APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Shiver SL750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: vagboi στις Οκτώβριος 18, 2018, 07:58:43 μμ

Τίτλος: Σκληροτητα συμπλεκτη
Αποστολή από: vagboi στις Οκτώβριος 18, 2018, 07:58:43 μμ
Καλησμπερα σε ολο το Forum
Νεος κατοχος Shiver 750 08' με 50000 χλμ.
Ηθελα να ρωτησω ποσο σκληρος ειναι ο συμπλεκτης γενικα γιατι με κουραζει....
Εχω τρεις μοτο( Yamaha TDR 250, Honda NX 250, Honda CX 500), και οι τρεις εχουν συμπλεκτη με ντιζα και ειναι πιο μαλακοί/ευκολοι απο το SHIVER.
Παλαιοτερα που ειχα ενα ΤΜ300 με υδραυλικο συμπλεκτη τον φυσουσες που λεει ο λογος και αλλαζες ταχυτητα.
Η μαμα μανετα ηταν φαγωμενη στο σημειο που πιεζε την τρομπα και δεν γινοταν σωστα η συμπλεξη, την γεμισα και ψιλοεστρωσε. Σημερα εβαλα καινουργιες μανετες οι οποιες ειναι λιγο κοντες με συνεπεια να θελει περισσοτερη πιεση. Δεν λεω οτι ειναι ''πετρα'' αλλα δεν ειναι και μαλακος και κουραζει...
Σε ολα τα SHIVER ειναι ετσι η εχει καποιο θεμα????
Τίτλος: Απ: Σκληροτητα συμπλεκτη
Αποστολή από: shiverfactory στις Οκτώβριος 18, 2018, 08:25:59 μμ
Καλώς ήρθες στην παρέα μας καταρχάς και εύχομαι αλλά τόσα και περισσότερα χλμ :kalo:
 Όσο αφορά τον συμπλέκτη εγώ θα έλεγα ότι ναι μεν δεν το λες και βούτυρο αλλά σίγουρα δεν είναι κουραστικός τόσο πού να με ενοχλούσε....για αρχή θα ήθελα να βάλεις έστω μια καινούργια μανέτα γνήσια έτσι ώστε να δεις την διαφορά γιατί αυτές που πήρες δεν είναι και ότι καλύτερο ούτε για την αίσθηση ούτε για την καλή λειτουργία του συστήματος!!!
 Αναφορικά με τα μοντέλα που έβαλες να ξέρεις ότι η καμπάνα του shiver είναι αρκετά μεγαλύτερη οπότε πρέπει να ασκήσεις και μεγαλύτερη πίεση για την αποσυμπλεξη... επίσης εγώ σε αυτά τα χλμ άλλαξα και δίσκους που θυμάμαι πως μετά δεν το πίστευα το ποσό μαλακό ήταν :bye:
Τίτλος: Απ: Σκληροτητα συμπλεκτη
Αποστολή από: vagboi στις Οκτώβριος 18, 2018, 09:07:13 μμ
Ευχαριστω για την απαντηση.
Και μενα το μυαλο μου για αλλαγη στους δισκους συμπλεκτη πηγε.
Καποια προτιμιση σε μαρκα η τους γνησιους? Στο ιντερνετ παντος με λιγο ψαξιμο δεν βρηκα και πολλες επιλογες.
Καποιο καταστημα?
Τίτλος: Απ: Σκληροτητα συμπλεκτη
Αποστολή από: shiverfactory στις Οκτώβριος 18, 2018, 09:36:07 μμ
Ευχαριστω για την απαντηση.
Και μενα το μυαλο μου για αλλαγη στους δισκους συμπλεκτη πηγε.
Καποια προτιμιση σε μαρκα η τους γνησιους? Στο ιντερνετ παντος με λιγο ψαξιμο δεν βρηκα και πολλες επιλογες.
Καποιο καταστημα?
Εδώ ξεκινάνε τα δύσκολα  :D αν ένα ανταλλακτικό από το μοντέλο αυτό είναι ακριβό σίγουρα αυτό είναι οι δίσκοι συμπλέκτη... δυστυχώς και εγώ τότε που έψαχνα δεν βρήκα κάτι που να ξέρουν ότι ταιριάζει 100% οπότε και εγώ πήρα τους γνήσιους που ούτε πολύ ούτε λίγο φτάνουν τα 500€€   :pray: :pray:
 Θέλω να πιστεύω ότι κάποια εταιρεία θα έχει σχεδιάσει ή η aprilia ίσως έβαλε πιο λογικές τιμές  :D :D κάνε πάντως μια έρευνα πρίν μπεις σε έξοδα
Τίτλος: Απ: Σκληροτητα συμπλεκτη
Αποστολή από: shiverakias37 στις Οκτώβριος 19, 2018, 12:10:39 πμ
Αν ειναι οι δισκοι συμπλεκτη δυστυχως αν βαλεις τους δισκους τις AGI που ειναι συμβατοι με το shiver και τους συνιστα η μαμα Aprilia είσαι στα 400+ €
Περα αυτου ο συμπλεκτης ειναι φυσιολογικος.Αλλαξα και γω πριν 1 ετος στα 59.000 Κμ μετα και απο 3 track-day στις Σερρες και 2 μεγαλα ταξιδια στο εξωτερικο
Ο συμπλεκτης ειναι κουραστικος μόνο σε μποτιλιαρισμα οταν εισαι πραγματικα κολλημενος στην κινηση.Δεν αλλαξα ποτε τις μανισιες μανετες και δεν ειχα ποτε προβλημα.Εχει και 3 σκαλες η Aprilia.Ειναι ρυθμιζόμενες.Για κοιταξε το
Τίτλος: Απ: Σκληροτητα συμπλεκτη
Αποστολή από: dorso στις Οκτώβριος 19, 2018, 01:35:00 πμ
Ο συμπλέκτης σου είναι φυσιολογικός,μην ασχολησαι...είχα το dorsoduro και τώρα έχω το shiver..έτσι είναι ο συμπλέκτης...άμα χρειάζεσαι δίσκους θα σου πάτιναρει ..μην δίνεις 500αρικα τζάμπα...
Τίτλος: Απ: Σκληροτητα συμπλεκτη
Αποστολή από: ndim στις Οκτώβριος 19, 2018, 01:46:56 μμ
αυτές που πήρες δεν είναι και ότι καλύτερο ούτε για την αίσθηση ούτε για την καλή λειτουργία του συστήματος!!!

Τι ακριβώς εννοείς; Τι δυσλειτουργία επιφέρουν στο σύστημα;
Τίτλος: Απ: Σκληροτητα συμπλεκτη
Αποστολή από: shiverfactory στις Οκτώβριος 19, 2018, 03:30:18 μμ
αυτές που πήρες δεν είναι και ότι καλύτερο ούτε για την αίσθηση ούτε για την καλή λειτουργία του συστήματος!!!

Τι ακριβώς εννοείς; Τι δυσλειτουργία επιφέρουν στο σύστημα;
Το πρόβλημα συνήθως είναι το εξής: το αλουμίνιο δεν έχει την κατάλληλη σκλήρυνση έτσι ώστε να αντέχει τις συνεχείς πιέσεις που ασκούνται με αποτέλεσμα να έχει έντονες φθορές ακριβώς πάνω στην ένωση μεταξύ εμβόλου τρομπας και μανετας με αποτέλεσμα την κακή αποσυμπλεξη!!
Τίτλος: Απ: Σκληροτητα συμπλεκτη
Αποστολή από: Simoshiver στις Οκτώβριος 19, 2018, 04:23:35 μμ
αυτές που πήρες δεν είναι και ότι καλύτερο ούτε για την αίσθηση ούτε για την καλή λειτουργία του συστήματος!!!

Τι ακριβώς εννοείς; Τι δυσλειτουργία επιφέρουν στο σύστημα;
Το πρόβλημα συνήθως είναι το εξής: το αλουμίνιο δεν έχει την κατάλληλη σκλήρυνση έτσι ώστε να αντέχει τις συνεχείς πιέσεις που ασκούνται με αποτέλεσμα να έχει έντονες φθορές ακριβώς πάνω στην ένωση μεταξύ εμβόλου τρομπας και μανετας με αποτέλεσμα την κακή αποσυμπλεξη!!

Δημήτρη κι εγώ έτσι πίστευα, αλλά πίστεψέ με βγήκαν πολύ πιο ανθεκτικές από τις μαμά του shiver '08. Μετά από χρόνια χρήσης μαμά και αυτές τις φτηνές του αλουμινίου, οι τελευταίες είχαν πολύ λιγότερη φθορά και δεν κάνανε τις κοφτερές γωνίες που κάνανε οι μαμά. Σίγουρα δεν είναι τόσο στιβαρές όσο οι μαμά και κουνιούντε λίγο πάνω-κάτω, αλλά έχουν καλύτερη αίσθηση(για μένα) και μεγαλύτερη λεπτομέρεια στη ρύθμιση.
Οι μανέτες στα πιο καινούρια μοντέλα αλλάξανε και έχουν στην ακρη μια ροδελίτσα. Αν μιλάς γι 'αυτες τότε ναι, είναι σίγουρα πιο ανθεκτικές.
Τίτλος: Απ: Σκληροτητα συμπλεκτη
Αποστολή από: shiverfactory στις Οκτώβριος 19, 2018, 04:31:54 μμ
αυτές που πήρες δεν είναι και ότι καλύτερο ούτε για την αίσθηση ούτε για την καλή λειτουργία του συστήματος!!!

Τι ακριβώς εννοείς; Τι δυσλειτουργία επιφέρουν στο σύστημα;
Το πρόβλημα συνήθως είναι το εξής: το αλουμίνιο δεν έχει την κατάλληλη σκλήρυνση έτσι ώστε να αντέχει τις συνεχείς πιέσεις που ασκούνται με αποτέλεσμα να έχει έντονες φθορές ακριβώς πάνω στην ένωση μεταξύ εμβόλου τρομπας και μανετας με αποτέλεσμα την κακή αποσυμπλεξη!!

Δημήτρη κι εγώ έτσι πίστευα, αλλά πίστεψέ με βγήκαν πολύ πιο ανθεκτικές από τις μαμά του shiver '08. Μετά από χρόνια χρήσης μαμά και αυτές τις φτηνές του αλουμινίου, οι τελευταίες είχαν πολύ λιγότερη φθορά και δεν κάνανε τις κοφτερές γωνίες που κάνανε οι μαμά. Σίγουρα δεν είναι τόσο στιβαρές όσο οι μαμά και κουνιούντε λίγο πάνω-κάτω, αλλά έχουν καλύτερη αίσθηση(για μένα) και μεγαλύτερη λεπτομέρεια στη ρύθμιση.
Οι μανέτες στα πιο καινούρια μοντέλα αλλάξανε και έχουν στην ακρη μια ροδελίτσα. Αν μιλάς γι 'αυτες τότε ναι, είναι σίγουρα πιο ανθεκτικές.
κοίτα και εγώ είχα αλλάξει δύο διαφορετικά είδη τότε και το πρώτο που είχα.. και σε μένα μου άρεσε η αίσθηση που είχα κυρίως του φρένου αλλά από ποιότητα κατασκευής σε σχέση με τις μαμά ήταν χειρότερες... έχω δει τρεις διαφορετικές και ήταν όλες φαγωμενες εκεί οι εδράζει με το έμβολο :bye:
 Και πάλι βέβαια τυχερά είναι αυτά :D
Τίτλος: Απ: Σκληροτητα συμπλεκτη
Αποστολή από: kato j στις Οκτώβριος 19, 2018, 06:44:02 μμ
Έχω βάλει καινούρια μαμά μανέτα συμπλέκτη.Για την αντιμετώπιση του προβλήματος όσων αφορά την φθορά στο επίμαχο σημείο πλέον έχουν βάλει ένα ροδάκι ώστε να μην υπάρχει τριβή
Τίτλος: Απ: Σκληροτητα συμπλεκτη
Αποστολή από: shiverakias37 στις Οκτώβριος 19, 2018, 07:50:41 μμ
Λοιπον μετα απο 69.800 Κμ με τις μανισιες μανετες σε Shiver GT του 2010 και μετα απο προσφατο track-day με Naso Gavriil λεω οτι ειναι αριστες οι μανισιες μανετες ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ ΕΝΑ.Εχει 4 σκαλες σκηρότητας.5 μιση χρονια δεν ειχα ποτε προβλημα.Και την μανετα του εμπροσθιου φρενου στην ενδειξη 2 και το shiver κατεβαζε ΑΓΚΥΡΕΣ πριν μπω στην K1 με τα τακακια LA της Brembo
Τίτλος: Απ: Σκληροτητα συμπλεκτη
Αποστολή από: Agisilaos στις Οκτώβριος 19, 2018, 10:53:08 μμ
Έχω την εντύπωση ότι οι σκάλες που έχουν οι μανετες, δεν έχουν σχέση με την "σκληρότητα" αλλά με την απόσταση της μανέτας, σαφέστατα όσο πιο μεγάλη η απόσταση τόσο μεγαλύτερη η πίεση που ασκείτε στο έμβολο
 :bye:
Τίτλος: Απ: Σκληροτητα συμπλεκτη
Αποστολή από: dorso στις Οκτώβριος 19, 2018, 10:58:18 μμ
Εννοείται δεν έχουν σχέση με την σκληρότητα αλλά με την απόσταση...
Τίτλος: Απ: Σκληροτητα συμπλεκτη
Αποστολή από: vagboi στις Οκτώβριος 20, 2018, 08:29:12 πμ
Οι μανετες στην φωτο φαινονται να ειναι πολυ καλη ποιοτητα. Αν τις βαλεις διπλα στις μαμα φαινονται καλυτερες και στην οψη και σαν υλικο. Το προβλημα ειναι οτι ειναι πιο κοντες με αποτελεσμα ο συμπλεκτης να ειναι πιο σκληρος.
Στο φρενο δουλευει πολυ καλυτερα και εχουν και 5 σκαλες ρυθμισης. Η τιμη τους μαζι με μεταφορικα και τελωνειο αγγιξαν το 50αρι....
Τίτλος: Απ: Σκληροτητα συμπλεκτη
Αποστολή από: bros400pgm στις Οκτώβριος 20, 2018, 08:37:24 πμ
............................. σαφέστατα όσο πιο μεγάλη η απόσταση τόσο μεγαλύτερη η πίεση που ασκείτε στο έμβολο
 :bye:


Μεγαλυτερη διαδρομη θα κανει  ;)