APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Shiver SL750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: Χρήστος Καβαδίας στις Μάιος 02, 2023, 01:17:19 πμ
-
Καλησπέρα σας! Έχω στην κατοχή μου ένα shiver 750 gt. Τα έχω ένα χρόνο και από τότε που το πήρα κάποιες φορές πολύ σπάνια μου έκανε ένα κόψιμο στις 9000 στροφές. Τώρα πια έχει επιδεινωθεί η κατάσταση και το μηχανάκι είναι σαν να έχει χάσει αρκετή δύναμη και κόβει τελείως από τις 8000 στροφές και πάνω. Έχω αλλάξει μπουζί αντλία βενζίνης και έχω κάνει καθαρισμό σωμάτων και μπεκ. Τι άλλο μπορεί να φταίει; Έχει κανένας ιδέα;
-
Καλησπέρα σας! Έχω στην κατοχή μου ένα shiver 750 gt. Τα έχω ένα χρόνο και από τότε που το πήρα κάποιες φορές πολύ σπάνια μου έκανε ένα κόψιμο στις 9000 στροφές. Τώρα πια έχει επιδεινωθεί η κατάσταση και το μηχανάκι είναι σαν να έχει χάσει αρκετή δύναμη και κόβει τελείως από τις 8000 στροφές και πάνω. Έχω αλλάξει μπουζί αντλία βενζίνης και έχω κάνει καθαρισμό σωμάτων και μπεκ. Τι άλλο μπορεί να φταίει; Έχει κανένας ιδέα;
που εχεις βαλει το οριο στο κοκκινο?
-
Στις 9000 από όσο θυμάμαι.
-
Καλησπέρα σας! Έχω στην κατοχή μου ένα shiver 750 gt. Τα έχω ένα χρόνο και από τότε που το πήρα κάποιες φορές πολύ σπάνια μου έκανε ένα κόψιμο στις 9000 στροφές. Τώρα πια έχει επιδεινωθεί η κατάσταση και το μηχανάκι είναι σαν να έχει χάσει αρκετή δύναμη και κόβει τελείως από τις 8000 στροφές και πάνω. Έχω αλλάξει μπουζί αντλία βενζίνης και έχω κάνει καθαρισμό σωμάτων και μπεκ. Τι άλλο μπορεί να φταίει; Έχει κανένας ιδέα;
που εχεις βαλει το οριο στο κοκκινο?
Αυτό είναι μόνο για να ανάβει το λαμπάκι Μανώλη,
Και καλά να κάνεις αλλαγή, δε νομίζω να έχει να κάνει με τον κόφτη
-
Καλησπέρα σας! Έχω στην κατοχή μου ένα shiver 750 gt. Τα έχω ένα χρόνο και από τότε που το πήρα κάποιες φορές πολύ σπάνια μου έκανε ένα κόψιμο στις 9000 στροφές. Τώρα πια έχει επιδεινωθεί η κατάσταση και το μηχανάκι είναι σαν να έχει χάσει αρκετή δύναμη και κόβει τελείως από τις 8000 στροφές και πάνω. Έχω αλλάξει μπουζί αντλία βενζίνης και έχω κάνει καθαρισμό σωμάτων και μπεκ. Τι άλλο μπορεί να φταίει; Έχει κανένας ιδέα;
που εχεις βαλει το οριο στο κοκκινο?
Αυτό είναι μόνο για να ανάβει το λαμπάκι Μανώλη,
Και καλά να κάνεις αλλαγή, δε νομίζω να έχει να κάνει με τον κόφτη
εχω την αισθηση,οτι δεν ανεβαζει πιο πανω απ το οριο που βαζεις
-
Καλησπέρα σας! Έχω στην κατοχή μου ένα shiver 750 gt. Τα έχω ένα χρόνο και από τότε που το πήρα κάποιες φορές πολύ σπάνια μου έκανε ένα κόψιμο στις 9000 στροφές. Τώρα πια έχει επιδεινωθεί η κατάσταση και το μηχανάκι είναι σαν να έχει χάσει αρκετή δύναμη και κόβει τελείως από τις 8000 στροφές και πάνω. Έχω αλλάξει μπουζί αντλία βενζίνης και έχω κάνει καθαρισμό σωμάτων και μπεκ. Τι άλλο μπορεί να φταίει; Έχει κανένας ιδέα;
που εχεις βαλει το οριο στο κοκκινο?
Αυτό είναι μόνο για να ανάβει το λαμπάκι Μανώλη,
Και καλά να κάνεις αλλαγή, δε νομίζω να έχει να κάνει με τον κόφτη
εχω την αισθηση,οτι δεν ανεβαζει πιο πανω απ το οριο που βαζεις
όχι μόνο το λαμπάκι αναβει
-
Καλησπέρα σας! Έχω στην κατοχή μου ένα shiver 750 gt. Τα έχω ένα χρόνο και από τότε που το πήρα κάποιες φορές πολύ σπάνια μου έκανε ένα κόψιμο στις 9000 στροφές. Τώρα πια έχει επιδεινωθεί η κατάσταση και το μηχανάκι είναι σαν να έχει χάσει αρκετή δύναμη και κόβει τελείως από τις 8000 στροφές και πάνω. Έχω αλλάξει μπουζί αντλία βενζίνης και έχω κάνει καθαρισμό σωμάτων και μπεκ. Τι άλλο μπορεί να φταίει; Έχει κανένας ιδέα;
έχει τζόγο ο συμπλέκτης;αν ναι άλλαξε μανετα.αν είναι σαν του Ντόρσο έχει έναν σύστημα που αν έχεις πατημένο το συμπλέκτη δεν κοφταρει.αν έχει τζόγο ο συμπλέκτης σου το σύστημα διαβάζει ότι είναι πατημενος και δεν το αφήνει να κοφταρει.για να το δεις κρατα με το χέρι σου σπρωγμενη μπροστά τη μανέτα εν κίνηση και τσεκαρει αν κοφταρει.τα έγραψα λίγο μπερδεμένα αλλά νομίζω κατάλαβες
-
Θα το κοιτάξω αυτό που λες γτ έχει ένα μικρό τζόγο.
-
Καλησπέρα σας! Έχω στην κατοχή μου ένα shiver 750 gt. Τα έχω ένα χρόνο και από τότε που το πήρα κάποιες φορές πολύ σπάνια μου έκανε ένα κόψιμο στις 9000 στροφές. Τώρα πια έχει επιδεινωθεί η κατάσταση και το μηχανάκι είναι σαν να έχει χάσει αρκετή δύναμη και κόβει τελείως από τις 8000 στροφές και πάνω. Έχω αλλάξει μπουζί αντλία βενζίνης και έχω κάνει καθαρισμό σωμάτων και μπεκ. Τι άλλο μπορεί να φταίει; Έχει κανένας ιδέα;
έχει τζόγο ο συμπλέκτης;αν ναι άλλαξε μανετα.αν είναι σαν του Ντόρσο έχει έναν σύστημα που αν έχεις πατημένο το συμπλέκτη δεν κοφταρει.αν έχει τζόγο ο συμπλέκτης σου το σύστημα διαβάζει ότι είναι πατημενος και δεν το αφήνει να κοφταρει.για να το δεις κρατα με το χέρι σου σπρωγμενη μπροστά τη μανέτα εν κίνηση και τσεκαρει αν κοφταρει.τα έγραψα λίγο μπερδεμένα αλλά νομίζω κατάλαβες
εδιαφερον πληροφορια
-
Έχουμε νέα;
-
Δεν έχουμε νέα. Έκανα αυτό με την μανέτα και δεν είχα κάποιο διαφορετικό αποτέλεσμα. Δεν ξέρω τι φάση. Δεν βγάζει και τίποτα εάν το βάλω στον εγκέφαλο. Μάλλον πρέπει. Να το πάω σε δυναμιμετρο που μπαίνουν πιο μέσα στον εγκέφαλο. Μπας και βρούμε τίποτα. Ίσως έχει χαλάσει τελείως το διακοπτακι του συμπλέκτη αλλά όταν έχω ταχύτητα και πάω να το βάλω μπρος με πατημένο συμπλέκτη παίρνει και όταν πάω να το βάλω χωρίς πατημένο συμπλέκτη δεν παίρνει.
-
Το κόψιμο στο κάνει κ στους 3 χάρτες ; (Sport, touring, rain)