APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Shiver SL750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: Simoshiver στις Μάρτιος 26, 2010, 12:31:54 πμ
-
Ήλπιζα να μην χρειαστεί ποτέ να γράψω για κάποιο πρόβλημα που παρουσίασε το Shiver μου, μιας και όλα τα 16500χλμ που έχουμε κάνει ήταν εντελως απροβλημάτιστα. Για να μπω λοιπόν στο θέμα μου...
Εκεί που πήγαινα, με μικρή ταχύτητα, 50-60, μέσα στη Θεσσαλονίκη, ξαφνικά αντιλαμβάνομαι ότι το μηχανάκι κόβει από μόνο του. Κοιτάω στο κοντερ, όπου έχει ανάψει το κόκκινο λαμπάκι βλάβης και αντί για τα χιλιόμετρα να αναβοσβήνει το μήνυμα "Urgent Service". Σταματάω στην ακρη του δρόμου, η μηχανή δούλευε, ανεβοκατέβαζε στροφές μόνη της, μεταξύ 1500-3000, και το γκάζι ήταν νεκρό, μερικές φορές έκανε να σβήσει αλλά ανέβαζε πάλι. Και μαζί με όλα αυτά, κάθε 5-6 δευτερόλεπτα ακουγόταν ένα αρκετά δυνατό ΤΑΚ από το δεξί καπάκι του κάρτερ, εκεί που είναι η τάπα που μπαίνει το λάδι. Αυτός ο ήχος με φόβησε και την έσβυσα. Μετά απο μερικά λεπτά δοκίμασα να την βάλω μπροστά. Πήρε, με λίγη δυσκολία, και συνέχισε να κάνει ότι έκανε και πριν.
Το μηχανάκι δεν έχει παρουσιάσει ποτέ κανένα πρόβλημα γενικότερα, ούτε μου έδωσε κάποια ένδειξη ότι κάτι μπορεί να μην δουλεύει σωστά. Έκανα λοιπόν αυτό το ποστ μήπως έχει τύχει κάτι παρόμοιο σε κάποιον, και επίσης επειδή δεν είμαι από Θεσσαλονίκη, έχω κατέβει για βόλτα, να μου προτείνετε κάποιο συνεργείο. Είδα ότι Θεσσαλονίκη υπάρχουν Αδάμου, Ερμίδης, και Κούρτης.
-
και Πλόσκας υπάρχει... ;) :bye:
-
το χα παθει και εγω...λογικα αισθητηρας αερα σε εναν απο τους κυλινδρους...
-
Ναι, τελικά αυτό ήταν, αισθητήρας αέρα στον μπροστά κύλινδρο. Αντικαταστάθηκε, εντός εγγύησης, και όλα καλά. Όπως μου εξηγήσανε, το μηχανάκι μπήκε σε μία κατάσταση "αυτο-προστασίας", αυτό εξηγεί την παραπάνω(προηγούμενο ποστ) συμπεριφορά, και ο θόρυβος που ακουγόταν ήταν από την πρσπάθεια της μηχανής να μείνει αναμμένη.
-
Ναι, τελικά αυτό ήταν, αισθητήρας αέρα στον μπροστά κύλινδρο. Αντικαταστάθηκε, εντός εγγύησης, και όλα καλά. Όπως μου εξηγήσανε, το μηχανάκι μπήκε σε μία κατάσταση "αυτο-προστασίας", αυτό εξηγεί την παραπάνω(προηγούμενο ποστ) συμπεριφορά, και ο θόρυβος που ακουγόταν ήταν από την πρσπάθεια της μηχανής να μείνει αναμμένη.
αψογος... :bye: αντε καλά χιλιόμετρα και πάλι..
saetron.. :kalo:
-
Καλησπέρα, ήθελα την βοήθεια σας μπας και προλάβω να κάνω καμία βόλτα με το shiver καλοκαιριάτικα, δυστυχώς μετά τα προβλήματα με τα φρένα κ πριν προλάβω καν να πάω σπίτι, το shiver έβγαλε μήνυμα SERVISE URGENT και έσβησε.
Το έσβησα και δοκίμασα ξανά και ξανά και μήπως και συνέλθει, άλλα τίποτα, αυτό που έκανε ήταν να μην ακούει καθόλου στο γκάζι και να στροφάρει μόνο του μεταξύ 2000-3000 στροφές.
Στο συνεργείο που το πήγα έλεγξαν τον αισθητήρα αέρα νομίζω (της Bosch) καθώς και τα σωληνάκια μήπως ήταν τσακισμένα ή βουλωμένα αλλά μέχρι τώρα τίποτα, όλα είναι καλά.
Καμιά ιδέα από ανάλογο πρόβλημα, καθώς πλέον δεν την παλεύω άλλο χωρίς μηχανή, μου έχει βγάλει το shiver 3 συνεχόμενα προβλήματα…..
-
και μένα μου το έκανε αυτο πριν κανα διβδομαδο. εγώ όταν μου κάνει μαλακίες τέτοιες ακολουθώ την τακτική του hard reset βγάζοντας την ασφάλεια που ειναι διπλα στην μπαταρία και ξαναβάζοντας την ....! προς το παρον εγω αντιμέτωπισει με αυτον τον τροπο το προβλημα που λές αλλά και αλλο ηλεκτρολογικο κουλό.
εμενε στροφαρε εκει που λές και δεν ανεβαζε με την καμια.
-
Τα συμπτώματα δείχνουν αισθητήρα. Στο συνεργείο που πήγες τους αλλάξανε και συνέχιζε να κάνει το ίδιο? Πάντως αν θυμάμαι καλά το έβγαζε και σαν βλάβη στον αισθητήρα οταν συνδέσαν τον εγκεφαλο.
-
Άν είναι αισθητήρας θα έπρεπε να το δείξει αμέσως στο διαγνωστικό.
Και τα συμπτώματα είναι κλασική περίπτωση "safe mode".
Το βάλατε για έλεγχο;
-
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις, καθώς με έχει κουράσει πάρα πολυ το όλο θέμα..
Όταν σύνδεσαν τον εγκέφαλο απότι ξέρω έδειξε αισθητήρα άερα.
Εβγαλαν τον αισθητήρα ο οποίος όπως μου είπε είναι ίδιος με τον αισθητήρα κάποιων αυτοκινήτων, οπότε το πήγε σε συνεργείο που έχει ειδικό μηχάνημα για να τους ελέγχει και είδανε οτι δεν είχε βλάβη.
Σήμερα που μιλήσαμε με ενα αλλο συνεργείο Aprilia μου είπανε και για την καλωδίωση του αισθητήρα, αλλά νομίζω ότι έχει ελεγχθει και αυτό... αλλιως τι άλλο ρε γμτ???!!!
-
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις, καθώς με έχει κουράσει πάρα πολυ το όλο θέμα..
Όταν σύνδεσαν τον εγκέφαλο απότι ξέρω έδειξε αισθητήρα άερα.
Εβγαλαν τον αισθητήρα ο οποίος όπως μου είπε είναι ίδιος με τον αισθητήρα κάποιων αυτοκινήτων, οπότε το πήγε σε συνεργείο που έχει ειδικό μηχάνημα για να τους ελέγχει και είδανε οτι δεν είχε βλάβη.
Σήμερα που μιλήσαμε με ενα αλλο συνεργείο Aprilia μου είπανε και για την καλωδίωση του αισθητήρα, αλλά νομίζω ότι έχει ελεγχθει και αυτό... αλλιως τι άλλο ρε γμτ???!!!
GregVog αν σας έδειξε αισθητήρα έπρεπε να τον αλλάξετε. Το κόστος της εργασίας (ιδικά αν ήταν του πίσω κυλίνδρου) είναι μεγαλύτερο από την αξία του ανταλλακτικού που είναι γύρο στα 25 - 30 ευρώ. Εγώ τόσο τον πλήρωσα αν θυμάμαι καλά μαζί με την εργασία. ΑΝ μετά την αντικατάσταση συνεχίσει το πρόβλημα τότε ψάχνεσαι για καλωδίωση.
-
Μετά την αλλαγή του αισθητήρα θα πρέπει να γίνει ρύθμισμα στις πεταλούδες του λόγο του ότι δεν έχει τα ίδια εργοστασιακά δεδομένα με πριν...
Αν συνέχιση να σου κάνει την ίδια μαλακία τότε μάλλον είναι η καλωδίωση του αισθητήρα..
-
Καλησπέρα, ήθελα την βοήθεια σας μπας και προλάβω να κάνω καμία βόλτα με το shiver καλοκαιριάτικα, δυστυχώς μετά τα προβλήματα με τα φρένα κ πριν προλάβω καν να πάω σπίτι, το shiver έβγαλε μήνυμα SERVISE URGENT και έσβησε.
Το έσβησα και δοκίμασα ξανά και ξανά και μήπως και συνέλθει, άλλα τίποτα, αυτό που έκανε ήταν να μην ακούει καθόλου στο γκάζι και να στροφάρει μόνο του μεταξύ 2000-3000 στροφές.
Στο συνεργείο που το πήγα έλεγξαν τον αισθητήρα αέρα νομίζω (της Bosch) καθώς και τα σωληνάκια μήπως ήταν τσακισμένα ή βουλωμένα αλλά μέχρι τώρα τίποτα, όλα είναι καλά.
Καμιά ιδέα από ανάλογο πρόβλημα, καθώς πλέον δεν την παλεύω άλλο χωρίς μηχανή, μου έχει βγάλει το shiver 3 συνεχόμενα προβλήματα…..
Μετά το μήνυμα "URGENT SERVICE" που μου έβγαλε προχθές, έκανα 2 χλμ, το έσβησα και όταν ξαναπήρε έδειχνε μόνο "SERVICE"....s ,σήμερα το πρωί πήρε με δυσκολία, σαν να μην είχε καλό μίγμα και κράταγε ασταθές ρελαντί 2 - 3 Κ στροφές...οπότε μάλλον για κάποιο αισθητήρα λέμε...Δευτέρα θα το πάω σε διαγνωστικό να δούμε!
-
Καλησπέρα, ήθελα την βοήθεια σας μπας και προλάβω να κάνω καμία βόλτα με το shiver καλοκαιριάτικα, δυστυχώς μετά τα προβλήματα με τα φρένα κ πριν προλάβω καν να πάω σπίτι, το shiver έβγαλε μήνυμα SERVISE URGENT και έσβησε.
Το έσβησα και δοκίμασα ξανά και ξανά και μήπως και συνέλθει, άλλα τίποτα, αυτό που έκανε ήταν να μην ακούει καθόλου στο γκάζι και να στροφάρει μόνο του μεταξύ 2000-3000 στροφές.
Στο συνεργείο που το πήγα έλεγξαν τον αισθητήρα αέρα νομίζω (της Bosch) καθώς και τα σωληνάκια μήπως ήταν τσακισμένα ή βουλωμένα αλλά μέχρι τώρα τίποτα, όλα είναι καλά.
Καμιά ιδέα από ανάλογο πρόβλημα, καθώς πλέον δεν την παλεύω άλλο χωρίς μηχανή, μου έχει βγάλει το shiver 3 συνεχόμενα προβλήματα…..
Μετά το μήνυμα "URGENT SERVICE" που μου έβγαλε προχθές, έκανα 2 χλμ, το έσβησα και όταν ξαναπήρε έδειχνε μόνο "SERVICE"....s ,σήμερα το πρωί πήρε με δυσκολία, σαν να μην είχε καλό μίγμα και κράταγε ασταθές ρελαντί 2 - 3 Κ στροφές...οπότε μάλλον για κάποιο αισθητήρα λέμε...Δευτέρα θα το πάω σε διαγνωστικό να δούμε!
Ότι μπορείτε να κάνετε σήμερα μην το αφήνεται για αύριο :bonjour:
-
Καλησπέρα, ήθελα την βοήθεια σας μπας και προλάβω να κάνω καμία βόλτα με το shiver καλοκαιριάτικα, δυστυχώς μετά τα προβλήματα με τα φρένα κ πριν προλάβω καν να πάω σπίτι, το shiver έβγαλε μήνυμα SERVISE URGENT και έσβησε.
Το έσβησα και δοκίμασα ξανά και ξανά και μήπως και συνέλθει, άλλα τίποτα, αυτό που έκανε ήταν να μην ακούει καθόλου στο γκάζι και να στροφάρει μόνο του μεταξύ 2000-3000 στροφές.
Στο συνεργείο που το πήγα έλεγξαν τον αισθητήρα αέρα νομίζω (της Bosch) καθώς και τα σωληνάκια μήπως ήταν τσακισμένα ή βουλωμένα αλλά μέχρι τώρα τίποτα, όλα είναι καλά.
Καμιά ιδέα από ανάλογο πρόβλημα, καθώς πλέον δεν την παλεύω άλλο χωρίς μηχανή, μου έχει βγάλει το shiver 3 συνεχόμενα προβλήματα…..
Μετά το μήνυμα "URGENT SERVICE" που μου έβγαλε προχθές, έκανα 2 χλμ, το έσβησα και όταν ξαναπήρε έδειχνε μόνο "SERVICE"....s ,σήμερα το πρωί πήρε με δυσκολία, σαν να μην είχε καλό μίγμα και κράταγε ασταθές ρελαντί 2 - 3 Κ στροφές...οπότε μάλλον για κάποιο αισθητήρα λέμε...Δευτέρα θα το πάω σε διαγνωστικό να δούμε!
Ότι μπορείτε να κάνετε σήμερα μην το αφήνεται για αύριο :bonjour:
Εργαζόμεθα αγαπητέ μου μέχρι τις 22:00..... :read: :read:
-
Και αύριο μέρα είναι :P :P
-
Και αύριο μέρα είναι :P :P
Αυριο κάτι γίνεται...
-
εγώ μετα απο 1,5 μήνα ταλεπωρία (χάνοντας όλο το καλοκαίρι :( :( :psdof: ), χθες το πήγα σε άλλο συνεργείο και σήμερα το μηχανάκι ήταν έτοιμο...
Το πρόβλημα: Urgent Service, 2-3 χιλιάδες στροφές βαρούσε μόνο του....
και λυθηκε "τελικα" ευκολα και φτηνα
-
Τι ήταν δηλαδή τι έφταιγε???
-
Το κλασικο... αισθητηρας αέρα και ειναι κ πολυ φτηνος