APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Shiver SL750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: archon στις Μάιος 26, 2008, 01:41:12 μμ
-
Καλημερα παιδιά,
Από την παρασκεύη είμαι ένας πανευτυχής κάτοχος ενός μαύρου Shiver.
Εχω πάθει πλάκα με το μηχανάκι. όσα έχουν λεχθεί για την φιλικότητα του, ευχρηστία και γκάζι ειναι πραγματικότητα.
Έχω κάνει 530χμ μέχρι τώρα και μάλλον με βλέπω να φτάνω τα 1000 σε 2-3 μέρες.
Τι σας έκαναν στο πρώτο service και πόσο πληρώσατε αν επιτρέπεται?
Επίσης θέλω να ρωτήσω κανένα καλό εξουσιοδοτημένο που να έχετε δοκιμάσει..Κοντά στο κέντρο αν γίνεται..
Ποιός είναι επιτέλους αυτός ο bill που όλοι αναφέρετε?
Ελπίζω να τα πούμε από κοντά κάποια στιγμή
-
bill = η λύση σε όποιο πρόβλημα (μακρυά από εμάς :pray: :pray:) και αν παρουσιαστεί
bill είναι και το όνομα με το οποίο εμφανίζεται στο site , ένα πμ και θα λυθούν οι απορίες σου.
-
συγχαρητηρια! καλοταξιδο :D
καλα, ποτε προλαβες να κανεις τοσα; τρομερο νουμερο. ποσο το πατησες; τα φρενα και τα λαστιχα τα πιεσες καθολου; απο αναρτηση τι αποψη έχεις; και απο αυτονομια τι εδειξε το trip computer?
στα πρωτα χιλια γίνεται ένας πρωτος εξωτερικος έλεγχος για βίδες υγρά, αμορτισερ κλπ και αν επιθυμεις (πολλοι το κανουν ) αλλαζεις και λάδια. καπου εχω και ενα φυλλαδιο που λεει αναλυτικα, θα το βρω και αν ξεχασα κατι θα επαλελθω
-
συγχαρητηρια! καλοταξιδο :D
καλα, ποτε προλαβες να κανεις τοσα; τρομερο νουμερο. ποσο το πατησες; τα φρενα και τα λαστιχα τα πιεσες καθολου; απο αναρτηση τι αποψη έχεις; και απο αυτονομια τι εδειξε το trip computer?
στα πρωτα χιλια γίνεται ένας πρωτος εξωτερικος έλεγχος για βίδες υγρά, αμορτισερ κλπ και αν επιθυμεις (πολλοι το κανουν ) αλλαζεις και λάδια. καπου εχω και ενα φυλλαδιο που λεει αναλυτικα, θα το βρω και αν ξεχασα κατι θα επαλελθω
Yπαρχει το manual συμφωνα με το οποιο,αλλαζεις ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ λαδια και φιλτρο λαδιου στα 1000 χλμ, εκτος απο ενα σωρο αλλων ελεγχων...
Απο οτι εχω δει γυρω στα 60 γιουργια ειναι το κοστος...
To manual εδω
http://www.serviceaprilia.com/public/lumAprilia/Shiver%20750/854028%20SL%20750%20Shiver%20GR-DK%202008.pdf
-
Να σαι καλά..ευχαριστώ..
Ναι όντως τα χμ είναι αρκετα για 2 μέρες αλλά δεν κρατιόμουν με τίποτα..βλέπεις το περίμενα καιρό το μηχανάκι..
Παρασκευή βράδυ βόλτα Ορώπο από τον παλιό δρόμο, σάββατο Αγ.Γιάννη, εχθές Σούνιο και κάτι ψιλές βόλτες στο ενδιάμεσο :D
Στα πρώτα 100χλμ τα φρένα ήταν σχεδόν ανύπαρκτα και γλύστραγε πολύ. Βέβαια δεν τα πίεζα γιατί φοβόμουν τα χειρότερα
και γενικότερα ακολούθησα τις συμβουλές σας για το στρώσιμο. Μέχρι 5600 στροφές το έχω ανοίξει.
Στο Ρώσσο το σάββατο αρχισε να στρώνει πραγματικά το μηχανάκι και φάνηκε πόσο άνετο είναι..με ευλαβικά ανοίγματα πάντα.
Φρένα είναι αρκετά δυνατά και προοδευτικά..μην περιμένεις δαγκώματα..το πίσω είναι σχεδόν ανύπαρκτο ακόμα αλλά θα στρώσει φαντάζομαι..
Στις στροφές τώρα μου άρεσε πολύ η ελαστικότητα του και το πόσο ελαφρύ και ευκολοδήγητο είναι. Βέβαια μην φανταστείς οτι ακούμπαγα γόνατα αλλα έφτασα τα λάστιχα ένα δάχτυλο σχέδον και απο τισ δυο μεριές.Παραπάνω δεν δοκίμασα γιατί άρχισαν να γλυστράνε. Τα dunlop που φοράει δεν ειναι και το καλύτερο λάστιχο κατά τη γνώμη μου..
Από αυτονομία το trip μου έβγαλε κατανάλωση 5,4/100χμ αλλά να σου πω την αλήθεια δεν μέτρησα πόσα έκανα ανά γέμισμα. Τελική στην λιγοστή ώρα που έμεινα στην εθνική άνοιξα μέχρι 129
ΑΑΑ ερώτηση πως βάζω τον κωδικό του immobilizer (αυτόν που πρέπει να βάλεις για πρώτη φορα)
Φωτό συντομα... :bye:
-
ΚΑλορίζικο... :bye:
-
Να σαι καλά..ευχαριστώ..
Ναι όντως τα χμ είναι αρκετα για 2 μέρες αλλά δεν κρατιόμουν με τίποτα..βλέπεις το περίμενα καιρό το μηχανάκι..
Παρασκευή βράδυ βόλτα Ορώπο από τον παλιό δρόμο, σάββατο Αγ.Γιάννη, εχθές Σούνιο και κάτι ψιλές βόλτες στο ενδιάμεσο :D
Στα πρώτα 100χλμ τα φρένα ήταν σχεδόν ανύπαρκτα και γλύστραγε πολύ. Βέβαια δεν τα πίεζα γιατί φοβόμουν τα χειρότερα
και γενικότερα ακολούθησα τις συμβουλές σας για το στρώσιμο. Μέχρι 5600 στροφές το έχω ανοίξει.
Στο Ρώσσο το σάββατο αρχισε να στρώνει πραγματικά το μηχανάκι και φάνηκε πόσο άνετο είναι..με ευλαβικά ανοίγματα πάντα.
Φρένα είναι αρκετά δυνατά και προοδευτικά..μην περιμένεις δαγκώματα..το πίσω είναι σχεδόν ανύπαρκτο ακόμα αλλά θα στρώσει φαντάζομαι..
Στις στροφές τώρα μου άρεσε πολύ η ελαστικότητα του και το πόσο ελαφρύ και ευκολοδήγητο είναι. Βέβαια μην φανταστείς οτι ακούμπαγα γόνατα αλλα έφτασα τα λάστιχα ένα δάχτυλο σχέδον και απο τισ δυο μεριές.Παραπάνω δεν δοκίμασα γιατί άρχισαν να γλυστράνε. Τα dunlop που φοράει δεν ειναι και το καλύτερο λάστιχο κατά τη γνώμη μου..
Από αυτονομία το trip μου έβγαλε κατανάλωση 5,4/100χμ αλλά να σου πω την αλήθεια δεν μέτρησα πόσα έκανα ανά γέμισμα. Τελική στην λιγοστή ώρα που έμεινα στην εθνική άνοιξα μέχρι 129
ΑΑΑ ερώτηση πως βάζω τον κωδικό του immobilizer (αυτόν που πρέπει να βάλεις για πρώτη φορα)
Φωτό συντομα... :bye:
ωραιος ! κι εγω παρομοια το πηγα, 122 τελικη και 5500 στροφες. Απο πλαγιασματα δεν το πιεσα οσο εσυ, πιο ευλαβικα έστριβα. για το λαστιχο θα συμφωνησω, ωστοσο θα μπορουσαν να ειναι και χειροτερα.
η κορνα μου φαινεται λιγο αδυναμη αλλα αυτο ειναι λεπτομερεια. μια φορα που προσπαθησα να πατησω λιγο πιο αποτομα το πισω φρενο γλιστρυσε πολυ ..
για τον κωδικο το ψαχνω κι εγω γιατί ειναι χρησιμο, μα δεν το εχω βρει ακομα. στο manual δε νομιζω να το λεει
-
Ευχαριστώ για το link του manual..διαβάζεται πιο εύκολα από το τυπωμένο..
Λοιπόν με τον κωδικό μάλλον το βρήκα. Πήγαινε στη σελ.41 και διάβασε αυτό που λέει για επαναφορά κωδικού..Λογικά αυτή είναι η διαδικασία..Θα το δοκιμάσω αργότερα και θα σου πώ..
-
Ναι αυτή είναι η διαδικασία για επαναφορά κωδικού... Θα χρειαστεί να χρησιμοποιησεις και και τα δύο κλειδιά...
Εγω έχω κάνει πλεον 3000km το μηχανάκι είναι πολύ ευχάριστο και άνετο...
Από τα dunlop είμαι αρκετά ευχαριστημένος. Πόσα km να βγάλουν άραγε?
Η κόρνα όντως είναι άθλια. Στο παπάκι μου ακούγεται πιο δυνατά!!!
-
σου εβγαλε κανενα σοβαρο προβλημα ως τωρα;\
η κορνα μαλλον θα πρεπει να αλλαξε με καποια after market
κατα τη γνωμη μου 15-20.000 στην καλυτερη περιπτωση, 10.000 στη χειροτερη
-
Όχι φίλε μου κανένα απολύτως πρόβλημα...
-
α πολυ ωραία , γιατί με αυτα που διαβαζουμε στο αγγλικο φορουμ σχετικα με παιδικές ασθένεις και συχνες βλαβες μας εχουν πεταχτει οι βολβοι εξω αο τις κόγχες.. Ας ελπίσουμε να μη μας τυχουν κακοτοπιες
-
Για τους βορειους παραθετω το εξεις:
εδω και δυο μηνες εκανα ερευνα αγορας.
κατεληξα στο shiver :D :D :D
Οντας ειδη κατοχος ενος Πηγασου πηγα στον Ερμιδη για test ride.εφυγα με τις καλητερες εντυπωσεις τοσο απο την μηχανη οσο και απο τον ιδιο τον Ερμιδη.την μηχανη την πηρα τελικα το Σαββατο 30/05, απο εμπορο στα νεα Μουδανια Χαλκιδικης για τον απλουστατο λογο : μου το αγορασε τον πηγασο σε καλυτερη τιμη.ομως επιδει εφυγα ικανοποιημενος απο τον Ερμιδη ηθελα να αναλαβει αυτος τα servise μολονοτι εν γνωση μου ειναι ο ακριβοτερος.
ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΞΥΝΗΣΜΕΝΑ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ SERVISE ΘΑ ΜΟΥ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΤΖΑΜΠΑ.
Τα συμπερασματα δικα σας.................................... :pray:
-
Για τους βορειους παραθετω το εξεις:
εδω και δυο μηνες εκανα ερευνα αγορας.
κατεληξα στο shiver :D :D :D
Οντας ειδη κατοχος ενος Πηγασου πηγα στον Ερμιδη για test ride.εφυγα με τις καλητερες εντυπωσεις τοσο απο την μηχανη οσο και απο τον ιδιο τον Ερμιδη.την μηχανη την πηρα τελικα το Σαββατο 30/05, απο εμπορο στα νεα Μουδανια Χαλκιδικης για τον απλουστατο λογο : μου το αγορασε τον πηγασο σε καλυτερη τιμη.ομως επιδει εφυγα ικανοποιημενος απο τον Ερμιδη ηθελα να αναλαβει αυτος τα servise μολονοτι εν γνωση μου ειναι ο ακριβοτερος.
ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΞΥΝΗΣΜΕΝΑ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ SERVISE ΘΑ ΜΟΥ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΤΖΑΜΠΑ.
Τα συμπερασματα δικα σας.................................... :pray:
Κατ' αρχήν καλοτάξιδο! :bye:
κατά δεύτερον, σαν έμπορος έπαιξε κι έχασε, αφού σου έκαναν καλύτερη προσφορά.
Δεν νομίζω όμως ότι έχει δικαίωμα να σου αρνηθεί το σέρβις αλλά ούτε και να σου κάνει "ημιτελές" σέρβις επειδή "ξίνισε".
Αν αρνηθεί τότε "πολύ εύκολα" μπορείς να του πεις ότι θα συμβουλευτείς και την μαμά εταιρία στην Αθήνα.
Κι όταν λέμε "πολύ εύκολα" το εννοούμε! :ohyes: :bye:
-
σοβαρολογείς; αν ισχυει κατι τετοιο ειναι μεγα σφαλμα και οπως πολυ σωστα ειπε ο powershot μαλλον δεν εχει το δικαίωμα να αρνηθει σερβις σε μοτοσυκλετα εταιρειας που αντιπροσωπευει. Βεβαια, τιθεται το εξης ερωτημα: αν αναγκαστει να δεχτει ως οφείλει ποσο ήσυχος θα εισαι ψυχολογικά οτι το μηχανάκι σου θα λάβει τη μέγιστη δυνατή φροντίδα; εγω μπορει να ανησυχούσα ελαφρώς. Πες μας όμως, ποια ακριβώς δικαιολογία ανεφερε για το κώλυμα; δε φανταζομαι να στο ειπε στα ισια !
-
ο powershot
Να τον προσέχεις αυτόν τον cybershot γιατί τσαντίζεται με το όνομα του,,, :cry:
-
τι p τι s, ενα γραμμα δεν πειραζει ;)
-
μεγειες!! :kalo: :kalo:
δικια του φιλε μου η χασουρα!! μην χωλοσκας κιολας! ;)
-
συγχαρητηρια! καλοταξιδο :D
καλα, ποτε προλαβες να κανεις τοσα; τρομερο νουμερο. ποσο το πατησες; τα φρενα και τα λαστιχα τα πιεσες καθολου; απο αναρτηση τι αποψη έχεις; και απο αυτονομια τι εδειξε το trip computer?
στα πρωτα χιλια γίνεται ένας πρωτος εξωτερικος έλεγχος για βίδες υγρά, αμορτισερ κλπ και αν επιθυμεις (πολλοι το κανουν ) αλλαζεις και λάδια. καπου εχω και ενα φυλλαδιο που λεει αναλυτικα, θα το βρω και αν ξεχασα κατι θα επαλελθω
Yπαρχει το manual συμφωνα με το οποιο,αλλαζεις ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ λαδια και φιλτρο λαδιου στα 1000 χλμ, εκτος απο ενα σωρο αλλων ελεγχων...
Απο οτι εχω δει γυρω στα 60 γιουργια ειναι το κοστος...
To manual εδω
http://www.serviceaprilia.com/public/lumAprilia/Shiver%20750/854028%20SL%20750%20Shiver%20GR-DK%202008.pdf
δεν ειναι μονο λαδια κ φιλτρο παιδια.
το 90% των κινητηρων ζητουν στα πρωτα 1000km ελεγχο στο διακενο βαλβιδων.μεχρι στιγμης η aprilia το ζητα σε ολα της τα μοντελα εκτος απο το sportcity 250.
ειναι πολυ σημαντικο να γινει.μεχρι στιγμης 8 στα 10 shiver εχουν χρειαστει ρυθμιση
καλα οσο για τα strada trail χρειαζοντε ολα
τα v2 σπανιες περιπτωσεις με ποσοστο 2 στα 10 αλλα εαν δεν το ελεγξεις δεν μπορεις να ξερεις
-
τι εννοείς; ρυθμιση βαλβίδων στα 1000 χιλ ? :thnk:
αν θυμαμαι καλα στο μανιουαλ αναφερεται καθε 6000 χιλιομετρα ο έλεγχος.
Υπάρχει κατασκευαστική αστοχία ή κάποιος άλλος λόγος ποου το αναφέρεις;
για ενημερωσε μας!
-
Για τους βορειους παραθετω το εξεις:
εδω και δυο μηνες εκανα ερευνα αγορας.
κατεληξα στο shiver :D :D :D
Οντας ειδη κατοχος ενος Πηγασου πηγα στον Ερμιδη για test ride.εφυγα με τις καλητερες εντυπωσεις τοσο απο την μηχανη οσο και απο τον ιδιο τον Ερμιδη.την μηχανη την πηρα τελικα το Σαββατο 30/05, απο εμπορο στα νεα Μουδανια Χαλκιδικης για τον απλουστατο λογο : μου το αγορασε τον πηγασο σε καλυτερη τιμη.ομως επιδει εφυγα ικανοποιημενος απο τον Ερμιδη ηθελα να αναλαβει αυτος τα servise μολονοτι εν γνωση μου ειναι ο ακριβοτερος.
ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΞΥΝΗΣΜΕΝΑ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ SERVISE ΘΑ ΜΟΥ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΤΖΑΜΠΑ.
Τα συμπερασματα δικα σας.................................... :pray:
Τώρα όμως..μάλλον άλλαξες γνώμη ε.... :thnk:
-
Να σαι καλά..ευχαριστώ..
Ναι όντως τα χμ είναι αρκετα για 2 μέρες αλλά δεν κρατιόμουν με τίποτα..βλέπεις το περίμενα καιρό το μηχανάκι..
Παρασκευή βράδυ βόλτα Ορώπο από τον παλιό δρόμο, σάββατο Αγ.Γιάννη, εχθές Σούνιο και κάτι ψιλές βόλτες στο ενδιάμεσο :D
Στα πρώτα 100χλμ τα φρένα ήταν σχεδόν ανύπαρκτα και γλύστραγε πολύ. Βέβαια δεν τα πίεζα γιατί φοβόμουν τα χειρότερα
και γενικότερα ακολούθησα τις συμβουλές σας για το στρώσιμο. Μέχρι 5600 στροφές το έχω ανοίξει.
Στο Ρώσσο το σάββατο αρχισε να στρώνει πραγματικά το μηχανάκι και φάνηκε πόσο άνετο είναι..με ευλαβικά ανοίγματα πάντα.
Φρένα είναι αρκετά δυνατά και προοδευτικά..μην περιμένεις δαγκώματα..το πίσω είναι σχεδόν ανύπαρκτο ακόμα αλλά θα στρώσει φαντάζομαι..
Στις στροφές τώρα μου άρεσε πολύ η ελαστικότητα του και το πόσο ελαφρύ και ευκολοδήγητο είναι. Βέβαια μην φανταστείς οτι ακούμπαγα γόνατα αλλα έφτασα τα λάστιχα ένα δάχτυλο σχέδον και απο τισ δυο μεριές.Παραπάνω δεν δοκίμασα γιατί άρχισαν να γλυστράνε. Τα dunlop που φοράει δεν ειναι και το καλύτερο λάστιχο κατά τη γνώμη μου..
Από αυτονομία το trip μου έβγαλε κατανάλωση 5,4/100χμ αλλά να σου πω την αλήθεια δεν μέτρησα πόσα έκανα ανά γέμισμα. Τελική στην λιγοστή ώρα που έμεινα στην εθνική άνοιξα μέχρι 129
ΑΑΑ ερώτηση πως βάζω τον κωδικό του immobilizer (αυτόν που πρέπει να βάλεις για πρώτη φορα)
Φωτό συντομα... :bye:
ωραιος ! κι εγω παρομοια το πηγα, 122 τελικη και 5500 στροφες. Απο πλαγιασματα δεν το πιεσα οσο εσυ, πιο ευλαβικα έστριβα. για το λαστιχο θα συμφωνησω, ωστοσο θα μπορουσαν να ειναι και χειροτερα.
η κορνα μου φαινεται λιγο αδυναμη αλλα αυτο ειναι λεπτομερεια. μια φορα που προσπαθησα να πατησω λιγο πιο αποτομα το πισω φρενο γλιστρυσε πολυ ..
για τον κωδικο το ψαχνω κι εγω γιατί ειναι χρησιμο, μα δεν το εχω βρει ακομα. στο manual δε νομιζω να το λεει
Εγώ που το πήγα λίγο παραπάνω για στρώσιμο Αθηνών-Κορίνθου 150- 160 6500-7000 στροφες!, Λέτε να έχω πρόβλημα?
Γενικότερα απο κάτι ξένα forum το στρώσιμο το είχαν μέχρι τις 7.000 και με μικρά ανοίγματα ως τις 7.000, Και ο τεχνικός που ρώτησα μου είπε οτι μέχρι τις 7.000 για εθνική ειναι οκ.
-
Μάλλον δεν πειραζει και πολυ. Παντως στα ξένα φόρουμ το οριο ειναι χαμηλοτερα. στις 6000 περίπου ή και λίγο χαμηλότερα στα πρώτα 500 χιλιόμετρα. Το να κάνεις μερικά ανοίγματα βεβαια δεν πειράζει αρκεί να αποφεύγεις τις αποτομες γκαζιες ειδικά αν οι στροφές είναι 4000 και κάτω.
-
τι εννοείς; ρυθμιση βαλβίδων στα 1000 χιλ ? :thnk:
αν θυμαμαι καλα στο μανιουαλ αναφερεται καθε 6000 χιλιομετρα ο έλεγχος.
Υπάρχει κατασκευαστική αστοχία ή κάποιος άλλος λόγος ποου το αναφέρεις;
για ενημερωσε μας!
νομιζω οτι ειμουν σαφης
δεν θα θυμασαι καλα φιλε μου,ξανακοιταξε το manual στο τελος στρωσιματος κ δες οτι αναφερει ελεγχο στο διακενο βαλβιδων
στα πρωτα 1000 κ καθε 20000.
δεν ειναι αστοχια η συντηρηση.το οτι ζητα ελεγχο βαλβιδων στα 1000 ειναι απολυτα φυσιολογικο με τις ανοχες που εχει δωσει ο κατασκευαστης
-
Ναι πράγματι έτσι είναι όπως τα λες, εγώ δε θυμόμουν καλά. Στο manual αναφερει χαρακτηριστικά ότι απαιτείται έλεγος διάκενου βαλβιδων ή και ρύθμιση.
Ωστοσο προξενει τουλάχιστον έκπληξη το γεγονός ότι απαιτειται έλεγχος ή και ρυθμιση βαλβίδων σε ολοκαινουριο μηχανακι και μαλιστα αυτων των προδιαγραφων , στα 1000 μόλις χιλιομετρα :ohmy: αν ειναι ποτε δυνατον., Κανονικα δε θα πρεπει να χρειαζεται τιποτε απολυτως, όλα θα επρεπε να δουλευουν ρολοι χωρις να χρειαζεται το παραμικρό τσεκ.
-
Bill καλο θα ηταν να γραψεις εδω η καπου να γινει sticky (mods) ανα ποσα χλμ θα πρεπει να κανει service το shiver διοτι το manual λεει στα 1000 και μετα στα 20000 ενω ενδιαμεσα καθε 10000 λεει για φιλτρο αερα μονο και καθε 5000 τακακια...
επειδη ειναι καινουρια μηχανη καλο θα ειναι να ξερουν οι ιδιοκτητες τι να κανουν...