APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Shiver SL750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: ZERO27 στις Οκτώβριος 27, 2009, 12:11:32 μμ
-
Γειά σας είμαι νέο μέλος και είμαι κάτοχος ενός bmw f650 το οποίο και θέλω να αλλαξω. Ενδιαφέρομαι για το SHIVER 750 GT!!! απλά έχω κάποιες απορίες,δηλαδή έχει πολλούς κραδασμούς? σε χαμηλές ταχύτητες πρέπει αναγκαστικά να αλλάζεις ταχύτητα? και σχετικά με την κάλυψη απ' τον αέρα εχω μέτριο ύψοσ 1,70, έχει ικανοποιητική κάλυψη? Αν κάποιος έχει στην κατοχή του το ίδιο μηχανάκι θα ήθελα παρακαλώ να μου απαντήσει, ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
:a018 Η γνώμη μου ειναι οτι με ένα test drive θα αποκτούσες καλύτερη εικόνα.
-
:a018 Η γνώμη μου ειναι οτι με ένα test drive θα αποκτούσες καλύτερη εικόνα.
Σωστός ο Νίκος :kalo: :kalo: :kalo:
Φίλε :a018 κι από μένα.
:bye: :bye: :bye:
-
Φίλε ZERO27 :a018 στο :abh: και απο εμένα :bye: :bye: :bye:
Αν θέλεις πέρνα και απο εδώ http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?board=1.0 (http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?board=1.0) για μια ποιό επίσημη καλησπέρα.
Όσο για το SHIVER 750 GT δες και στην αρμόδια ενότητα http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?board=78.0 (http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?board=78.0) η οποία δεν πιστεύω οτι έχει κάποια διαφορά απο το απλό εκτώς απο τον ποιό τουριστικό χαρακτήρα του. :bye: :bye:
-
Έχω το απλό Shiver και επομένως δεν μπορώ να σου πω για τον αέρα.
Μπορώ ωστόσο να πω για τον κινητήρα. Είναι το δυνατό σημείο της Shiver.
Όχι, δεν αλλάζεις συχνά ταχύτητες, τραβάει από χαμηλά, με ένα μικρό (επιμένω μικρό) κενό γύρω στις 3500 RPM.
Εγώ έχω αλλάξει το μπροστινό γρανάζι από 16 δόντια σε 15. Συνήθως κινούμε στη Βουλιαγμένης με 5η. Είμαι σίγουρος ότι μπορώ να κάνω τη διαδρομή Γλυφάδα - Αθήνα μόνο με 3η. Δεν αστειεύομαι!
Πάντως κάνε ένα Test Drive αν μπορείς γιατί δεν είναι όλοι ευχαριστημένοι από της αναρτήσεις.Εγώ προσωπικά ούτε από τα φρένα είμαι απόλυτα.
-
Έχω το απλό Shiver και επομένως δεν μπορώ να σου πω για τον αέρα.
Μπορώ ωστόσο να πω για τον κινητήρα. Είναι το δυνατό σημείο της Shiver.
Όχι, δεν αλλάζεις συχνά ταχύτητες, τραβάει από χαμηλά, με ένα μικρό (επιμένω μικρό) κενό γύρω στις 3500 RPM.
Εγώ έχω αλλάξει το μπροστινό γρανάζι από 16 δόντια σε 15. Συνήθως κινούμε στη Βουλιαγμένης με 5η. Είμαι σίγουρος ότι μπορώ να κάνω τη διαδρομή Γλυφάδα - Αθήνα μόνο με 3η. Δεν αστειεύομαι!
Πάντως κάνε ένα Test Drive αν μπορείς γιατί δεν είναι όλοι ευχαριστημένοι από της αναρτήσεις.Εγώ προσωπικά ούτε από τα φρένα είμαι απόλυτα.
συμφωνω απολυτα και επαυξανω οτι τα φρενα θελουν κατι τις παραπανω