Το έβγαλα έξω για βόλτα κανονικα μετά από καμιά βδομάδα, το μονο που αλλαξα ηταν το mode από T σε S. Το πάρκαρα καπου έξω και είδα πως είχε λάδια κάτω! Το μηχανάκι ειναι από μεγάλο σερβις... βαλβίδες, O rings κλπ...εδω και 2 εβδομάδες. Καμιά ιδέα τι παίζει;
ανοιξε το και καθαρισε το καλα. εγω χρησιμοποιω παραφινελαιο με οδοντοβουρτσα για την αλυσιδα και περιξ. φθηνο και κανει δουλεια χωρις να βλαπτει. μετα απλα λαδωσε με ειδικο σπρευ την αλυσιδα,αφου την καθαρισεις και αυτη.
Πλυνε καλα και αν μπορεις ριξε παραφινελαιο η κατι αντιστοιχο στην περιοχη μεσα απο το καπακι (αφου βγαινει δυσκολα...) και προσπαθησε να πλυνεις οσο καλυτερα γινεται. Κυκλοφορησε το για λιγο χωρις να βαλεις γρασσο στην αλυσιδα, μετα θα τσεκαρεις πολυ ευκολα απο που ξεκιναει να τρεχει το λαδι, αν ξεκινησει γιατι μπορει να ειναι και απο το μπροστα γραναζι... Ειχα παθει το ιδιο σε capo 1200 και τελικα ηταν το τσιμουχακι απο τον συμπλεκτη. (οχι απο το τρομπακι του συμπλεκτη, πανω στο μοτερ, εχει ενα εμβολο το οποιο πατιεται απο το εμβολακι της τρομπας...)
πήγα πίσω στον "μαστορα" τον λοκαλ, και το βγαλε καθαρησε το καπάκι και το δισκάκι με σπρέι από αυτο που καθαρίζεις τους δίσκους, όταν του ανέφερα παραφηνέλαιο μου ειπε οτι ειμαι τρελός.
Στα καπάκια το πήγα στο σπρίνι για φουλ πλυσιμο και καθάρισμα εξατμίσεων εξωτερικά. έγινε καλή δουλειά.
ο σμπρίνις φυσικα καθάρησε σχολαστικά την αλυσίδα και έριξε μετά spray πάνω της. ο μαστορας τι διαολο έριξε γράσσο; μου είπε επίσης ότι απο τις θερμοκρασίες ξέρασε την έξτρα λίπανση.
το χω κάτω παρκαρισμένο τωρα, εχω βάλει και ενα χαρτι από κατω δεν εχει δακρυσει ούτε έχει ρίξει σταγόνα. μακάρι να είναη 'εξτρα λυπανση.