APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Shiver SL750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: dim86 στις Δεκέμβριος 15, 2014, 01:12:29 μμ

Τίτλος: Να το πάρω η οχι
Αποστολή από: dim86 στις Δεκέμβριος 15, 2014, 01:12:29 μμ
Γειά σας παιδιά καινούριος στο forum με την ερώτηση έχω βρει ένα shiver του 2008 στα 2700 το παλικάρι λέει ότι έχει κάνει όλα τα σέρβις σε εξουσιοδοτιμενο είναι με 35.000 χιλιόμετρα το θέμα είναι οτιότι το είχε αγοράσει καινούριο ένα φιλαράκι (προσεκτικός πάντα σε ολα) δεν έμεινε καθόλου ευχαριστημενος από ότι λέει από  ποιότητα κατασκευής.  Υγρασία στο κοντέρ  και διάφορα πράγματα.  Μου λέει να μην το πάρω και αν το θέλω πραγματικά να το ψάξω πολύ αλλά η γνώμη του είναι όχι.  Έχω διαβάσει και καλά πράγματα και πολλά κακά και το σκέφτομαι πολυ.  Και η ερώτηση είναι μήπως του είχε τύχη το προβληματικό η τα μοντέλα του 8 είχαν πρόβλημα. . Ευχαριστώ πολυ
Τίτλος: Απ: Να το πάρω η οχι
Αποστολή από: DimitrisPleias στις Δεκέμβριος 15, 2014, 01:19:03 μμ
Δεν ειναι προσωπικο αλλα αναρωτιεμαι γιατι δεν παει κανενας να διαβασει την σχετικη ενοτητα και που ξερεις μπορει να βγουν και πληροφοριες και για το συγκεκριμενο μηχανακι και μετα να ρωτησει αν τα συγκεκριμενα προβληματα εχουν αντιμετωπιστει η οχι,Παντως μηχανακι του 08 να χει μεινει ετσι ειναι λιγο απιθανο
Τίτλος: Απ: Να το πάρω η οχι
Αποστολή από: dim86 στις Δεκέμβριος 15, 2014, 01:27:41 μμ
Από το πρωί διαβάζω διάφορα εδώ μέσα και σε διαφορετικά φορούν.  Αλλά είμαι εν ώρα εργασίας και δεν μπορώ να είμαι όλη την ώρα στο κινητό. Συγνώμη  απλά είπα να το πάω και λίγο στην συζήτηση. Τι εννοείς του 8 και να έχει μείνει έτσι?
Τίτλος: Απ: Να το πάρω η οχι
Αποστολή από: bros400pgm στις Δεκέμβριος 15, 2014, 01:30:10 μμ
Oταν μπορεσεις, κανε ενα τσεκ στα παλαιοτερα θεματα. Ειμαι σιγουρος ολο και κατι θα βρεις. Μεχρι τοτε, ολο και καποιος κατοχος θα το εχει δει το θεμα σου και θα σου πει ακριβως τι γινεται.
Απο τα λιγα που θυμαμαι, ειχαν καποιο προβλημα με τα oring στα δοχειακια υγρων φρενου και συμπλεκτη και οι εξατμισεις κουδουνουσαν. Νομιζω πρεπει να εχεις περαστει και καποιο update χαρτογραφησης της ECU.
Τίτλος: Απ: Να το πάρω η οχι
Αποστολή από: DimitrisPleias στις Δεκέμβριος 15, 2014, 01:36:14 μμ
Εννοω να μην εχουν αντιπετωπιστει οι παιδικες ασθενειες αλλα οπως λεει και το σοφο μυαλο του φορουμ μολις το δουν τα παιδια -κατοχοι θα μαθεις περισσοτερα
Τίτλος: Απ: Να το πάρω η οχι
Αποστολή από: GregVog στις Δεκέμβριος 15, 2014, 03:04:50 μμ
Λοιπόν ναι εμφανίζεται υγρασία στο κοντέρ, ελάχιστη αλλα μετα απο λίγο φεύγει. Όσο για την ποιότητας κατασκευής απλά ο φίλος σου δεν ξέρει τπτ, ποιο αντίστοιχο απο τα ιαπωνικά έχει ποιότητα και δεν έχει το aprilia . Πολύ καλύτερο σε αναρτήσεις φρένα και με εναν κινητήρα χωρίς προβλήματα με την χαμηλότερη κατανάλωση σε σχέση με τα 4κ. Και για μεσα στην πόλη λόγω δικυλινδρου αρκετά πιο διασκεδαστικο. Το έχω ξαναπεί αν έχεις καλο μαστορα που να ξερει τα aprilia δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα.  :bye:
Τίτλος: Απ: Να το πάρω η οχι
Αποστολή από: bros400pgm στις Δεκέμβριος 15, 2014, 03:12:39 μμ
Το έχω ξαναπεί αν έχεις καλο μαστορα που να ξερει τα aprilia δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα.  :bye:


Νομιζω εκει πονανε τα aprilia. Θελουν καποιον να γνωριζει τα τερτιπια τους και ισως καποια πραγματα της "λεπτομερειας". Εχω ακουσει μαστορα να λεει οτι τα SXV καινε μπουζι (προφανως δεν ηξερε πως να ρυθμιση το καυσιμο) αλλα και εξουσιοδοτημενο να εχει περασει λαθος χαρτογραφηση, λαθος ρυθμισεις TPS και μετα αναρωτιουνταν γιατι δεν παιρνει ευκολα μπροστα το σκασμενο (παει και το κομπλερ ταυτοχρονα).

ps. Πολλοι θεωρουν το aprilia οτι ειναι βασανο γιατι πρεπει να βρεις μαστορα που να ξερει, εξου και τα βγαζουν σκαρτα. ;)
Τίτλος: Απ: Να το πάρω η οχι
Αποστολή από: shiverfactory στις Δεκέμβριος 15, 2014, 06:11:21 μμ
Γειά σας παιδιά καινούριος στο forum με την ερώτηση έχω βρει ένα shiver του 2008 στα 2700 το παλικάρι λέει ότι έχει κάνει όλα τα σέρβις σε εξουσιοδοτιμενο είναι με 35.000 χιλιόμετρα το θέμα είναι οτιότι το είχε αγοράσει καινούριο ένα φιλαράκι (προσεκτικός πάντα σε ολα) δεν έμεινε καθόλου ευχαριστημενος από ότι λέει από  ποιότητα κατασκευής.  Υγρασία στο κοντέρ  και διάφορα πράγματα.  Μου λέει να μην το πάρω και αν το θέλω πραγματικά να το ψάξω πολύ αλλά η γνώμη του είναι όχι.  Έχω διαβάσει και καλά πράγματα και πολλά κακά και το σκέφτομαι πολυ.  Και η ερώτηση είναι μήπως του είχε τύχη το προβληματικό η τα μοντέλα του 8 είχαν πρόβλημα. . Ευχαριστώ πολυ
Καλώς ήρθες στην παρέα μας και καλή διαμονή στο forum!
  Όσο αναφορά το shiver εγώ είμαι ένας πανευτυχής κάτοχος 08 μοντέλου με 31.000 χλμ πραγματικά απροβλημάτιστα,επειδή λοιπόν έχω περάσει πολλά μαζί του θα σου πω τα εξής πράγματα:
 1 ον το ότι πολλές φορές επιλέγουμε τα εξουσιοδοτημένα δεν σημαίνει ότι έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο!
 2 ον από ποιότητα κατασκευής είναι το κορυφαίο μοντέλο στην κατηγορία του και αν βάλουμε και γνώμονα την τιμή απλά δεν υπάρχει άλλο που να μπορεί να συγκριθεί μαζί του!!!
3 ον επειδή όντος δεν έχει βγάλει προβλήματα οι μηχανικοί δεν το γνωρίζουν και τόσο καλά το συγκεκριμένο μοντέλο οπότε θέλει την προσοχή του σε αυτό το τομέα!!


[size=78%]  Υγρασίες και τέτοια εγώ δεν είχα πότε βέβαια το δικό μου είναι πάντα σε στεγασμένο χώρο,επίσης να πω ότι μετά την εκδρομή που πήγα με κάποια αγαπημένα μέλη του forum στο Πήλιο και μετά από 713 χλμ σχεδόν όλα υπό βροχή το shiver δεν έκανε γκιχ[/size] :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: Να το πάρω η οχι
Αποστολή από: shiverfactory στις Δεκέμβριος 15, 2014, 09:33:36 μμ
Θα ήθελα να προσθέσω ότι κάθε καινούργιο μοντέλο μηχανής πιθανότατα να βγάλει κάποια παιδικά προβλήματα τα οποία θα είναι μικρού κόστους αποκατάστασης αλλά αρκετά εκνευριστικά που μπορεί να σε αφήσουν και στο δρόμο,έτσι και το shiver όταν πρωτοεμφανίστηκε στην αγορά έτος 2008 έβγαλε κάποια τέτοιου είδους χαζά προβλήματα!!!


  Επίσης να αναφέρω ότι αν καθίσουμε να κάνουμε ένα απολογισμό για το συγκεκριμένο μοντέλο θα δούμε κάποια απλά αλλά πολύ σημαντικά πράγματα αν λοιπόν πάμε το χρόνο πίσω στο 2008 και δούμε όλα τα μοντέλα της κατηγορίας και όχι μόνο θα δούμε να είναι πολύ κατώτερα σε σχέση τιμής - ποιότητα κατασκευής.


Μερικά από αυτά είναι: σωληνάκια υψηλής φρένων μπροστά και πίσω- μπροστά φρένα 4 εμβόλων ακτινικής στήριξης- καλάμια αναρτήσεων 43mm-σύστημα ψεκασμού Drive By Wire και να μην πω καν για το πλαίσιο τις ζάντες το ψαλίδι τις απολήξεις της εξάτμισης και γενικότερα τον σχεδιασμό. :ohyes: :ohyes: