APRILIA BIKERS HELLAS
Πήραμε τους δρόμους και τα βουνά => Συναντήσεις / διοργανώσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: xristos69 στις Σεπτέμβριος 29, 2015, 01:27:39 μμ
-
Τετάρτη 09.00 ραντεβού στο Κρικελλο. Μπαίνουμε στο Πανταβρεχει. Πάρτε μαζί: "αθλητικά παπούτσια μαγιό και T-SHIRT που θα βραχούν, οπότε πάρτε σακούλα να τα βάλετε όταν βγούμε". Μετά από χώμα πάμε στα Φιδακια και μετά διανυκτερευση σε κιοσκι δίπλα στο ποτάμι. Πάρτε SLEEPING BAG και υπόστρωμα. Σκηνή προαιρετική. Αν δεν θέλει κάποιος ύπνο έξω, από πάνω είναι η δυτική και ανατολική Φραγγιστα. Την επόμενη διασχιζουμε τα Αγραφα, Τρίκαλα, Καλαμπάκα και όποιος θέλει από χώμα οποίος θέλει από άσφαλτο φτάνουμε στο Μικρολαβαδο για ύπνο. Τρίτη μέρα (Παρασκευή) πάμε μέσω Νυμφαιου, Φλώρινας, Όρος Βαρνουντα βγαίνουμε στον Άγιο Γερμανό και Ψαράδες για διανυκτερευση. Σάββατο ελεύθερο πρόγραμμα και Κυριακή επιστροφή. Φαίνεται έχει αρκετό χώμα οπότε Θωμά και όποιος άλλος έχει επιλογή πάρτε την ελαφρύτερη μοτοσικλέτα που μπορείτε.
Λόγω του ότι το πρόγραμμα της ΑΝΑΒΑΣΗΣ χάθηκε, καθότι μαϊμού και δεν μπορεί να ανακτηθεί πλέον, οι διαδρομές θα βγουν μέσα στην βδομάδα και με κάποιο ηλεκτρονικό τρόπο θα αναρτηθούν, πιστεύω :pray:.
Τώρα σαν πρώτη εντύπωση, οι διαδρομές αναγράφονται παραπάνω. Πάρτε χάρτη, ανοίξτε τον και βγάλτε δύο διαδρομές (χώμα-άσφαλτο) με τους ίδιους προορισμούς. :D :D
Οι άντρες θα πάνε απο το χώμα φυσικά!!!
-
Να διευκρυνίσουμε οτι μιλάμε για οκτώβριο παίδες, για τελευτάια βδομάδα του μήνα.
-
Α! Ναι ξέχασα να γράψω ημερομηνία :mlk. Είναι από 28/10/2015 έως 01/11/2015 :D
-
Οι άντρες θα πάνε απο το χώμα φυσικά!!!
Δεν ξέρω τι υπαινίσσεσθε επακριβώς ω! άρχοντα πρωτοσπονσοναριε με αυτην ταυτην την καταχωρηση. Ανασύρω όμως το ριπτόμενο γάντι από του εδάφους διότι μια τέτοια πρόκλησης δεν δύναται να μείνει αναπάντητος…….
Αυτοί που νομίζουν ότι είναι άντρες λοιπόν να πάνε πάντα βρέχει χώμα από την αντρική διαδρομή μέσω Δομνήστας γέφυρας κρικελοποταμου, στο αντρικό φαράγγι και επιστροφή από μεγάλο χωριό μέσω του διάσελου της καλιακούδας (1800μετρα υψομετρο 50 χιλιόμετρα αντρικός χωματόδρομος) Και όχι από την κοριτσίστικη μέσω Κρικελου στο κοριτσίστικο φαράγγι 2 3 δεκάδες χιλιόμετρα πατημένο κοριτσίστικο χωματόδρομο.
Έτσι επιτέλους θα κατορθώσουμε να ξεχωρίσουμε τους άντρες από αυτούς που δηλώνουν άντρες αδειάζοντας δυο τσουβαλάκια χώμα στην άσφαλτο και περνώντας από πάνω.
Μίλησα Ουγκ! :ohyes:
-
:bye: Καλημέρα. :a006 :a008 είσαι πολύ κακός :D :D. Ο Μιχάλης μου ζήτησε το τηλέφωνό σου, για να σε πείσει να μην έρθεις με το :smc1000: να έρθεις με τον Πήγασο :knt: :thnk:. Λες να δυσκολευτεί??? :D
-
Μια πρώτη χειρόγραφη εικόνα για το δρομολόγιο. Χώμα? Οχι παρα πολύ και σχετικά εύκολο, εκτός απο κάποιο κομμάτι στο Πάντα Βρέχει ;) :D
Πιστεύω στις επόμενες ημέρες, να αναβάσω χάρτες, αν μου σταλούν ηλεκτρονικά!
-
Λες να δυσκολευτεί??? :D
Εντάξει δυσκολεύτηκε λίγο!
Είδα όμως την κλίση με μια μικράν μικράν χρονοκαθυστέρηση και έπραξα τα δέοντα :ohyes:
-
Πάντως δεν είναι αμαρτία? Να μπουν τα απλά :smc1000: στο χώμα και η ΝΑΥΑΡΧΙΔΑ ave των RR :smc1000: να μην εμφανιστεί καθόλου? Ούτε ΚΑΝ ΣΤΗΝ ΕΚΔΡΟΜΗ?? :srry: :(
-
Εγώ πάντως αν είχα επιλογή ανάμεσα σε Capo και Pegaso, το ελαφρύ και πιο μαντιτζέβελο Pegaso θα έπαιρνα για να το διασκεδάσω χωρίς να ταλαιπωρηθώ.
-
Πάντως δεν είναι αμαρτία? Να μπουν τα απλά :smc1000: στο χώμα και η ΝΑΥΑΡΧΙΔΑ ave των RR :smc1000: να μην εμφανιστεί καθόλου? Ούτε ΚΑΝ ΣΤΗΝ ΕΚΔΡΟΜΗ?? :srry: :(
Καμία αμαρτία ω! άρχοντα πρωτοσπονσοναριε
Η διορατικότητα του σωστού στρατιώτου ως προς την επιλογή του σωστού μέσου για την επιτυχή κατάληξη της προσπάθειας εις συγκεκριμένο θέατρο επιχειρήσεων, είναι αυτή που τελικως κερδίζει τη μάχη.
Δεν παίρνουμε τα παντζερ να κυνηγήσουμε ατάκτους επί βαλτώδους εδάφους, τους στερούμε την ικανότητα ελιγμών τα καθιστούμε δυσκίνητα και εύκολο στόχο εις τον αντίπαλο.
Χρησιμοποιούμε ελαφρύτερες ταχυκίνητες μονάδες αι οποίαι ημπορούν να ελίσσονται ευκόλως εις το συγκεκριμένο ανάγλυφο του εδάφους, να παρακάμπτουν η να υπερπηδούν εμπόδια να ανασυγκροτούνται ταχέως και να μετασχηματίζονται αναλόγως των περιστάσεων.
Το RR θα βγει και θα διαπρέψει στο ανάλογο θέατρο επιχειρήσεων στο σωστό χρόνο, όπου και θα κατανικήσει άπαντες φίλιες η μη μονάδες του στόλου, εβρισκόμενο σε κατανάλωση, μικροτέρα κατά 0,3 L/100 από τον αμέσως επόμενο καταϊδρωμένο. :ohyes:
-
Αι αποθήκαι υλικού ηνοίχθησαν. Και ο εξοπλισμός χειμερινής διαβίωσης εξήλθε προς αερισμό και ετέθει εις την βάσανο της ενδελεχούς επιθεώρησης
-
Τα heidenau k60 μπηκαν ξανα πανω στο θηριο πριν απο λιγο και ειναι ετοιμο για πολεμο!!
Απο το απογευμα σιγα σιγα θα εχει και προσωπικη ετοιμασια!..Ελπιζω να μην ξεχασω παλι την καμερα!
Σταλθηκε απο τα δαχτυλα μου μεσω tapatalk
-
Ο κύβος ερίφθει
-
Καλά να περάσετε παίδες! Θα σας κάνει και ο καιρός τα χατίρια οπότε θα περάσετε θαυμάσια!!!
-
καλο ταξιδι και καλα να περασετε!
-
Εχω πιει ηδη τον μισο καφε και εχω φαει και σοβαρο πρωινο!
Ντυνομαι ,δενω , και ετοιμος!
Καλα να περασουμε παιδες!
Σταλθηκε απο τα δαχτυλα μου μεσω tapatalk
-
καλημερα καλο ταξιδι και το νου σας !!! :bye: :D :ohyes: ;)
-
Αφυπνισθείτε!!!
Όπλα κράνη μπαλάσκες αναλάβατε
-
Να περάσετε καλά παίδες και να γυρίσετε κομπλέ! Α!! φέρτε και λίγο ΑΚΡΟΚΩΛΙΟ ΣΤΡΕΜΕΝΟΥ από το Καρπενήσι, έχει αλλαντοποιείο γαμάτο, αξίζει να πάτε, κοντά στον Προυσσό είναι!
-
Καλό ταξίδι καλά να περάσετε και καλή επιστροφή!! Γεμίστε τις μπαταρίες σας για το χειμώνα που έρχεται με όμορφες εικόνες :bye:
-
Εγω γυρισα σημερα καθως εχω γαμο αυριο.
Φανταστικη εμπειρια..φοβερες εικονες αποτυπωμενες στο μυαλο..τα παιδια απο την Λαρισα υποδειγματικα καλοι-φιλικοι-φιλοξενοι-χαβαλετζιδες ανθρωποι!Θα τους ξανασυναντησω σιγουρα!
Τωρα οτιδηποτε αλλο και αν πω θα ειναι λιγο!Το capo το πηγα παραπανω απο τις δυναμεις του νομιζω ωστοσο δεν εκανε κιχ πουθενα και ακολουθουσε επαξια ΚΤΜ - TRIUMPH κλπ σε αρκετα γρηγορους ρυθμους..με βλεπω συντομα παντως και με ενα ποιο "χωματινο" μηχανακι για να ξεδιπλωσω ολο το ταλεντο μου!
Οσο για το πηγασο του Θωμα?Τι να πει κανεις?Τριβαλιτσο με ρυθμους το ιδιο γρηγορους και ακολουθουσε παντου και παντα!Μπραβο και στο Θωμα και σε ολα τα παιδια με τα μαμουθ τα οποια ηρθαν μαζι!
Ελπιζω σε εναν καφε συντομα!
Συνεχεια με φωτο και βιντεο τις επομενες μερες!
Σταλθηκε απο τα δαχτυλα μου μεσω tapatalk
-
Soneraki μου καλως ηρθες ρε φιλε :bye: απο οτι βλεπω περασες καλα :ohyes: αντε παντα τετοια και καλυτερα, μπραβο σου ;) :)
το μονο σιγουρο ειναι οτι ο Χρηστος 69 εκαψε λιγοτερο βενζινη απο εσας :P :tez: :h22:
-
Ο Άρης το έκανε το :smc1000: [size=78%] [/size][/size][size=78%]Capo[/size][/size][/size][size=78%]άλογο του πολέμου , σα θεός του πολέμου που είναι ! [/size] :brv: [/size][size=78%] [/size]
-
Ο Άρης το έκανε το :smc1000: [size=78%] [/size][/size][size=78%]Capo[/size][/size][/size][size=78%]άλογο του πολέμου , σα θεός του πολέμου που είναι ! [/size] :brv: [/size][size=78%] [/size]
Το καταδύναμη!!Όσο μπορούσε να πάει το πήγαινα το έρμο!
-
Χρήστο αν ανεβάσει τίποτα φώτο ο Μιχάλης κάπου ενημέρωσε σε παρακαλώ!Γιατί πρέπει να έχει μπόλικες!
-
Άρχοντα πολέμαρχε αν έχετε βίντεο της πρώτης μέρας από τα σκοτάδια στους χωματόδρομους και τις ρεματιές πηγαίνοντας για φιδάκια γιατί είχα μείνει από μπαταρία υποβάλουμε αίτημα στην υμετέρα εξοχότητα σας όπως μου παραχωρήσετε υλικό διατι χρειάζομαι μερικά πλάνα για να συμπληρώσω την πρώτη ενότητα των αναμνήσεων της εφορμήσεως της 18ης Οκτωβρίου του σωτηρίου έτους 2015
28 ναυαρχε..οχι 18!!
-
Ωπ! Έχετε απολυτό δίκιο άρχοντα καταστροφέα των αποθεμάτων μπύρας του πλανήτη.
Λάθος εκ παραδρομής λόγο κεκτημένης ταχύτητας
Ο δαίμων της τυπογραφίας με ράπισε
-
Ως μη γενομενη η βόλτα....
Μια βδομάδα και ούτε μια φωτογραφία
-
Ως μη γενομενη η βόλτα....
Μια βδομάδα και ούτε μια φωτογραφία
Σωστοοοοός
+etv 1000
-
Λοιπόν θα βάλω την εισαγωγή της βόλτας εδώ γιατί από δίπλα μπήκαν πλέον Φώτο και βίντεο και δεν ταιριάζει στην εισαγωγή να μπει μετά την φωτοβιντεοσκοπιμενη αφήγηση της βόλτας.
Και δίπλα θα ανεβάσω το βίντεο
:ohyes: :ohyes:
-
Η απόφαση ετούτης της καταδρομικής είχε παρθεί από νωρίς.
Την τετάρτη της 15ης του μηνός Σεπτεμβρίου του σωτηρίου έτους 2015 ο ίλαρχος εκ Λαρίσης ευρίσκετο εις το περιχαρακωμένο στρατόπεδο πρωτευούσης και κατά την 8ην απογευματινήν σάλπισε προσκλητήριο δ/των των τμημάτων εις σημείον αποκρύψεως δια την κοινοποίησην εντολής επαναφοράς του περιπόλου βόλτας νοτίου κεντρικής Ελλάδος και λοιπών νήσων εις την μάχιμη υπηρεσία εκ της εφεδρείας.
Έκτοτε οι προετοιμασίες ηρχισαν αργά, σταθερά, και υπό απολύτου μυστικότητος. Την 20ην Οκτωβρίου του 2015 και ώραν περί την 12την πρωινήν εισερχόμενοι εις την τελικήν φάση ετοιμότητος, αι αποθήκαι υλικού αποσφραγίστηκαν και ηρχισε η επιθεώρηση του εξοπλισμού.
Και παραμονή της εθνικής επετείου της 28ης Οκτωβρίου, το μικρό ταχυκίνητον εύδρομο βόλτας εξοπλίστηκε πλήρως και ετεθει σε πλήρη επιχειρησιακή επιφυλακή 15λεπτου ετοιμότητας απόπλου τοποθετούμενο με την πλώρη προσανατολισμένη προς την έξοδον του λιμένος.
Ηγγικεν πλέον η ώρα έναρξης των επιχειρήσεων…..
-
Απόσπασμα εκ του βιβλίου καταστρώματος της 28ης Οκτωβρίου 2015…….
Κατά την 7ην πρωινήν σήμερον αι μονάδαι του στόλου ηρχισαν αφικνούμενες εις σημείο προκαλύψεως όπισθεν της γραμμής εφορμήσεως επί του 35ου χιλιομέτρου του άξονος Αθηνών Λαμίας εν Αφιδνες. Το σχέδιο προέβλεπε σάλπισμα αναχωρήσεως κατά την 7η και 15 ακριβώς.
Το σχέδιο ήτο εξ αρχής οριακά αισιόδοξο, οι εκπονημένοι χρόνοι που προεβλέποντο δύσκολο να επιτευχθουν στην πράξη από τόσο μεγάλη συγκέντρωση δυνάμεων.
Άμα της συμπληρώσεως των δυνάμεων μας, με 35λεπτον πλέον καθυστέρηση και μετασχηματιζόμενοι εις συγκρότημα αναγνωρίσεως μακράς ακτίνας δράσης, εκκινούμε πλέον κατά την 7ην και 50α πρωινήν πάση δυνάμει δια την σύμπτυξη μας μετά των ημετέρων δυνάμεων, προερχομένων εκ των επονομαζομένων… νέων χωρών… βορείως της γραμμής Αμβρακικού Παγασητικού εις προκεχωρημένη θέση αποκρύψεως/ανασυγκροτήσεως εις τας νότιας εσχατιές τις οροσειράς της Πίνδου και ανατολικας παρυφάς του όρους Καλιακούδα επί υψομέτρου 1100 μέτρων.
Κινούμενοι ταχέως δια ολίγον χρόνο επί του επαράτου εθνικού δικτύου του κατάσπαρτου από φωλεάς ανασχέσεως μηχανοκίνητων μέσων, εκ διοδίων κατασκευαστικών εταιριών, ιδιοκτησίας διαπλεκομένων φίλων υπουργών, και λοιπών αναξιοπαθούντων λαμογιών, που λυμαίνονται ανεξέλεγκτα και χωρίς αιδώ το εθνικόν δίκτυον της χώρας, απαγκιστρωνόμεθα ταχέως πέριξ της Χαλκίδος, και με υπερκερωτικο ελιγμό επί του δεξιού πλευρού εγκαταλείπουμε το εθνικό δίκτυο και εισερχόμεθα εις επαρχιακό τοιούτο.
Και κινούμενοι σε ρυθμό περιπολίας, αθέατοι εις την εχθρική παρατήρηση των ταλιροφονιαδων των διοδίων του εθνικού δικτύου, και καλυπτόμενοι εκ του πτυχώδους ανάγλυφου του εδάφους προσορμίζουμε εν Κρικελο κατά την 12ατην πρωινήν με μηδενικές απώλειες κερμάτων εκ των πορτοφολιών ημών αλλά με μεγάλη καθυστέρηση 2 και πλέον ωρών συμφώνα με το εκπονημένο πρόγραμμα του γενικού αρχηγείου του στόλου και συμπτυσσόμεθα ομαλώς μετά των αναμενόντων ημάς ημετέρων δυνάμεων.
Της δυνάμεως μας ολοκληρωθησης και με ηθικόν ακμαιότατο, εκκινούμε εκ νέου επί δύσβατου ορεινού εδάφους δια να πλήξουμε τον πρώτο μας αντικειμενικό στόχο.
Το πάντα βρέχει, το οποίο και προσεγγίζουμε επιτυχώς μετά ικανού χρόνου πλεύσεως.
Το αρχικό σχέδιο του ακροβολισμού των μηχανοκίνητων μέσων επί ασφαλούς τοποθεσίας, και η συνέχιση της πορείας πεζή εντος του υδάτινου κωλύματος που μας φράσει το δρόμο προς την καρδιά του πάντα βρέχει και την ολοκλήρωση του σχεδιασμού ενεργειών της 1ης μέρας εγκαταλείφθηκε λόγο των εξαιρετικά μεγάλων προηγηθέντων χρονικών καθυστερήσεων που έθεταν πλέον όλο τον σχεδιασμό εν αμφιβόλω.
Εκτελούμε μικρή παύση της πορείας δια ανάληψη δυνάμεων στη γέφυρα μπλελευ του κρικελοποταμου ανασυγκροτούμεθα ταχέως και εκκινούμε με τάξη και πειθαρχία επί στραγγαλιστικής οφιοειδούς χωμάτινης ανωφέρειας δια την υπερκέραση εκ του νότου του διάσελου της καλιακούδας στα 1800 μέτρα και την διεκπεραίωση μας βόρεια στο μεγάλο χωριό Ευρυτανίας και από εκεί κινούμενοι με κατεύθυνση προς μικρό χωριό εισβάλουμε σε χώμα με κατεύθυνση φιδάκια που είχε προγραμματιστεί το γεύμα της ημέρας, και προσέγγιση του τρικεριωτη ποταμού χαμηλότερα λίγο πριν εκβάλει εις την λίμνη κρεμαστών οπού συμφώνα με τον αρχικό σχεδιασμό και θα καταλύσουν τα ημέτερα τμήματα υπαιθρίως κατά την έλευση του χρόνου της νυκτός.
Ο σχεδιασμός πήγε κατά διαβόλου καθόσον προέβλεπε να φτάσουμε στο σημείο διανυκτέρευσης με το τελευταίο φως της ημέρας και εμάς το τελευταίο φως της ημέρας μας προκάνε στους χωματόδρομους στα βουνά πριν καν φτάσουμε φιδάκια. Ήδη από το μικρό χωριό η οπισθοφυλακή αποτελούμενη από 2 capo και 1 peas αποκόπηκε από το κυρίως σώμα σε μια διασταύρωση. Δεν υπήρχε λήψη σήματος ασύρματου να επικοινωνήσουμε με τα προπορευόμενα τμήματα. Για να μην αποκοπούμε εντελώς εκτελούμε αναγνώριση των ιχνών κίνησης της φάλαγγας και αποφασίζουμε να κινηθούμε στο αριστερό σκέλος της διασταύρωσης πράγμα που μας κοστίζει χρόνο και μεγαλώνει ακόμα περισσότερο τη χρονική διαφορά με τα προπορευόμενα τμήματα. Στη δεύτερη διασταύρωση δεύτερη αναγνώριση νέα καθυστέρηση. Στη τρίτη πλέον διασταύρωση δεν έχει αρκετό φως, δεν είμαι σίγουρος πια είναι τα ίχνη των δικών μας τμημάτων και πια τα ξένα και ακινητοποιούμεθα κάπου στα 1200 μέτρα με κρύο και σκοτάδι.
Εν τω μεταξύ έχουν αντιλήφθη την απουσία μας και έχουν παύσει την πορεία τους τα εμπροσθεν προπορευόμενα τμήματα, και ω του θαύματος έχουμε σήμα επικοινωνιών και πάλι.
Εκ της συνομιλίας δεν κατεστει δυνατόν να καταλήξουμε πια κατεύθυνση να πάρουμε στη διασταύρωση. Το ιχνηλατικό 640 του ιλάρχου αναστρέφει να κάνει τη διαδρομή ανάποδα να έρθει να μας εντοπίσει ελπίζοντας ότι δεν έχουμε ακολουθήσει λάθος ίχνη στις προηγούμενες διασταυρώσεις και δεν βρισκόμαστε αλλού για αλλού χαμένοι νύχτα μέσα στα βουνά.
Τελικά μετά από 10 λεπτά αναμονής ακούστηκε ο γνώριμος ήχος του ΚΤΜ μέσα στην νεκρική σιγή της νύχτας κάπου μακριά και μετά από 1-2 λεπτά ακόμα φάνηκαν τα φώτα να κατεβαίνουν από ψηλά μέσα στα δένδρα στο δεξί μέρος της διασταύρωσης.
Ανασυγκροτούμεθα τάχιστα και εκκινούμε γιατί το κρύο έχει αρχίσει και κοκαλώνει τα αυτιά μας.
Εμπρός το 640 πίσω εμείς σε σφικτό σχηματισμό. Κάποια στιγμή φτάνουμε σε κάτι κεραίες και ο ιχνηλάτης κοντοστέκετε με απορία. Δίνει εντολή παύσης της κίνησης και κάνει μια αναγνωριστική γύρα. Αδιέξοδο. Έχουμε φτάσει κορυφή στα 1600 μέτρα κάπου χάσαμε μια διασταύρωση μέσα στη νύχτα, την περάσαμε και δεν την είδαμε. Ευτυχώς η διασταύρωση που χάσαμε δεν ήταν πολύ μακριά καμιά 200αρια 300 μέτρα ποιο κάτω. Παίρνουμε το σωστό μονοπάτι και σε κανένα 10λεπτο φτάνουμε στη διασταύρωση που έχει σταματήσει και περιμένει ο κύριος όγκος των δυνάμεων μας. Νέα σύσκεψη για την κατεύθυνση που πρέπει να ακολουθήσουμε αποφασίσουμε και παίρνουμε τον αριστερό κατηφορικό χωματόδρομο κατεβαίνουμε κατεβαίνουμε και σε κάποιο σημείο αυτός αυξάνει την κατηφορική του κλίση και είναι και λασποχορταριασμενος κατεβαίνω με τους προπορευόμενους και βλέπω στους καθρέπτες τα φώτα των όπισθεν εξ εμού να σταματούν την πορεία τους σε αυτό το σημείο.
Βρε λες να πηγαίνουμε λάθος σκεπτομαι, στην πρώτη δεξιά φουρκέτα σταματούν και οι προπορευόμενοι.
Ένα 990 χύνετε προς τα κάτω στον κατήφορο και επιστρέφει μετά από 3-4 λεπτά, κάτι συζητά με τον ίλαρχο και δίνετε το παράγγελμα της αναστροφής.
Ω! να σου γ@μ*σω πως στρίβουμε σε αυτή την κλίση πάνω στο βρεμένο χόρτο? Τράβα ο ένας από δω σπρώξε ο άλλος από εκεί καταφέρνουμε να στρίψουμε τελικά χωρίς να ξαπλωθούμε όλοι κάτω μαλλιά κουβάρια ο ένας πάνω στον άλλο.
Και με λίγη προσπάθεια και κουνήματα της ουράς καταφέραμε και ανεβήκαμε πίσω στους άλλους και πήραμε τον αντίθετο δρόμο στη διασταύρωση, και σε 40 λεπτά ακόμα είχαμε φτάσει φιδάκια για το μεσημεριανό γεύμα της ημέρας που τελικά το κάναμε μέσα στη μαύρη νύχτα.
Η σκέψη βεβαία να συνεχίσουμε μετά το γεύμα μέσα στο κατασκοταδο αλλά 20 χιλιόμετρα για να κατεβούμε να κατασκηνώσουμε στον τρικεριωτη απορρίφτηκε εκ των επιτελών σαν μηδέποτε γενόμενη. Αν και θα ψηνόμουν για μια νυχτερινή ταλαιπωρία ακόμα αν είχα την κατάλληλη ώθηση.
Οι επιτελείς ήταν ανένδοτοι πάντως.
Όλοι μαζί θα καταλύαμε φιδάκια σήμερα σε δωμάτια χωρίς δεύτερη σκέψη.
Καληνύχτα σας :bye:
-
Λοιπόν θα βάλω την εισαγωγή της βόλτας εδώ γιατί από δίπλα μπήκαν πλέον Φώτο και βίντεο και δεν ταιριάζει στην εισαγωγή να μπει μετά την φωτοβιντεοσκοπιμενη αφήγηση της βόλτας.
Και δίπλα θα ανεβάσω το βίντεο
:ohyes: :ohyes:
Ανέβασέ τα όπως σε βολευει Θωμά και ασε τα υπόλοιπα σε μας...
-
:bye: Να κάνω μια κουτή ερώτηση?? Το θέμα γιατί έχει χωριστεί σε δυο σκέλη?? :psdof: Για να με παιδεύεται?? Να διαβάζω μια το ένα και μια το άλλο?? Για να μου θυμίζετε ότι έχασα την εκδρομή :psdof: :psdof: :psdof:??? :hha% :hha% :hha% :hha%
-
Γιατί δεν πρόκανα να έχω έτοιμη την εισαγωγή πριν αρχίσει η κατάθεση του οπτικοακουστικού υλικού στο δίπλα θέμα. Τι να έκανα? Να έβαζα την εισαγωγή στο μέσον?
Τώρα όλα θα μπαίνουν από δίπλα καθώς έχω ενσωματώσει τα κείμενα στα βίντεο και δεν χρειάζεται να γράψω κάτι άλλο εκτος
-
Γιατί δεν πρόκανα να έχω έτοιμη την εισαγωγή πριν αρχίσει η κατάθεση του οπτικοακουστικού υλικού στο δίπλα θέμα. Τι να έκανα? Να έβαζα την εισαγωγή στο μέσον?
Τώρα όλα θα μπαίνουν από δίπλα καθώς έχω ενσωματώσει τα κείμενα στα βίντεο και δεν χρειάζεται να γράψω κάτι άλλο εκτος
Όλα γινονται αρκεί να μας ζητούσες ότι ήθελες να έχεις το 1ο ποστ εσύ. Ή τεχνολογία έχει κάνει θαύματα.
Κάνε ένα report ποιο θες να είναι το ποστ σου πριν του soner κ θα επιληφθουμε του θέματος.
-
Υποθέτω ότι για να αρχίσει η ιστορία σωστά και με ροη, θα έπρεπε να ξεκινά το θέμα με πρώτο το ποστ 31 τούτου του νήματος ακολουθουμένη από το ποστ 32 με τα πεπραγμένα της πρώτης μέρας, και μετά να αρχίσει η κατάθεση του οπτικοακουστικού υλικού.
Ο Φαιαξ ποιο πάνω δήλωσε ότι θα επιληφθεί του θέματος όταν παραλάβει τις νέες του γομολάστιχες :h22: :h22: :h22:
-
Υποθέτω ότι για να αρχίσει η ιστορία σωστά και με ροη, θα έπρεπε να ξεκινά το θέμα με πρώτο το ποστ 31 τούτου του νήματος ακολουθουμένη από το ποστ 32 με τα πεπραγμένα της πρώτης μέρας, και μετά να αρχίσει η κατάθεση του οπτικοακουστικού υλικού.
Ο Φαιαξ ποιο πάνω δήλωσε ότι θα επιληφθεί του θέματος όταν παραλάβει τις νέες του γομολάστιχες :h22: :h22: :h22:
Ναι βρέ αλλά περίμενα οτι θα γράψεις κι άλλα στη περιγραφή εδώ γιατί ήτανμόνο εισαγωγικά τα δυο ποστ που πέρασες και δεν τα ενσωμάτωσα στο άλλο μέχρι να τελειώσεις τα γραφούμενα σου...
-
Η περιγραφή ενσωματώθηκε πλέον στα βίντεο.
Μου φάνηκε καλύτερη επιλογή, καθόσον τα βίντεο για να έχουν μια ομαλή ροη πληροφοριών των πεπραγμένων της κάθε μέρας ώστε να μπορούν να δημιουργούν καλή εικόνα δια τα διαδραματιζόμενα και να μην είναι εντελώς αποσπασματικά, είναι αρκετά μεγάλα. Και χωρίς κείμενο είναι βαρετά να τα παρακολουθήσει κανείς.
Το κείμενο τα κάνει να παρακολουθούνται εύκολα γιατί διατηρούν το ενδιαφέρον της αφήγησης.
Είναι βέβαια εξαιρετικά κουραστικά και χρονοβόρα γι αυτόν που κάνει το μοντάρισμα κόψε ράψε ξαναραψε για να ταιριάξει τα κείμενα αλλά κομμάτια να γίνει το παραβλεπω. :ohyes: