APRILIA BIKERS HELLAS
Πήραμε τους δρόμους και τα βουνά => Συναντήσεις / διοργανώσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: SteliosD3 στις Μάιος 28, 2016, 04:21:55 μμ
-
Οτι λεει ο τίτλος , εχει ενα event στα μεγαρα με αρκετα test drives εγω πιθανον αυριο με κανα 2 ακομα φιλους με τα μοτο να παμε, οποιος αλλος θελει το λεει και κανονιζουμε παρεα.
Παρακάτω το λινκ της διοργάνωσης.
http://www.motomag.gr/news/moto-nea-nea-montela/moto-test-ride-event-dyo-meres-sta-megara-odigeis-tis-simantikoteres-nees
-
Οτι λεει ο τίτλος , εχει ενα event στα μεγαρα με αρκετα test drives εγω πιθανον αυριο με κανα 2 ακομα φιλους με τα μοτο να παμε, οποιος αλλος θελει το λεει και κανονιζουμε παρεα.
Παρακάτω το λινκ της διοργάνωσης.
http://www.motomag.gr/news/moto-nea-nea-montela/moto-test-ride-event-dyo-meres-sta-megara-odigeis-tis-simantikoteres-nees
Μήπως είναι περσινό αυτό και πας τσάμπα για πάρε κανένα τηλέφωνο να το δεις με σιγουριά :thnk:
-
Οχι εχει και φέτος απλως δεν θυμάμε ημερομηνία.
-
Σημερα και αυριο νομιζω ειναι :bye:
-
Ναι παιδια σημερα και αυριο ειναι . Αυριο ειναι 9 το πρωι με 6 απαραιτιτη προιποθεση : Kρανος - Μπότες - Γαντια και παντελονι μηχανης η τζιν. Εγω λογικα θα παω και πρωι πρωι γιατι κυριακη θα εχει κοσμο να πιω το καφεδακι και να δαμασω τα εργαλεια που εχει :P οποιος ενδιαφερεται μου στελνει πμ να συνεννοηθουμε.
-
Δε μου άρεσε, σαν μουσικές καρέκλες ήταν. Όποιος προλάβει, ότι προλάβει. Ο ένας εκ των πλοηγών πήγαινε με παντού με 60 ....
-
δυστυχως δε γινοταν διαφορετικα.εκατςα απ τις 11:30 μεχρι τις 13:30 κ οδηγησα 3 μηχανακια.(multistrada,bmw xr1000,honda crosstourer)δεν ειχε πολυ κοσμο κ για μενα ηταν ωραιο event.μπραβο στις εταιριες που δινουν στον κοσμο να οδηγησει μηχανες 18.000€.aprilia μονο το capo ειχε.
-
Η αληθεια ειναι οτι οντως ηταν καπως αυτο με το οποιος προλαβει αλλα εγω με λιγη υπομονη απο τις 11:30 μεχρι τις 3-4 οδηγησα ολα οσα ηθελα , κριμα που ειχε μονο το capo και δεν ειχε και το νεο Dorso. Απο την αλλη κακως που δεν ειπατε εδω οτι εισται ρει να βρισκομασταν...
-
Τι αλλά μηχανάκια είχε??
-
Τι αλλά μηχανάκια είχε??
http://www.motomag.gr/news/moto-nea/moto-test-ride-event-28-29-maioy-2016-egine-thesmos (http://www.motomag.gr/news/moto-nea/moto-test-ride-event-28-29-maioy-2016-egine-thesmos)
Από τις 9 μέχρι τις 12 ήμουν. Οδήγησα αρκετά, αλλά τα ducati, xr και 1200rs που ήθελα δε μπόρεσα.
Έπαθα σοκ με το πόσο στριφτερό είναι το 1000 v-strom. Είναι απλά πολύ ωραίο μηχανάκι. Όπως και το sv650. Thumps up για την suzuki :kalo:
-
Οδήγησα αρκετά, αλλά τα ducati, xr και 1200rs που ήθελα δε μπόρεσα.
Έπαθα σοκ με το πόσο στριφτερό είναι το 1000 v-strom. Είναι απλά πολύ ωραίο μηχανάκι. Όπως και το sv650. Thumps up για την suzuki
Μάλλον ο kokopete έκανε βόλτα το Ducati και δεν το οδήγησε.Γιατί αν ήταν το DUCATI MULTISTRADA 1200S το άσπρο απο το Ducati Athens είναι μακράν το καλύτερο ΜΟΤΟ της αγοράς και τα αξίζει τα λεφτά του αν έχεις να τα διαθέσεις.Το οδήγησα στη Θεσσαλονίκη στο test ride από την Γεωργική σχολή μέχρι την Μπότσαρη DUCATI Πρεβεδουράκης και εχω να πώ ότι έχει απίστευτη εργονομία το τιμόνι είναι στη σωστη θέση,έχει άριστο ζύγισμα είναι ομαλό χαμηλά,δεν έχει το σκορτσάρισμα των δικύλινδρων βλέπε Ducati Hypermotard 939 και Aprilia Shiver,στην κίνηση ελισσεται σα βέλος στην κυριολεξία και όταν ανοίγεις το γκάζι και ακούς να γρυλλίζει το DVT άλλο τόσο σε πορώνει.Χωρίς να γεμίσω καλά τη δευτέρα ανέβασα τρίτη ταχύτητα και φόρτωσε 160χαω (touring και traction control 5)μπροστά στο ΙΚΕΑ χωρίς να φτάσω στο επόμενο φανάρι και με εκπληκτική ευκολία και είχα ικανοποιητική απόσταση να φρενάρω στο φανάρι.Το καλύτερο όλων ήταν όταν φτάσαμε στην αντιπροσωπεια να παρκάρω στο πεζοδρόμιο δίπλα στο άσπρο Monster 821 ήταν ότι έκοψα το τιμόνι αριστερά πάτησα συμπλέκτη και ρόλαρα με ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΕΥΚΟΛΙΑ το multi προς τα πίσω κρατώντας με το δεξί μου χέρι την πίσω δεξιά χειρολαβή του συνεπιβάτη για να μην ακουμπήσω στο Monster 821.Νόμιζα πως έκανα μανούβρα μικρό Beverly και όχι μοτοσυκλέτα 230 κιλών γεμάτη.Το Ducati Multistrada 1200s DVT είναι μια ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ!!!
Στριφτερα μηχανάκια είναι τα ΙΤΑΛΙΚΑ!
Πολύ ωραίο μηχανάκι είναι το DUCATI Hypermotard 939 και σε Adventure Bike το Aprilia Caponord 1200 rally
-
Οδήγησα αρκετά, αλλά τα ducati, xr και 1200rs που ήθελα δε μπόρεσα.
Έπαθα σοκ με το πόσο στριφτερό είναι το 1000 v-strom. Είναι απλά πολύ ωραίο μηχανάκι. Όπως και το sv650. Thumps up για την suzuki
Μάλλον ο kokopete έκανε βόλτα το Ducati και δεν το οδήγησε.Γιατί αν ήταν το DUCATI MULTISTRADA 1200S το άσπρο απο το Ducati Athens είναι μακράν το καλύτερο ΜΟΤΟ της αγοράς και τα αξίζει τα λεφτά του αν έχεις να τα διαθέσεις.Το οδήγησα στη Θεσσαλονίκη στο test ride από την Γεωργική σχολή μέχρι την Μπότσαρη DUCATI Πρεβεδουράκης και εχω να πώ ότι έχει απίστευτη εργονομία το τιμόνι είναι στη σωστη θέση,έχει άριστο ζύγισμα είναι ομαλό χαμηλά,δεν έχει το σκορτσάρισμα των δικύλινδρων βλέπε Ducati Hypermotard 939 και Aprilia Shiver,στην κίνηση ελισσεται σα βέλος στην κυριολεξία και όταν ανοίγεις το γκάζι και ακούς να γρυλλίζει το DVT άλλο τόσο σε πορώνει.Χωρίς να γεμίσω καλά τη δευτέρα ανέβασα τρίτη ταχύτητα και φόρτωσε 160χαω (touring και traction control 5)μπροστά στο ΙΚΕΑ χωρίς να φτάσω στο επόμενο φανάρι και με εκπληκτική ευκολία και είχα ικανοποιητική απόσταση να φρενάρω στο φανάρι.Το καλύτερο όλων ήταν όταν φτάσαμε στην αντιπροσωπεια να παρκάρω στο πεζοδρόμιο δίπλα στο άσπρο Monster 821 ήταν ότι έκοψα το τιμόνι αριστερά πάτησα συμπλέκτη και ρόλαρα με ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΕΥΚΟΛΙΑ το multi προς τα πίσω κρατώντας με το δεξί μου χέρι την πίσω δεξιά χειρολαβή του συνεπιβάτη για να μην ακουμπήσω στο Monster 821.Νόμιζα πως έκανα μανούβρα μικρό Beverly και όχι μοτοσυκλέτα 230 κιλών γεμάτη.Το Ducati Multistrada 1200s DVT είναι μια ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ!!!
Στριφτερα μηχανάκια είναι τα ΙΤΑΛΙΚΑ!
Πολύ ωραίο μηχανάκι είναι το DUCATI Hypermotard 939 και σε Adventure Bike το Aprilia Caponord 1200 rally
Αν το είχε οδηγήσει και ο kokopete θα μας έγραφε το παλικάρι αλλά όπως είπε " Οδήγησα αρκετά, αλλά τα ducati, xr και 1200rs που ήθελα ΔΕ μπόρεσα." :bye:
-
έχεις δίκιο paramedic αλλά για τον ιάπωνα v-strom δε συμφωνώ διότι δεν οδήγησε ιταλικό ΜΟΤΟ για να έχει μέτρο σύγκρισης
-
Μην κρίνετε εξ ιδίων τα αλλότρια. Έχω κάνει test ride πάρα μα πάρα πολλά μηχανάκια. Το έχω σαν hobby, όπως όταν κάποιος πάει σε luna park. Σε κάθε event είμαι μέσα και περνάω και από τις αντιπροσωπείες όταν έχουν διαθέσιμα. Έχω οδηγήσει για πάρα πολλά χιλιόμετρα και όχι για test ride το multistrada 1200s του 2010. Αν έχετε δει, 1 φωτό που έχω ανεβάσει, την έχει ο συγκάτοικός μου.
Τα ducati του moto ΔΕΝ κατάφερα να τα οδηγήσω. Δε μου δόθηκε η ευκαιρία. Δηλαδή δε διαθέτω προσωπική άποψη για το DVT και το καινούργιο μοντέλο.
Το στρώμα είναι υπερβολικά στριφτερό, σε γεμίζει αυτοπεποίθηση χωρίς να διαθέτει το στήσιμο μηχανακιών των 20 χιλιάρικων. Ούτε τα brembo φρενά τους έχει, ούτε τις αναρτήσεις με skyhook. Ήταν απλά respect.
Το δε sv650, έχει ΤΟ κιβώτιο. Πιο γλυκό και ακριβείας δεν έχω οδηγήσει ever. Σε καμία μοτοσυκλέτα. Επίσης σε σχέση με τον ανταγωνισμό του έχει πολύ ωραίο injection, σε αντίθεση το mt 07 - xsr 07 που διαθέτει στα υπέρ του μόνο τον τούμπανο crossplane κινητήρα. Θα έπρεπε να ντρέπεται για το injection που διαθέτει το 2016 η Υamapa σε όλα τα μοντέλα της, ηλεκτρόγκαζα και μη.
Σε γενικές γραμμές τα features που μου έχουν πετάξει τα μυαλά είναι εξής:
Το ζύγισμα του r1200 GS είναι απίστευτο, σα να οδηγάς 400άρι εντουράκι.
Η θέση οδήγησης του vfr 800 του καινούργιου, που στην Αμερική το λένε interceptor.
Ο τρικύλινδρος του tiger 800. Περίμενα να κρυώσει για να τον φιλήσω.
Η κάλυψη από τον αέρα και η σταθερότητα που διαθέτει η multistrada 1200s σε εξωπραγματικές ταχύτητες.
Η δύναμη του v-max 1700.
Το κιβώτιο sv650 του 2016.
-
Kokopete μη συγκρίνεις το παλίο Ducati Multistrada 1200s με το καινούριο το 1200s DVT.Είναι μέρα με τη νύχτα!!!
Να πας στο Ducati Athens και να το ζητήσεις απο το Ζαρέ να το οδηγήσεις.Απλα είναι φανταστικό.Θα το καταλάβεις πιστευω.
Πριν 2 χρόνια κατεβηκα Αθήνα να οδηγήσω το Aprilia Caponord 1200 που ήταν στον Αρμακόλα το γκρι χρώμα άλλα δε μου άρεσε λόγω βαριάς αίσθησης και την ίδια μέρα οδήγησα το Hyperstrada 821 που μου άρεσε αρκετά.
Στη Θεσσαλονίκη έχω οδηγήσει το ΜΤ-09 Sport Tracker - έχει πολύ γκάζι και το Tracer - ένα πολύ καλό σύνολο για τα χρήματα του.
Το Μάρτη οδήγησα το Ducati Hypermotard 939 που είναι μηχανάρα και στην επιστροφή απο τη Γεωργική Σχολή ανέβηκα στο Multistrada 1200s DVT που είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ.
Την περασμένη βδομάδα στα Orange Days στο Delta Motocycles οδήγησα το KTM 1190 Adventure που με ενεργοποιημένους κόφτες βλέπε traction control δεν πήγαινε βήμα και δε μου άρεσε καθόλου.Μπορεί να μην είναι το στυλ μου το on-off δεν είμαι και ψηλός 175cm.Έπειτα οδήγησα το KTM 1290 Super Duke GT που έχει φοβερό στήσιμο μοτοσυκλετας - φρενάρες brembo M50 αλλά με ενεργοποιημένο το traction control δεν κατάλαβα και πολλά από γκάζια.Νομίζω οτί δεν έχει κλιμακούμενο traction control όπως κάνει η DUCATI.Το 1200s DVT είχε touring και traction control 5 και καταλάβαινες ότι έχει το ΓΚΑΖΙ ΤΗΣ ΑΡΚΟΥΔΑΣ οταν τραβήξεις τη γκαζιέρα.
Την Πέμπτη θα πάω στον Τρικαλιώτη και θα έχω άποψη για το 1200rs το s1000xr και επειδή έβλεπα συνέχεια 1200gs πέρισυ στο Tranfagarasan θα μου δώσει να κάνω βόλτα και το ΝΕΟ 1200GS
Από μοτοσυκλέτες φίλων έχω οδηγήσει από Χαλκίδα- Κατερίνη το Multistrada 1000ds του 2004 που είναι μιά καλή μοτοσυκλέτα με καλό σύνολο και από Θεσσαλονίκη - Κατερίνη το DUCATI MONSTER S4R που έχει το μοτέρ του 996 και αρκετό γκάζι και είναι μια γρήγορο naked απο την DUCATI
Στην κατοχή μου είχα ένα CBF 600s abs για 3 έτη το έκανα 30000 κμ - αλλά δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο
Μετά πήρα το Aprilia Shiver GT Abs το οποίο το έχω 3 έτη και πήγα πέρισυ και Καρπάθια με τους FJR και μπορώ να πω οτί είναι μία τίμια και πολύ καλή μοτοσυκλέτα μεσαίου κυβισμού με την οποία κατέβηκα και στο Γαλαξίδι τον περασμένο Μαρτη.
Να οδηγάμε νέες μοτοσυκλέτες έστω των test ride για να έχουμε άποψη
ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ
ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ!!!
-
Το traction control είναι ολίγον άσχετο με την ιπποδύναμη γενικά. Προφανώς δεν σου άρεσε που δεν σουζαρε κ δεν εκανε μπαντιλικια.
Ίσως είχαν πειράξει την χαρτογράφηση.
-
Οδήγησα και το BMW 1000XR και το BMW 1200RS.Πρώτα έκανα test ride το 1200rs στον Τρικαλιώτη και μετά το s1000xr.Το 1200rs είναι πιο ταξιδιάρικο με πολύ ροπή και φοβερό μπροστινό.Το οδήγησα απο τον Τρικαλιώτη στο Νέο Ρύσιο και μετα επιστροφή απο τα φανάρια στο αεροδρόμιο και πίσω.Είχα πρώτα τη road χαρτογράφηση και μετά την dynamic.Ενα πολύ καλό σύνολο απο την bmw για τους λατρεις των μεγάλων αποστάσεων.Το δε 1000xr είναι φανταστικό.Οδηγήθηκε στην ίδια διαδρομή και στις ίδιες χαρτογραφήσεις road και έπειτα dynamic.Οταν ανεβηκα στη σέλα του μου φάνηκε σκληρό και ψηλό σε σχέση με το πιο φιλικό 1200 αλλά μετά το συνήθισα.Όταν έφτασα στο Ρύσιο και έβαλα το dynamic εκεί έγινε ΠΥΡΑΥΛΟΣ.Από τα φανάρια στο αεροδρόμιο μέχρι να μπώ στην Εθνικη (Μουδανιων-Θεσ/νικης) μάζεψε 207χαω.Στην εθνική στο ύψος του Mediterranean Cosmos με 150χαω άνοιξα τη γκαζιέρα και έκανε drift o πίσω τρόχος.Πάει δαιμονισμένα γρήγορα.Καλά για τον ήχο δεν το συζητάω.Απλά φοβερός.Πιστεύω ότι είναι ένα ψηλό SUPERBIKE.Μαζί με το DUCATI MULTISTRADA 1200S DVT είναι τα 2 κορυφαία ΜΟΤΟ της αγοράς.Απλά το BMW είναι πιο προσιτό σε τιμή 16500 ενώ το multi το απλό βγαίνει 2000 Ευρώ ακριβότερο και το S με τα Brembo M50 της Panigale και την έγχρωμη TFT οθόνη ξεφεύγει στα 21500 Ευρω
-
Σήμερα πήρα την αφρικανα για δοκιμή,την είχα δυο ωρες.
Πολλη ροπή!
Μπροστινο φρένο τόσο δυνατό και άμεσο που σε ενταρει άνετα και εύκολα,πισω απλά ανύπαρκτο
Υπερ πλήρης πίνακας οργάνων Αλλά πολύ χαμηλά τοποθετημένος.
4,4 στα 120,5 στα 140 , στα 150-160 έπαιζε στα 5,5/100χλμ!!!
Φοβερό Ζυγισμα! Τόσο καλο που μες την πόλη δε το νιώθεις καν,στρίβει σα διάολος!
Η σελα είναι πολύ σκληρή ,δε ενδείκνυται για μεγάλα ταξίδια λόγω ανεμοκαλυψης και σέλας.
Έχει υπέροχη ανάρτηση!
Ωραίος θόρυβος ακόμα και με μαμισια εξάτμιση.
Ωραιο μηχανάκι αλλά και πανάκριβο...
Στάλθηκε από το Vienna μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Shiverakia το Xr λένε ότι βγάζει στα χέρια συντονισμούς, ισχύει ?
-
όχι φίλε kokopete.Δεν μου έδωσε τέτοια αίσθηση το S1000XR.Προσωπικά είναι μια φοβερή ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ το BMW S1000XR με πολύ νεύρο και πολύ καλό στήσιμο από την BMW.Αν μπορούσα θα την είχα στο γκαράζ μου.Κάντην ένα test ride και αστην στο mode Dynamic.Είναι σκέτη ΠΟΡΩΣΗ!
-
Πάντως αυτό το xr που υπήρχε στο test ride,ήταν όλα τα λεφτά,ειδικά το quickshifter του με εντυπωσίασε.
Αλλαγές τελείες με υποψία κίνησης του λεβιέ,που δούλευει και στα ανεβάσματα και στα κατεβάσματα.
Και αυτά τα σκασίματα στο αφημα του γκαζιού,πορωτικα
Δεν ξέρω αν στο xr είναι στάνταρ εξοπλισμός,άλλα όσο και να κάνει,αξίζει.Γενικα άριστη μοτοσικλετα.
-
Ετσι, απο περιεργεια... Το quickshifter που βολευει δηλαδη; Να μιλουσαμε για τον slipper, οκ. Αλλα το quickshifter; 0.10sec κατω στον γυρο στα Μεγαρα; :tez: :tez: :tez:
-
Έχω δοκιμάσει το quickshifter της bmw στο s1000r, ήταν απίστευτο. Βολεύει στο ότι, δεν είναι ο αγωνιάρης ο μέσος αναβάτης και όταν του ρθει η όρεξη να κατεβάσει γρήγορα δε θα χρειαστεί να κάνει rev matching.
-
Την Παρασκευή πηγα στη Θεσσαλονίκη και έκανα test ride το Triumph Tiger 1050 Sport και το Speed Triple 1050.Σήμερα το απογευμα τελειώνει το test ride και καλό είναι όσοι μένουν Θεσσαλονίκη να κάνουν μια βόλτα ένα Triumph.Το Tiger είναι πολύ καλό all round sport τρικύλινδρο ΠΟΛΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΠΑΝΩ από το ΜΤ-09 tracer που έχω οδηγήσει.Η αποκάλυψη όμως ήταν το Speed Triple.Πραγματικά τρελλάθηκα.Το στήσιμό του απλά ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ.Μου άρεσε πολύ περισσοτερο απο το KTM 1290 Super Duke GT το είχαν φιμωμένο στο orange days και πολύ ανώτερο από το Ζ1000 που οδήγησα με τον Ερμιδη την περασμένη Κυριακη.Το SPEED είναι αλλού.Πραγματικά.Εχει φοβερό μπροστινό Showa.Από την Κατσιμήδη για να μπούμε περιφερειακο με κατεύθυνση Νεάπολη στη γέφυρα της εισόδου της περιφερειακής ΕΣΤΡΙΒΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ.Εχει φρενάρες στο μπροστινο γαρ BREMBO το πίσω είναι Nissin και στην επιστροφή για το Moto Action μολις άνοιξα το γκαζι με 3η ταχυτητα, επιασε για πλάκα τα 180χαω και σε dt.Και όλα αυτα στην ROAD χαρτογραφηση.Φανταστική Μοτοσυκλέτα - streetfighter.Και το Tiger 1050 είναι ένα πολύ καλό ΜΟΤΟ που τα Nissin με το μπροστινο συνδυαζονται άψογα.Το Tiger 1050 οδηγηθηκε στην ROAD χαρτογραφηση και η 3η ταχυτητα πιάνει στη ROAD 160χαω σχεδόν στον κόφτη.
-
Θα πάει κανείς στα μέγαρα το ΣΚ 6-7/5.εγω λέω για Σάββατο πρωί .
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Τι έχει?
-
Test ride event του ΜΟΤΟ
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
λογικά θα πάω (κάπου πρέπει να αφήσω τα κουτσούβελα)
-
Είμαι στο τεστ ραηντ. Κανείς δικος μας?
-
Παιδες εγω θα ειμαι αυριο το πρωι στο test ride 9:30 με 12 θα νεβει κανεις ;
-
Παιδες εγω θα ειμαι αυριο το πρωι στο test ride 9:30 με 12 θα νεβει κανεις ;
Άσε τα τέστ και έλα βόλτα για καφέ και πάλι πίσω :kalo: :kalo: 9:00 διόδια Ελευσίνας :bye:
-
Δημητρη να σου πω το ψηνω αλλα εχω πει με τον κουμπαρο μου . Αμα υπαρξει καμια αλλαγη σχεδιων ( γιατι αυτος ειναι και ξενυχτης) μπορει να σκασω μυτη! Στα πρωτα διοδια ειναι το ραντεβου; Βεβαια παιζει και το ενδεχομενο να τα πουμε στη καφετερια για το motogp...πες μου μοναχα που ειναι!