APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Shiver SL750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: walkinghead στις Ιούνιος 17, 2009, 12:38:31 μμ
-
Houston we have a (other ) problem. Έχει τυχει σε κανέναν πάνω από τα 150 το σιβερακι να χορεύει σιρτάκι( να κανει ταλάντωση, δεξια αριστερα); το πρώτο που σκέφτηκα ειναι οι καθρέυτες και σημερα θα το δοκιμάσω χωρις...
καμια ιδέα;
-
δυσκολο εως απιθανο να ειναι οι καθρεφτες..παιζει να ειναι απο λαστιχο,ζαντα,θεση οδηγησης κτλ..αλλα δυσκολο απο τους καθρεπτες..
-
Houston we have a (other ) problem. Έχει τυχει σε κανέναν πάνω από τα 150 το σιβερακι να χορεύει σιρτάκι( να κανει ταλάντωση, δεξια αριστερα); το πρώτο που σκέφτηκα ειναι οι καθρέυτες και σημερα θα το δοκιμάσω χωρις...
καμια ιδέα;
δοκιμασε οταν στο κανει να σφηξεις τα ποδια σου στο ντεποζιτο και να ελευθερωσεις το τιμονι( σαν να πιανεις κατιι που δεν θες να σπασει)
ερωτηση... στο κανει οταν ανοιγεις γκαζι ή και με σταθερο γκαζι- κλειστο ?
-
δυσκολο εως απιθανο να ειναι οι καθρεφτες..παιζει να ειναι απο λαστιχο,ζαντα,θεση οδηγησης κτλ..αλλα δυσκολο απο τους καθρεπτες..
+1
-
εχει ξαναπαίξει με shiver και ειχε λασκάρει η βιδα που κρατάει από την ανάρτηση ή το πλαίσιο δε θυμάμαι...
τσεκαρε το και μαλλον αυτο θα ειναι... :bye: :bye:
-
εχει ξαναπαίξει με shiver και ειχε λασκάρει η βιδα που κρατάει από την ανάρτηση ή το πλαίσιο δε θυμάμαι...
τσεκαρε το και μαλλον αυτο θα ειναι... :bye: :bye:
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=7836.0 :ohyes: :ohyes:
-
Οι κυριοτερες αιτιες ταλαντωσης τιμονιου ειναι:
1) Στραβοφαγωμενο/πολυκαιρισμενο ελαστιχο ή λανθασμενη πιεση αερα.
2) Ρουλεμαν τροχου (η συνηθεστερη αιτια)
3) Σταβωμενη (ελαφρως) ζαντα απο λακουβα ή πεζοδρομιο
Εχεις κανει ζυγοσταθμιση τροχων?Συνηθως οταν τοποθετουμε καινουργια ελαστικα μολις τους κανουμε 100-150km (να "πατησουν") πηγαινουμε και μας κανουν μια ζυγοσταθμιση.
Αν η ταλαντωση εξαφανιζεται οταν πατας το μπροστινο φρενο τοτε κατα 99% ειναι ρουλεμαν τροχου.
Αν ενισχυεται τοτε μια ζυγοσταθμιση θα ειναι ενας καλος τροπος να το διαπιστωσεις.
Περιμενουμε νεα :bye: :bye:
-
το κανει συνέχεια είτε με ανοιχτο είτε με κλειστο γκάζι.
θα τσεκάρω αυτα που μου είπατε και θα ενημερώσω
-
το κανει συνέχεια είτε με ανοιχτο είτε με κλειστο γκάζι.
θα τσεκάρω αυτα που μου είπατε και θα ενημερώσω
αν στο κανει και με κλειστο γκαζι , ακυρο αυτο που σου ειπα...
κοιτα αυτα που σου ειπε απο πανω ο μακης!!!
Οι κυριοτερες αιτιες ταλαντωσης τιμονιου ειναι:
1) Στραβοφαγωμενο/πολυκαιρισμενο ελαστιχο ή λανθασμενη πιεση αερα.
2) Ρουλεμαν τροχου (η συνηθεστερη αιτια)
3) Σταβωμενη (ελαφρως) ζαντα απο λακουβα ή πεζοδρομιο
Εχεις κανει ζυγοσταθμιση τροχων?Συνηθως οταν τοποθετουμε καινουργια ελαστικα μολις τους κανουμε 100-150km (να "πατησουν") πηγαινουμε και μας κανουν μια ζυγοσταθμιση.
Αν η ταλαντωση εξαφανιζεται οταν πατας το μπροστινο φρενο τοτε κατα 99% ειναι ρουλεμαν τροχου.
Αν ενισχυεται τοτε μια ζυγοσταθμιση θα ειναι ενας καλος τροπος να το διαπιστωσεις.
Περιμενουμε νεα :bye: :bye:
-
Οι κυριοτερες αιτιες ταλαντωσης τιμονιου ειναι:
1) Στραβοφαγωμενο/πολυκαιρισμενο ελαστιχο ή λανθασμενη πιεση αερα.
2) Ρουλεμαν τροχου (η συνηθεστερη αιτια)
3) Σταβωμενη (ελαφρως) ζαντα απο λακουβα ή πεζοδρομιο
Εχεις κανει ζυγοσταθμιση τροχων?Συνηθως οταν τοποθετουμε καινουργια ελαστικα μολις τους κανουμε 100-150km (να "πατησουν") πηγαινουμε και μας κανουν μια ζυγοσταθμιση.
Αν η ταλαντωση εξαφανιζεται οταν πατας το μπροστινο φρενο τοτε κατα 99% ειναι ρουλεμαν τροχου.
Αν ενισχυεται τοτε μια ζυγοσταθμιση θα ειναι ενας καλος τροπος να το διαπιστωσεις.
Περιμενουμε νεα :bye: :bye:
ότι είπε το παλικάρι!!!! :kalo:
-
χωρίς να διαβάσω τι λένε τα παλικάρια επάνω!
εμένα έτυχε αυτό όταν έσπασαν τα λινά από το μπροστά λάστιχο !!!
σε μεγάλες ταχύτητες χόρευα όχι συρτάκι αλλά PUNK!!!!
πολύ τρέμουλο σε όλο το μηχανάκι!
ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ μην αρχίσεις και τρέχεις και αφήσεις κανένα τιμόνι!!!!!
το shiver δεν έχει σταμπιλιζατερ να στρώσει και αν αρχίσει να σου σπάει τιμόνια κούνια που σε κούναγε!!!!!
με ζυγοστάθμιση δεν στρώνει!!!!
δοκίμασε κάποια άλλη ρόδα από Shiver και αν στρώσει πας τσιφ για αλλαγή!
η Dunlop μου το άλλαξε ΔΩΡΕΑΝ!!!
ψαξτω!
-
Αποστόλη αν είσαι από ΑΘΗΝΑ πάνε κατευθείαν στην Dunlop
-
Οι κυριοτερες αιτιες ταλαντωσης τιμονιου ειναι:
1) Στραβοφαγωμενο/πολυκαιρισμενο ελαστιχο ή λανθασμενη πιεση αερα.
2) Ρουλεμαν τροχου (η συνηθεστερη αιτια)
3) Σταβωμενη (ελαφρως) ζαντα απο λακουβα ή πεζοδρομιο
Εχεις κανει ζυγοσταθμιση τροχων?Συνηθως οταν τοποθετουμε καινουργια ελαστικα μολις τους κανουμε 100-150km (να "πατησουν") πηγαινουμε και μας κανουν μια ζυγοσταθμιση.
Αν η ταλαντωση εξαφανιζεται οταν πατας το μπροστινο φρενο τοτε κατα 99% ειναι ρουλεμαν τροχου.
Αν ενισχυεται τοτε μια ζυγοσταθμιση θα ειναι ενας καλος τροπος να το διαπιστωσεις.
Περιμενουμε νεα :bye: :bye:
πιστευω πως εχει δικιο το παλικαρι, αλλα κοιτα και λιγο το πλαισιο και το υποπλαισιο γιατι το ειδαμε και αυτο
-
χωρίς να διαβάσω τι λένε τα παλικάρια επάνω!
εμένα έτυχε αυτό όταν έσπασαν τα λινά από το μπροστά λάστιχο !!!
σε μεγάλες ταχύτητες χόρευα όχι συρτάκι αλλά PUNK!!!!
πολύ τρέμουλο σε όλο το μηχανάκι!
ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ μην αρχίσεις και τρέχεις και αφήσεις κανένα τιμόνι!!!!!
το shiver δεν έχει σταμπιλιζατερ να στρώσει και αν αρχίσει να σου σπάει τιμόνια κούνια που σε κούναγε!!!!!
με ζυγοστάθμιση δεν στρώνει!!!!
δοκίμασε κάποια άλλη ρόδα από Shiver και αν στρώσει πας τσιφ για αλλαγή!
η Dunlop μου το άλλαξε ΔΩΡΕΑΝ!!!
ψαξτω!
ρειξε και μια ματια στα μολυβακια των τροχων μηπως εχεις χασει κανενα
-
Μολυβάκια τροχων;;;; :-?
-
Μολυβάκια τροχων;;;; :-?
Τα μικρά μεταλάκια (βαράκια) που κολλάνε πάνω στους τροχούς κατά την ζυγοστάθμιση :bye: :bye:
-
α οκει καικα :blus: θα το παω για ελεγχο γενικοτερο οπότε θα είναι μεσα και η ζυγοσταθμιση
-
α οκει καικα :blus: θα το παω για ελεγχο γενικοτερο οπότε θα είναι μεσα και η ζυγοσταθμιση
ναι καλα θα κανεις και σιγα σιγα στο δρομο