APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Shiver SL750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: Xristos Shiver στις Σεπτέμβριος 15, 2009, 07:50:11 μμ
-
Καλησπερα σας
Ειμαι κατοχωσ ενος shiver εδω και 2 μηνες,ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο το μηχανακι και οτι εχει πολυ δυναμη χαμηλα λογο του "V" κινητηρα του.
Θελω ομως να ρωτησω αν εχετε κανει επεμβασειςστο κινιτιρα και πιες ειναι αυτεσ οστε να παει λιγο παραπανο....
Εχετε πειραξει τον εγκεφαλο ωστε να ανεβενει π.χ. 500 στροφες παραπανω ο κοφτης??
Εχετε αλλαξει μπιστονια??
Εχετε αλλαξει γραναζομα??? αν ναι και τι νουμερα..
Στο θεμα τις εξατμησης τελικα αν και εχω διαβασει τοσα πολλα δεν εχω ακομα καταληξη αν και κλεινω προς τις akropovic λογο οτι τις εχω ακουση αλλα και οτι στα 955ευρω που εχουν ειναι περιπου ολλεσ οι αλλεσ που εχω δει σε αλλο post
-
Φίλε καλώς :a20 στο :abh:.......
Γνώμη μου?
Βάλε τις Ακράπες, φίλτρο αέρος και πέρνα το από ένα Axone για μίγματα και τίποτε άλλο....
Προτού πειράξεις γραναζώματα και πιστόνια :pray: μάθε καλά το μηχανάκι σου........στίφτο που λέμε....
Έχει αρκετό γκάζι ώστε να σε "στρώσει" κι εσένα στα μέτρα του.......και με το καλό μετά κάνε το και Turbo-Compressor
πάντα φιλικά ύστερα από 18 χρόνια στη σέλα :bye: :bye:
-
Axone τι ειναι??
Ναι εχεις δικιο σε αυτο που μου λες αλλα ψαχνω να δω μεχρι ποιο σημειο εχει φτασει κανεις μπορει καποιος να αλλαξε γραναζια π.χ απο 45 πισω εβαλε 44 και να ειδε μεγαλη διαφορα...
ευχαριστω παντως
-
Axone τι ειναι??
Ναι εχεις δικιο σε αυτο που μου λες αλλα ψαχνω να δω μεχρι ποιο σημειο εχει φτασει κανεις μπορει καποιος να αλλαξε γραναζια π.χ απο 45 πισω εβαλε 44 και να ειδε μεγαλη διαφορα...
ευχαριστω παντως
Axone ειναι το ηλεκτρονικο εργαλειο που σου ρυθμιζει τα μιγματα (κατι οπως το Power Commander) αλλα τον ηδη εγκατεστημενο CPU.Αφου θα βαλεις εξατμιση και φιλτρο σιγουρα θα θες λιγη βενζινα επιπλεον (αυτο που λεγαμε παλια 5-7 νουμερα ζιγκλερ παραπανω)
Καλο θα του κανει, να 'σαι σιγουρος
Γραναζακια μην αλλαξεις αν δεν το "ζυγισεις το μηχανακι" στα μετρα σου......Μην το μαθεις λαθος
Ξεκινα οπως ειναι ωστε να ξερεις ακριβως τι θες απο αυτο :bye: :bye:
-
:bye: στο axone δεν υπαρχει χαρτης ακομα για εξατμισεις να περασεις ουτε ρυθμιση για dorso shiver:ohyes: το μονο που μπορεις να κανεις ειναι, τελικα με decatalyzater σωληνα,dna φιλτρο και rapid bike η wrp box το ιδιο ειναι ;) με ρυθμιση σε δυναμομετρο με αναλυτη καυσαεριων για να βρεις την σωστη αναλογια μειγμα/αερα :bye:
-
εγω προσωπικα δεν θα πειραζα το μοτερ!!!
για τα υπολοιπα περιφεριακα :kalo: :kalo:
-
η Aprilia βγάζει γρανάζι απο 44 σε 43 δόντια αλλα δεν ξέρω τι λεει!
πέρασα και εγω απο αυτήν την φάση αλλα πίστεψε με αν το μάθεις το μοτέρ δεν θα θες να κατέβεις (και δεν θα θες να πατάς σε δρόμους στυλ ΕΓΝΑΤΙΑ)
-
για το shiver το μοτερ ειναι υπερ αρκετο.ειδηκα οταν ο δρομος γινεται ανηφορικος και με καργα στροφη.εκει λες :ohyes:για αυτα ειναι το v2. :dry: :dry: :kalo: