να αναφέρω ότι οι τιμές αφορούν την εργασία και είναι οι προτεινόμενες από την αντιπροσωπεία (αναφέρεται από το περιοδικό), αλλά φυσικά δεν δεσμεύουν τα συνεργεία.
Όσον αφορά τα ανταλλακτικά/αναλώσιμα τώρα, θα αναφέρω ενδεικτικά μερικά, για να πάρετε μια ιδέα. Μιλάμε πάντα για επίσημες τιμές αντιπροσωπείας.
Φίλτρο λαδιού 17,39€
Φίλτρο αέρα 6,25€
Τακάκια εμπρός 72,16€ ( :cry:)
Τακάκια πίσω 40,21€
Σετ αλυσίδας/γραναζιών 184,66€
Μανέτα φρένου 15,70€
Μανέτα συμπλέκτη 31,00€
Ρεζερβουαρ 962,48€ :ohmy: :ohmy:
....κομματάκι τσιμπημένα θα έλεγα
Να αναφέρω επίσης ότι το περιοδικό είναι σχετικά παλιό, οπότε οι τιμές πιθανόν να έχουν αλλάξει (πάντα προς τα πάνω :psdof:) λίγο...
Σκοπός του παραπάνω post δεν είναι να δικαιολογήσω τον Ανδριόπουλο και τον κάθε Ανδριόπουλο (τον οποίο θεωρώ ακριβό), αλλά καθαρά ενημερωτικός.
-
το ρεζερβουαρ απο τι ειναι φτιαγμενο?απο χρυσαφι?οπως κ τα μπροστα τακακια..ειναι τραγικες αυτες οι τιμες για καθημερινη μοτοσυκλετα των 7000ε..
-
Απλα να το προσεχεις τον Bill γιατι αφηνει δαχτυλιες παντου.Μαυρες.Στο ασπρο μου ντεποζιτο!!!! :psdof: :psdof: :psdof: :hha% :wine: :se:
καλυτερα δαχτιλιες του βιλλ στο ντεποζιτο ανεξαρτιτου χρωματος ,παρα δαχτιλιες στα κωλομερια μας!! :ohyes: :ohyes:φανταζομαι καλυτερα θαναι :ohyes:
-
Επίσης κάθε 20000κμ αν δεν κάνω λάθος προβλέπεται αλλαγή λαδιων στις μπουκάλες μπροστά και αλλαγή φίλτρου βενζίνης.
-
λαδια στις μπουκαλες σιγουρα δεν μου αλλαξαν..κ γενικα δεν ειδα καμια διαφορα στη μηχαναρα μου..οπως οταν την αφησα εκει..