Καλησπέρα καλησπέρα , που λέει και ο μικρός μπομπολάκος :D
και καλώς ήρθατε στην αφήγηση του 18ου 36ωρου , μέσα από τα δικά μου μάτια .
Η αρχή
Το φετινό 36ωρο δεν το είχα καν στα πλάνα μου . Ήξερα ότι ο Γιάννης ( ianai ) ψηνόταν από καιρό , αλλά εγώ ήμουν ντεμέκ . Η αλλαγή ήρθε όταν κάποιος άλλος μου είπε να πάμε και δεν μπορεσα να του πω όχι , + ότι με γοήτευε η ιδέα να το τρέξω μαζί του .Έτσι πήρα την απόφαση και δήλωσα συμμετοχή από τις πρώτες μέρες κιόλας .
Στη συνέχεια ακολούθησε το οδοιπορικό στο Λεωνίδιο , και αφού τελείωσε μπροστά μου είχα μόνο το 36ωρο , τη μητέρα των μαχών δλδ σε επίπεδο οδοιπορικών στην Ελλάδα .
Η φόλα ήρθε όταν ο άνθρωπος που με παρακίνησε να πάμε , μου είπε πως δνε θα έρθει τελικά :( Ξενέρωσα ήταν η αλήθεια , αλλά ο λόγος του ήταν ξεκάθαρος σεβαστός και αντρίκιος και τον αποδέχτηκα . Αφού έτρεξε το Λεωνίδιο πρώτα , μου είπε πως δεν υπάρχει περίπτωση να βγάλει 36ωρο ( κούραση ) και δεν ήθελε να με ταλαιπωρήσει .
Οκ , πάμε και όπως βγει και ότι βγει . Αυτή ήταν η κουβέντα που έιχα και με το Γιάννη ξεκινώντας , και πως παράλληλα αν δεν μπορεί κάποιος σπάμε στο δρόμο και συνεχίζει οποιος μπορεί , χωρίς παρεξηγήσεις και λοιπές χαζομάρες .
Κάπως έτσι βρεθήκαμε στη γραμμή της εκκίνησης το Σάββατο 25 Απριλίου , έτοιμοι για την περιπέτεια . :ohyes:
Η πρώτη μέρα είχε περίπου 900 χλμ . Θα μας ξεκίναγε από Αθήνα και μέσω Βοιωτίας και Φθιώτιδας θα μας πέρναγε στα Αντίκυρα , και από εκεί στα βουνά του Αγρινίου στο χλμτρημένο κομμάτι , με κατάληξη πρώτου κομματιού στη Δυτική Φράγκιστα όπου εκεί όσοι έφταναν μέχρι της 7 θα έπαιρναν και το υπόλοιπο roadbook μέχρι το ξενοδοχείο .
Έχωντας την εμπειρία μίας συμμετοχής ήξερα ότι ήθελε εξοικονόμησει δυνάμεων , συνετή οδήγηση χωρίς να αγχώνεσαι και ελάχιστες και ολογόλεπτες στάσεις .
Έτσι ξεκινήσαμε , και με τη βοήθεια του gps δεν προλάβαμε να βγούμε καλά καλά από την Αθήνα και χαθήκαμε :h22: καλά λέω , εντάξει άμα φτάσουμε στη Πρέβεζα μέχρι το βράδυ εμένα σφυράτε μου .
Παρόλλο το χάσιμο βέβαια ξαναβρήκαμε τη διαδρομή μας , και το ρυθμό μας , και μπήκαμε στο παιχνίδι πάλι .
Περάσαμε στην Αρβανίτσα κοντά και κάπου στο Δίστομο βγάλαμε και τη πρώτη μας φωτό . 2 λεπτά στάση ( με το ρολόι εεε ) και βουρ για την επόμενη .
Η μέρα κύλισε καλά χωρίς εκλήξεις και απρόοπτα και μαζεύνοντας όλες τις φωτό της διαδρομής φτάσαμε στο κομάτι όπου ξεκίναγε το χιλιομετρημένο roadbook , με τις τουλίπες που σε πήγαινε βήμα βήμα μέσα σε δαιδαλώδεις διαδρομές . Εδώ δεν έπρεπε να γίνει λάθος !!
Αν χαθείς δλδ εδώ ή κάνεις λάθος , είσαι και εκτός χλμτρων άρα και εκτός παιχνιδιού κατά πάσα πιθανότητα . Τσούκου τσούκου , το βγάλαμε προβλεπόμενα και χωρίς καμία απόκλιση μέχρι που φτάσαμε στο Θέρμο και εκεί πήραμε άλλο roadbook υπό μορφή ψαροκόκκαλου :ohmy:
Το roadbook ψαροκόκκαλο για να πάρετε μια ιδέα ήταν κάπως έτσι , (http://i1189.photobucket.com/albums/z429/faraway3/fishbone.jpg)
Ξεκινώντας λοιπόν τις πρώτες οδηγίες του ψαροκόκκαλου μέσα στο Θέρμο , εβλεπα μηχανάκια να πηγαινοέρχονται απο λες και προς όλες τις κατευθήνσεις . :cry: Εκεί κατάλαβα ότι θα φάμε πολύ ώρα με αυτό το διάολο και δεν υπάρχει περίπτωση και να το κάνουμε σωστά . Μιλάμε για διαδρομή max 1,5 χλμ αλλά που για να τη βρούμε και εν τέλει να βρούμε και την τοποθεσία της φωτογραφίας που είχε μέσα μας έφαγε 30 ώρα και .
Στο τέλος αφού αποδεχτήκαμε ότι δνε πρόκειται να βγει , δείξαμε τη φωτογραφία σε ντόπιους και εκείνοι μας υπέδειξαν το σωστό σημείο όπου και πήγαμε πήραμε τη φωτό και συνεχίσαμε το δρόμο μας .
Ζήτημα να το έχουν κα΄νει σωστά 10 άτομα , κοινώς δλδ το ψαροκκόκαλο μπορεί να βγάλει και νικητή . :D
Η συνέχεια μας ήταν πορεία προς Δυτική Φράγκιστα , και έπρεπε να φτάσουμε εκεί πριν της 7 για να πάρουμε και το επόμενο roadbook και να συνεχίζουμε .
Εκεί ακολουθήσαμε ( μαλακωδώς ) το gps πιστά το οποίο για άλλη μια φορά μας έβγαλε εκτός διαδρομής . Όταν το καταλάβαμε για να καλύψουμε το κενό και να πάρουμε και τη φωτογραφια που έπρεπε ώστε να μην μείνουμε εκτός παιχνιδιού βρεθήκαμε εκτός χρόνου αρκετά .
Δεν πίστευα ότι θα φταναμε 7 η ώρα στη Φράγκιστα με τίποτα όμως ... Εν το μεταξύ είχε και κάτι περάσματα χωμάτινα , με λάσπες ποτάμάκια κτλ και μας έκοβε ακόμα περισσότερο χρόνο .
Είχα απογοητευτεί στη διαδρομή και ήμουν έτοιμος και να εγκαταλείψω αν δεν έπαιρνα το roadbook , ωστόσσο 7 νταν είμασταν στη Φραγκίστα! !! :kalo:
Ανασυγκρότηση , παστελάκι red bull , παίζουμε το παιχνίδι και τσιγκλάω το Γιάννη να φύγουμε για να μην χάνουμε χρόνο . Θέλωντας και μη ακολουθεί και τρέχουμε να προκάβουμε όσο περισσότερο δρόμο μπορούμε πριν μας φτάσει η νύχτα στα βουνά . ;)
Μέρη γνωστά αυτά σε εμένα πλέον , εντός έδρας οπότε το roadbook δεν το κοίταζα σχεδόν καθόλου , ήξερα που πρέπει να πάμε και πως . Η κούραση όμως είχε κάνει την εμφάνιση της , η νύχτα ερχόταν να καλύψει τα πάντα και αισίως μιλάμε είχαμε καμιά 300αριά χλμ ακόμα δλδ άλλες 4-5 ώρες για πλάκα ...
Με κόπο φτάσαμε στο Στράτο βγάλαμε τη προτελευταία φωτογραφία της ημέρας , και ακολουθούσε ο γύρος της Λευκάδας σε ώρες μεταμεσονύκτιες .
Ήταν ευκαιρία να βγάλουμε χλμ γρήγορα μιας και είχε ένα κομματι Εθνική ( αυτό το πράγμα δλδ που λέγεται Εθνική ) και να μπούμε στη Λευκάδα για το γύρο της .
Να μην μακρυγορώ βγάλαμε τη τελευταία φωτό στη Βασιλική της Λευκάδας , και ξεκνήσαμε για το ξενοδοχείο όπου και περάσαμε τη πόρτα του στης 2 και κάτι ψηλά τα ξημερώματα .
Φαγητό ένα μπάνιο και τσουπ η ώρα πήγε 3 και κάτι ... Ξυπνητήρι για τη Κυριακή στης 6 το πρωί !! :ohmy:
Ούτε σαν μεσημεριανός ύπνος δλδ :h22: :h22:
η συνέχεια με τη 2η μέρα αργότερα ....
υγ. capo στην εθνική με μεγάλη σκάλα ανοιχτή και προβολάκια ανοιχτά , με ρεύμα σταθερό στα 14 + volt και να φωτίζει σαν τρένο μέσα σε τούνελ ... έλεγα τώρα θα πάρει φωτιά , ρε τώρα θα πάρει ... αλλά δεν πήρε τελικά το μπ****λο :h22:
Η λίμνη Κρεμαστών από ψηλά . (http://i1189.photobucket.com/albums/z429/faraway3/1557200_454127104761863_268116380890183487_o.jpg)
ΣΕΔ και παιχνίδι στη Δυτική Φράγκιστα (http://i1189.photobucket.com/albums/z429/faraway3/10606334_454115134763060_1538174362108619118_n.jpg) (http://i1189.photobucket.com/albums/z429/faraway3/11149637_454115154763058_9068515640795942072_o.jpg)
Το παιχνίδι είχε 2 σκέλη . Το πρώτο έγινε στη Δυτ. Φράγκιστα το απόγευμα και το δεύτερο σκελος στην άφιξη στο ξενοδοχείο .
Τι ήταν το παιχνίδι ?
Έιχαν ένα μαύρο τσουβάλι , στο οποίο μέσα έιχε 8 αντικείμενα . Έβαζες το χέρι μέσα και χωρίς να κοιτάξεις ή να βγάλεις κάτι έξω έπρεπε να καταλάβαινες τι είχε μέσα ο σάκος .
Για 1 λεπτό το ψαχούλεμα ακριβώς . Αφού τελείωνες , δεν σε ρώταγαν τι βρήκες άλλα σου λεγαν άντε στο καλό και τα λέμε μετά .... :thnk:
Όταν λοιπόν έφτανες στο ξενοδοχείο και προσπαθούσες να μαζέψεις τα κομμάτια σου σε ρώταγαν εκεί με ένα χαρτί τι είχ εμέσα ο σάκος !! :h22:
και μερικες φωτο κ απο μενα :D (http://s11.postimg.org/5b9s6lcmb/IMG_20150427_114333.jpg) (http://s4.postimg.org/oqqe76fjx/P4260170.jpg) (http://s10.postimg.org/wjlyrde9l/P4260168.jpg)
3 περίπου μας πήρε ο ύπνος στις 6 βάρεσαν τα ξυπνητήρια . :pray: Μαζέψαμε τα κουράγια μας και σηκωθήκαμε να πάμε για πρωινό .
Ήξερα ότι η 2η μέρα ήταν δυσκολότερη , 1050 χλμ έδιναν οι γκουτζαίοι , και αν θέλαμε να το βγάλουμε σε μια normal ώρα έπρεπε να ξεκινήσουμε νωρίς . Επίσης η 2η μέρα είχε ένα καλό , τα πρώτα 300 χλμ της ήταν εντός έδρας για μένα , και πήγαιναμε καρφί για τις φωτό που ήξερα απέξω που είναι ... ήταν ευκαιρία δλδ να κερδίσουμε χρόνο .
Βγάλαμε τις πρώτες 3 φωτό εύκολα , και συνεχίσαμε γαι τις επόμενες . Κάπου στο Περτούλι ο Γιάννης μου λέει θα μείνει πως πρέπει να βάλει οπωσδήποτε βενζίνη .
Τι λέει ρε γμτ , σκέφτομαι πλάκα μου κάνει ? Μαζί φουλάραμε στην Άρτα και γω είχα βενζίνη για άλλα 200 χλμ τουλάχιστον .
Όχι μου λέει πρέπει να βάλω , έχω μείνει με 2 μπάρες :h22: Ρε ξεκώλα με 2 μπάρες έχεις τουλάχιστον 10 λίτρα μέσα άνετα βγαίνεις μέχρι Καλαμπάκα που είναι περίπου άλλα 80 χλμ .
Τίποτα ο Γιάννης έπιασε ρυθμό , ποδηλάτου mtb για να κάνει οικονομία στα καύσιμα :h22: Ούτε dorsoduro να ήταν το capo :tez: :tez:
Με τα πολλά φτάσαμε Καλαμπάκα και είμασταν καλά από χρόνο , είχαμε όλη τη μέρα μπροστά μας για να περάσουμε με φως το πήλιο και να συνεχίσουμε για τα τεκευταία νυχτερινά κομμάτια . Μετά τον ανεφοδιασμό υπήρχαν και ανοιχτά κομμάτια και ανοίξαμε και λίγο παραπάνω , μέχρι που φτάσαμε στη Λάρισα .
Μόλις μπαίνουμε Λάρισα τον βλέπω πιάνει δεξιά να σταματήσει ... λέω άμα μου πει πάλι για τσιγάρο θα τον πνίξω :h22:
Ωστόσσο δεν ηταν για τσιγάρο ... αλλά για πρόβλημα στο συμπλέκτη του . :(
Εκεί έπρεπε να αποφασίσει τι θα κάνει συνεχίζει με το ρίσκο να μείνει μέσα στο Πήλιο , ή το αφήνει και πάει για Άργος μιας και έχει και χλμ μπροστά του . Εν τέλει , σοφά κατ εμε , το αφήνει και αποχαιρετιόμαστε βιαστικά για να συνεχίσω πλέον μόνος μου το υπόλοιπο .
Έφυγα καρφί για Πήλιο , μπήκα Βόλο και άρχισα να ανεβαίνω για Πορταριά . Στο δρόμο κανείς από 36ωρο , μόνος μου ... άρχισα να αναρωτιέμαι αν πάω σωστά ή λάθος . Αν υπάρχουν άλλοι ή έχω μείνει τελευταίος .
Φτάνω στη φωτό και είμαι μόνος . Στέκομαι 5 λεπτά και δεν έχει έρθει κανείς ...ρε πστ μου τι έγινε λέω ....συνεχίζω και εκεί παίρνω την απόφαση ( χάνωντας βέβαια έβα σημείο ελέγχου που δεν ήξερα ότι υπήρχε) να μην κάνω το γύρο του Πηλίου αλλά να κατέβω από τον ίδιο δρόμο και να συνεχίσω για την επόμενη φωτό .
Επόμενη φωτό στην Ανάβρα σε ένα τοπίο μαγικό . Και πάλι μόνος όμως .... ουδείς άλλος :thnk: Συνεχίζω για Λαμία , και Ηρακλεία επόμενη φωτό και πάλι μόνος !!
οκ αυτό έχει καταντήσει spooky :pray:
Εν το μεταξύ έχει έρθει sms από τη λέσχη ότι οι 2 τελευταίες φωτό ακυρώνονται , και αναπτερώνεται το ηθικό μου ότι μπορώ να το βγάλω πλέον άνετα . Έτσι και αλλιώς μια φωτό μου είχε μείνει όλη και όλη .
Επίσης συμπεραίνω ότι μάλλον για υτο είμαι μόνος , δλδ λόγο της προπορείας μου της πρωινής αφενώς με έιχαν περάσει οι γρήγοροι του 36ωρου αλλά είχα μείνει στο ενδιάμεσο κενό μεταξύ γρήγορων και μέτριων/αργών οδηγών .
Συνεχίζω για τη τελευταία φωτό , και περνάω μπροστά από το μεγαλειώδες άγαλμα του Λεωνίδα στις θερμοπύλες . Ένα δέος με πιάνει και εν κινήσει υποκλίνομαι στο μεγαλέιο του .
Παίρνω τη τελευατία φωτό , και είναι ακόμα μέρα .... σχεδόν δεν το πιστεύω ότι δεν με έπιασε νύχτα . :D Κατεβαίνω απο το βουνό και πλέον πάω Αθήνα για να τερματίσω .
Βάζω στο gps Αθήνα και μου βγάζει 205 χλμ :pray: , ρε πστ μου λέω τόσο μακρυά είμαι :h22:
Τέσπα , νυχτώνει μπαίνω εθνική κουμπώνω στα 130-140 και πάμε καρφί για τερματισμό . Αμ έλα μου που δεν ήθελε να τελειώσει τόσο απλά ...
Λίγο πριν το Σχηματάρι μας πετάνε εκτός Εθνικής , γιατί λόγο έργων έχει μποτιλιάρισμα 10 χλμ + :psdof: Βγαίνω από την εθνική και όπως πάω να φύγω βλέπω έναν αστυνομικό να μου κάνει σινιάλο με το φακό .
Τι θέλει τώρα βραδιάτικα και αυτός ρε γμτ ? αναρωτιέμαι
Φίλε , μποτιλιάρισμα έχει δεν έγινε τίποτα , εσύ περνάς με το μηχανάκι ξαναμπές Εθνική !!
και με αφήνει να περάσω και να ξαναμπώ !! Απλά δεν το πίστευα :D :D υπάρχει θεός :ohyes:
Φτάνω στο μποτιλιάρισμα και αρχίζω με πρώτη συμπλέκτη και πόδια κάτω να κάνω σλάλομ ανάμεσα στα οχήματα μέχρι που μετά από κανά 10λεπτο τα πέρασα .
Φτάνω τερματισμό , η χαρά μου είναι μεγάλη η κούραση επίσης άλλα έχει σβήσει πλέον στη λύτρωση του τερματισμου .
Τελικά όντως δεν έχουν έρθει πολύ ακόμα που το συνέχισαν κανονικά και η ώρα είναι αισίως 11 το βράδυ .
Στέκομαι 2 λεπτά , λέω 2 κουβέντες ευχαριστώ τους ανθρώπους εκέι για την εμπειρία κλέβω 2 τελευταίες ματιές και φεύγω για το σπίτι μου .
1800+ περίπου χλμ σε 2 μέρες , 2400 περίπου μαζί με αυτά που έκανα από το σπίτι μου .
Άλλο ένα 36ωρο είχε τελειώσει επιτυχώς , και αυτό είναι από μόνο του ένας άθλος . Άθλος για ανθρώπους και μηχανές που δοκιμάζονται πέρα από τα όρια τους και συνηδητοποιούν ότι εν τέλει τα όρια δεν ήταν ποτέ εκεί που πίστευαν αλλά ακόμα παραπέρα !! :)
Και του χρόνου να μαστε καλά !! :bye:
Άμα ανέβει καμιά καλή φωτό θα τις ανεβάσω σταδιακά :D
στη λαρισα εχασα το μισο συμπλεκτη(δουλεψε υπερωριες ο δολιος) κανω δεξια επρεπε να αποφασισω ή παω με μισο συμπλεκτη Πηλιο κ μενω ή σπιτι..κ η Αποφαση επρεπε να παρθει γρηγορα μη παρω στο λαιμο μου κ το Γιωργο πουχε ωρες μπροστα του να τερματισει. Η αποφαση βγηκε ..σπιτι.... Μπαινω Εθνικη απο το υψος της Λαρισας περναω τα πρωτα διοδια με 1/3 συμπλεκτη .Ωπα λεω με αφηνει (κ τη σχετικη ψαλμοδια- καντηλοδια) στα δευτερα διοδια καρφωνω πρωτη σβηνει..τετελεστε :oo! [size=78%].[/size] Κανω ακρη πλακωνουν τα παιδια της εταιρειας που χει το δρομο κ την ασφαλιζουν με κωνους, αμαξι ασφαλειας κλπ μιας κ ημουν στην ΛΕΑ.. και τωρα τι? Κ τωρα τον εθνοσωτηρα ιατρο bill..βρες υγρα , ανοιξε καπακι αντλιας συμπληρωσε τερμα δεξια τιμονι παιξε ισα που τη μανετα (εξαερωση) κ φευγεις .. Ολα καλα υγρα που ? ρωταω τα παιδια 30 χλμ το επομενο βενζιναδικο τελικα μου δωσαν το τηλ ταξιτζη ο οποιος πηγε βρηκε κ εφερε τα πολυτιμα υγρα εναντι 10ευρων (2,5 υγρα+7,5 η κουρσα) συμπληρωνω αλλα εριξα ελαχιστα κουμπωνω κ φευγω στη πορεια πεφτει παλι ο συμπλεκτης στο 1/3 :psdof: ...καντηλια, εμβατηρια, απολυτηκια και εναν εσπερινο :psdof: :psdof: αλλα 2 διοδια κ παλι η διαδικασια με περισσοτερα υγρα , τοσα που πεσαν κ στο τεποζιτο :psdof: (ορθρους, τροπαρια, λιτανιες κλπ) εφτιαξε ο συμπλεκτης κ μεφερε τελικα στις 11.15 στη βαση μου.. Τρομερη εμπειρια , απιστευτη καταπονηση ανθρωπου και μηχανης φτανωντας σε ορια πραγματικα.Ναι θα το ξανατρεξω με oberon πλεον!! ;) κ θα το ΤΕΡΜΑΤΙΣΩ ... :ohyes: (ps 1:[/size]το ψαρωμα με τα καυσιμα που ανεφερε ο Γιωργος ειναι επειδη το δικο μου εχει βελτιωθει κατα τι στο θεμα σωματα -εκκεντροφορους με αποτελεσμα να ειμε λιγο πανω στη καταναλωση απο κανονικο capo κ φοβηθηκα μη καψει κ μ αφησει :( p.s 2:Τεραστιο ευχαριστω στον bill, οτι κ να πω λιγο θανε ..δε λεω τπτ θα του τα πω απο κοντα)[size=78%]
Γυρνώντας από Καβάλα είχα χάσει και γω τον συμπλέκτη μου Γιάννη από την πολύ χρήση και εκεί αλλά και στο Λεωνίδιο...αλλά την ήξερα την δουλειά.Δεν είναι τιποτα...αρκεί να έχεις υγρά μαζί σου.Αν είχες συνέχιζες άνετα το οδοιπορικό. Την πρώτη φορά που με άφησε από συμπλέκτη τα ίδια μου είπε ο Γιατρός όταν τον πήρα τηλ.
Παντα διαβαζωντας για 36ωρο μου ερχεται η ιδια εικονα κ σκεψη. Αξιζει τοσο κουραση αγχος κ πιεση? Σκεφτομαι τα οδηγικα χλμ που κατα πλειοψηφια μετα απο καποια ωρα δεν απολαμβανεις ειτε λογω κουρασης ειτε αγχους ειτε βραδυποριας, οπως επισης κ τον κινδυνο που βαζεις τον ευατο σου γιατι το να καλησε να κανεις 1000+ χλμ με 3 ωρες υπνο οταν εχεις κανει αλλα 900 μονο ασφαλες δεν ειναι, επιπροσθετα με το κοστος με αποτρεπουν απο μια συμμετοχη. Εχω κανει αρκετες φορες τοσα χλμ αυθημερον κ ξερω οτι ο ασταθμιτος παρΓοντας κουραση μπορει θα αποβει μοιραιος απο καθε αποψη συμπεριλαμβανουμε της απολσυσης για το ολο εγχειρημα.
Πολλες απο τις περιοχες που περιλαμβανε το φετινο τις εχω περπατησει ειτε 2τροχος ειτε 4τροχος κ ειναι φανταστικες κ ειναι κριμα να μην "μενει χρονος" να τις απολαυσεις.
Απο την αλλη η εξαρση του οδηγικου "παραληματος" σε κανει μετασ απο τοσα χλμ να θες κιαλλα, κιαλλα πολλα κ σε κασιει και τα χερια σε ξυνουν κ τριβουν νοητα το γκριπ κ θες να ξανακαβαλησεις εκεινη την ιδια στιγμη που τερματιζεις αφηνωντας μια αισθηση " ανολοκληρωσης" κσι αυτη ειναι η ομορφια του "ταξιδευειν"
Τα 2 ρεμάλια που φαίνονται στην πρώτη φωτό της δυτικής Φραγκίστας είναι οι 2 συνάδελφοί μου με 1200 και 1150 GS ADV και απο αυτούς είχα μάθει ότι είστε στο 36ωρο. 1η φορά το έκαναν και μου είχαν προτείνει να πάω και εγώ αλλά αυτό το είδος δεν μου αρέσει οπότε δεν πήγα. Από κει και πέρα πιστεύω ότι είναι καθαρά υποκειμενικό αν αξίζει η όχι. Σε κάποιους αρέσει απλά να είναι πάνω στην μηχανή και να κάνουν πολλά χλμ σε μια ημέρα σε άλλους να απολαμβάνουν στο χαλαρό 300 χλμ την ημέρα, σε άλλους να πηγαίνουν τάπα στις στροφές κλπ. Θα ήθελα όμως να ρωτήσω κάτι όσους έχουν κάνει το 36ωρο. Μου είπαν τα 2 παιδιά ότι υπήρχε πολύς ανταγωνισμός μεταξύ των συμμετοχόντων και οι ίδιοι πήγαιναν πολύ γρήγορα και με την ταυτότητα στο στόμα σε πολλές περιπτώσεις. Μάλιστα μου είπαν με ένα Capo κοντραρίστηκαν αρκετά χωρίς να ξέρω ποιον εννοούν. Ακούγοντας τους να μου περιγράφουν περιστατικά μόνο ευχάριστο δεν μου ακουγόταν και μάλιστα μου ακουγόταν πολύ επικίνδυνο μιας και μιλάμε για πιεστικές καταστάσεις οδήγησης, με κούραση από τα χλμ και σε δρόμους με γκρεμό, με κλειστά τμήματα, με λακκούβες, νεροφαγώματα κλπ. Επειδή όμως έχω πάει μαζί τους βόλτες και είδα πόσο κοντραρίζονται μεταξύ τους και τους θεωρώ επικίνδυνους θα ήθελα να σας ρωτήσω αν και εσείς μπήκατε σε αυτό το "τριπάκι" και κάνατε τα ίδια, δηλαδή να πιέζετε τους άλλους, να πηγαίνετε κολλημένοι πίσω απο τους άλλους στην ρόδα κλπ. Εμένα μου ακούστηκε για αγώνας δρόμου έτσι όπως μου τα είπαν παρά αγώνας αντοχής.
@argyris για το αν αξίζει ή όχι είναι προσωπικό θέμα. και προσωπικά πιστεύω ότι αν αναρωτιέσε αν αξίζει τότε για σένα μάλλον δεν αξίζει. Το οποίο δεν είναι κακό έτσι; ο κάθε άνθρωπος έχει τα γούστα του και το "όλη μέρα οδήγηση" του 36ώρου προφανώς δεν αρέσει σε όλο τον κόσμο, όπως πχ. σε άλλους δεν αρέσει η πανελλήνια και σε άλλους αρέσει κλπ. κλπ. αλλιώς θα πηγαίναμε όλοι σε όλες τις διοργανώσεις ;)
@paramedic το κάπο που σουπαν ήταν παρέα με ένα ZX-10 λαχανί και τους πλησίασε σε ένα σφιχτό ανηφορικό κομμάτι στο οποίο ένα απ' τα 2 bmw, νομίζω το 1200 έφαγε και μια καλή γλύστρα από μπροστινό που την μάζεψε με το πόδι;
@paramedic το κάπο που σουπαν ήταν παρέα με ένα ZX-10 λαχανί και τους πλησίασε σε ένα σφιχτό ανηφορικό κομμάτι στο οποίο ένα απ' τα 2 bmw, νομίζω το 1200 έφαγε και μια καλή γλύστρα από μπροστινό που την μάζεψε με το πόδι;
Ναι κάτι τέτοιο πρέπει να συνέβη μόνο που αυτοί οι άχρηστοι μου είπαν για ZX636 χαχα. Για πές πηγαίναν μαλακωδώς όπως τους ξέρω σε επικίνδυνο βαθμό και τους κράζω?
Το αν αξιζει ή οχι θα συμφωνησω με τον Kavadia οτι ειναι θεμα προσωπικου γουστου του καθενος κ νομιζω δεν χρηζει περαιτερω αναλυσης. Αυτο που εγω καταλαβα απ τη πρωτη συμμετοχη μου ειναι οτι το 36ωρο σου γινεται εθισμος κ αλκοολικι κ θες να ξαναπας παρολη τη κουραση, το πονο στα μετακαρπια κ την ατελειωτη καταπονηση.Καταλαβα επισης οτι εκει γεννιονται μεγαλες μοτοσυκλετιστικες φιλιες κ οτι περαν των λοιπων υπαρχει διαχυτο πνευμα μοτοσυκλετιστικης αλληλεγγυης. Ναι υπηρχαν συμμετεχοντες που πηγαιναν διχως αυριο, ειδα μπροστα μου ενα V-Strom να εχει ξαπλωσει φαρδυ πλατυ στην υποτιθεμενη ασφαλτο (οτι ειχε απομεινει απο ασφαλτο-ο αναβατης ακεραιος μια χαρα) εγω κ ο Far επιλεξαμε την οδο του ρυθμου με ενα μετριο και αποτελεσματικο σε ταχυτητα τεμπο κ νομιζω αυτο ειναι το μυστικο... Ολα τα λεφτα ο Kavadias να περναει απο μπροστα μου με τις αναθυμιασεις κ στο ακουσμα βενζιναδικο εχει στα 20χλμ να φωναζει:ΜΕ ΣΦΑΖΕΙΕΙΕΙΣ....χαχαχα :h22: :hysterl
Εγώ θα απαντήσω διαφορετικά από τους υπολοιπους συμμετέχοντες , και θα πω ξεκάθαρα πως ΝΑΙ αξίζει σε όλα του , έστω για μία φορά !! :ohyes:
Είμαστε όλοι μεγάλα παιδιά και αν κάποιος νιώθει ότι δεν μπορεί , είναι δική του υποχρέωση να πει σταματάω εδώ και πάω ξενοδοχείο ή τερματισμό . :D ( όπως έκαναν πολλοί και φέτος )
Είναι ένας οδοιπορικό που όπως προείπα δεν σου μαθαίνει απλά τα όρια σου αλλά στα χτίζει ακόμα παραπέρα !! :D
@kavadias , χαίρομαι που σε είδα να γράφεις στο φόρουμ ρε φίλε , και μου δίνεις και την ευκαιρία να πω ότι είσαι από τα πολύ καλά παιδιά . Χωρίς βενζίνη το kawa , ο ίδιος με ρεζέρβα και με το χαμόγελο στα χείλη και την ατάκα στη τσέπη .... πολύ διασκέδασα αυτές τις λίγες στιγμές στην Αγία Κατερίνη .
@Paramedic , όσο αφορά το θέμα ταχύτητας δεν ισχύει αυτό που σου είπαν . Είναι και πάλι κάτι που αφορά τον καθένα προσωπικά .
Ναι υπήρχαν κάποιοι και πάντα υπάρχουν , περίπου 20 από τους 200 που πάνε πάντα τάπα . Και όταν λέμε τάπα δεν μπορείς να διανοηθείς καν το λυσσαλέο ρυθμό τους στα βουνά και στα κλειστά κομμάτια .
Αλλά είναι γνωστοί και όλοι πιλοτάρες . Τώρα κάποιοι μπαίνουν στο τρυπάκι και ακολουθούν και για μένα κακώς το κάνουν , κάποιοι άλλοι συμπεριλαμβανομένου και εμένα , κάνουν δεξιά και τους αφήνουν να περάσουν συνεχίζοντας στον ίδιο ρυθμό . ;)
Το 36ωρο θέλει ρυθμό , αντοχή και στρατηγική . :bye:
Να πω και γω την γνώμη μου περι του θέματος από την μικρή γεύση που πήρα στο οδοιπορικό του Λεωνιδιου. Για μένα το πρόβλημα δεν είναι οι πολλές ώρες συνεχόμενης οδήγησης..την παλεύω και το απολαμβάνω. Το προβλημα για μένα είναι το άγχος του ''παιχνιδιού'' και το ακυρώνεσαι πχ αν για κάποιο λόγο κάπου χάσεις την διαδρομή ή δεν βρίσκεις το σημείο ''checkpoint'' κλπ κλπ γενικότερα ένας περιορισμός, που εκεί για μένα αρχίζει το άγχος και ο εκνευρισμός. Οπότε είναι καθαρά θέμα ανθρώπου..άρα και υποκειμενικό. Ωστόσο πιάνω τον εαυτό μου σήμερα μετά από εκείνο το οδοιπορικό και λέω ναι.Θέλω να το ξανακάνω.Στην ουσία για μένα είναι ένα στοίχημα με τον ίδιο σου τον εαυτό.
Αν το 36ωρο έβγαινε πιο οικονομικό σε θέμα συμμετοχής (για τα δικά μου δεδομένα πάντα) θα το δοκίμαζα.
Το προβλημα για μένα είναι το άγχος του ''παιχνιδιού'' και το ακυρώνεσαι πχ αν για κάποιο λόγο κάπου χάσεις την διαδρομή ή δεν βρίσκεις το σημείο ''checkpoint'' κλπ κλπ γενικότερα ένας περιορισμός, που εκεί για μένα αρχίζει το άγχος και ο εκνευρισμός.
Τα γεγονοτα σε διαψευδουν ομως. Η τριτη ομαδα (4-5 γκρουπ) που τερματισε στο οδοιπορικο του Λεωνιδιου οχι μονο δεν ακυρωθηκε, αλλα τερματισε στο βαθρο (3οι) γιατι παροτι ηρθαν τα 3 απο τα 5 μηχανακια καμια αλλη ομαδα δεν τερματισε. Βαλαν τον κωλο τους κατω, ηρθαν μετα απο ποση ωρα με ποσους βαθμους ποινης και τερματισαν. Σε αντιξοες συνθηκες. ;) Ειναι καθαρα θεμα "οργανισμου" και επιμονης. Φυσικα μετρανε και οι οδηγικες ικανοτητες. Ποτε δεν ξερεις τι θα τερματισεις :ohyes: :ohyes: Και μονο που φτανεις νιωθεις ωραια :bye:
ps. Για να σε παρηγορησω, ουτε εγω παω στο 36ωρο γιατι δεν θα την παλεψω :tez:
Ίσως θαπρεπε να αναδιατυπώσω αν και πιστεύω ότι ως ενα σημειο εγινα αντιληπτός.
Προσωπικά αρέσκομαι στα πολλά χλμ. Άλλωστε το μηχανάκι που οδηγώ ενδεικνυται για κάτι τέτοιο. Με εκνευρίζουν οι πολλές και συνεχόμενες στάσεις , με κάνει να νοιώθω σαν αστικό λεωφορείο.
Αυτό όμως που δεν μου αρέσει ειναι η αίσθηση του ανταγωνισμού . Το "πρεπει" να φτάσω, "πρεπει" να παίξω, πρέπει να τρεξω...
Γενικά το κομμάτι του μοτοσυκλετισμού για μένα είναι εκτός των "πρεπει" και των "κανονων"
Γι' αυτο και η ερώτηση μου ειναι συγκριτική με το αν αξίζει να λάβεις μέρος σε 36ωρο ή αν θα μπορούσες να κάνεις τα ίδια χλμ ίσως και την ίδια διαδρομη με 3-4 καλούς φίλους όπως εσύ θες και όπως εσένα σου αρέσει....
Σίγουρα όλα ειναι υποκειμένικα και ίσως το 36ωρο (ως οργάνωση) να είναι κίνητρο για κάποιους να βολτάρουν...
Ίσως πάλι να έχει σημασία ή νίκη σε κάτι για κάποιους
Το 36 είναι κάτι που χρόνια προσπαθώ να κάνω! απο την πρώτη στιγμή που διάβαζα την πώρωση με την οποία το περιέγραφε ο ALΧ στο δίπλα στρατόπεδο με έκανε να θέλω να το δοκιμάσω! ο βασικός λόγος μέχρι τώρα φυσικά είναι το οικονομικό γιατί κάθε χρόνο όλο και χειρότερα! απο την άλλη υπάρχει η άποψη όπως πχ του Ναυτίλου που σου λέει γιατί να κάνω σε 2 μέρες τα ίδια χιλιόμετρα και έξοδα που μπορώ να κάνω μια βδομάδα στα βαλκάνια και να γεμίσω τις μπαταρίες μου? και θεωρούν ότι δεν έχει νόημα σε τόσο λίγο χρόνο όλος αυτός ο κόπος.
Για μένα υπάρχει και η εναλλακτική λύση του στύλ παίρνω τις φετινές διαδρομές του 36ωρου και το καλοκαίρι που είναι να πάω διακοπές σπάω αυτά τα χιλιόμετρα σε 10 μέρες και περνάω απο τα ίδια μέρη και βλέπω με την άνεση μου την ομορφιά αυτού του τόπου!
Το προβλημα για μένα είναι το άγχος του ''παιχνιδιού'' και το ακυρώνεσαι πχ αν για κάποιο λόγο κάπου χάσεις την διαδρομή ή δεν βρίσκεις το σημείο ''checkpoint'' κλπ κλπ γενικότερα ένας περιορισμός, που εκεί για μένα αρχίζει το άγχος και ο εκνευρισμός.
Τα γεγονοτα σε διαψευδουν ομως. Η τριτη ομαδα (4-5 γκρουπ) που τερματισε στο οδοιπορικο του Λεωνιδιου οχι μονο δεν ακυρωθηκε, αλλα τερματισε στο βαθρο (3οι) γιατι παροτι ηρθαν τα 3 απο τα 5 μηχανακια καμια αλλη ομαδα δεν τερματισε. Βαλαν τον κωλο τους κατω, ηρθαν μετα απο ποση ωρα με ποσους βαθμους ποινης και τερματισαν. Σε αντιξοες συνθηκες. ;) Ειναι καθαρα θεμα "οργανισμου" και επιμονης. Φυσικα μετρανε και οι οδηγικες ικανοτητες. Ποτε δεν ξερεις τι θα τερματισεις :ohyes: :ohyes: Και μονο που φτανεις νιωθεις ωραια :bye:
ps. Για να σε παρηγορησω, ουτε εγω παω στο 36ωρο γιατι δεν θα την παλεψω :tez:
Κοσμα σε εκεινο το οδοιπορικο αν δεν γινοταν ενα απροοπτο σε ενα παιδι-κολλητο απο την ομαδα μου (Βασιλη) που εριξε τελειως την ψυχολογια του θα τερματιζαμε. Ενα ακομα μνημειο μας ελλειπε στην Τριπολη και θα εμενε μονο ο τερματισμος μετα. Αλλα και αυτο το κομματι ειναι θεμα ανθρωπου ,αρα υποκειμενικο.Εγω πχ εφοσον κατεβηκα με μια ομαδα και ποσο μαλλον που τα μελη της ηταν φιλοι μου αν δεν τερματιζαμε και οι 3εις δεν θα τερματιζα ποτε μονος. Και πιστεψε με μετα απο τοση βροχη και ταλαιπωρια το μονο που ηθελα και με κρατησε ηταν ο τερματισμος. Δεν εγινε ,αλλα για μενα ειναι σαν να τερματισαμε. Μπορει να μην εφτασα στο Αστρος αλλα μεσα μου ηξερα οτι θα εφτανα.Αλλα και που δεν εφτασα τουλαχιστον αισθανομαι καλα με τον εαυτο μου. Γιατι σε αλλη περιπτωση θα τερματιζα και δεν θα ημουν καλα με εμενα.
Υ.Γ. Αυτο ισχυει για μενα ετσι και με βαση την δικη μου ιδιοσυγκρασια και προσωπικοτητα.
μια χαρά πήγαιναν τα παιδιά, απλά καλώς ή κακώς ύπαρχει ένας στάνταρ τρόπος να μην δημιουργούνται προβλήματα σε αυτές τις περιπτώσεις και λέγεται κάθε χρόνο και στην ενημέρωση αλλά.. βοώντως εν τη ερήμω
όταν πας 36ώρο κάνεις τη βόλτα σου με το ρυθμό σου και σε πλησιάζει ένα μηχανάκι και κολλάει στη ρόδα σου προφανώς έχει γρηγορότερο ρυθμό από σένα οκ; αλλιώς δεν θα σε είχε πλησιάσει, δεν ξεκινήσατε μαζί άλλωστε. εγώ αν μου συμβεί κάτι τέτοιο κάνω δεξιά και αφήνω τον άνθρωπο να πάει την βόλτα του. Αν πετύχω κάποιον μπροστά περιμένω υπομονετικά κοντά του (1 μηχανάκι πίσω) για να κάνω σαφή την πρόθεση μου να περάσω, και περιμένω να με δει και να μου ανοίξει στο πρώτο βολικό σημείο. Όταν εγώ βλέπω το GS να χάνει μπροστινό, καταλαβαίνω ότι κακώς πάει πάνω απ' τα όρια, προφανώς γιατί θεωρούσε ότι τον ζόριζα; :thnk: δεν ξέρω, πάντως δεν ήταν υποχρεωμένος να κάτσει μπροστά μου.
Ρώτα τον ianai και τον faraway τα παιδιά τα περάσαμε αρκετές φορές γιατί εμείς είμαστε λίγο τραμπάκουλες, χανόμαστε κλπ. :D και νομίζω ότι και αυτοί αλλά και εμείς κάθε φορά που συναντιόμασταν είμασταν κύριοι. Ο faraway μου κάνε και σήμα κιόλας.
@Argyris
Τον ανταγωνισμό, τον κουβαλάει ο καθένας μέσα του. Αν τον έχει θα τον φέρει στο 36ώρο και θα του φανεί ανταγωνιστικό. Εμένα μου φαίνετε η μεγαλύτερη γιορτή μοτοσυκλέτας στην Ελλάδα. Κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να το βγάλει ΟΛΟ, κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να πάει ΤΑΠΑ. αυτά τα υπαγορεύει προσωπικά στον καθένα, το μέγεθος του εγωισμού του.
Στο 36ώρο το να πας για τη νίκη, το κύπελο (που η βαθμολογία είναι τελείως διαφορετική από την ταχύτητα btw, ο τελευταίος στον τερματισμό μπορεί να χρησθεί κυπελλούχος), την ταχύτητα, το να περάσεις κανένα κλπ. είναι ΟΛΟΙ οι λάθος λόγοι. Εμένα μ' αρέσει γιατί είναι μια καλή ευκαιρία να συναντηθώ με παλάβρες που έχω αγαπήσει όλα αυτά τα χρόνια να πούμε τις μαλακίες μας 2 μέρες και στο ενδιάμεσο να οδηγούμε όλη μέρα. Οι βόλτες που κάνω και με την παρέα μου ούτωςηαλλως είναι ακριβώς στο ίδιο στυλ (όλη μέρα και λίγη νύχτα οδήγηση), οπότε μου ταιριάζει.
Γενικώς οι ακομπλεξάριστοι μια χαρά περνάνε στο 36ώρο. Όποιοι πάνε για να αποδείξουν κάτι έιτε στους αλλους είτε στον εαυτό τους είναι όσοι έχουν μονίμως τα θέματα. Προσωπική παρατήρηση αυτή, μετά από 8 χρόνια ανελλιπώς τερματισμών by the book.
Στο 36ώρο το να πας για τη νίκη, το κύπελο (που η βαθμολογία είναι τελείως διαφορετική από την ταχύτητα btw, ο τελευταίος στον τερματισμό μπορεί να χρησθεί κυπελλούχος), την ταχύτητα, το να περάσεις κανένα κλπ. είναι ΟΛΟΙ οι λάθος λόγοι. Εμένα μ' αρέσει γιατί είναι μια καλή ευκαιρία να συναντηθώ με παλάβρες που έχω αγαπήσει όλα αυτά τα χρόνια να πούμε τις μαλακίες μας 2 μέρες και στο ενδιάμεσο να οδηγούμε όλη μέρα. Οι βόλτες που κάνω και με την παρέα μου ούτωςηαλλως είναι ακριβώς στο ίδιο στυλ (όλη μέρα και λίγη νύχτα οδήγηση), οπότε μου ταιριάζει.
Γενικώς οι ακομπλεξάριστοι μια χαρά περνάνε στο 36ώρο. Όποιοι πάνε για να αποδείξουν κάτι έιτε στους αλλους είτε στον εαυτό τους είναι όσοι έχουν μονίμως τα θέματα. Προσωπική παρατήρηση αυτή, μετά από 8 χρόνια ανελλιπώς τερματισμών by the book.
Θα μείνω σ'αυτα τα τελευταία και θα συμφωνήσω μαζί σου ότι αν έχεις το σωστό κίνητρο και τους σωστούς λόγους τότε απολαμβάνεις την κάθε βόλτα. :kalo: :kalo:
Υ.Γ. προσωπικά θα συμετείχα σε ένα 36ωρο αν το κόστος ήταν χαμηλότερο... :bye:
Μην εστιάζετε στην ταχύτητα παίδες και στον ανταγωνισμό , γιατί δεν υφίστανται . :ohyes:
Είπαμε ο καθένας το κάνει όπως θέλει , και όσο θέλει .
Εγώ και τις 2 μέρες είχα έναν αργό προς μέτριο ρυθμό , μια χαρά το έβγαλα όμως και ειδικά τη 2η μέρα που επαιξα και πιο στρατηγικά με πιο ολιγόλοπτες στάσεις τερμάτισα και από τους πρώτους .
Αλλά στο 36ωρο το πότε τερμάτισε ο καθένας δεν παίζει κανέναν ρόλο . Σπανίως οι πρώτοι κερδίζουν κύπελλα και αυτό γιατί συνήθως από τη ταχύτητα τους ή θα χαθούν σε κάποιο κομμάτι ή θα χάσουν κάποια φωτό .
Ενδεικτικό είναι ότι η πιο πετυχημένη ομάδα ever του 36ωρου , πάντα τερμάτιζε από τους τελευταίους . ;)
anyway ,
είναι μια εμπειρία ζωής , δεν έχει σχέση ούτε με τουρισμό ούτε με εκδρομή με την στενή έννοια του όρου , και σαφέστατα το κόστος του είναι ''μικρό'' σε σχέση με αυτό που αποκομίζεις στο τέλος συνολικά ως εμπειρία !! :kalo:
Δεν ξέρω αν θα κάνω το επομενο , ή θα προτιμήσω κάτι άλλο αλλά σίγουρα είμαι περήφανος και ευτυχίσμένος που έχω έναν ακόμα τερματισμό σε 36ωρο .... και η ζωή συνεχίζεται !! :D
Ακριβώς 10 χλμ από το σπίτι μου κοντά στη γέφυρα πλάκας :tez: (http://i1189.photobucket.com/albums/z429/faraway3/10845680_10152877971491134_3081858865444469597_o.jpg)
Πανω στο Θεοδώριανα , σε ένα ακόμα πασάκι Ελληνικό , εφάμιλο του Μπάρου αλλά μικρότερης έκτασης (http://i1189.photobucket.com/albums/z429/faraway3/11154594_10152877971431134_4557021350390531905_o.jpg)
Στην Αγία Αικατερινή κοντά στο Περτούλι (http://i1189.photobucket.com/albums/z429/faraway3/10504811_10152877971596134_4423542447790127198_o.jpg)
Τελευταία φωτό που βγάζουμε μαζί με το Γιάννη μιας και μετά εγκαταλείπει . Παρατηρήστε τη λεπτομέρεια , ούτε να κατέβει από το μηχανάκι δεν τον άφησα κάτσε όπως είσαι του έλεγα να σε βγάλω φωτό και φύγαμε :h22: (http://i1189.photobucket.com/albums/z429/faraway3/10960203_10152877971661134_4698678777983293555_o.jpg)
Οι επόμενες φωτό μέχρι και το τέλος , ήταν που δεν συνάντησα κανέναν , και ήμουν ολομόναχος στα βουνά και στους κάμπους :D
Το κόστος συνολικά για όλους είναι από 300 € μέχρι 400€ max εκτός αν έρχεται κάποιος απο νησί και βάζει και καράβια μαζί και extra διανυκτερεύσεις κτλ.
Κάπου εκεί έχω παίξει και γω χωρίς να έχω κατσει να το υπολογίσω ακριβώς θα έλεγα περίπου στα 350 € να χάλασα όλα μαζί .
Αλλά ξαναλέω ,
''το κόστος του είναι ''μικρό'' σε σχέση με αυτό που αποκομίζεις στο τέλος συνολικά ως εμπειρία !!''
αλκοοολικι ειναι κυριοι και το 1821 εναι πλεον θεσμος κ το να μη παω θανε σαν κενο πλεον στη καθε χρονια μου ... το θεμα ειναι ενα πλεον φρονω : το Aprilia Biker συμμετειχε στο Λεωνιδι με ομαδα, μηπως ηρθε ο καιρος για την πανηγυρικη 1η συμμετοχη στο επομενο 19ο 36ωρο :thnk: λεω γω τωρα ακουτε σεις .... ;)
είναι ιδέα μου ή το κάπο σου δεν έχει την κλασική τζαμαρία που έχω συνηθίσει να βλέπω στα κάπο?το ανακεε ΙΙΙ τι λέει πω τα πήγε?
Είναι λίγο ιδιαίτερο όντως έτσι για να ξεχωρίζει :P
Με τα anakee μια χαρά τα πηγαίναμε μέχρι τη τούμπα του Λεωνιδίου , που βέβαια δεν έφταιγαν τα λάστιχα αλλά από τότε μου μπήκε η ιδέα ότι κάτι δεν παει καλά και δεν μπορώ να οδηγήσω όπως πριν .
Πλέον κάνω και εγώ υπομονή και αυτά μέχρι να τα αλλάξω :D
ουπς δεν ήξερα για την τούμπα! δεν ξέρω αυτο το ελαστικό μου δίνει την εντύπωση της διχασμένης προσωπικότητας! μετά τα τουράνσε ένιωσα πρώτη φορά εμπιστοσύνη με την μηχανή. τα έχω πάνω κάνα χρόνο συνολικά και πρίν κανα μήνα άρχισα πάλι να χρησιμοποιώ την μηχανή πιο συχνά μετά απο τον ατελείωτο βροχερό χειμώνα! και με το που την παίρνω για μια βόλτα πάω να βγώ περιφερειακό και σε δεξιά κατηφορική στροφή για να μπείς στον περιφερειακό για καποιο λόγο νιώθω να μήν στρίβει ότι θα πέσω ότι και εγώ δεν ξέρω τι! με τα πολλά δεν έπεσα και ευτυχώς δεν ερχόταν κάποιος στην δεξιά λωρίδα εκείνη την ώρα γιατί μπήκα πολύ νωρίτερα απο όσο θα έπρεπε και χωρίς να προλάβω να κοιτάξω!
φυσικά έφτασε το σκατό στην κάλτσα και μόλις γύρισα σπίτι πήρα σφουγγαράκι για τα πιάτα και έτριψα καλά με το πράσινο τα πλαινά του ελαστικού. μου δίνει την οπτική αίσθηση αυτό το λάστιχο ότι "λερώνει" πολύ και κρατάει πάνω του γλίτσα σε όλη την επιφάνεια πράγμα που το τουράνσε δεν έκανε!
Σίγουρα αξίζει σαν εμπειρία και μόνο. Περνάς από μέρη που δύσκολα θα περάσεις σε (όλη σου τη ζωή.) Η σε κάποια κυριακάτικη βόλτα και σίγουρα βρίσκεις τα όρια της μοτοσικλέτας σου αλλά και τα δικά σου. Αυτή ή μαγική φωτογραφία εσύ και αυτή (μοτοσυκλέτα) στην μέση του πουθενά...
Ψηνεστε για ΑΒ team? Απλά εμείς θα έχουμε και δικό μας όχημα υποστήριξης λόγω καταγωγής των μηχανών μας! Οι Guzzαίοι θα μας αφήσουν μιας και είναι και οι ίδιοι παθόντες.
Σου είπα 10 φορές δεν μένεις , και μίλαγες με το τσοπάνη στο Περτούλι που σου έλεγε να πας στου μπαρμπαΜήτσου τη στάνη που έχει φορτηγά και που μάλλον θα έχει και βενζίνη να του ζητήσεις να σου δώσει ενα μπετόνι ...
Έλεγα μέσα από το κράνος :
'' δεν το ζω αυτό , όνειρο πρέπει να έιναι '' :h22: :h22:
υγ. έτσι από περιέργεια , πόσα λίτρα πήρε στη Καλαμπάκα το τερατάκι :thnk:
υγ. έτσι από περιέργεια , πόσα λίτρα πήρε στη Καλαμπάκα το τερατάκι :thnk:
κατι ειπες τωρα....ναι σιγα μη θυμαμε , νταξει ρε δικιο ειχες μ@@@κια μου .... οπως μ@@@κια που δε πηρα τον Bill ενα τηλ στη Λαρισα να συνεχιζα .......νταξ εμπειριες ...τωρα να σου δωσω να καταλαβεις βλεπω να μπαινει ρεζερβα κ δε βαζω βενζινη γιατι μαρεσει το contrast (πσσσ δημιουργω αποψε..)που κανει με τα οργανα :tez: :P :P
τωρα να σου δωσω να καταλαβεις βλεπω να μπαινει ρεζερβα κ δε βαζω βενζινη γιατι μαρεσει το contrast (πσσσ δημιουργω αποψε..)που κανει με τα οργανα
Έτσι μπράβο , αυτή είναι η σωστή αντιμετώπιση ενός caponordisti . Ανάβει πρώτα η ρεζέρβα και μετά από 20 λεπτά λέμε ... αααα να βάλουμε και βενζίνα ;) :D
τωρα να σου δωσω να καταλαβεις βλεπω να μπαινει ρεζερβα κ δε βαζω βενζινη γιατι μαρεσει το contrast (πσσσ δημιουργω αποψε..)που κανει με τα οργανα
Έτσι μπράβο , αυτή είναι η σωστή αντιμετώπιση ενός caponordisti . Ανάβει πρώτα η ρεζέρβα και μετά από 20 λεπτά λέμε ... αααα να βάλουμε και βενζίνα ;) :D
20 λεπτα ??? :thnk: αναλογα το ξεχειλωμα του γκαζιου και με ποσα πας !!! :ohyes: :P :P :P :a20
20 λεπτα ??? :thnk: αναλογα το ξεχειλωμα του γκαζιου και με ποσα πας !!! :ohyes: :P :P :P :a20
Πήγα εδώ Ανέστη , γιατί εκεί θα καταλήξει μάλλον έτσι και αλλίως η κουβέντα :D http://www.apriliabikers.gr/portal/etv1000-caponord-rst1000-futura/katanalwsh-benzinhs/new/#new