..μικροαλλαγές για το 2010...κυρίως αισθητικές...νέο βάψιμο...μασκάκι,μαύρες οι εξατμίσεις,κόκκινο το χωροδικτύωμα...δεν τρελάθηκα προσωπικά...
..άλλες μικρές αλλαγές ειναι η χαμηλότερη θεση οδήγησης κατά 5 χιλιοστά...τα μαρσπιε βρίσκονται λίγο πιο ψηλά...ενώ τα χειριστήρια έχουν τοποθετηθεί ελαφρώς χαμηλότερα...
Εισαι νεος και εχεις κουραγιο να γραψεις οχι σαν και εμας (http://www.apriliabikers.gr/portal/Smileys//apriliabikers/smil4462411356715.gif)
..καλά...παίζεται και αυτό...δεν μπορείς να φανταστείς πόσο πάλεψα εσωτερικά για να μην πετάξω απλά το link... :h22: :h22:..ούτε μπιρί-μπίρι ούτε εικόνες,ούτε τπτ...anyway... :bye:
αυτο με το κοκκινο σκελετο ειναι πολυ ομορφο και λογικα θα ειναι αλλη εκδοση.το μονο που δεν μου αρεσει ειναι η μαυρη εξατμιση.τωρα απο κοντα δεν ξερω. :kalo:
Πολυ καλο Μου αρεσαν οι αναφορες για χαμηλοτερη θεση οδηγησης. Σιγουρα το μασκακι θα κοβει λιγο αερα. Απο κινιτιρα ξερουμε κατι???΅ Ειχα ακουσει οτι το shiver θα βγει και χιλιαρη...
Καλησπερα και απο εμενα το λιγουρη που θελει shiver και shiver δεν εχει. Εβαλα μαζι του 2009 και του 2010 και σας γραφω τι αναγνωριζεις με γυμνο ματι
1. Το μασκακι οπως εχετε προαναφερει. Το οποιο απο οτι φενεται πιο πολυ ειναι για να προστατεβει το κοντερ (απο αερα, μυγακια, ελεφαντες και οτι αλλο μπορει να εμφανιστη σε ανυποπτο χρονο στους ελληνικους δρομους) παρα τον αναβατη
2. Το τελειωμα απο τα πλαινα πλαστικα απο μια μυτη που ειχε το trimαρανε και τωρα εχει δυο για να δειχνει πιο επιθετικο, και το καταφερνει μια χαρα
3. Δισκοπλακες τυπου μαργαριτα με καμια διαφορα στο μεγεθος και την αποδοση. Μονο εμφανιση
4. Χαμηλωμα σελας και αμα κανετε και ζουμ θα δειτε στο οτι εχει τοποθετηθει καινουριο πλαστικο καπακι απο κατω (στο σημειο που καθεται ο οδηγος) για τεχνικους λογους και οχι αισθητικους
5. Χαμηλωμα μαρσπιε οδηγου. εδω εκτος απο τη θεση οδηγησης εχει και αισθιτηκες αλλαγες. Αν προσεξετε θα δειτε οτι στο μοντελο του 2009 το μαρσπιε του οδηγου και του συνοδηγου πιανουν στην ιδια τριγωνικη βαση ενω στο μοντελο του 2010 λογο του οτι μεγαλωσε η αποσταση μεταξυ των δυο μαρσπιε βαλανε ξεχωριστη βαση στο καθενα με αποτελεσμα να ειναι εμφανες μεγαλυτερο μερος του ψαλιδιου λογο του οτι η βαση του 2009 εκρυβε ενα κοματι του
6. Αλλαγη χρωματος προστατευτικου εξατμισης
Και τελος χρωματικες αλλαγες με δυχρωμιες σε πλαστικα και χωροδικτυωμα
Χαμηλοτερη σελα,διαφορετικη θεση οδηγησης,πιο στενα ελαστικα,πιο σφιχτες αναρτησεις......ολα αυτα εγιναν για να τονιστει ο σπορ χαρακτηρας της μοτοσυκλετας.
Δεν ειναι τεραστιες διαφορες σιγουρα,αλλα δεν μιλαμε για καινουργιο μοντελο,απλα για ενα μικρο update το οποιο πλεον κανουν ολες οι εταιριες υστερα απο 2-3 χρονια στην παραγωγη.
Τίτλος: Απ: Shiver 2010
Αποστολή από: lord στις Μάιος 07, 2010, 02:42:56 μμ
Χαμηλοτερη σελα,διαφορετικη θεση οδηγησης,πιο στενα ελαστικα,πιο σφιχτες αναρτησεις......ολα αυτα εγιναν για να τονιστει ο σπορ χαρακτηρας της μοτοσυκλετας.
Δεν ειναι τεραστιες διαφορες σιγουρα,αλλα δεν μιλαμε για καινουργιο μοντελο,απλα για ενα μικρο update το οποιο πλεον κανουν ολες οι εταιριες υστερα απο 2-3 χρονια στην παραγωγη.