APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Dealers - Συνεργεία => Μήνυμα ξεκίνησε από: ΚΩΣΤΑΣ στις Σεπτέμβριος 02, 2005, 12:53:05 μμ
-
PAIDIA KALIMERA
EIXA ENA CAPONORD 04 KAI TORA EXO TO RSVFACTORY 05 TO CAONORD DEN TO EIXAI PAREI APO TON KIRIO BOLASIKI.
TO MIXANAKI EIXE KAPOIA PROBLIMATA MILAME GIA KAINOYRGIO TO PIGA STIN PATRA STON ADRIOPOULO TIPOTA ASXETOI OI ANTHROPOI KAI PLIROSA POU ITAN MESA STIN EGGIISI KAI DOULEIA DEN EKANA.
PIRA TA KENTRIKA TIS APRILIA KAI GNORISTIKA ME TON KIRIO MAKASARIDI O ANTROPOS EINAI EPAGELMATIAS MOU EKLEISE RANDEBOY AMESOS STON KIRIO BOLASIKI KAI TO MIXANAKI META APO DIO MERES PETAGE KIRIOLEKTIKA.
TA PAIDIA MESA STON BOLASIKI STO PALIO KATASTIMA MILAME AKOMI EIDIKA O DIMITRIS STO SINERGEIO EINAI TROMEROS PERITO NAS SAS PO GIA TON GIORGO KAI TON BASILI KATAPLIKTIKA PAIDIA
GIA MENA O BOLASIKIS EINAI KORIFI APO TIN STIGMI POU EIXA ENA MIXANIKI 11500 EYRO THA TSIGOUNEFTO I TORA POU EXO MIXANAKI 17000 EYRO THA TSIGOUNEFTO GIATI O BOLASIKIS MOU PAIRNEI 200 GIA AUTA LEFTA MILAME KAI O BARBAMITSOS STO NAFPLIO MOU PAIRNEI 100 DEN TRELATHIKA
EYXARISTO
E
-
Δηλαδή θες να πεις ότι μπορεί να δίνεις κάτι παραπάνω στον Μπολασίκη αλλά χαλάλι του επειδή κάνει καλή δουλεία σε σχέση με τον μπαρμπα Μήτσο από το Ναύπλιο;...προσπάθησε να γράφεις ελληνικά γιατί τα greekenglish είναι λιγο ακαταλαβίστικα. :-)
-
Δεν νομιζω οτι ο ΜΠΟΛΑΣΙΚΗΣ ειναι ακριβως εαν πας σε συνεργειο με ιαπωνικα μηχανακια τα ιδια λεφτα θα σου παρουν εχει ο αδελφος μου το ΤDM 900 05
Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΜΠΟΛΑΣΙΚΗ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΥΤΕ ΜΕ 200 ΕΥΡΩ
-
αααα..!Τώρα συννενοηθήκαμε!
-
ΟΚ ΘΕΩΔΟΡΕ
ΔΩΣΕ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΤΗΛ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΩ ΤΑΞΙΔΙΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
-
2103716346.Το τηλεφωνο στο γραφείο μου.
-
Χαιρετώ την παρέα.Μήπως ξέρετε διεύθυνση και τηλ. του συνεργείου του Μπολασίκη γιατί πρέπει να κάνω service και στην δική μου Capo. H φουκαριάρα μια φορά 'εχει κάνει service πραγματικό στα 17000 Km της και μέχρι τώρα δεν ήξερα που να την πάω..
-
COSTA TO THL TOU KIRIOU BOLASIKI EINAI 2106391693 THA MILISEI ME TON BASILI KAI THA TOU PEIS OTI ERXESAI EK MEROUS TOU KIRIOU STAMATI ME TO RSV TO FACTORY KAI SERVICE NA SOU KANEI O DIMITRIS KAI AN DEN DEIS ALLO MIXANAKI EMENA NA ME X@SE!S
-
Αχ, Powerphot που φοβόσουν για δυσφίμιση μέσω του φόρουμ! Εδώ γίνεται διαφήμιση!! :-)
Πάντως αυτό αποδεικνύει ότι αν καποιος είναι σωστός δεν έχει να φοβηθεί τίποτα από φόρουμ και δημοσιότητα. Όποιος όμως δε σέβεται τα λεφτά του καταναλωτή, μακάρι ν'αρχίσει να φοβάται.
Όσο για τις κακόβουλες δημοσιεύσεις από ανταγωνιστές, πιστεύω μυαλό έχουμε για να κρίνουμε. Και δεν αρκεί το θάψιμο ενός συνεργείου από ένα χρήστη για να δυσφημιστεί, αν όλοι οι άλλοι λένε θετικά γι' αυτό.
Και γιατί είπες ότι δεν έχουν το δικαίωμα να απαντήσουν και γι' αυτό να μη λέμε ονόματα; Η εγγραφή στο φόρουμ είναι ελεύθερη. Αν τώρα δεν έχουν πάρει χαμπάρι τι εστί Internet, ας πρόσεχαν.
Μην ξεχνάμε, άλλωστε, πως για κάθε ένα συνεργείο που δεν γνωρίζει την ύπαρξη του φόρουμ και δεν μπορεί να υπερασπιστεί τον εαυτό του, υπάρχουν πεντήντα απογοητευμένοι πελάτες που επίσης δεν ξέρουν που να βρουν το δίκιο τους.
-
PAIDIA MIPOS EXEI GINEI PAREXIGISEI EGO DEN EXO NA KERDISO TIPOTA APO TIN SIGEGRIMENI ETAIRIA APLA EIMAI KATAEYXARSTIMENOS KAI APLA OTAN BRISKO TIN EYKAIRIA TO ANAFERO
GIA NA MIN IPARXOUN PAREXEIGISEIS
-
Εγινε φίλε μου σ'ευχαριστώ πολύ.Την Δευτέρα κιόλας θα τηλεφωνήσω για ραντεβού. Πάντως θα ήθελα να ενημερώσω όλους τους φίλους όσοι, ξέρουν Ιταλικά βέβαια, να μπούν στό αντίστοιχο Ιταλικό site στην διεύθυνση www.apriliaontheroad.com είναι ενημερωτικό και μαθαίνεις πολλά τεχνικά και άλλα θέματα γύρω από την Capo αλλά και τον Πήγασο. Εκεί οι Ιταλοί έχουν για "Μάγο" μηχανικό για Αprilia και ειδικά για Capo κάποιον Mario Fiore.
Εχω την διευθυνσή του για όποιον ενδιαφέρεται, είναι κοντά στο εργοστάσιο της Aprilia στο Noale, βόρεια της Βενετίας.
-
Φίλε RSVF καμιά παρεξήγηση. Το φόρουμ είναι για να λέμε ξεκάθαρα τη γνώμη μας για οτιδήποτε, είναι αυτή είναι θετική είτε αρνητική.
Ενδιαφέρον θα είχε, πάντως, να μη λέμε απλά τη γνώμη μας (π.χ. καλός, κακός, άσχημος, κ.λπ.), αλλά και το πως τη διαμορφώσαμε. Δηλ. να λέμε αναλυτικά τις εμπειρίες μας, ώστε να μπορεί ο καθένας να εξάγει τα συμπεράσματά του.
-
Fiorenzo Agostini λεγεται και ειναι αυτος που αναφερω στο "θα σας πω μια ιστορια". Ειναι κορυφη ο ανθρωπος και πιανει μονο aprilia.
(http://apriliafun.freesuperhost.com/html/uploads/img4322dce775c09.jpg)
(http://apriliafun.freesuperhost.com/html/uploads/img4322de08f098c.jpg)
Δεν ειναι μακρια παντως..... 8-)
-
AGAPITE HARLEK
TI KALI GNOMI POU EXO GIA TO SIGEKRIMENO SINERGIO TI EXO ANAFEREI PIO PANO
ELPIZO NA TA POUME APO KODA STO MEETING POU THA EXOUME
-
.
-
Παιδιά το δίδυμο Δημήτρης-Χρήστος στο σέρβις του Μπολασίκη...ΚΟΡΥΦΑΙΟ!!! :-D ακούστε με που σας λέω!Γνώστες και οι δυο και ασχολούνται με τα μηχανάκια σαν να είναι δικά τους!
-
ο/η harlek έγραψε:
Και γιατί είπες ότι δεν έχουν το δικαίωμα να απαντήσουν και γι' αυτό να μη λέμε ονόματα; Η εγγραφή στο φόρουμ είναι ελεύθερη. Αν τώρα δεν έχουν πάρει χαμπάρι τι εστί Internet, ας πρόσεχαν.
harlek, δεν είπα ότι "δεν έχουν το δικαίωμα να απαντήσουν", αλλά ότι, "ισως δεν εχουν την δυνατότητα να απαντήσουν" επειδή δεν το γνωρίζουν.
Σου βάζω το ποστ πάλι απο την δίπλα ενότητα:
ο/η powerphot έγραψε:
Χωρίς να σημαίνει ότι διαφωνώ με τα λεγόμενα σας θα ήθελα να προτείνω να μην γράφουμε έτσι απλά επώνυμα και "χύμα" για διάφορα μαγαζιά για τον απλούστατο λόγο ότι ((((δεν μπορούν η δεν ξέρουν που και πως να απαντήσουν)))).
Καλό θα ήταν αν κάποιος αντιμετώπισε κάποιο σοβαρό και δύσκολο πρόβλημα με κάποιο μαγαζί, συνεργείο η ότι άλλο, και μπορεί να το τεκμηριώσει, να το γράφει αλλά όχι επώνυμα εκτός αν αυτό το μαγαζί η κάποιος εκπρόσωπος του μπορεί να απαντήσει και να αντιπαρατεθεί στα λεγόμενα.
Δεν είναι σωστό να ακούγεται πάντα η μια πλευρά.
Γράψτε το περιστατικό και από 'κει και πέρα το κοιτάμε το θέμα.
Και για να ξεκαθαρίσω την θέση μου, δεν παίρνω το μέρος κανενός αλλά απλά
να προσπαθήσουμε να κρατάμε ένα επίπεδο αν αυτό δεν είναι δύσκολο.
Ευχαριστώ.
Αυτά κι αν κάποιος θέλει να πει την γνώμη του ας το πει.
:-D
-
Επανέρχομαι στο συγεκριμένο θέμα επειδή πήγα προχθές και άφησα τελικά το Pegaso και τουλάχιστον απο την υποδοχή και διάθεση που φάνηκε εξ'αρχής για να βρεθεί μιά λύση, δείχνει οτι οι άνθρωποι είναι σωστοί επαγγελματίες. Και ενδιαφέρονται με το παραπάνω. Τώρα να δούμε πως θα πετύχει η εγχείρηση.
-
Φιλε μου θα το δεις οτι ολλα θα πανε οπως πρεπει να πανε και το μηχανακι σου θα μεινει αυτυχισμενο τα παιδια ειναι και επαγγελματιες αλλα και πολυ καλη φιλοι αυτα ειχα να πω και εγω ξανα αφου τους γουσαταρω και τους παω με χιλια ακριβως οσα παει το μηχανακι μου 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)
-
Οντως...είναι καλά μαστόρια!Απλα έχω κάποιες ενστάσεις όσον αφορά τις τιμές. :-?
-
εγω ειμαι τις αποψεις οτι πληρωνεις παιρνεις
-
ο/η RSVF έγραψε:
εγω ειμαι τις αποψεις οτι πληρωνεις παιρνεις
Δεν είναι ακριβώς έτσι.Πηγαινε ρώτα πόσο έχουν τα λάδια που βάζεις και το φίλτρο και μετά έλα να μου πείς αν ψιλοβαράει στις τιμές.Και επειδή το είχαμε συζητήσει το θέμα αυτό όταν είχαμε βρεθεί σου είχα πεί ότι εγώ το πάω εκεί για σέρβις 1ον) επείδή γνωρίζω τα παιδιά και ξερω τι δουλειά κάνουν και ότι είναι άριστα μαστόρια.
2ον)Με περιορίζει η εγγυήση(2 έτη)στο να το τσεκάρω αλλου το μηχανάκι.
Οπότε το "ότι πληρώνεις παίρνεις"ισχύει μόνο στην περίπτωση μιας αγοράς και όχι στην παροχή υπηρεσιών όπως είναι ένα σέρβις.
Αν τα λάδια σου κάνουν στην αγορά 25 ευρώ τα 4 λίτρα και ο αντιπροσωπος σου τα χρεώνει τα 3,7 λίτρα διπλάσια....εδώ θα σου πω κάτι άλλο που λέει ο λαος....
"Πηγες για μαλλί και βγήκες κουρεμένος"... :-D
-
Κοιτάτε παίδες....
Ο Μπολασίκης είναι επίσημη αντιπροσωπεία με ότι και αν σημαίνει αυτό και εξηγούμαι...
Καταρχήν δεν θέλω να κάνω διαφήμηση - δυσφήμηση,
Τα κάλά της αντιπροσωπίας:
1) Αμεση επικοινωνία με Noale
2) Αρτιώτερη τεχνογνωσία μηχανικών
3) Contact person στο service και όχι λαδιάρης μάστορας που πήζει και είναι του τύπου «αστο και θα στο σιάξω»( απο Πειραιά μεριά οσοι έχετε περάσει ξέρετε τι εννοώ
4) Εξηπηρέτηση πελάτη με μηχανάκι αντικατάστασης
5) Ταχύτητα εξυπηρέτησης..(εγώ οσες φορές πήγα εκει το Capo το απόγευμα το πήρα και το πήρα καλύτερο
6) Είναι αντιπροσωπεία οπότε μπορείς να τους τα χώσεις για τα κακώς κείμενα των Ιταλών και είναι υποχρεωμένοι να τα ακούσουν και να σου δώσουν λύση διοτι το επόμενο e-mail θα είναι προς Noale μεριά κλπ κλπ κλπ...
7) Εχουν αποθήκη με ανταλακτικά σε αφθονία και όχι θα στο παραγγείλω και οταν έρθει θέλω τόσες μέρες να στο φτιάξω...
8) Δουλευουν by the book και βάση πρώτα βλέπουν την εγγύηση
Αρνητικά
1) Είναι αντιπροσωπεία και χρεώνει εργατοώρες οπότε χ.y= xy.z=120 euro εργατικά για «μικρό» service είναι to much..
2) Εχει μόνο τα OEM assesories (πχ YUASA μπαταρίες μόνο...κλπ κλπ)
3) Θα σκεφτω κι αλλα...
Ασχετο προχθές που πήγα βρήκα απο τους δυο μόνο το Χρήστο...Ο Μήτσος που είναι???
Μήνα να έχει άδεια... μήνα να έχει φύγει..... :-D :-D
Για ρίχτε καμια info....
-
Φίλε zeli φημολογείται ότι θα ανοίξει δικό του συνεργείο Aprilia...
-
Καλα αυτα που γραφεις φιλε zeli και σεβαστα γιατι ειναι η γνωμη σου.
Απο την αλλη 1)μεχρι και ενας τιπακος στην Πατρα εχει αμεση επαφη με Noale.
2)Σε αυτο ισως,λεω,ισως να εχεις καποιο δικιο.
3)δεν μενω στον Πειραια,αλλα και να εμενα σε λαδιαριδες τετοιου τυπου μηχανικους δεν παω
4)Εγω προσωπικα οσες φορες εχει χρειαστει να παω,μηχανακι αντικαταστασης δεν πηρα(ισως το ειχες εσυ).
5)αυτο ελειπε να μην ειναι και γρηγοροι,τοσα που χρεωνουν.
6)αν νομιζεις οτι σε ακουν γιατι τρεμουν το e-mail σου,sorry, αλλα μαλλον κανεις λαθος.Αποψη μου ειναι οτι στο χρεωνουν και αυτο!!!!
7)αυτη η αφθονη αποθηκη που λες,στην περιπτωση μου χρειαστηκε 35,ναι ΤΡΙΑΝΤΑΠΕΝΤΕ, ημερες για να μου πει οτι πρεπει να περιμενω δυο εβδομαδες ΑΚΟΜΑ!!!.Ετσι πηρα εκεινον τον τυπακο που βρηκα στην Πατρα και το ειχα σε 4 μερες!!!!!
οσο για το BY THE BOOK που λες,ανυπομονο να τελειωσει η εγγυηση.Μετα να μου δεις το BOOK!!!.
Οσο για θετικα.....Α!,ειναι κοντα στην δουλεια μου.
-
Παιδιά, τα πράγματα δεν είναι πάντα άσπρα ή μαύρα. Κάποιοι έχουμε ψυχολογική ανάγκη να βρούμε ένα συνεργείο και να πούμε "επιτέλους, έλυσα το πρόβλημά μου", όμως τέτοιο δεν πρόκειται να υπάρξει. Ο Μπολασίκης κατά τη γνώμη μου είναι ένα αρκετά καλό συνεργείο, δεν παύει όμως να είναι μια επιχείρηση με υπαλλήλους οι οποίοι βλέπουν καμιά 15αριά μηχανάκια τη μέρα και αποκλείεται εκ των πραγμάτων να έχουν την όρεξη και το ζήλο να κάνουν τέλεια τη δουλειά τους.
Απατεώνες δεν φαίνονται, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πρόκειται και για συνεργείο-πρότυπο. Έχω την αίσθηση, όμως, ότι βρίσκονται πάνω από τον (χαμηλότατο) μέσο όρο των άλλων συνεργείων.
Οι τιμές των εργατικών φυσικά και είναι υψηλές, όπως σε όλα τα επίσημα συνεργεία. Δεν πρόκειται για το "ό,τι πληρώνεις παίρνεις", αλλά για το "όταν θέλεις επίσημο σέρβις στα παίρνουν". Σίγουρα υπερτιμημένο είναι, αλλά έτσι είναι ΟΛΕΣ οι αντιπροσωπίες, αυτοκινήτων και μοτό.
Σημειωτέον ότι μηχανή αντικατάστασης δεν έχω πάρει ούτε εγώ, αν και ήμουν μπροστά μια φορά όταν δώσανε σε έναν άλλο πελάτη (ένα σκουτεράκι).
Σε μια εποχή που ακόμα και το να σου μιλούν ευγενικά δεν θεωρείται δεδομένο, ο Μπολασίκης αποτελεί κατά τη γνώμη μου μια αρκετά καλή λύση, που συνδυάζει στοιχειώδη ευγένεια, καλό στοκ ανταλλακτικών και, ελπίζω, κάποια εμπειρία (τι διάολο, τοσες μηχανές βλέπουν).
-
Τελικά όλοι είμαστε εγκλωβισμένοι με την εγγύηση!...Πάντως το συγκεκριμένο συνεργείο το σώζουν τα παιδιά που δουλεύουν εκεί...Και αν ισχύει ότι ο Δημήτρης που δουλεύει εκεί θα ανοίξει δικό του συνεργείο Aprilia...Αντε Γειά!!!! :-D :-D :-D
Εγώ πάντως θα καθιερώσω τις "ιδιωτικές" αλλαγές
λαδιών,φιλτρων,τακακιων,κ.λ.π.,
και θα το πηγαίνω μόνο για μηχανικές ρυθμίσεις...Εννοείται στην ώρα των σερβις!Ετσι θα μπορεσω να ρίξω το κόστος των σέρβις.
ΥΓ:εμένα μου είχαν δώσει μηχανακι αντικαταστασης αλλά τους το είχα τονίσει οτι θελω να μου δώσουν οταν είχα πάρει τηλεφωνο για να κλείσω ραντεβού για σέρβις 3 μέρες πρίν.
-
dodo λαδια,τακακια.κλπ ηδη αλλαζονται απο εμενα,δεν τολμω να σκεφτω να το παω για αυτα.Αντε να δουμε.
Αλλο πληρωνω το χομπυ και αλλο πληρωνω το λομπυ.
-
ο/η teo έγραψε:
dodo λαδια,τακακια.κλπ ηδη αλλαζονται απο εμενα,δεν τολμω να σκεφτω να το παω για αυτα.Αντε να δουμε.
Αλλο πληρωνω το χομπυ και αλλο πληρωνω το λομπυ.
Σιγουρα ρε τεό,απλά αμα σε καθηλώνει η εγγύηση υπάρχει περίπτωση να μην σου σφραγίσουν το βιβλαράκι στο συνεργείο και καλά με την δικαιολογία ότι δεν έκαναν τις συγκεκριμένες εργασίες που αναφέρονται στο manual;
-
Εμένα δε μου το σφραγίζουν όταν κάνω τα σέρβις, τι συζητάς τώρα! Μάλιστα τους είπα μια φορά "να μου το σφραγίσετε" και μου είπαν "ας το, δε χρειάζεται, μη σκάς...".
Δε μου το έχουν σφραγίσει ποτέ.
Πάντως, όποτε χρειάστηκα την εγγύηση δεν είχα κανένα πρόβλημα μ' αυτό στο συγκεκριμένο συνεργείο.
-
Ομως αμα παω για σέρβις και τους πω καντε μόνο ρυθμιση βαλβίδων γιατί τα υπόλοιπα τα άλλαξα μόνος μου δεν θα τσινίσουν;
-
Παιδιά αν διαβάσει κανείς το service manual (τουλάχιστον όσον αφορά τον Πήγασο) θα δει στην 'ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ' έναν δισέλιδο πίνακα. Η πρώτη σελίδα γράφει σε παρένθεση ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΗΣΤΗ. (Λογικά θα το γράφουν και τα άλλα manuals)oπότε και γω λαδάκια, μπουζί κτλ τα κάνω μόνος μου
-
Θα το τσεκάρω αυτο που λές για το manual.κι αν είναι έτσι μια χαρά! 8-)
-
ο/η dodos_1 έγραψε:
Θα το τσεκάρω αυτο που λές για το manual.κι αν είναι έτσι μια χαρά! 8-)
Ναι Θοδωρή έχει δίκιο ο Περικλής, το έχω ρωτήσει, δεν υπάρχει πρόβλημα αρκέί να μην επεμβαίνεις σε σημεία που δεν έχεις την αρμοδιότητα όπως είναι αλλαγή ανταλλακτικών κλπ.
-
[color=FFFF00]** Δημιουργηθηκε νεο topic για το παρακατω θεμα (CAPONORD ταχυσυνδεσμος). Παρακαλω συνεχιστε απο εκει στα 'ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ'[/color]
[d]παιδια ξερει κανεις αν το ρακορ (ταχυσυνδεσμος)κατω απο το ρεζερβουαρ του CAPO NORD που ηταν πλαστικο,εχει αντικατασταθει με μεταλικο(λεω για το θηλικο στο τελος απο το σωληνακι τηs βενζiνης,και οχι την βαλβιδα πoυ εναι βιδωμενη στο κατω μεροσ του ρεζερβοθαρ)[/d]