APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Shiver SL750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: grouvalos στις Σεπτέμβριος 24, 2015, 04:52:15 μμ
-
Λέτε να αξίζει τον κόπο να καλύψω με κάποιον τρόπο το σωληνάκι του πίσω φρένου, απο το ποτηράκι μέχρι την τρόμπα, για θερμομόνωση,κυρίως απο τον καταλύτη; Έλεγα και να αλλάξω θέση στο ποτηράκι.
:thnk:
-
Αν μπορεί να γίνει τοποθέτηση αλλού του ποτηριού, μόνο καλό πιστεύω θα κάνει...τώρα για την θερμοκάλυψη τι να σου πω...είναι νομίζω σε ασφαλή απόσταση από τον καταλύτη!
-
Λέτε να αξίζει τον κόπο να καλύψω με κάποιον τρόπο το σωληνάκι του πίσω φρένου, απο το ποτηράκι μέχρι την τρόμπα, για θερμομόνωση,κυρίως απο τον καταλύτη; Έλεγα και να αλλάξω θέση στο ποτηράκι.
:thnk:
Για ποιο λόγο να κάνεις κάτι τετοιο και ποιο αποτέλεσμα περιμένεις; Με την μέχρι τώρα εμπειρία μου, όταν πάμε να διορθώσουμε κατι που νομίζουμε οτι ειναι λάθος συνήθως εμείς την κάνουμε την πατάτα και όχι το εργοστάσιο.
-
Όπως ξέρουμε το μηχανάκι γίνεται φούρνος και το σωληνάκι είναι πολύ κοντά στον καταλύτη,όπως και το ποτηράκι στον κινητήρα.Δεν ξέρω αν μπορεί να επηρεάζονται τα υγρά απο αυτό.Πρώτη φορά βλέπω τόση διαδρομή απο σωληνάκι σε τρόμπα.Επίσης παρατήρησα οτι σε άλλες μηχανές ολα αυτά είναι προστατευμένα ή σχετικά μακριά απο θερμά σημεία.
-
Λέτε να αξίζει τον κόπο να καλύψω με κάποιον τρόπο το σωληνάκι του πίσω φρένου, απο το ποτηράκι μέχρι την τρόμπα, για θερμομόνωση,κυρίως απο τον καταλύτη; Έλεγα και να αλλάξω θέση στο ποτηράκι.
:thnk:
Για ποιο λόγο να κάνεις κάτι τετοιο και ποιο αποτέλεσμα περιμένεις; Με την μέχρι τώρα εμπειρία μου, όταν πάμε να διορθώσουμε κατι που νομίζουμε οτι ειναι λάθος συνήθως εμείς την κάνουμε την πατάτα και όχι το εργοστάσιο.
Δίκιο έχεις αλλά βλέπω και κάτι πράγματα, λές και οι Ιταλοί έχουν προηγούμενα μαζί σου!
-
Δίκιο έχεις αλλά βλέπω και κάτι πράγματα, λές και οι Ιταλοί έχουν προηγούμενα μαζί σου!
Groove ετσι ειναι οι Ιταλιδες στυλατες ομορφες και ναζιαρες :P γιαυτο εχουν την γλυκα τους :ohyes: :D
-
Όπως ξέρουμε το μηχανάκι γίνεται φούρνος και το σωληνάκι είναι πολύ κοντά στον καταλύτη,όπως και το ποτηράκι στον κινητήρα.Δεν ξέρω αν μπορεί να επηρεάζονται τα υγρά απο αυτό.Πρώτη φορά βλέπω τόση διαδρομή απο σωληνάκι σε τρόμπα.Επίσης παρατήρησα οτι σε άλλες μηχανές ολα αυτά είναι προστατευμένα ή σχετικά μακριά απο θερμά σημεία.
Και η δική μου άποψη πάντως είναι να μην κάνεις αλλαγές ούτε στο φρένο αλλά ούτε και σε άλλα ζωτικά σημεία σε αυτό το μοντέλο η Aprlia τα έχει σκεφτεί όλα!!
Επίσης να αναφέρω ότι σε εμάς το πίσω φρένο έχει την λειτουργία του ενώ σε άλλες μηχανές το έχουν για φουτουριστικούς λόγους :ohyes:
-
Κάτι που νομίζω σου κάνει είναι αυτό, έχει νομίζω και προστατευτικό για το ποτηράκι: http://www.amazon.com/Heatshield-Products-204009-Shield-Sleeve/dp/B004GNJCXI (http://www.amazon.com/Heatshield-Products-204009-Shield-Sleeve/dp/B004GNJCXI)
(http://ecx.images-amazon.com/images/I/71EZ%2ByKLr0L._SL1500_.jpg)
-
Όπως ξέρουμε το μηχανάκι γίνεται φούρνος και το σωληνάκι είναι πολύ κοντά στον καταλύτη,όπως και το ποτηράκι στον κινητήρα.Δεν ξέρω αν μπορεί να επηρεάζονται τα υγρά απο αυτό.Πρώτη φορά βλέπω τόση διαδρομή απο σωληνάκι σε τρόμπα.Επίσης παρατήρησα οτι σε άλλες μηχανές ολα αυτά είναι προστατευμένα ή σχετικά μακριά απο θερμά σημεία.
Και η δική μου άποψη πάντως είναι να μην κάνεις αλλαγές ούτε στο φρένο αλλά ούτε και σε άλλα ζωτικά σημεία σε αυτό το μοντέλο η Aprlia τα έχει σκεφτεί όλα!!
Επίσης να αναφέρω ότι σε εμάς το πίσω φρένο έχει την λειτουργία του ενώ σε άλλες μηχανές το έχουν για φουτουριστικούς λόγους :ohyes:
Συμφωνώ για τη διαφορά του πίσω φρένου με άλλα μηχανάκια,αλλά τι έχει σκεφτεί για τη ζέστη;Και γιατί για να βγάλεις τη πίσω δαγκάνα,να πρέπει να βγάλεις όλο τον τροχό;Ρητορική ερώτηση. :)
-
Κάτι που νομίζω σου κάνει είναι αυτό, έχει νομίζω και προστατευτικό για το ποτηράκι: http://www.amazon.com/Heatshield-Products-204009-Shield-Sleeve/dp/B004GNJCXI (http://www.amazon.com/Heatshield-Products-204009-Shield-Sleeve/dp/B004GNJCXI)
(http://ecx.images-amazon.com/images/I/71EZ%2ByKLr0L._SL1500_.jpg)
Ευχαριστώ Χάος!
Διάβασα την περιγραφή αλλά δεν κατάλαβα,είναι το ίδιο με την απλή υαλοταινία που τυλίγουμε τις εξατμίσεις;
-
Συμφωνώ για τη διαφορά του πίσω φρένου με άλλα μηχανάκια,αλλά τι έχει σκεφτεί για τη ζέστη;Και γιατί για να βγάλεις τη πίσω δαγκάνα,να πρέπει να βγάλεις όλο τον τροχό;Ρητορική ερώτηση. :)
[/quote]Ως προς την ζέστη δεν νομίζω να υπάρχει κάποιο πρόβλημα εγώ που το έχω πιέσει μερικές φορές ας πούμε το φρένο ήταν υποδειγματικό!! Η δαγκάνα τώρα δεν έχει λόγο να βγει από την θέση της γιατί και οι αλλαγές ελαστικών και οι αλλαγές των τακακίων γίνονται με εύκολο τρόπο ο μόνος λόγος για να την βγάλεις είναι ο εσωτερικός καθαρισμός της ο οποίος όταν και αν χρειαστεί!!
-
Ρε παιδιά το πίσω φρένο δεν παίζει σχεδον κανέναν ρόλο στο φρενάρισμα. Δεν εχουμε ούτε Varadero ουτε κανα 500αρι scooter, το 90% στο φρενάρισμα το κάνει το μπροστά γιαυτο κ έχουμε διπλες δαγκάνες με 320 δίσκους, δεν ειναι τυχαίο. Το πίσω το θέλουμε συμπληρωματικά σε κάποιες περιπτώσεις και κάποιποι ρυθμίζουν την ταχύτητα τους μέσα στην στροφή με το πίσω αλλά μετά το πάμε αλλού.
Το βρίσκω υπερβολικό όλο αυτό, βέβαια εσύ αποφασίζεις!!! Καλή τύχη στο πρότζεκτ αν το κάνεις και το προϊον του chaoskiller (http://www.apriliabikers.gr/portal/profile/?u=4407) φαίνεται καλό!
-
Για μενα το πισω φρενο παιζει ενα σημαντικο ρολο στο φρεναρισμα οταν δεν υπαρχει abs στο μηχανακι..ετσι εχω μαθει τουλαχιστον εγω ,ισως γιατι το πισω συγχωρει λαθη ενω τα μπροστα αν και κανουν ΟΛΗ την δουλεια σχεδον, σε φρενα πανικου αν μπλοκαρει ο τροχος δεν συγχωρουν.
Ολο αυτο εχει να κανει με το θεμα της εξασκησης βεβαια.
Ωστοσο με αλλαγη θεσης του δοχειου δεν νομιζω να κερδισεις κατι!
Σταλθηκε απο τα δαχτυλα μου μεσω tapatalk
-
Κάτι που νομίζω σου κάνει είναι αυτό, έχει νομίζω και προστατευτικό για το ποτηράκι: http://www.amazon.com/Heatshield-Products-204009-Shield-Sleeve/dp/B004GNJCXI (http://www.amazon.com/Heatshield-Products-204009-Shield-Sleeve/dp/B004GNJCXI)
(http://ecx.images-amazon.com/images/I/71EZ%2ByKLr0L._SL1500_.jpg)
Ευχαριστώ Χάος!
Διάβασα την περιγραφή αλλά δεν κατάλαβα,είναι το ίδιο με την απλή υαλοταινία που τυλίγουμε τις εξατμίσεις;
Λογικά ναι, αλλά είναι πιο ευκολο να το περάσεις στο σωληνάκι? μπορεί και όχι
-
Τελικά απο το ποτηράκι και πίσω,τύλιξα το σωληνάκι με ταινία αλουμινίου και έπειτα με μονωτική.
Το ποτηράκι το τύλιξα κι αυτό με ταινία αλουμινίου.
Απο την τρόμπα και μέχρι εκεί που χώνεται στο σκελετό,έβαλα πλαστικό,χοντρό,άκαμπτο υδραυλικό σωλήνα.
Για όποιον ενδιαφέρεται.
-
Τελικά απο το ποτηράκι και πίσω,τύλιξα το σωληνάκι με ταινία αλουμινίου και έπειτα με μονωτική.
Το ποτηράκι το τύλιξα κι αυτό με ταινία αλουμινίου.
Απο την τρόμπα και μέχρι εκεί που χώνεται στο σκελετό,έβαλα πλαστικό,χοντρό,άκαμπτο υδραυλικό σωλήνα.
Για όποιον ενδιαφέρεται.
Αν μπορείς βάλε καμιά φωτό να υπάρχει σαν παράδειγμα!
-
Οσονούπω. :D
-
Τελικά απο το ποτηράκι και πίσω,τύλιξα το σωληνάκι με ταινία αλουμινίου και έπειτα με μονωτική.
Το ποτηράκι το τύλιξα κι αυτό με ταινία αλουμινίου.
Απο την τρόμπα και μέχρι εκεί που χώνεται στο σκελετό,έβαλα πλαστικό,χοντρό,άκαμπτο υδραυλικό σωλήνα.
Για όποιον ενδιαφέρεται.
http://postimg.org/image/kyyq4yd29/
http://postimg.org/image/bh4asy93z/