APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Shiver SL750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: shivermaniac στις Μάιος 07, 2009, 08:49:32 μμ
-
Εάν κάποιος καλύτερος γνώστης από μένα περί των μηχανολογικών μπορεί παρακαλώ ας βοηθήσει..
Το σιβεράκι μου είναι στεναχωρημένο: Εδώ και λίγες μέρες παρατηρώ ότι από τα καπάκια των υγρών συμπλέκτη και φρένων (ναι και από τα δύο :psdof:) κυλάνε δάκρυα. Τα σκούπισα μια δυο τρεις φορες παρόλα αυτά συνεχίζονται. Από την αντιπροσωπεία που το ελεγξαν (οπτικα μονο)με καθησύχασαν (..) προτρέποντας με απλα να παρακολουθώ τη στάθμη αλλά ανησυχω και εν οψει καλοκαιριου δε θαθελα να βγαλει κανενα προβλημα. Το μηχανακι πηγαινει κανονικα (προς το παρον). Με δεδομενο οτι δεν εχει χτυπηθει και δε διακρίνω κανενα ραγισμα μπορει καποιος να μου εξηγησει ποια είναι η πιθανή αιτία και τι συστήνει? ελπίζω μονο αυτο που συστήνει να καλυπτεται από εγγυηση :(
Σας ευχαριστώ θερμα
-
Πρωτα απολα, μην τα αφηνεις να δακρυζουν.............Μολις ακουμπησουν σε "χρωμα", το ξεφτιλισαν για την πλακα τους
Δευτερον, δοκιμασε να τα ξεσφιξεις κια να τα ξανασφιξεις..............Εαν δεν ξερεις πως και γιατι........................................................ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΤΟ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ (ειναι πολυ απλο)....και σκουπισε τα λαστιχακια απο μεσα, καλα ;)
-
Πρωτα απολα, μην τα αφηνεις να δακρυζουν.............Μολις ακουμπησουν σε "χρωμα", το ξεφτιλισαν για την πλακα τους
Δευτερον, δοκιμασε να τα ξεσφιξεις κια να τα ξανασφιξεις..............Εαν δεν ξερεις πως και γιατι........................................................ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΤΟ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ (ειναι πολυ απλο)....και σκουπισε τα λαστιχακια απο μεσα, καλα ;)
Οπως ειπε........Ελεγξε επισης οτι τα λαστιχα απο μεσα πατανε περιμετρικα σωστα.
Αυτο εγινε στα καλα καθουμενα ή πριν καποιο χρονικο διαστημα ανοιξες και συμπληρωσες υγρα (ή στο εκαναν στο συνεργειο)?
-
σε πολλους συμβαινει ειναι μαλλον ελατωμματικα τα φλατζακια που εχουν :ohyes:αμα λειτουργησεις και την τρομπα συμπλεκτη και φρενου συνεχως και υπο πιεση τα φτυνουν :ohyes: να δεις μετα απο κανα τρακντει κλαμααα :tez:
εντος μηνος τις αντικαθιστω και τις δυο με after ακτινικες :ohyes:
-
ελεγξε τις φλατζουλες τους....
καλο θα ηταν να τις αλλαξεις κι ολας.....
-
και εμένα κλαίνε αλλά σίγουρα δεν είναι υγρά φρένων!
μάλλον υγρασίες και τέτοια είναι γιατί όσο και αν το έψαξα δεν βρήκα τίποτα!(μιλάω για το δικό μου)
ψαξτω πάντως!δεν έχεις να χάσεις τίποτα!απλά αν είναι να ανοίξεις καπάκια βάλε πολλά πανιά από κάτω!
ποτέ δεν ξέρεις!
-
Πρωτα απολα, μην τα αφηνεις να δακρυζουν.............Μολις ακουμπησουν σε "χρωμα", το ξεφτιλισαν για την πλακα τους
Δευτερον, δοκιμασε να τα ξεσφιξεις κια να τα ξανασφιξεις..............Εαν δεν ξερεις πως και γιατι........................................................ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΤΟ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ (ειναι πολυ απλο)....και σκουπισε τα λαστιχακια απο μεσα, καλα ;)
Οπως ειπε........Ελεγξε επισης οτι τα λαστιχα απο μεσα πατανε περιμετρικα σωστα.
Αυτο εγινε στα καλα καθουμενα ή πριν καποιο χρονικο διαστημα ανοιξες και συμπληρωσες υγρα (ή στο εκαναν στο συνεργειο)?
Εγινε στα καλα καθουμενα κσι το προσεξα ιδιαίτερα δηλ μου φανηκε οτι δακρυζει περισσοτερο,μόλις εβγαλα το μηχανακι εκτος πολης και το πατησα αρκετα. δεν ξερω αν αυτο παιζει ιδιαίτερο ρολο μιας και το προηγουμενο διαστημα το δουλευα χαλαρα και εντος πολης
υγρα δε συμπληρωσα γιατι η σταθμη δεν επεσε (ακομη ).
σκεφτηκα στην αρχη να ψεκασω κανενα σπρει σιλικονης για να το στεγανοποιησω αλλα ισως ειναι καλυτερη ιδεα να ξεβιδωσω το καπακι και να ελεγξω τις τσιμουχες οπως πολυ σωστα ειπατε.
-
Πρωτα απολα, μην τα αφηνεις να δακρυζουν.............Μολις ακουμπησουν σε "χρωμα", το ξεφτιλισαν για την πλακα τους
Δευτερον, δοκιμασε να τα ξεσφιξεις κια να τα ξανασφιξεις..............Εαν δεν ξερεις πως και γιατι........................................................ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΤΟ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ (ειναι πολυ απλο)....και σκουπισε τα λαστιχακια απο μεσα, καλα ;)
Οπως ειπε........Ελεγξε επισης οτι τα λαστιχα απο μεσα πατανε περιμετρικα σωστα.
Αυτο εγινε στα καλα καθουμενα ή πριν καποιο χρονικο διαστημα ανοιξες και συμπληρωσες υγρα (ή στο εκαναν στο συνεργειο)?
Εγινε στα καλα καθουμενα κσι το προσεξα ιδιαίτερα δηλ μου φανηκε οτι δακρυζει περισσοτερο,μόλις εβγαλα το μηχανακι εκτος πολης και το πατησα αρκετα. δεν ξερω αν αυτο παιζει ιδιαίτερο ρολο μιας και το προηγουμενο διαστημα το δουλευα χαλαρα και εντος πολης
υγρα δε συμπληρωσα γιατι η σταθμη δεν επεσε (ακομη ).
σκεφτηκα στην αρχη να ψεκασω κανενα σπρει σιλικονης για να το στεγανοποιησω αλλα ισως ειναι καλυτερη ιδεα να ξεβιδωσω το καπακι και να ελεγξω τις τσιμουχες οπως πολυ σωστα ειπατε.
Απλα τα υγρά δεν στεγώνουν εύκολα και μένουν εκεί που έχουν πέσει...Με αποτέλεσμα όταν βγείς εκτός πόλης ...(ή πιάσεις πολλά χιλιόμετρα μέσα στην πόλη :P) τότε ο αέρας σου τα πιτσιλάει παντού....και νομίζεις οτι χάνει περισσότερο! :kalo:
-
Φίλε, μην ανησυχεις. Και το Dorso έχανε απο το δοχείο του συμπλέκτη, ένω του ξαδέρφου μου (Shiver), έχανε και από τα δύο. Μέτα από μία αντικατάσταση καπακιού και φλάντζας ( μέσα στην εγγύηση, αν σου φούσκωσε το χρώμα στο καπάκι, ζήτα αντικατάσταση!!!) συνέχισε να χάνει ενώ σε υψηλές ταχύτητες λόγω του αέρα φαινόταν να χάνει περισσότερο. Έχανε σίγουρα περισσότερο σε καγκουριές με τον συμπλέκτη (σούζες και άλλα τεντιμπόικα... :blus: :blus: :blus:) ή σε κίνηση στην πόλη (συχνή χρήση συμπλέκτη). Μέτα από προτροπή του ξαδέρφου στο μηχανικό, το πρόβλημα του λύθηκε με την απλή και πάμφθηνη χρήση λίγης φλαντζόκολλας!!! Στο δικό μου έβαλε απλά λίγη σιλικόνη και όχι πια δάκρυα (όπως Johnson's baby shampoo :P :P :P)!!! Δοκίμασε κάτι απο τα δύο και θα με θυμηθείς!!!!
ΥΓ. Πρόσεξε τα υγρά!!!! Σκούπιζε τα απο το δοχείο όσο πιο συχνά μπορείς!!! Αν πέσουν σε χρώμα, το φουσκώνουν και το χαλάνε, όπως και ρούχα ή τζάκετ, ενώ δεν θέλω να σκέφτομαι σε μάτια τι γίνεται... Το νού σου!!!!!!
-
Πραγματι στην εθνικη μου φαινεται οτι τρεχει περισσοτερο ,λογω της ταχυτητας θαναι, δικιο εχετε!!
αν συνεχιζεται η διαρροη και μετα την αντικατασταση τοτε μαλλον δεν εχει νοημα να τα αντικαταστησω..το χρωμα δε φουσκωσε (ακομα). Βεβαια ειμαι εντος εγγυησης και δε θαθελα να αφησω να περασεις ο χρονος και αν χρειαστει τελικα αντικατασταση στο μελλον να βρεθω εκτος εγγυσης
ευχαριστω πολυ για ολες τις συμβουλες . θα το παρακολουθησω τις επομενες μερες και θα δοκιμασω τις λυσεις που προτεινετε.
-
Χαιρετώ τον shivermaniac είχα το ίδιο πρόβλημα με σένα και στα 2 (φρένο – συμπλέκτης) όσο είσαι μέσα στην εγγυησή τράβα να αλλάξεις τα λαστιχάκια
-
Γεια σου και σενα και ευχαριστω για την απαντηση :)
τα λαστιχακια μονο ή μηπως και τα καπακια?
-
Μόνο τα λαστιχάκια
-
από προσωπική εμπειρία στο shiver και μετά από 3!!!!! αλλαγές στα λαστιχάκια και πλήρης αποτυχία. Η λύση 100%, μετά από δική μου προτροπή στον μηχανικό, ήταν η σιλικόνη για τις φλάντζες. Απο τότε εγώ δεν έχω πρόβλημα! Τα υγρά φρενών έχουν την ιδιότητα του λαδιού, όταν ζεσταίνονται γίνονται πιο <<λεπτά>> με αποτέλεσμα όσα λαστιχάκια και να αλλάξεις όταν ζεσταθούν θα <<δακρύσουν>>.Η αλλαγή στα λαστιχάκια δεν είναι η λύση γιατί είναι όλα της ίδιας σειράς παραγωγής..Δοκιμάστε την λύση της <<φλαντζοκολλας>> κοινώς και θα με Θυμηθείτε!!
-
από προσωπική εμπειρία στο shiver και μετά από 3!!!!! αλλαγές στα λαστιχάκια και πλήρης αποτυχία. Η λύση 100%, μετά από δική μου προτροπή στον μηχανικό, ήταν η σιλικόνη για τις φλάντζες. Απο τότε εγώ δεν έχω πρόβλημα! Τα υγρά φρενών έχουν την ιδιότητα του λαδιού, όταν ζεσταίνονται γίνονται πιο <<λεπτά>> με αποτέλεσμα όσα λαστιχάκια και να αλλάξεις όταν ζεσταθούν θα <<δακρύσουν>>.Η αλλαγή στα λαστιχάκια δεν είναι η λύση γιατί είναι όλα της ίδιας σειράς παραγωγής..Δοκιμάστε την λύση της <<φλαντζοκολλας>> κοινώς και θα με Θυμηθείτε!!
μ'αρεσει ο τρόπος που σκέφτεσαι!!!!
-
πηγα και εγω μια φορα και αλλαξα τις φλαντζες και απο τοτε τιποτα πενα το εργαλειο!!!
-
παιδια εγω εχω ενα μανα gt abs λογικα εχει την ιδια τρομπα με του shver. διαβαζοντας το ποστ αυτο σημερα το πρωι ανοιξα την τρομπα τη δικη μου. παρολω που το "ματακι" θα ελεγες οτι ειναι σχετικα χαμηλα μπροστα, το δοχειο ηταν γεματο μεχρι επανω. και οπως ηταν στο πλαγιο σταντ βγαζοντας το καπακι γεμισε ο τοπος υγρα.
δευτερον πρεπει να υπαρχει επικοινωνια με το περιβαλλον του πισω μερους της φλαντζας (ο χωρος αναμεσα στη φλαντζα και στο καπακι πρεπει να παιρνει ανασα).
εγω δεν ειδα καποια εγκοπη στο καπακι η τρυπουλα (η αληθεια ειναι οτι τωρα πλεον χρειαζομαι ............γυαλια για κοντα) αλλα για ριξτε και σεις μια ματια. και δοκιμαστε να κατεβαστε λιγο τη σταθμη των υγρων λιγο, γιατι οταν βγαινουμε εθνικη η σε στροφιλικια τα υγρα ζεσταινονται και διαστελονται. και αν δεν εχουν απο που να φυγουν φευγουν απο τη φλαντζα και φυσικα "φρεναρουν".
-
ενος φιλου στην πατρα δακρυσε απο την τρομπα του συμπλεκτη και του αλλαξαν και του φρενου μαζι . στην εγγυηση ετσι και τα δυο