APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Shiver SL750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: grouvalos στις Δεκέμβριος 02, 2015, 05:25:47 μμ
-
Η ερώτησή μου είναι: μπορεί ο συναγερμός να κολλήσει το ρελέ της μίζας;
Σήμερα το πρωί,αφού έκανα αρκετά χλμ,πήγα και μου αλλάξανε το συναγερμό.Τίποτε άλλο μόνο το κουτί του συναγερμού,ίδιας εταιρείας,τον ίδιον αλλά καινούργιο.Δυο φίσες δουλειά.Αφού τον δοκιμάσαμε βάζω μπροστά και επιστρέφω.
Σβήνω,πατάω να οπλίσει ο συναγερμός,τίποτα.Γυρίζω το κλειδί της μηχανής,ολα ακούγονται κανονικά,κάνει το τσέκ,πατάω τη μίζα,πέτσα.Ακουγόταν μόνο ένα : τικ,σε κάθε πάτημα.
Μετράω τη μπαταρία,12,6 V.Τα φώτα άναβαν κανονικά,μικρή και μεγάλη σκάλα.
Αφού έπεσαν τηλέφωνα,την πάω σε συνεργείο της Aprilia.Γεφυρώνει τους πόλους του ρελέ μίζας και πήρε.Χωρίς τη γέρφυρα όμως, τσού.Και αφού θα ανοίξει που θα ανοίξει,θα κάνει και το σέρβις των 40.
Και ρωτάω ξανά,αν βάλω άλλο ρελέ μίζας,θα μου τον ξανακάψει;
-
μαλλον τυχαιο γεγονος ηταν :ohyes:
-
Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά παίζει να είναι μίζα... :srry:
Κάποια στιγμή όταν είχα το δικό μου (κάπου στα 25k + χλμ) γυρνάω διακόπτη, πατάω μίζα και ακούω το "τικ" και τίποτα άλλο. Το ψάχνω στο net και διαβάζω ότι πιθανότατα να είναι το ρελέ της μίζας. Το ρελέ είναι ίδιο με του Yamaha r1 του 2010 αν θυμάμαι καλά, αλλά το Yamaha ήταν 20 ευρώ φθηνότερο και, το βασικότερο όλων, ετοιμοπαράδοτο. Το αλλάζω, για μια εβδομάδα όλα καλά και μετά πάλι "τικ".
Να πω ότι το παλιό ρελέ είχε εμφανώς χαλάσει, ενώ το καινούργιο ήταν ακόμα καινούργιο :thnk:
Το πήγα στο συνεργείο και η διάγνωση ήταν μίζα.
130 ευρώ κόστος και 3 μέρες μετά το μηχανάκι ήταν μια χαρά και δεν με ξαναενόχλησε...
Μπορεί ο συναγερμός να ήταν σύμπτωση, ή μπορεί απλά εγώ να ήμουν γκαντέμης...
-
130 ευρώ το ρελέ; Εμένα μου είπε 40!
Επίσης,πόσο πάει το σέρβις των 40.000 ρε παίδες; :thnk:
Να σας πω τι του είπα να κάνει να μου πείτε : ρύθμιση βαλβίδων,injection,αλλαγή μπουζί (δικά μου),αλλαγή υγρών ψυγείου (δικά μου),τσέκ το φίλτρο αέρος,τσέκ το ρελέ,διάγνωση.
-
130 ευρώ το ρελέ; Εμένα μου είπε 40!
Επίσης,πόσο πάει το σέρβις των 40.000 ρε παίδες; :thnk:
Να σας πω τι του είπα να κάνει να μου πείτε : ρύθμιση βαλβίδων,injection,αλλαγή μπουζί (δικά μου),αλλαγή υγρών ψυγείου (δικά μου),τσέκ το φίλτρο αέρος,τσέκ το ρελέ,διάγνωση.
Αν το πήγες σε αντιπρόσωπο aprilia που είναι ακριβή ή εργατοώρα άντε να σου πει μέχρι 150,00 ευρώ!! Καλό βέβαια είναι να δεις και υγρά φρένων - συμπλέκτη όπως και φθορές σε αυτά και στα γρανάζια- αλυσίδα ;)
-
για των 20.000 που ειναι το ιδιο (λαδια φιλτρα μπουζι βαλβιδες τσεκ) ειχα δωσει 260€
-
260;Πολλά είναι ρε Πάνο.
Η εργατοώρα είναι 35 ευρώ χωρίς ΦΠΑ!
-
Αν τα βάλουμε όλα κάτω με την σειρά μαζεύονται και περισσότερα εγώ είχα ξεπεράσει κατά πολύ τα 300,00 στις 20.000χλμ αλλά έκανα φουλ σέρβις τα πάντα όλα τότε!!
Ένα ακόμη σημείο που χρήζει αλλαγής είναι το γρανάζι της τρόμπας νερού ίσως να το καταλαβαίνεις από τον ήχο αν είναι σε φάση αλλαγής!!
-
φαντασου οτι στο εξουσιοδοτημενο που ρωτησα μονο για βαλβιδες θελει 100€
-
σε περιπτωση γενικα που το προβλημα ειναι η μιζα μπορουμε αν πιανουν λιγο τα χερια μας να γινει η επισκευη παρα πολυ φθηνα.
εγω σε φιλο μου με R6 του εβγαλα τη μιζα την ανοιξα και με 7 ευρω κοστος του αλλαξα καρβουνακια καθαρισα συλλεκτη και τελος.δε χρειαζεται να δινουμε τα δανεια της αγγλιας στους παπαρες
-
130 ευρώ το ρελέ; Εμένα μου είπε 40!
Επίσης,πόσο πάει το σέρβις των 40.000 ρε παίδες; :thnk:
Να σας πω τι του είπα να κάνει να μου πείτε : ρύθμιση βαλβίδων,injection,αλλαγή μπουζί (δικά μου),αλλαγή υγρών ψυγείου (δικά μου),τσέκ το φίλτρο αέρος,τσέκ το ρελέ,διάγνωση.
40 ευρω το πληρωσα εγω το γνησιο ρελε και σε 2 λεπτα το εβαλα μονος, ειναι πανευκολο!!