APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Shiver SL750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: rodnikji στις Ιούλιος 03, 2009, 08:53:29 πμ
-
Καλημέρα σε όλη την παρέα....
Έχω την εξής ερώτηση: Εδώ και αρκετό καιρό ακούω ένα μεταλλικό ήχο, ο οποίος έχω την εντύπωση ότι προέρχεται από το μπροστινό φρένο, δεδομένου ότι όταν πιέζω ανεπαίσθητα τη μανέτα του μπροστινού φρένου χάνεται.
Στο συνεργείο που τους έκανα την ερώτηση, μου είπαν ότι είναι τα τακάκια που είναι συνέχεια σε επαφή με τις δισκόπλακες. Σε ερώτηση γιατί το κάνει τώρα μου απάντησαν ότι το έκανε και παλιά απλά "τώρα μαθαίνω τη μηχανή μου και γι'αυτό ακούω πράγματα που πριν δεν άκουγα". :thnk: :thnk:
Να φανταστείτε ο ήχος είναι τόσο έντονα ξηρός μεταλλικός, που στην αρχή νόμιζα ότι ήταν η αλυσίδα και κάθε τόσο λίγο την ψέκαζα. Αν κάποιος γνωρίζει κάτι ας μου δώσει τα φώτα της/του, γιατί κανονίζω ταξίδι εξωτερικό και δεν θέλω εκπλήξεις :pray:
Φιλικά Άλκης
-
Στο συνεργείο που τους έκανα την ερώτηση, μου είπαν ότι [...] απλά "τώρα μαθαίνω τη μηχανή μου και γι'αυτό ακούω πράγματα που πριν δεν άκουγα". :thnk: :thnk:
:tez: :tez:
-
Ριξε μια ματια στα ελασματα που κρατανε τα τακακια στη θεση τους για να μην κουνιουνται. αυτα αν χαλαρωσουν αφηνουν τα τακακια ελευθερα και "παιζουν" μεσα στη θηκη τους οπως επισης "παιζουν" και τα ιδια τα ελασματα.
αν ειναι τα ιδια οπως στο ΜΑΝΑ και μαλλον ειναι, αυτα τα ελασματα ειναι συρματινα βλεπε φοτο
-
Φίλε Jpsplus, μόλις τσέκαρα αυτό που μου είπες και είδα ότι τα ελάσματα στην αριστερή πλευρά κουνιούνται περισσότερο από της δεξιάς. Τώρα όταν λέω κουνιούνται μην φανταστείτε τίποτα τρελό. Με το χέρι που το έκανα και σχετικά μέτρια δύναμη πήγαιναν αριστερά-δεξιά, αλλά φαντάζομαι έτσι πρέπει να κάνουν για να ακολουθούν και τους πλευστούς δίσκους.
Υπάρχει τρόπος να τα κάνω πιο σταθερά; Έτσι μόνο και μόνο για να διαπιστώσω αν όντος ο θόρυβος προέρχεται από εκεί.
-
Φίλε Jpsplus, μόλις τσέκαρα αυτό που μου είπες και είδα ότι τα ελάσματα στην αριστερή πλευρά κουνιούνται περισσότερο από της δεξιάς. Τώρα όταν λέω κουνιούνται μην φανταστείτε τίποτα τρελό. Με το χέρι που το έκανα και σχετικά μέτρια δύναμη πήγαιναν αριστερά-δεξιά, αλλά φαντάζομαι έτσι πρέπει να κάνουν για να ακολουθούν και τους πλευστούς δίσκους.
Υπάρχει τρόπος να τα κάνω πιο σταθερά; Έτσι μόνο και μόνο για να διαπιστώσω αν όντος ο θόρυβος προέρχεται από εκεί.
οταν λεσ οτι πηγαιναν δεξια αριστερα εννοεις μαζι με τα τακακια? αν ειναι ετσι μαλλον εχει καποιο προβλημα η δαγκανα η (και) η τρομπα. αν ειναι μονο τα συρματινα ελατηρια τοτε πρεπει να τα βγαλεις και να τα στραβωσεις λιγο με μια πενσα ετσι ωστε να πιεζουν περισσοτερο στο σημειο που δειχνει το βελακι στη φωτο απο πανω.
-
Φίλε Jpsplus,
Δυστυχώς πήγανε αριστερά/δεξιά όλο το σύστημα (τακάκια και συρμάτινα ελατήρια). Για καλό και για κακό θα πάω το απόγευμα από "Tsokos Racing" να δω τι θα μουν και εκεί τα παιδιά. Ελπίζω να μην είναι τίποτα σοβαρό :pray:
-
Σε ερώτηση γιατί το κάνει τώρα μου απάντησαν ότι το έκανε και παλιά απλά "τώρα μαθαίνω τη μηχανή μου και γι'αυτό ακούω πράγματα που πριν δεν άκουγα".
Εεερεε βρεγμενη σανιδα που θελουνε. :tez:
-
και σε εμενα κανει το ιδιο θορυβο και στο συνεργειο ειπαν οτι ειναι οι πλευστοι δισκοι.οταν πατας φρενο και ο δρομος ειναι χαλια δεν το ακους, αμα το αφησεις το φρενο το ακους.τωρα να μου πεις και του φιλου μου το τουονο εχει πλευστους και δεν το κανει πουθενα.αρα λογικα ειναι απο τακακια.