APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Shiver SL750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: filthy animal στις Απρίλιος 29, 2009, 10:46:00 μμ
-
Στο site της Dunlop (Dunlopmotorcycles.com) η προτεινομενη διασταση για την ζαντα των 5,5 ειναι 180/55. Για την 6,0 εχει ως επιλογη την διασταση 180/55 αλλα προτεινη ως καταλληλοτερη την 190/50. Σε διαμετρο ειναι ελαχιστα μικροτερη η 190 λογω προφιλ (τοσο ελαχιστα που δεν θα γινεται αντιληπτη η διαφορα στην τελικη μεταδοση του κιβωτιου).
Γνωριζει καποιος??
Υ.Γ. εχω δει στο foroum να γραφουν οτι τα εργοστασιακα γλιστρουν. δεν νομιζω οτι αληθευει αυτο για λαστιχα σαν το qualifier, απλα θα θελουν πατημα στην αρχη (οπως τα continental sportattack που ειχα στο er-6n μου, που στα πρωτα 300-500km ηταν χειροτερα και απο αυτα που πεταξα, και μετα εγιναν βεντουζα ξαφνικα)
-
το shiver εχει 6,0 ζαντα παντα...
-
190 σε 750???? :pray: :pray: :pray: :pray:
Μονο για μουρη
-
190 σε 750???? :pray: :pray: :pray: :pray:
Μονο για μουρη
:ohyes:
-
οτι τα εργοστασιακα παντως γλιστρανε πολυ ειναι γεγονος.. και απο το πρωτο χιλιομετρο μεχρι σημερα δεν ειδα βελτιωση εγω προσωπικα
-
οτι τα εργοστασιακα παντως γλιστρανε πολυ ειναι γεγονος.. και απο το πρωτο χιλιομετρο μεχρι σημερα δεν ειδα βελτιωση εγω προσωπικα
ποσα χλμ?και πισω και μπροστα?
-
3000.. το πισω ειναι ασφαλως πολυ χειρότερο. μου ειπαν οτι θα στρωσουν μετα τα 1000 αλλα δεν ειδα την παραμικρη βελτιωση. δεν ξερω τι λενε και πως χειροζονται τη μηχανη οι αλλοι κατοχοι αλλα εγω (με μετρια πειρα) δεν ειμαι ικανοποιημένος και σκέφτομαι να τα αλλάξω.
-
εμένα πάντως μου φαίνεται υπερβολικό..... και με το 50άρι θα γίνει αργή η γεωμετρία ..
-
Εγω παλι ειμαι πολυ ικανοποιημενος.ισως να οφειλεται και στην ελειψη εμπειριας αλλα κανα 2 φορες που χρειαστηκα προσφυση την ειχα.12000 και ακομα αντεχουν.ισως βγαλουν καλοκαιρι
-
3000.. το πισω ειναι ασφαλως πολυ χειρότερο. μου ειπαν οτι θα στρωσουν μετα τα 1000 αλλα δεν ειδα την παραμικρη βελτιωση. δεν ξερω τι λενε και πως χειροζονται τη μηχανη οι αλλοι κατοχοι αλλα εγω (με μετρια πειρα) δεν ειμαι ικανοποιημένος και σκέφτομαι να τα αλλάξω.
δοκιμασε να χαλαρωσεις λιγο την προφορτιση πισω :ohyes:πρεπει να εισαι κατω απο 80 kg? :thnk:
-
πιστεύω πως το μανισιο λαστιχο που φοραει το σιβερ ειναι μετριο προς καλο.
το σιγουρο παντως ειναι οτι γλιστραει λιγο και θελει προσοχη στις ταρζανιες.
αν το αλλαξουμε και βαλουμε ενα καλυτερο δηλ. με διπλες και τριπλες γομες πανω θα δουμε τρελη διαφορα!
οσο για το πλατος 190 δεν πιστευω οτι θα εχει και τρελη διαφορα
-
89 KG ειμαι. θα δοκιμασω με την προφορτιση και ελπιζω να δω βελτιωση, δεν περιμενω βεβαια θαυματα. . ευχαριστω για τη συμβουλη
αληθεια , ποιο συστηνετε σαν βελτιστο λαστιχο για το shiver ?
-
diablo corsa III
supercorsa pro ( road )
metzeler racetec
δεν παίζει ρόλο η σειρά που τα έβαλα - όλα δοκιμασμένα από ανθρώπους του φόρουμ με πολύ καλές κριτικές
-
ευχαριστώ πολύ. θα τα εξετασω ενα ενα για να βγαλω πορισμα ;)
-
Ρε παιδια ΔΕΝ χρειαζεται racing ελαστικα! Εγω εβαλα Diablo Rosso στο Tuono,που εχει και περισσοτερα αλογα απο Dorso/shiver και το λαστιχο ειναι ΒΕΝΤΟΥΖΑ! Μην Πορωνεστε και σκατε τσαμπα φραγκα για γομες, Ειδικα για μηχανακια σαν το Dorso Δεν χρειαζεται,Φιλικα παντα! :bye:
-
που να βάλεις supercorsa pro!!!
-
Ρε παιδια ΔΕΝ χρειαζεται racing ελαστικα! Εγω εβαλα Diablo Rosso στο Tuono,που εχει και περισσοτερα αλογα απο Dorso/shiver και το λαστιχο ειναι ΒΕΝΤΟΥΖΑ! Μην Πορωνεστε και σκατε τσαμπα φραγκα για γομες, Ειδικα για μηχανακια σαν το Dorso Δεν χρειαζεται,Φιλικα παντα! :bye:
τί πάει να πει dorso / shiver / tuono ;
κάποιος που έχει παπί τότε ας το αφήσει με τις ζάντες το ίδιο κάνει
θα διαφωνήσω κάθετα φίλε Βασίλη,αλίμονο αν δεν σκάμε τα λεφτά μας στα λάστιχα
βέβαια το "σκάμε τα λεφτά μας" είναι σχετικό γιατί πλέον από internet βρίσκεις πολύ καλά λάστιχα σε πάρα πολύ καλές τιμές
ενδεικτικά αγόρασα τα Supercorsa Pro από Ιταλία για €262 στην πόρτα μου και Ελλάδα μου τα έδιναν από €380-420
οπότε κάποιος θα προτιμήσει να βάλει καλό λάστιχο αν κάνει αγορά από έξω και ένα μέτριο προς καλό αν κάνει την αγορά του από εδώ εκτός και αν γουστάρει να τα ακουμπάει εδώ για τον χ ψ λόγο
προσωπικά ανήκω στην πρώτη κατηγορία γιατί πολύ απλά προτιμώ να "πατάω" καλά και να πληρώνω λίγα παρά να "πατάω" μέτρια και να ενισχύω την εγχώρια αγορά
:bye:
-
Ρε παιδια ΔΕΝ χρειαζεται racing ελαστικα! Εγω εβαλα Diablo Rosso στο Tuono,που εχει και περισσοτερα αλογα απο Dorso/shiver και το λαστιχο ειναι ΒΕΝΤΟΥΖΑ! Μην Πορωνεστε και σκατε τσαμπα φραγκα για γομες, Ειδικα για μηχανακια σαν το Dorso Δεν χρειαζεται,Φιλικα παντα! :bye:
ευχαριστω για τη συμβουλη...αλλα ΔΕΝ μου χρειαζεται :tez: :tez:Ειδικα για μηχανακια σαν το Dorso :P εχει ξανα ειπωθει το θεμα λαστιχα για ντορσο/shiver οποιος ενδιαφερεται ας το αναζητησει :bye:http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=8511.30
-
Ρε παιδια ΔΕΝ χρειαζεται racing ελαστικα! Εγω εβαλα Diablo Rosso στο Tuono,που εχει και περισσοτερα αλογα απο Dorso/shiver και το λαστιχο ειναι ΒΕΝΤΟΥΖΑ! Μην Πορωνεστε και σκατε τσαμπα φραγκα για γομες, Ειδικα για μηχανακια σαν το Dorso Δεν χρειαζεται,Φιλικα παντα! :bye:
ευχαριστω για τη συμβουλη...αλλα ΔΕΝ μου χρειαζεται :tez: :tez:Ειδικα για μηχανακια σαν το Dorso :P εχει ξανα ειπωθει το θεμα λαστιχα για ντορσο/shiver οποιος ενδιαφερεται ας το αναζητησει :bye:http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=8511.30
πορωση και τσαμπα φραγκα γουσταρω :kalo:
-
Aς σπαμμαρω και εγω στο θεμα........ :D
Τα λαστιχα αποτελουν το μεγαλυτερο ποσοστο της προσφυσης της μοτο στον δρομο............
Κρατωντας στα υποψιν το παραπανω, το καλυτερο που μπορουμε να κανουμε ειναι να βαλουμε ο,τι καλυτερο υπαρχει για χρηση δρομοου (Για μενα 2 εταιριες παιζουν μπαλα-Pirelli και Metzeler)
Το αρνητικο της τοποθετησης ενος τετοιου ελαστικου ειναι οτι αφενος "βγαζουν" λιγα χιλιομετρα, αφετερου, οταν θα ξεκινησουν να χανουν την προσφυση τους (σε ακραιες μοιρες, οκ) η κατασταση θα ειναι μη αναστρεψιμη απο την πλειονοτητα των οδηγων............Το λαστιχο θα χασει με μιας την επαφη του με την ασφαλτο και μαλλον θα χρειαστει "χερια" και καμια εξοδο διαφυγης για να αποφυγουμε το μοιραιο
Παμε παρακατω........
Τι παει να πει 190/55 ή 180/55?
Ριξτε μια ματια στα διαφορετικα λαστιχα που κυκλοφορουν και εχουν τις ιδιες μεταξυ τους διαστασεις...............
Τα 190αρια της Michelin μοιαζουν λες και ειναι 200αρια μπροστα στα Pirelli.........Μην πω για τα Dunlop: υπερφουσκωμενα........... :pray: :pray:
σκεφτητε οτι το Pirelli Dragon Supercorsa pro 190/55 ειναι μολις 183 (περιπου) ποντους!!!!!!!!!!!! Το αντιστοιχο Dunlop εαν θυμαμαι καλα ειναι 195ποντους
Οποτε, εγω θα προτεινα να αφησετε την θεωρια, και να δοκιμασετε ενα ελαστικο (ξερω ειναι δυσκολοι οι καιροι-ΠΑΡΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΤ), αφου προηγουμενος ξεκαθαρισετε με τον εαυτο σας τι ακριβως χρειαζεστε οσον αφορα το απολυτο κρατημα vs την χιλιομετρικη αποδοση........
Δοκιμη, πανω στην δοκιμη, και στο τελος θα μεινετε καπου..................
Για την ιστορια, εγω θα πηγαινα σε dragon supecorsa pro (οχι τα SC) ή σε diablo corsa III, και τα 2 σε διασταση 190/55 εαν η ζαντα ειναι 6αρα
καλημερεεεεεεεεεεεεεεεεεες.............Φιλικα παντα :tez: :tez:
-
:kalo: οσο καλυτερο σε προσφυση τοσο λιγοτερο αντοχη περισσοτερη αντοχη λιγοτερη προσφυση και φιλε billtuono τι ρολο παιζει το ντορσο και shiver με τα αλογα..........για αυτο να γνωριζεις υπαρχει και ο δεικτης ταχυτητας καθε ελαστικου για να ταιριαζει στην εκαστοτε μοτο :ohyes: :bye:
-
παιδιά εγώ προτείνω PIRELLI γιατί έχουν και πολύ πιο γρήγορη κορόνα και πολύ πιο καλή ποιότητα λάστιχου ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ!!!!!
φόρεσα τα Corsa III και έπαθα πλάκα!!!!!
τα Dunlop πολύ καλά αλλά όχι για ακραίες καταστάσεις!
και η ΤΟΥΜΠΑ έρχεται γρήγορα γιατί έχει πολύ περίεργο τρόπο επαφής με την άσφαλτο!
τώρα για το 190 στο Shiver το βρίσκω υπερβολικό και χωρίς ουσία!
αν σ'αρεσει στο μάτι βάλτο αλλά στα PIRELLI έχει μικρή διαφορά το ένα από το άλλο! (λόγο στρογγυλής κορόνας)
-
μαλλον για corsa iii με βλεπω να πηγαινω αλλα επειδη δεν οδηγω ακραια δεν ξερω αν ειναι κατα καποιο τρόπο αχρειαστα αν δηλαδη δειχνουν το χαρακτηρα τους κυριως στο οριο και οχι σε νορμαλ χρηση οποτε πρεπει να προσανατολιστω προς ενα ελαστικο που αποδιδει γενικα παντου καλα
-
ΟΤΙ ΜΑ ΟΤΙ ΛΑΣΤΙΧΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΘΑ ΓΛΥΣΤΡΑΕΙ !!!!!!!
το θεμα ειναι εξω τι γινεται!
εκει χρειαζεσαι 100% το λαστιχο και οχι μεσα στην πολη!
σε μια βολτα αν χρειαστει να πλαγιασεις καιαλο να το κανεις!οχι να το σκεφτεσαι!
CORSA III for ever!!!!
-
παντως την αντιπροσωπεία που ρωτησα τι λαστιχο συστηνουν μου ειπαν εισαι τρελος?? τα dunlop που φοραει ειναι καταπληκτικο εργοστασιακο λαστιχο :pray:
-
κρινοντας αποαντιπροσωπιες που εχω δει,ειναι οι τελευταιοι που θα επερνα γνωμη για λαστιχο.. :bye:
-
παντως την αντιπροσωπεία που ρωτησα τι λαστιχο συστηνουν μου ειπαν εισαι τρελος?? τα dunlop που φοραει ειναι καταπληκτικο εργοστασιακο λαστιχο :pray:
καλα ειναι τα dunlop για πρωτης τοποθετησης λαστιχα :kalo: απο εκει και περα διαλεγεις και παιρνεις ;) εγω τα ευχαριστηθηκα παντως αν και δεν θα τα ξαναεβαζα :ohyes:
-
καλα ειναι τα dunlop για πρωτης τοποθετησης λαστιχα :kalo: απο εκει και περα διαλεγεις και παιρνεις ;) εγω τα ευχαριστηθηκα παντως αν και δεν θα τα ξαναεβαζα :ohyes:
+1000
-
...καλημερα,εβαλα τα corsa-3 στο κτμ και δεν ειμαι καθολου ευχαριστημενος...δεν ζεσταινοντε με τιποτα και σπινιαρουν συνεχως...μονο οταν ζεσταθουν καλα (μιση ωρα γρηγορης οδηγησης) τοτε βεντουζαρουν και κρατανε και...
-
μιση ωρα??εισαι σιγουρος man? αν ειναι να κανουμε 70 χιλιομετρα για να ζεστανουμε 2 λαστιχα παει χαθηκαμε..
-
Mε Pirelli SC pro στο 950, ως καινουρια ηταν μονο για πατιναζ μεσα στην Αθηνα. Μετα απο 700 χλμ. περιπου και αφου εχουν μπει σε πιστα δουλευουν παρα πολυ καλα και κρυα και εχω μαθει να τα ζεσταινω..., με 2 ντριφτακια ειναι ετοιμα για πολεμο!
...βιντουζα που λεει και ο drakos... :ohyes:
-
...καλημερα,εβαλα τα corsa-3 στο κτμ και δεν ειμαι καθολου ευχαριστημενος...δεν ζεσταινοντε με τιποτα και σπινιαρουν συνεχως...μονο οταν ζεσταθουν καλα (μιση ωρα γρηγορης οδηγησης) τοτε βεντουζαρουν και κρατανε και...
τι δεικτη ταχυτητας εχουν? :thnk:
εγω τα επομενα που θα βαζω ειναι 225/40/18 με αλλη ζαντα πρωτη μουρη :tez: :tez: :tez:
-
εγω πάντως που μπηκα στη πίστα (0300 riding scool) με τα μανισια dunlop του shiver ηταν κυριλε το λαστιχακι.
απο τη στιγμη που ζεσταθηκε( δεν αργησε 10-15 λεπτα) ηταν βεντουζα.
πιστευω πως δεν θελει τραγικα λαστιχα στο μηχανακι για συμβατικη χρηση. τα racetech ειναι καθαρα για πιστα νομιζω και χωρια που κανουν διακοσια χρονια για να ζεσταθουν!!!!!!!
-
εδώ γελάμε :D :D :D :D
μα καλά το σκέφτηκες και το είπες ;
-
εγω πάντως που μπηκα στη πίστα (0300 riding scool) με τα μανισια dunlop του shiver ηταν κυριλε το λαστιχακι.
απο τη στιγμη που ζεσταθηκε( δεν αργησε 10-15 λεπτα) ηταν βεντουζα.
πιστευω πως δεν θελει τραγικα λαστιχα στο μηχανακι για συμβατικη χρηση. τα racetech ειναι καθαρα για πιστα νομιζω και χωρια που κανουν διακοσια χρονια για να ζεσταθουν!!!!!!!
χιλια χρονια γμτ θελουν και δεν εχω κλεισει ουτε ενα :hha% :hha% :hha%
-
Oxi βρε φουτη μου έκανα και εγω αυτην την βλακεία και πήγα και τα πήρα. ΠΩ ΠΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΩΡΑ????
-
λιωστα σε πιστα χαχα :se:
-
πιστευω οτι ενα 180αρι πισω θα ειναι πολυ καλυτερο απο 190........... ;)
-
στο δικο μου shiveraki με τα μαμισια λαστιχα με 3500χιλ στο κοντερ και το εχω ακριβος οπως το εχω αγορασει με καλο στροσιμο τα λαστιχα ειναι πολυ καλα.και κανα δυο φορες που το εχω παει στο δρομο για επιδαυρο σε οριακες καταστασεις δεν μου εκανε κιχ.πιστευω οτι η επιλογη του καθε ελαστικου ειναι στο τη οδηγηση κανει ο καθενας.για μενα μεσα στην αθηνα και κανα ταξιδακι και τα λεφτα που εχουν σαν λαστιχα ειναι αξιοπρεπεις.
:kalo:
-
στο δικο μου shiveraki με τα μαμισια λαστιχα με 3500χιλ στο κοντερ και το εχω ακριβος οπως το εχω αγορασει με καλο στροσιμο τα λαστιχα ειναι πολυ καλα.και κανα δυο φορες που το εχω παει στο δρομο για επιδαυρο σε οριακες καταστασεις δεν μου εκανε κιχ.πιστευω οτι η επιλογη του καθε ελαστικου ειναι στο τη οδηγηση κανει ο καθενας.για μενα μεσα στην αθηνα και κανα ταξιδακι και τα λεφτα που εχουν σαν λαστιχα ειναι αξιοπρεπεις.
:kalo:
+1
εγώ με 14000 χλμ μόλις έβαλα το corsa είδα ένα άλλο Shiver! μην λέμε βλακίες!
πολύ πιο ευέλικτο σε γρήγορες αλαγες κατεύθυνσης!
με καλύτερη πρόσφυση σε ΠΟΛΛΟΥΣ τομείς!
το Dunlop όμως είναι πολύ κάλο λάστιχο για κάποιον που δεν ζητάει πολλά!
-
+1:kalo:εχω μια απορεια ομως.το dorso τη μαρκα λαστιχα φοραει;
-
τα ίδια με εμάς!
δεν αλλάζει τίποτα!
-
παντως φιλε cris εγω το shiver δεν το συγρινο οδηγικα με το droso.το ειχα στην κατοχη μου 3 μερες αλλα δεν με γεμιζε οπως το shiver.προσωπικη και ταπεινη γνωμη μου. :a013
-
dionisis έχεις μπερδέψει μάλλον την βούρτσα με την π....α - χωρίς να θέλω να ανεβάσω το ένα μηχανάκι ή το άλλο
προσωπική ταπεινή μου γνώμη
:bye:
-
φιλε παυλο αν ηθελα το dorso ποιο πολυ απο το shiver θα το επερνα.αλλη χρηση το ενα αλλη το αλλο,αλλα ζητας εσυ απο μια μιχανη αλλα εγω.και δεν κατηγορω ποτε μιχανακια γιατι ξερω ποια ειναι τα καλα και ποια τα καλυτερα. :bye:
-
αυτό ακριβώς λέω και εγώ
συγκρίνεις δύο ανόμοια μηχανάκια
-
καλο ειναι ρε φιλε το μοτο σου δεν ειπε κανενας κατι τετοιο το αντιθετο.τωρα αν ειναι το ενα καλλιτερο απ'το αλλο γουστα ειναι αυτα και ο καθενας παιρνει αυτο που γουσταρει :ohyes: αφου το διαλεξει κριτικη δεν παιζει γιατι αυτο γουσταρει και τελος.τα εχουμε ξαναπει αυτα μην τα συγκρινουμε ............και τα δυο απριλια ειναι για αυτο βρισκομαστε στο ιδιο φορουμ και κουβεντιαζουμε :bye:
-
φιλε παυλο αν ηθελα το dorso ποιο πολυ απο το shiver θα το επερνα.αλλη χρηση το ενα αλλη το αλλο,αλλα ζητας εσυ απο μια μιχανη αλλα εγω.και δεν κατηγορω ποτε μιχανακια γιατι ξερω ποια ειναι τα καλα και ποια τα καλυτερα. :bye:
α και το καλλιτερο μηχανακι ειναι αυτο που εχεις για να ξερεις ,οπως και για μενα αυτο που εχω,φιλε διονυση που δεν ξερω κιολας οπως εσυ να τα ξεχωριζεις
-
το κουρασαμε το πραγμα και ειμασται :a013 και για να τελειονουμε ολα τα μοντελα aprilia ειναι κουκλες και ειμαι :a22 για αυτα.
-
εγω παντος παιδια δεν σας κρυβω πως λογο τον ελαστικων περσυ "αγωρασα" ενα ενα κομματι ασφαλτο και λιγο παιζοδρομιο....ευτυχος δεν χτυπησα και η καλη μου την γλυτωσε αρκετα φτηνα....οποτε οποιος εχει μαμα ελαστικα θελει μεγαλη προσοχη.... :cry:
cris εσυ τι ακρυβος διαστασεις εβαλες τελικα και αν θες δωσε μια τιμη αγορας.
-
θα είναι σαν να του έβαλες άγκυρα πάντως με το 190!!!
-
εγω φοραω πανω PIRELLI CORSA III !!!!!
ειμαι απολυτα ευχαριστιμενος με το λαστιχο!
αλλα τρωγεται στο μπαμ!!!
6000 βαρια βαρια!!!! το πισω!
αλλα δεν το αλλαζω με αλλο!
το λαστιχο σε προιδοποιει για το καθε τι στο δρομο και σου δειχνει τα ορια του με πολυ ωραιο τροπο!
τωρα το ποσο τα πηρα ειναι σχετικο!
200 το πισω και 170 το μπροστα!
αλλα μην το δεσεις και κομπο!
-
Απ'οτι βλέπω στο forum και διαβάζω σε τεστ περιοδικών τα περισσότερα Shiver φοράνε Dunlop Qualifier από το εργοστάσιο, αλλά το δικό μου (μοντέλο 2009 με ABS) φόραγε Metzeler Sportec M3 όταν το αγόρασα καινούργιο.
Για την ώρα είμαι ακόμα στο στρώσιμο και δεν έχω κάνει καμμία γρήγορη βόλτα για να έχω ολοκληρωμένη άποψη, αλλά στην πόλη δε φαίνονται να γλυστράνε εύκολα. Υπάρχει κάποιος άλλος που να έχει δοκιμάσει αυτά τα λάστιχα; Aν ναι, πως τα συγκρίνετε με τα υπόλοιπα που έχουν προταθεί σε προηγούμενα μηνύματα αυτού του thread;
-
Πάντως με το σωστό λάστιχο νομίζεις οτί έχεις αγοράσει άλλη μοτό. Αυτό έπαθα όταν έβαλα για πρώτη φορά γόμες (Metzeler Racetec). Άλλο φρούτο :kalo: :kalo: :kalo:
-
εγω εχω κατι μερες που εβαλα τα corsa 3 (335ευρω) και επαθα πλακα!
πραγματικα αλλο μηχανακι.
ειναι πολυ μαλακο και κανεις οτι θες!
τα dunlop ειναι κατασκληρα και θελουν προσοχη μεσα στη πολη γιατι μεχρι να ζεσταθουν......
εγω φοραω πανω PIRELLI CORSA III !!!!!
ειμαι απολυτα ευχαριστιμενος με το λαστιχο!
αλλα τρωγεται στο μπαμ!!!
6000 βαρια βαρια!!!! το πισω!
αλλα δεν το αλλαζω με αλλο!
το λαστιχο σε προιδοποιει για το καθε τι στο δρομο και σου δειχνει τα ορια του με πολυ ωραιο τροπο!
τωρα το ποσο τα πηρα ειναι σχετικο!
200 το πισω και 170 το μπροστα!
αλλα μην το δεσεις και κομπο!
με στεναχωρεσες μονο 6000 χλμ το χουμε χαμενο!
τα επομενα παντως που σκεφτομαι να βαλω ειναι τα μ3 τα μετζελερ, τα εβαλε ενα φιλαρακι σε hornet και ειδε
πολυ καλο αποτελεσμα!
παδια ο καθενας οτι ζηταει.
μαλακο και να ζεστενεται γρηγορα οπως corsa 3 kai metzeler m3 θα τα πληρωσεις και θα αντεξουν λιγο. (πιο καλο ομως για μεσα στη πολη)
σκληρο πιο φθηνο ειναι για πιο πολυ ταξιδι και για μεσα στη πολη ειναι φοβιο
γνωμη μου παντα ε :bonjour:
-
metzeler m3 θα τα πληρωσεις και θα αντεξουν λιγο. (πιο καλο ομως για μεσα στη πολη)
τα m3 εχουν φοβερη αντοχη
μαλιστα οι λαστιχαδες λενε οτι ειναι η καταστροφη τους
-
ωραια νεα καταστροφη γιαυτους σωτηρια για μας
-
ωραια νεα καταστροφη γιαυτους σωτηρια για μας
επιλογη σου τι θα βαλεις και ποσο θες να σου κρατησει
απλα λεω οτι ειναι μυθος πως τα Μ3 φθιρονται γρηγορα
επισης ο Μπουκης εχει (σε 180) supercorsa με 290 ευρω αν θυμαμαι καλα
καπου τον εχει γραψει o saddle
edit
το βρηκα (http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=9778.0)
-
Τα Μ3 είναι εξαιρετικά. Τα είχα σχεδόν 9.000 χλμ πάνω και τα έβγαλα επειδή ήθελα να δοκιμάσω και κάτι άλλο.
Οι γόμες δουλεύουν καλύτερα μόνο σε πίεση και πίστα. Στην καθημερινή κίνηση δεν θα έλεγα οτι είναι και ότι καλύτερο. Στην πίστα κρατάνε βέβαια καλύτερα αλλα δεν προειδοποιούν. Τα Raceteck τουλάχιστον με έστειλαν μια φορά, χωρίς βέβαια να σημαίνει οτι έφταιγε το λάστιχο για αυτό.
-
ωραια νεα καταστροφη γιαυτους σωτηρια για μας
επιλογη σου τι θα βαλεις και ποσο θες να σου κρατησει
απλα λεω οτι ειναι μυθος πως τα Μ3 φθιρονται γρηγορα
επισης ο Μπουκης εχει (σε 180) supercorsa με 290 ευρω αν θυμαμαι καλα
καπου τον εχει γραψει o saddle
edit
το βρηκα (http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=9778.0)
αυτο λεω και εγω τζαμι που κρατανε τοσο!
οσο για τη προσφορα το ειδα και αξιζει τον κοπο αν καποιος θελει να βαλει αυτο το λαστιχο!
ο μπουκης αυτη τη στιγμη εχει καλες προσφορες
-
δε κανω διαφημηση μη το παρετε ετσι
-
παιδια για να ξέρουμε τι λέμε!
τα corsa δεν τα εχω κανει ΠΟΤΕ νορμαλ δούλεμα!
6000χλμ ολα τσίτα κολάρο!
με μπάντες στην πρώτη ευκαιρία! (οταν είμαι στην πόλη γιατί δεν το κυκλοφορώ πολύ εντός ! )
-
στα λαστιχα μετραει πολυ και με τι εχει συνηθισει να οδηγαει ο αλλος αν χρησιμοποιουσε γομες συνεχως τα υπολοιπα του φαινονται τελειως διαφορετικα :ohyes: με τα racetek εχω κανει 3 τρακντει και 3000 χλμ και ειμαι για αλλαγη σε κανα μηνα.και τα dunlop ειναι πολυ καλα λαστιχα :ohyes: οπως και τα pirelli.τι να πεις :thnk: ενα βασικο θεμα ειναι η αναρτηση που πχ με τα Metzeler racetek και χαμηλη πιεση ,ηθελε λιγο προφορτιση και συμπιεση σφιξιμο σε χαμηλοτερες πιεσεις και μη,οποτε σε περιπτωση που αλλαξετε λαστιχα βοηθηστε τα και λιγο απο την αναρτηση αν ειναι πιο μαλακα ωστε να εχετε το επιθυμητο :ohyes: οσο για το 190 πισω ειμαι καθετα αρνητικος στην τοποθετηση του στο shiver.