APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Shiver SL750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: archon στις Δεκέμβριος 02, 2008, 12:26:46 μμ
-
Καλημέρα παιδιά,
εδώ και κανα μήνα το μηχανάκι μου παρουσιάζει μπερδέματα και ψιλοκολλήματα όταν έχω ίσα ίσα ανοιχτο το γκάζι και σταθερό μεταξύ 2 και 3 χιλ στροφών..(πολύ κλασσικό μέσα στην κίνηση). Επίσης αυτό είναι πολύ έντονο στην 1η και 2α και λίγο 3η.. Μετά από τις 3 χιλ. ανοίγει κανονικά.
Όταν λεω μπερδέματα μην φανταστείτε ότι πάει να σβήσει αλλά κομπιάζει. Τι να είναι? Στην αρχή είπα πως θα είναι βενζίνη αλλά έχω γεμίσει αρκετά τεπόζιτα από τότε και από διαφορετικά βενζινάδικα αλλά καμία αλλαγή.
Επίσης έχω και μια αμυδρή εντύπωση οτί δεν ανοίγει το μηχανάκι το ίδιο..Δεν ξέρω τι να πώ..
Πήγα ρομποτή να το τσεκάρει, μου ρύθμισε λέει από τον εγκέφαλο κάτι αλλά καμία διαφορά παιδια.. Επίσης μου είπε πως το κάνει αυτο λόγο του ότι επειδή είμαι με χαμηλες στροφες και με σταθερό λίγο ανοιχτό γκάζι είναι σαν να ζητάει λέει το μηχανάκι βενζίνη και να μην του δίνω οπότε είναι ψιλοφυσιολογικό.. Οκ δεκτά όλα αυτα αλλά γιατί πριν δεν μου το έκανε? Και δεν έχω και πολλά χμ..μόνο 9000 :)
Aν έχετε καμία ιδέα πείτε μου..
Ευχαριστώ
-
δοκιμασε ενα καθαριστικο injection που να ναι και water remover.τα προιοντα της bardhal ειναι κορυφαια στο ειδος.
η τελευταια αναβαθμιση του axone 6.0.4 περιεχει νεο συστημα αυτοεκμαθησης του γκαζιου με ξεχωριστο setup για καθε κυλινδρο,κανε την σε καποιο αντιπροσωπο που να εχει ''φρεσκο'' διαγνωστικο
ενω το manual λεει αλαγη μπουζι στα 20.000 εγω προτεινω στα 10.000 γιατι ειναι πολλα τα 20.000 για απλο μπουζι (δεν ειναι ουτε πλατινενιο ουτε ιριδιου για να αντεχει τοσο)
θα με βοηθουσες ιδιαιτερα εαν μου ελεγες εαν κανει το ιδιο συμπτωμα με touring κ rain mode!
εαν δεν δεις βελτιωση θα χρειαστεις κ καθαρισμο στα μπεκ του ψεκασμου
κ η αιτιολογια που σου ειπανε,οτι θελει βενζινη κ δεν του δινεις γιατι το δουλευεις σε χαμηλες στροφες, δεν στεκει λογικης
-
κ η αιτιολογια που σου ειπανε,οτι θελει βενζινη κ δεν του δινεις γιατι το δουλευεις σε χαμηλες στροφες, δεν στεκει λογικης
:dry: :dry: :bye: :bye: :psdof: :psdof:
-
Αυτα που σου λενε ειναι πιπες.Εαν το κανει σε ολα τα προγραματα ακομα και στο sport τοτε το μηχανακι εχει προβλημα.
Δε το "ξερα οτι πρεπει να πειγαινουμε συνεχεια ταπα.Μπορει να εχεις προβλημα στο γκαζι.Να μη δουλευει καλα το μηχανικο του κοματι.Οπος και να εχει δες το και ξανα πες μου να ρωτησω ενα φολο που τα ξερει καλα και βλεπουμε.
-
κ η αιτιολογια που σου ειπανε,οτι θελει βενζινη κ δεν του δινεις γιατι το δουλευεις σε χαμηλες στροφες, δεν στεκει λογικης
Στεκει ....στέκει οπως έστεκε και άλλη μια λογική που είχα ακούσει κάποτε πως για όλα φταίνε οι βενζίνες !!!!
Στεκει ...και παραστέκει αμα δεν κατέχεις πράμα !!!! :prm
-
ΑΝ και δε μπορω να ερμηνευσω γιατι σου το κανει τωρα ξαφνικα εντουτοις εχει αναφερθει πολλες φορες σε περιοδικα και δοκιμες οτι το shiver σε χαμηλες στροφες χωρις πολυ ανοιχτο γκαζι εχει κομπιασματα και ασαφειες. Δε θυμαμαι ακριβως πως το αιτιολογησαν αλλα νομιζω οτι εχει να κανει με το ηλεκτρονικο γκαζι και αρα ειναι ενοχλητικο μεν φυσιολογικο δε. Πιθανον να το διορθωσουν σε καποια αναβαθμιση παντως ειναι κατι που συνηθίζεται, εκτος βεβαια αν ειναι σε υπερβολικο βαθμο
-
Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις απαντήσεις.. Η αλήθεια είναι πως και εγώ δεν περίμενα τετοια απάντηση από αντιπρόσωπο aprilia..Παίζει και να μην το τσέκαρε καν το μηχανάκι στο δρόμο..
Το πρόβλημα το κάνει και στο Sport και στο Touring, Rain δεν έχω δοκιμάσει ακόμα.
Θα δοκιμάσω το καθαριστικό του injection και θα δούμε.
Αλλιώς μαζί με το service των 10000 θα αλλάξω μπουζί και θα καθαρίσω τα μπεκ.. (Σώβρακο θα μείνω χεχε)
Προς shivermaniac: απειροελάχιστες ασάφειες κάνει όντως το shiver στα πολύ χαμηλά αλλά δεν έχει καμία σχέση με αυτό που κάνει σε εμένα.
-
Η αλήθεια είναι πως και εγώ δεν περίμενα τετοια απάντηση από αντιπρόσωπο aprilia..Παίζει και να μην το τσέκαρε καν το μηχανάκι στο δρόμο..
Απομυθοποίηση Ρομποτή.... τι έκπληξη! Πως επαναλαμβάνεται η ιστορία... :dry:
-
Η αλήθεια είναι πως και εγώ δεν περίμενα τετοια απάντηση από αντιπρόσωπο aprilia..Παίζει και να μην το τσέκαρε καν το μηχανάκι στο δρόμο..
Απομυθοποίηση Ρομποτή.... τι έκπληξη! Πως επαναλαμβάνεται η ιστορία... :dry:
(http://www.familyrecroom.com/images/popcorn.JPG)
:D
-
Γ@#$#@@@@**&* euro3 και injection...................................
Βασίλη έγραψες.........................
-
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.
ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΑΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΑΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ.
ΕΙΧΑ ΕΝΑ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΕΝΑ SXV ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ.
ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΜΗΝ ΣΕ ΦΟΒΙΣΩ ΑΔΙΚΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΡΩΤΑ ΑΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΙΣ ΠΟΣΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΜΕΤΑ!!!
-
Συγκεκριμένα το κάνει στις 2700-3000 μετά σου δίνει την εντύπωση πως ξεμπουκώνει και ανοίγει κανονικά. Όταν ανοίγω τέρμα το γκάζι δεν το έχω παρατηρήσει. Πάντως όσο αφορά τον ήχο δεν νομίζω να ακούγεται λιγότερο..Και αν μου φαίνεται καμιά φορά μπορεί να είναι ίσως επειδή τον έχω συνηθήσει.
-
ΚΟΙΤΑΞΕ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΦΟΒΙΣΩ ΠΑΝΤΑ ΕΙΧΑ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ SXV ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΚΑΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΠΡΟΕΡΧΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝΑ ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕ ΣΩΣΤΑ Ή ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ.
ΠΗΓΑΙΝΕ ΤΟ ΣΕ ΕΝΑ ΕΞΥΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ APRILIA ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΟΥΝ ΣΤΟ ΑΧΟΝΕ ΑΛΛΑ ΚΟΙΤΑΞΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 6,0,4 ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΙΜΟΥΡΓΙΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΜΙΑ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΝΑ ΔΟΥΝ ΑΝ ΒΓΑΛΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΠΟΥ.
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ FREE ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ...
-
ok φίλε δημήτρη θα το τσεκάρω και αυτό ευχαριστώ πολύ
-
μηπως πρεπει να αρχισω να πηγενω σιγα σιγα ?
λετε να ακοθσω και εγω τιποτα?????????
ΜΠΑΑΑΑΑΑαααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
δεν το δοκιμαζω!!!
τσιτα το μοτερ!
-
μηπως πρεπει να αρχισω να πηγενω σιγα σιγα ?
λετε να ακοθσω και εγω τιποτα?????????
ΜΠΑΑΑΑΑΑαααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
δεν το δοκιμαζω!!!
τσιτα το μοτερ!
:ohyes: :ohyes: ;) :bye:
-
Και εμένα μου το έκανε αυτό και έγινε καθαρισμός κορμού στα 10.000 χιλιόμετρα μαζί με το προβλεπόμενο Service και δεν υπάρχει πρόβλημα
-
Και εμένα μου το έκανε αυτό και έγινε καθαρισμός κορμού στα 10.000 χιλιόμετρα
Ti Ειναι ο καθαρισμος κορμου ?
Αυτα τα καθαριστικα injection ειναι ασφαλη ή μηπως η χημ.συσταση αλλοιωνει τσιμουχακια κλπ ?
-
εγω θα σου προτεινα να κοιταξεις και τα μπουζι σου.........
-
:psdof:εγω λεω οτι δεν ειναι τιποτα το να ανησυχεις.ολους να τους ρωτησεις θα ακουσεις και ενα διαφορετικο λογο,και ενα διαφορετικο πραγμα.οταν εχει το μοτο μου κατι το παω συνεργειο και τελος το προβλημα,και μετα καλες βολτες!! :bye:
-
Μηπως εννοεις οτι οταν ειναι στις χαμηλες στροφες 2.000 3.000 κανει καποιες τεντωματα και κσεσπασματα ο κινητηρας λεσ και ειναι ετοιμος να σβηση????
-
Ετσι μου ειπε ο μαστορας ("Καθαρισμος κορμου" .. Ισως ειναι τα μπεκ που λετε και εσεις .. .Μου ειπε οτι ειναι καθαρα απο θέμα βενζίνης και οχι απο θέμα δουλέματος του κινητηρα (οδηγηση)
Τα διαφορα καθαριστικά ειναι μουφα παιδια ... Δεν κάνουν δουλεια ... Υπήρχε και ενα Ling στο YouTube με δοκιμες σε διάφορα καθαριστικά ... Θα ψάξω να το βρώ και θα το γραψω ...
-
Παιδια το shiver τοτε εδειχνε να μπερδευε στις 3000 στροφεσ με σταθερο γκαζι..
Η αληθεια ειναι πως δοκιμασα διαφορα καθαριστικα ανα καιρους και καθαρισα τα μπεκ στο σερβις αποτι θυμαμαι, αλλα το προβλημα δεν εξαφανιστηκε απλα ισως μερικες φορες το εκανε λιγοτερο και ισως επειδη το ειχα συνηθισει κιολας..
Τελικα μια ηταν η λυση πηρα mille : :tez:
ειχα αλλαξει και μπουζι...