APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Shiver SL750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: antonis28 στις Νοέμβριος 22, 2009, 06:19:28 μμ
-
Στη προσπάθεια μου να προσπεράσω 3-4 αμάξια που κινούνταν αργά σε ανηφορικό δρόμο, το shiver έριξε τις στόφες και το ανησυχητικό ήταν ότι ακουγόταν σαν κάτι να έσπασε χαμηλά στο μοτέρ! φυσικά έκανα άκρη, το έσβησα και μετά δεν χτυπούσε μίζα. Τηλεφώνησα και το πήραν στην απριλια. λογικά θα έχω απάντηση αύριο..ΜΕΤΑ απ αυτό η πώληση του ΕΠΙΒΑΛΕΤΕ!!
-
:ohmy:αλλο και τουτο.τη να πω ποια.περιμενουμε νεα σου απο το πορισμα του μηχανικου. :oo! :oo! :oo!
-
:pray: :pray: :pray: :pray:
Ευχομαι ολοψυχα να μην ειναι αυτο που πιστευω αλλα κατι πιο επιπολαιο και να φτιαχτει αμεσα
Ωστοσο ,
........ότι ακουγόταν σαν κάτι να έσπασε χαμηλά στο μοτέρ.........
Εκει ειναι οι τρόμπες λαδιού (http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Aprilia&T=Shiver%20%20750&Y=2007&L=AP_SHI1&O=Oil%20pump&F=AP_SHI1_CW&L2=AP_SHI1_CW) .Μια για το σαζμαν και μια για στροφαλο,κεφαλες κλπ
...............έριξε τις στόφες.................και μετά δεν χτυπούσε μίζα
Το ιδιο συμπτωμα εχει το κολλημα του κινητηρα. Φρεναρει (ριχνει τις στροφες)
Να ρωτησω τα εξης αν θυμασαι
1) Την στιγμη που εριχνε τις στροφες, αναψε κανα κοκκινο λαμπακι στο καντραν ?
(ειναι του αισθητηρα Νο10 στο παραπανω link)
2) Οταν πατησες μιζα, ακουστηκε το χαρακτηριστικο "τσικ" που οπλιζει ο ρελες της ενω αυτη δεν γυρναγε?
-
όντος στην ξενερα μου επάνω και στην αγανάκτηση μου, ξέχασα να αναφερθώ στα προηγούμενα ποστ μου.αλλά η μηχανή έχει 3000χλμ και αν κάνετε τον κόπο να διαβάσετε τα προηγούμενα ποστ θα καταλάβετε και γιατί αγανάκτησα! οι απαντήσεις τις αντιπροσωπίας είναι ότι τα προβλήματα που μου έχουν παρουσιαστεί είναι μεμονωμένα στο δικό μου shiver. με μια ματιά στο σαιτ καταλαβαίνετε πως όχι..το μόνο πρόβλημα που έχω εξτρά (και δεν αναφέρομαι στο τελευταίο!) είναι, το σφύριγμα από τα γρανάζια στην αντλία νερού ( τα οποία αλλάχτηκαν) αλά το σφύριγμα παραμένει... και το ερώτημα μου μετά από όλα αυτά είναι, εφόσον κατά κάποιο τρόπο παραδέχονται ότι η μηχανή έχει γενικό πρόβλημα (και εγώ αυτό πιστεύω) γιατί δεν την αντικαθιστούν και να μην θίξουν την υπόληψη τους. κατά τα άλλα μου την λένε γιατί διαβάζω <<τις υπερβολές τον φόρουμ>> στην τελική εγώ δεν έχω πρόβλημα με τη εταιρία Απριλια, αλλά με το δικό μου shiver και την πολιτική τους...
Υ.Γ. το τελευταίο πρόβλημα, μου το έβγαλε εν κίνησή και μάλιστα πάνω στην προσπέραση. ίσα που πρόλαβα να ξαναμπώ στην λωρίδα μου και να πάω στην άκρη..αν με άφηνε στην μέση και παρασυρόμουν από τα επερχόμενα αμάξια, για όλους θα ήμουν ένας ηλίθιος και ανίκανος (πιθανόν νεκρός) οδηγός και όχι ένας οδηγός με <<σκάρτη>> μηχανή!!
-
πάντως ετσι εν κινησει την ψωνισε κι ενας αλλος εδω μεσα και τον εδωσε τον πήγασο...
-
απ ότι παρατήρησα δεν άναψε κανένα κόκκινο λαμπάκι, ούτε κατά την διάρκεια του συμβάν ούτε μετά.. από την μίζα ακούγεται ένα <<τσαφ>> αλά δεν γυρνάει.. όταν τηλεφώνησα στο συνεργείο της Απριλια μου είπαν ότι ο εγκέφαλος μπλοκάρει την μίζα εάν διαγνώσει πρόβλημα στο μοτέρ..
-
όντος στην ξενερα μου επάνω και στην αγανάκτηση μου, ξέχασα να αναφερθώ στα προηγούμενα ποστ μου.αλλά η μηχανή έχει 3000χλμ και αν κάνετε τον κόπο να διαβάσετε τα προηγούμενα ποστ θα καταλάβετε και γιατί αγανάκτησα! οι απαντήσεις τις αντιπροσωπίας είναι ότι τα προβλήματα που μου έχουν παρουσιαστεί είναι μεμονωμένα στο δικό μου shiver. με μια ματιά στο σαιτ καταλαβαίνετε πως όχι..το μόνο πρόβλημα που έχω εξτρά (και δεν αναφέρομαι στο τελευταίο!) είναι, το σφύριγμα από τα γρανάζια στην αντλία νερού ( τα οποία αλλάχτηκαν) αλά το σφύριγμα παραμένει... και το ερώτημα μου μετά από όλα αυτά είναι, εφόσον κατά κάποιο τρόπο παραδέχονται ότι η μηχανή έχει γενικό πρόβλημα (και εγώ αυτό πιστεύω) γιατί δεν την αντικαθιστούν και να μην θίξουν την υπόληψη τους. κατά τα άλλα μου την λένε γιατί διαβάζω <<τις υπερβολές τον φόρουμ>> στην τελική εγώ δεν έχω πρόβλημα με τη εταιρία Απριλια, αλλά με το δικό μου shiver και την πολιτική τους...
Υ.Γ. το τελευταίο πρόβλημα, μου το έβγαλε εν κίνησή και μάλιστα πάνω στην προσπέραση. ίσα που πρόλαβα να ξαναμπώ στην λωρίδα μου και να πάω στην άκρη..αν με άφηνε στην μέση και παρασυρόμουν από τα επερχόμενα αμάξια, για όλους θα ήμουν ένας ηλίθιος και ανίκανος (πιθανόν νεκρός) οδηγός και όχι ένας οδηγός με <<σκάρτη>> μηχανή!!
-
Υ.Γ. το τελευταίο πρόβλημα, μου το έβγαλε εν κίνησή και μάλιστα πάνω στην προσπέραση. ίσα που πρόλαβα να ξαναμπώ στην λωρίδα μου και να πάω στην άκρη..αν με άφηνε στην μέση και παρασυρόμουν από τα επερχόμενα αμάξια, για όλους θα ήμουν ένας ηλίθιος και ανίκανος (πιθανόν νεκρός) οδηγός και όχι ένας οδηγός με <<σκάρτη>> μηχανή!!
:ohyes:
-
ο εγκέφαλος μπλοκάρει την μίζα
Αντώνη τελικά αυτό ήταν-είναι το πρόβλημα?
-
Για την μηχανή η μόνη απάντηση που είχα είναι ότι πρέπει να ανοιχτεί το μοτέρ cry και βλέπουμε pray
-
Για την μηχανή η μόνη απάντηση που είχα είναι ότι πρέπει να ανοιχτεί το μοτέρ
:prey: :prey: :prey: :oo! :oo! :oo!
:goodluck: :goodluck: :goodluck:
-
δε ρωτάς κι αλλου...??
και επίσης τι εννοείς να ανοίξει μοτέρ..??? ''ετσι γενικά στο ειπε..???''....
ανοιγω μοτερ λεει ο αλλος και για να αλλάξει δισκους συμπλέκτη .... :pray:
-
ανοιγω μοτερ σημαινει ξεκιναω να λυνω γιατι δεν ξερω το στο καλο φταιει και οτι βρω λαθος το φτιαχνω 'ή το αντικαθιστω .. δυστυχως αυτο σημαινει εν ολίγοις
-
Βασικα το πρωτο που κανει ενας μαστορας σε τετοιες περιπτωσεις ειναι να ανοιξει τις ταπες χρονισμου στο καπακι και να δοκιμασει να γυρισει τον στροφαλο με το χερι.
Αν ειναι φρακαρισμενος τοτε κλαφτα Χαραλαμπε
Αν γυρναει ομως τοτε μετραει και μια συμπιεση στον καθε κυλινδρο
Ολα αυτα ειναι σχετικα ευκολα και δεν απαιτουν λυσιμο κινητηρα
Απο 'κει και περα αν χρειαζεται λυνονται οι κεφαλες για ενδελεχη ελεγχο κυλινδρου.Αν διαπιστωθει οτι δεν υπαρχει προβλημα, 2 καινουργιες φλατζες και παραφλου και εκλεισε παλι το μοτερ.
Αλλα σου λεει ο αλλος "Λυσ'το μωρε, ολο και κατι θα βρουμε να του πουμε οτι ειχε..."
Ελπιζω να μην εχεις πεσει σε τετοια "ρατσα" μαστορα
-
Μέχρι στιγμής πάω ΜΟΝΟ στο μηχανουργείο της αντιπροσωπίας, με την λογική ότι αν δεν βρίσκουν αυτοί το πρόβλημα, πιθανόν να ρωτήσουν την Μαμα Απριλια.(οπός έγινε και στο παρελθόν).Σε οποιοδήποτε άλλο εξουσιοδοτημένο μηχανουργείο η σειρά θα ήταν, ρωτάμε την αντιπροσωπία, που θα ρωτήσει την Μαμα Απριλια!! Εμένα μου κάνει για <<χαλασμένο τηλέφωνο>> :D
-
:goodluck:
καλα ξεμπερδεματα φιλε μου
-
πάντως ετσι εν κινησει την ψωνισε κι ενας αλλος εδω μεσα και τον εδωσε τον πήγασο...
etsi ekane kai to diko mou shiver 08.. mexri pou irthe kai to pire o texnikos kai m ekane anaklisi mizas!! mias kai i etairia to eixe prostaksei!. denn einai tpt! min aniseixeis..
-
<<ΚΑΡΦΩΣΕ ΠΙΣΤΟΝΙ>> μου είπαν!!! :ohmy: Η αιτία άγνωστη, λένε ότι πάει για καινούργιο κινητήρα και πιθανόν αυτός να σταλεί ΙΤΑΛΙΑ για διερεύνηση..(λόγω του ιστορικού με τις βλάβες) και εδώ φαίνομαι <<προφήτης>> όταν μιλούσα για αντικατάσταση!! Πριν το συμβάν!!
-
<<ΚΑΡΦΩΣΕ ΠΙΣΤΟΝΙ>> μου είπαν!!! :ohmy: Η αιτία άγνωστη, λένε ότι πάει για καινούργιο κινητήρα και πιθανόν αυτός να σταλεί ΙΤΑΛΙΑ για διερεύνηση..(λόγω του ιστορικού με τις βλάβες) και εδώ φαίνομαι <<προφήτης>> όταν μιλούσα για αντικατάσταση!! Πριν το συμβάν!!
Οσο το επιτρεπουν οι τεχνικες μου γνωσεις,και χωρις να ειμαι απολυτος,
τετοια ορολογια πρωτη φορα ακουω..... :thnk:
"Καρφωσε βαλβιδα στο πιστονι".......ναι.
"κολλησε το πιστονι.....με οποιο επακολουθο".......ναι
Αλλα τετοιο πραγμα.... :pray:
Ελπιζω να οτι ειναι να γινει,να γινει συντομα,και να ξανακαβαλησεις το μοτερακι σου. ;)
Ευτυχως που υπαρχουν οι εγγυησεις.... :)
:bye: :bye:
-
Το καρφωσε πιστονι, εννοει οτι κολλησε :D :D :D
-
τωρα...αυτό και αν ειναι ατυχία γενικώτερα μιας και πιστευω οτι ανεξατητως μαρκας κτλ.. αυτα τα φαινόμενα σπανίζουν και προκειται για χοντρό κατασκευαστικό λάθος...
Καλή υπομονή και γρηγορα με μηχανή... :bye: :bye: :bye:
-
όπως και να το θέσης το αποτέλεσμα είναι το ίδιο :) Τουλάχιστον στάθηκα τυχερός μέσα στην ατυχία μου, κατά 1ον που δεν είχα ατύχημα και κατά 2ον η εγγύηση έληγε σε 15 ημέρες πριν το συμβάν.. :kalo:
-
όπως και να το θέσης το αποτέλεσμα είναι το ίδιο :) Τουλάχιστον στάθηκα τυχερός μέσα στην ατυχία μου, κατά 1ον που δεν είχα ατύχημα και κατά 2ον η εγγύηση έληγε σε 15 ημέρες πριν το συμβάν.. :kalo:
:ohyes: :ohyes: :ohyes: και στα δυο που ειπες....
καλά..αμα ειχε λήξει η εγγυηση...εκεί να δεις ιστορίες που θα ανοιγαμε... :psdof: :psdof: :psdof:
-
και λογικα θα ειναι το πρωτω shiver που παθαινει τετοια χοντρη ζημια καρφωμα πιστονι.ελπιζω να τελοιωσουν εδω τα προβληματα και να χαρεις το μηχανακι σου απο εδω και μπρος.:oo! :oo!καρφωσε πιστονι :oo! :oo!
-
:pray: :pray: :pray: :pray: :pray:
-
υπομονη φιλος σε λιγο καιρο θα βαλουν καινουριο κομπρεσερ και το εργαλειο θα σφυραει παλι
-
υπομονη φιλος σε λιγο καιρο θα βαλουν καινουριο κομπρεσερ και το εργαλειο θα σφυραει παλι
:hysterl :hysterl :hysterl :h22: :h22: :h22: :lol% :lol% :lol%
Α καλόόόόόό :se: :se: :se:
Ζητώ συγνώμη :( από τον συμφορουμίτη antonis28 για την απάντηση στον έτερο των συμφορουμιτών (sic) nenhs αλλά μου φάνηκε πολύ αστείο!Φίλε μου υπομονή,αυτό έκανα και γω.Όσον αφορά σ' όσους δεν ήθελαν να το πιστέψουν και έλεγαν να ρωτήσεις κι αλλού,ενώ η υπόθεση ήταν τι κάνει νιάου-νιάου στα ...απρίλια, δεν έχω να πω τίποτα.
-
το μονο που σου ευχομαι ειναι να ξεμπερδεψεις γρηγορα.... :ohyes: :ohyes:
-
μακαρι να ηταν το πρωτο shiver..
φιλε τι να πω, εισαι τυχερος μεσα στην υπερατυχια σου.
η φιλικη μου συμβουλη: πουλα οσο γρηγοροτερα μπορεις..
-
Καλή τύχη. Ότι κάνεις. Αυτό το μηχανάκι δεν σου κάθεται οπότε σκέψου το ξανά.
ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ!
-
Φίλε shivermaniac!! το σωστό θα ήταν να έγραφες <<μακάρι να ήταν το πρώτο shiver..και το τελευταίο..>> :ohyes: Όσο για την πώληση , την είχα στα σκαριά πριν <<το κάρφωμα>>.Δυστυχώς και ευτυχώς ταυτόχρονα, <<το κάρφωμα>> έγινε στα δικά μου χέρια..Αν το πουλούσα και το πάθαινε στον άλλο? Άντε να εξηγήσω μετά ότι δεν είμαι ελέφαντας!! :) Μετά την αλλαγή κινητήρα, το shiver θα το πουλήσω.. :( Με καινούργιο κινητήρα πιστεύω τα 5500 Χιλ. ευρώ, να είναι λογικά!! :thnk: Όσοι πιστοί προσέλθετε!! :)
-
να δεις που θα το αλλαξεις το μοτερ και δε θα το πουλησεις τελικα
-
Φίλε shivermaniac!! το σωστό θα ήταν να έγραφες <<μακάρι να ήταν το πρώτο shiver..και το τελευταίο..>> :ohyes: Όσο για την πώληση , την είχα στα σκαριά πριν <<το κάρφωμα>>.Δυστυχώς και ευτυχώς ταυτόχρονα, <<το κάρφωμα>> έγινε στα δικά μου χέρια..Αν το πουλούσα και το πάθαινε στον άλλο? Άντε να εξηγήσω μετά ότι δεν είμαι ελέφαντας!! :) Μετά την αλλαγή κινητήρα, το shiver θα το πουλήσω.. :( Με καινούργιο κινητήρα πιστεύω τα 5500 Χιλ. ευρώ, να είναι λογικά!! :thnk: Όσοι πιστοί προσέλθετε!! :)
εχε στην άκρη του νου σου...όταν το πουλήσεις πως πρεπει να εχεις επίσης εγγυηση στον κινητήρα για τον καινούργιο ε... :bye: :bye:
μπορεί να το παρει καποιος φιλος... ειναι σημαντικο να ξερει οτι για τον κινητηρα εχει εγγύηση... (τώρα βεβαια το αν θα βγαλει ακρη ειναι αλλο θέμα αλλά..λέμε... :dry: :dry: :dry: :bye:)
-
εχε στην άκρη του νου σου...όταν το πουλήσεις πως πρεπει να εχεις επίσης εγγυηση στον κινητήρα για τον καινούργιο ε... :bye: :bye:
μπορεί να το παρει καποιος φιλος... ειναι σημαντικο να ξερει οτι για τον κινητηρα εχει εγγύηση... (τώρα βεβαια το αν θα βγαλει ακρη ειναι αλλο θέμα αλλά..λέμε... :dry: :dry: :dry: :bye:)
Αυτο το πραγμα δεν το εχω καταλαβει.........ο καινουριος κινητηρας θα εχει εγγυηση 2 χρονων ή καποιων μηνων (εγγυηση που ετσι και αλλιως σου δινουν για καθε εργασια επισκευης της μοτο σου)?
-
εχε στην άκρη του νου σου...όταν το πουλήσεις πως πρεπει να εχεις επίσης εγγυηση στον κινητήρα για τον καινούργιο ε... :bye: :bye:
μπορεί να το παρει καποιος φιλος... ειναι σημαντικο να ξερει οτι για τον κινητηρα εχει εγγύηση... (τώρα βεβαια το αν θα βγαλει ακρη ειναι αλλο θέμα αλλά..λέμε... :dry: :dry: :dry: :bye:)
Αυτο το πραγμα δεν το εχω καταλαβει.........ο καινουριος κινητηρας θα εχει εγγυηση 2 χρονων ή καποιων μηνων (εγγυηση που ετσι και αλλιως σου δινουν για καθε εργασια επισκευης της μοτο σου)?
υπάρχει νομοθεσία, αλλά δεν ξερω την ακριβή απάντηση... πάντως πρεπει να ειναι όσο η αρχική εγγυηση = 2 χρόνια.... τουλάχιστον στον κινητήρα.... (γιατι με τις μίζεες το λύσαμε το θέμα... :dry:)
-
προσεχώς θα λυθεί σε όλους μας η απορία.. :)
-
Φίλε shivermaniac!! το σωστό θα ήταν να έγραφες <<μακάρι να ήταν το πρώτο shiver..και το τελευταίο..>> :ohyes: Όσο για την πώληση , την είχα στα σκαριά πριν <<το κάρφωμα>>.Δυστυχώς και ευτυχώς ταυτόχρονα, <<το κάρφωμα>> έγινε στα δικά μου χέρια..Αν το πουλούσα και το πάθαινε στον άλλο? Άντε να εξηγήσω μετά ότι δεν είμαι ελέφαντας!! :) Μετά την αλλαγή κινητήρα, το shiver θα το πουλήσω.. :( Με καινούργιο κινητήρα πιστεύω τα 5500 Χιλ. ευρώ, να είναι λογικά!! :thnk: Όσοι πιστοί προσέλθετε!! :)
μακαρι να μπορουσα φιλε μου! το σωστο ειναι να πω πως νιωθω. και νιωθω απογοητευμενος και γω οπως κι εσυ..οχι, δε μου καρφωσε πιστονι, μου κανε αλλα αλλα δεν ειναι της παρουσης. Σημασία εχει οτι βλεπω οτι οι αναμενομενες παιδικες ασθενειες εξελιχθηκαν σε βαρυτατες νοσους που χρηζουν εντατικης. κριμα στην ομορφια του..
καλη τυχη στην πωληση, αν θες τη γνωμη μου πεσε κατω απο 5000 για ναχεις τυχη αυτη την εποχη :bye:
-
Δεν εχει ακουστει παντως να καρφωνουν ευκολα πιστονι τα Shiver
Καποιες αλλες λιγοτερο επιπονες ασθενειες, που εχουν να κανουν ως επι τω πλείστον με τα ηλεκτικα τους, ισως
Αυτο σημαινει οτι πολυ πιθανον να επεσες σε αστοχια υλικου καποιου ανταλλακτικου ή σε ελλατωματικη συναρμολογηση
Πολυ λογικο να θες να το πουλησεις μετα την επισκευη............. δεν σημαινει οτι αν ξαναπαιρνες Shiver θα ξανακαρφωνε πιστονι ομως
-
εχε στην άκρη του νου σου...όταν το πουλήσεις πως πρεπει να εχεις επίσης εγγυηση στον κινητήρα για τον καινούργιο ε... :bye: :bye:
μπορεί να το παρει καποιος φιλος... ειναι σημαντικο να ξερει οτι για τον κινητηρα εχει εγγύηση... (τώρα βεβαια το αν θα βγαλει ακρη ειναι αλλο θέμα αλλά..λέμε... :dry: :dry: :dry: :bye:)
Αυτο το πραγμα δεν το εχω καταλαβει.........ο καινουριος κινητηρας θα εχει εγγυηση 2 χρονων ή καποιων μηνων (εγγυηση που ετσι και αλλιως σου δινουν για καθε εργασια επισκευης της μοτο σου)?
υπάρχει νομοθεσία, αλλά δεν ξερω την ακριβή απάντηση... πάντως πρεπει να ειναι όσο η αρχική εγγυηση = 2 χρόνια.... τουλάχιστον στον κινητήρα.... (γιατι με τις μίζεες το λύσαμε το θέμα... :dry:)
Νόμος 2251/1994 άρθρο 5 παρ. 5 εδάφιο 2 :
"Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό".
Νομίζω είναι σαφές και κατανοητό.
Τα περισσότερα ζητήματα που παρατηρώ ότι μας απασχολούν εδώ μέσα ρυθμίζονται από το νόμο περί προστασίας καταναλωτών. Γι αυτό λοιπόν κάντε ένα κόπο να ρίξετε μια ματιά στο link:
http://www.eneiset.gr/files/nomoi/2007.09.07%20N.2251_1994.pdf
Ο νόμος ρυθμίζει σχεδόν τα πάντα σε συνδυασμό με τα άρθρα του Αστικού Κώδικα για την πώληση και την περαιτέρω εξέλιξη αυτής.
Προσεκτικά μόνο, γιατί ο Νόμος αλλάζει πολύ συχνά καθώς ενσωματώνονται ευρωπαϊκές οδηγίες και αποφάσεις δικαστηρίων και είναι χειρότερο να ξέρεις λάθος το νόμο από το να μην τον ξέρεις καθόλου. :bye:
-
Δεν εχει ακουστει παντως να καρφωνουν ευκολα πιστονι τα Shiver
Καποιες αλλες λιγοτερο επιπονες ασθενειες, που εχουν να κανουν ως επι τω πλείστον με τα ηλεκτικα τους, ισως
Αυτο σημαινει οτι πολυ πιθανον να επεσες σε αστοχια υλικου καποιου ανταλλακτικου ή σε ελλατωματικη συναρμολογηση
Πολυ λογικο να θες να το πουλησεις μετα την επισκευη............. δεν σημαινει οτι αν ξαναπαιρνες Shiver θα ξανακαρφωνε πιστονι ομως
συμφωνω ειναι το πρωτο σιβερ που μαθαινω οτι επαθε τετοια ζημια δεν μπορουμε να τα βραζουμε στο ιδιο καζανι ολα!
Oσον αφορα για την τιμη που ειπε ο shivermaniac ειναι λιγο τραβηγμενο το πεντοχιλιαρο και κατω!
-
και εγώ πιστεύω ότι κάτω από 5000 είναι ξευτίλα !! εξάλλου μιλάμε για καινούργιο κινητήρα και αν ισχύει ο νόμος, με 2 χρονιά εγγύηση!!
-
προς SHIVERMANIAC και όλους του κατόχους Απριλια...Αυτό είναι απόσπασμα προηγούμενου ποστ μου. <<Όταν έκανα εγραφηι στο Α.Β. ο λόγος ήταν και είναι, ότι εδώ μέσα κανείς δεν κρύβετε πίσω από το δάχτυλο του και παρουσιάζει και γνωστοποιεί τα πράγματα όπως είναι!! Και αν η Απριλια Ελλάς και η κάθε Απριλια, ενδιαφερότανε για τους πελάτες της και τα <<προϊόντα >> πού πουλάει, κάλο θα ήταν να αφιέρωνε λίγο χρόνο διαβάζοντας τα φόρουμ που την αφορούν....Εγώ και ο καθένας μας (θέλω να πιστεύω) ποτέ δεν θα συκοφαντούσαμε την μηχανή που πήραμε μόνο και μόνο για να προκαλέσουμε εντύπωση..>> Με αυτό το σκεπτικό λοιπόν, Καλό θα ήταν τα προβλήματα που κατά καιρούς παρουσιάζουν τα Απριλια, να αναφέρονται στο φόρουμ προς γνώση όλων μας!!
-
προς SHIVERMANIAC και όλους του κατόχους Απριλια...Αυτό είναι απόσπασμα προηγούμενου ποστ μου. <<Όταν έκανα εγραφηι στο Α.Β. ο λόγος ήταν και είναι, ότι εδώ μέσα κανείς δεν κρύβετε πίσω από το δάχτυλο του και παρουσιάζει και γνωστοποιεί τα πράγματα όπως είναι!! Και αν η Απριλια Ελλάς και η κάθε Απριλια, ενδιαφερότανε για τους πελάτες της και τα <<προϊόντα >> πού πουλάει, κάλο θα ήταν να αφιέρωνε λίγο χρόνο διαβάζοντας τα φόρουμ που την αφορούν....Εγώ και ο καθένας μας (θέλω να πιστεύω) ποτέ δεν θα συκοφαντούσαμε την μηχανή που πήραμε μόνο και μόνο για να προκαλέσουμε εντύπωση..>> Με αυτό το σκεπτικό λοιπόν, Καλό θα ήταν τα προβλήματα που κατά καιρούς παρουσιάζουν τα Απριλια, να αναφέρονται στο φόρουμ προς γνώση όλων μας!!
Αντωνη, ενας απο τους βασικοτερους λογους δημιουργιας του :abh: ειναι αυτος.
Και απ'οτι εχω καταλαβει το τελευταιο κριτηριο ενος ApriliaBiker ειναι να παρει μια Ιταλιδα για να κανει εντυπωση (οι κατοχοι Ducati εξαιρουνται :P)
Υπαρχουν παρα, μα παρα πολλα ποστ πανω σε αναφορες προβληματων/βλαβων και αλλα τοσα σε λυσεις/πατεντες μεσα στα 5 χρονια λειτουργιας του site και στα αρχεια του server.
Κι η αναγκη των αναβατων Aprilia, να βρουν απο καπου λυση για τα προβληματα των μωρων τους, ηταν αυτη που τους ενωσε σαν μια γροθια εναντια στην αδιαφορια της αντιπροσωπειας στα πετρινα εκεινα χρονια και δημιουργησαν αυτον τον καταπληκτικο ιστοτοπο
Ειναι καλο να βλεπουμε ανθρωπους που καταννοουν και σεβονται αυτες τις προσπαθειες και τους κοπους.
Να εισαι καλα που μοιραστηκες το προβλημα με ολους και να εισαι σιγουρος οτι μεσα απο τα δικα σου λογια και εμπειριες βρηκαν βοηθεια και λυση κι αλλοι κι ας μην εγιναν αντιληπτοι (ισως σαν επισκεπτες, ισως σαν σιωπηλα μελη)
:bye: :bye: :bye:
-
προς SHIVERMANIAC και όλους του κατόχους Απριλια...Αυτό είναι απόσπασμα προηγούμενου ποστ μου. <<Όταν έκανα εγραφηι στο Α.Β. ο λόγος ήταν και είναι, ότι εδώ μέσα κανείς δεν κρύβετε πίσω από το δάχτυλο του και παρουσιάζει και γνωστοποιεί τα πράγματα όπως είναι!! Και αν η Απριλια Ελλάς και η κάθε Απριλια, ενδιαφερότανε για τους πελάτες της και τα <<προϊόντα >> πού πουλάει, κάλο θα ήταν να αφιέρωνε λίγο χρόνο διαβάζοντας τα φόρουμ που την αφορούν....Εγώ και ο καθένας μας (θέλω να πιστεύω) ποτέ δεν θα συκοφαντούσαμε την μηχανή που πήραμε μόνο και μόνο για να προκαλέσουμε εντύπωση..>> Με αυτό το σκεπτικό λοιπόν, Καλό θα ήταν τα προβλήματα που κατά καιρούς παρουσιάζουν τα Απριλια, να αναφέρονται στο φόρουμ προς γνώση όλων μας!!
:bye: :ohyes:
-
προς SHIVERMANIAC και όλους του κατόχους Απριλια...Αυτό είναι απόσπασμα προηγούμενου ποστ μου. <<Όταν έκανα εγραφηι στο Α.Β. ο λόγος ήταν και είναι, ότι εδώ μέσα κανείς δεν κρύβετε πίσω από το δάχτυλο του και παρουσιάζει και γνωστοποιεί τα πράγματα όπως είναι!! Και αν η Απριλια Ελλάς και η κάθε Απριλια, ενδιαφερότανε για τους πελάτες της και τα <<προϊόντα >> πού πουλάει, κάλο θα ήταν να αφιέρωνε λίγο χρόνο διαβάζοντας τα φόρουμ που την αφορούν....Εγώ και ο καθένας μας (θέλω να πιστεύω) ποτέ δεν θα συκοφαντούσαμε την μηχανή που πήραμε μόνο και μόνο για να προκαλέσουμε εντύπωση..>> Με αυτό το σκεπτικό λοιπόν, Καλό θα ήταν τα προβλήματα που κατά καιρούς παρουσιάζουν τα Απριλια, να αναφέρονται στο φόρουμ προς γνώση όλων μας!!
:ohyes: :ohyes: :kalo: :kalo:
-
εγω δεν το πουλαω παντος,και αν το πουλαγα παλη το ιδιο θα επερνα capo.......... :P :ohyes:
-
αθεραπευτος :D
οσο για την τιμη παιδια δυστυχως ξερω τι λεεω και φυσικα μιλαω για αυτο το νουμερο προκειμενου να πουληθει αμεσα διοτι μπορει να βαλεις και 5500-6000 και να περιμενεις μηηνες, αυτο ειναι αλλο θεμα ;-)