Η "εκπαιδευτική" βόλτα έλαβε τέλος
το μοναδικό πρόβλημα στην επιστροφή ήταν οι πολλές υγρασιες ΑΛΛΑ για μένα αυτό που μέτρησε ήταν η "σχέση" μου με τα clip on τα οποία κατα γενική ομολογία ειναι ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΑ (πιο χαμηλά και απο ενα 848 που καβάλησα στατικά)
Λοιπόν 1η φορά με clip ons σε μεικτό δρόμο (και ανοιχτά και κλειστά εως πολύ κλειστα κομμάτια) και πραγματικά γύρισα πίσω με
πολύ καλύτερη αίσθηση...το μηχανάκι εγινε "διαβήτης" σε σημείο που μαθημένος απο το τιμόνι (παντα ειχα τιμονάτα μηχανάκια) εκλεινε η τροχιά μου πολύ πιο γρήγορα αλλα διόρθωνε και πιο αμμεσα και σωστα
2 πραγματα δεν μου άρεσαν .....2 ΚΑΛΑ τανκ σλάπ που έφαγα ....και ευτυχώς είχα σφίξει λίγο πιο πριν στο σταμπιλιζατερ
και 2 η αίσθηση που μου δίνει ΠΡΙΝ απο τα φρένα το οποίο πιστεύω με σωστές ρυθμίσεις στην ανάρτηση θα διορθωθει και θα έρθει στα μέτρα μου
Επίσης δοκίμασα και ενα Bell carbon μιάς που φθάνει ο καιρός για να αλλάξω κράνος και ψιλοπροβληματιζόΜΟΥΝ....
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με τα Arai!!!!!!!! το RX7 που έχω μπορεί να ειναι λίγο πιο βαρύ..αλλά εχει ΤΡΟΜΕΡΟ ζυγισμα και ΑΠΙΘΑΝΗ αεροδυναμικη και αεραγωγούς (αυτό που εκφράζω για το κράνος ειναι ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ και ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ αποψη ..δεν μου την αλλάζει κανεις

και δεν μπορώ να πείσω κανέναν)
λογικά θα ανεβούν και βιντεάκια
δεν θα μπω στην διαδικασία να πω για την συμμετοχή Apriliaνων στην εκδρομη........εγώ πάντω οποτε πηγαίνω η οποτε βγαίνει εκδρομή με το MB θα ενημερώνω μπας και γίνει κανα ΘΑΜΑ