APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Shiver SL750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: Pr1m0 στις Οκτώβριος 30, 2009, 01:27:30 μμ
-
Όλα καλά και όλα ωραία με to Shiver.Γιατί,όμως,να πρέπει να πάω στο συνεργείο για να κάνει διάγνωση από τον εγκέφαλο,και να μην μπορώ να την κάνω μόνος μου(την διάγνωση ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ).Σίγουρα πολλοί θα το έχετε αναρωτηθεί αυτό.Κι αν στο συνεργείο γιαλόγους που δε με ενδιαφέρουν,δεν δουν,ή δεν φτιάξουν αυτό που πρέπει,εγώ πώς θα το ξέρω?Ή πως θα μάθω ότι έχω κάποιο μικρό πρόβλημα (το μεγάλο θα το καταλάβαινα υποθέτω..) και πρέπει να επισκεφτώ το service? Γι'αυτό λοιπόν,κατάφερα να βρω έναν κωδικό service,και να μπω στο μενού να δω τι παίζει....Εδώ όμως είναι που αντιμετωπίζουμε ΠΡΟΒΛΗΜΑ....Γιατί μπορείς να κάνεις λίγα πράγματα,και να καταλάβεις ακόμη λιγότερα από αυτά που περίμενες...
Όλα τα προβλήματα τα βγάζει με error codes και τον αριθμό του αντίστοιχου προβλήματος,που σημαίνει ότι και πάλι δεν μπορείς να καταλάβεις αν έχεις πρόβλημα,και πού το έχεις στη μηχανή σου.Γι'αυτό ρωτάω:υπάρχει κάποιος που να έχει μια τέτοια λιστα των κωδικών αυτών και σε τι πρόβλημα αντιστοιχεί ο καθένας,για να ξέρουμε και τι μας γίνεται??Αν υπάρχει,τότε παρακαλώ ας το μοιραστεί μαζί μας,όλο και σε κάποιν από εμας θα φανεί χρήσιμη.
-
προσωπικη μου αποψη παντα μη το σκαλιζεις αυτο γιατι ολα αυτα λειτουργουν κωδικοποιημενα και νομιζω οτι πρεπει να εισαι πολυ καλος γνωστης του αντικειμενου :bye:
-
Δες το service manual, υπάρχει ανηρτημένο και στο forum.
Εδώ:
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6847.msg321857#msg321857
-
προσωπικη μου αποψη παντα μη το σκαλιζεις αυτο γιατι ολα αυτα λειτουργουν κωδικοποιημενα και νομιζω οτι πρεπει να εισαι πολυ καλος γνωστης του αντικειμενου :bye:
+1000 και στο λέω έχοντας κολλήσει το κοντέρ σε σφάλμα (πήγα στο συνεργείο με ύφος "κάτι έπαθε και μου έχει αναμμένο τρίγωνο" και το έσβησαν) μετά από "σκάλισμα" στις αναφορές σφαλμάτων .Ούτως ή άλλως , μπορείς πάντα να είσαι παρόν όταν το βάζουν στο axone ή το navigator και να δεις τι βγάζει η διάγνωση (και στο navigator και στο axone σου βγάζει τον αριθμό σφάλματος και τι είναι πχ DSB7=oil pressure sensor )
-
συμβουλη: οση ωρα παιδευαισε με αυτα βαζε το και να δουλευει γιατι θα την ακουσει η μπαταρια σου
φιλικα :bye:
-
Λίστα με σφάλματα στην ECU, κοινώς εγκέφαλος, μπορείς να βρεις στο Workshop Service Manual.
Μπορείς να το καταβάσεις με ψάξιμο στο Internet, δυστυχώς δεν θυμάμαι που το βρήκα.
Τώρα το ζητούμενο είναι πως θα διαβάσεις τα σφάλματα χωρίς Axone. Αναφέρομαι στα σφάλματα της ECU και όχι σ' αυτά που μπορείς με τον κωδικό 12398.
Μία λύση μπορεί να είναι αυτή: http://www.technoresearch.com/Products/VDSTS-Motorbike/VDSTS_Motorbike_Features.htm (http://www.technoresearch.com/Products/VDSTS-Motorbike/VDSTS_Motorbike_Features.htm)
Δεν έχω ΚΑΜΜΙΑ προσωπική άποψη, απλά το σκέφτομαι και το αναφέρω.
Πάντως ξεκίνα με το manual.
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.Το workshop manual το έχω,απλά δεν συμπεριλαμβάνει το κομμάτι του AXONE...Και δεν ξέρω αν έχει μέσα όλους τους δυνατούς και πιθανούς κωδικούς DSB__ .Ήλπιζα μήπως ξέρει κάποιος τίποτα πιο συγκεκριμένο.Ευχαριστώ πολύ πάντως.
-
Τα έχει τα σφάλματα, αλλά όχι σε λίστα. Τα έχει για κάθε αισθητήρα ξεχωριστά.
Για παράδειγμα στη σελίδα 105 αναφέρει για τον αισθητήρα θερμοκρασίας αέρα:
AXONE: ELECTRICAL ERRORS
air temperature sensor P0110 - open circuit, shorted to positive / shorted to negative.
Η απορία μου όμως παραμένει. Πώς διαβάζεις την ECU χωρίς Axone;
-
Το είδα και αυτό Athenean.Το ECU εμενα στο μενου της μηχανής δεν μου το εμφανίζει καν,ενώ το service reset που γράφει στο manual,μου το εμφανίζει σαν reset coupon, και σκέφτομαι:το πατάω,ή το αφήνω μην έχω άλλα προβλήματα?Το manual πάντως είναι καλό σε όλα τα μηχανικά,στο συγκεκριμένο θέμα πάντως είναι επιεικώς απαράδεκτο....
-
Ουππς... Νομίζω ότι εδώ υπάρχει μία παρεξήγηση. Τα σφάλματα της ECU ΔΕΝ μπορείς να τα δείς από το καντράν.
Αυτά στα οποία αναφέρεσαι είναι τα Dashboard Errors και αυτά πράγματι μπορείς να τα δεις μέσα από το menu των οργάνων. Δεν λένε όμως και πολλά.
Πρόσβαση στην ECU και επομένως στα σφάλματα που έχει καταγράψει (και άναψαν το κόκκινο τρίγωνο) έχεις αν συνδέσεις το Axone σε μία φίσσα που υπάρχει ελεύθερη δίπλα στη μπαταρία. Το Axone βέβαια κοστίζει μερικά χιλιαρικά απ' όσο ξέρω.
Το link που έδωσα παραπάνω ίσως - επαναλαμβάνω ίσως - αποτελεί μία εναλλακτική λύση, την οποία σκέπτομαι σοβαρά να δοκιμάσω.
-
Athenean,δε νομιζω οτι αξιζει να δωσεις φραγκα για το πρόγραμμα που λες.Είναι μεγάλο ρίσκο,πρώτα γιατί δεν ξέρεις αν θα δουλέψει και έτσι να γίνεις "Κουβανός",αλλά κι επειδή δεν ξέρω αν θα μπορείς να βάλεις χέρι στον αγκέφαλο,και τι αποτεέσματα θα έχει μια τέτοια παρέμβαση....Εγώ πάντως θα επιλέξω την επόμενη φορά που θα πάω service,να γίνω βδέλλα πάνω από τα μαστόρια και να δω τι παίζει....
-
AXONE (http://shop.ebay.it/?_from=R40&_trksid=p4712.m38.l1313&_nkw=axone&_nd1=See-All-Categories) πάρε κόσμε και φτιάχτο μόνος σου
Σίγουρα χρειάζεται αν θέλεις να διαγνώσεις την βλάβη και φυσικά να την διορθώσεις (πιο το νόημα άλλωστε απλά να την βρεις?)
Μπορείτε να μαζευτείτε μερικά άτομα και να το πάρετε από κοινού.Σίγουρα χρειάζεται σε όλους
:bye: :bye:
-
AXONE (http://shop.ebay.it/?_from=R40&_trksid=p4712.m38.l1313&_nkw=axone&_nd1=See-All-Categories) πάρε κόσμε και φτιάχτο μόνος σου
Σίγουρα χρειάζεται αν θέλεις να διαγνώσεις την βλάβη και φυσικά να την διορθώσεις (πιο το νόημα άλλωστε απλά να την βρεις?)
Μπορείτε να μαζευτείτε μερικά άτομα και να το πάρετε από κοινού.Σίγουρα χρειάζεται σε όλους
:bye: :bye:
:ohyes: να`ναι καλά η εταιρεία.. εχουμε φτάσει ΚΑΙ σε αυτό το επίπεδο να τα φτιάχνουμε μονοι μας.....
-
AXONE (http://shop.ebay.it/?_from=R40&_trksid=p4712.m38.l1313&_nkw=axone&_nd1=See-All-Categories) πάρε κόσμε και φτιάχτο μόνος σου
Σίγουρα χρειάζεται αν θέλεις να διαγνώσεις την βλάβη και φυσικά να την διορθώσεις (πιο το νόημα άλλωστε απλά να την βρεις?)
Μπορείτε να μαζευτείτε μερικά άτομα και να το πάρετε από κοινού.Σίγουρα χρειάζεται σε όλους
:bye: :bye:
:ohyes: να`ναι καλά η εταιρεία.. εχουμε φτάσει ΚΑΙ σε αυτό το επίπεδο να τα φτιάχνουμε μονοι μας.....
..όχι παίζομε....!!τσσσςςςςςςςςςςςςςςςς...!! ;) ;) ;) ;)
:tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:
-
Athenean,δε νομιζω οτι αξιζει να δωσεις φραγκα για το πρόγραμμα που λες.Είναι μεγάλο ρίσκο,πρώτα γιατί δεν ξέρεις αν θα δουλέψει και έτσι να γίνεις "Κουβανός",αλλά κι επειδή δεν ξέρω αν θα μπορείς να βάλεις χέρι στον αγκέφαλο,και τι αποτεέσματα θα έχει μια τέτοια παρέμβαση....Εγώ πάντως θα επιλέξω την επόμενη φορά που θα πάω service,να γίνω βδέλλα πάνω από τα μαστόρια και να δω τι παίζει....
Για αυτό το σκέπτομαι ακόμα. Αλλιώς αν ήξερα σίγουρα ότι δουλεύει θα το είχα πάρει. Επειδή όμως είμαι μεγάλο σκαλιστήρι, μάλλον κάποια στιγμή θα το πάρω και θα υπάρξει ενημέρωση.
Για σκέψου όμως και το άλλο. όταν τελειώσει η εγγύηση, πρέπει ντέ και καλά να πηγαίνουμε σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία για να κάνουν διάγνωση;
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι διαγνωστικό Δεν μπορεί για παράδειγμα να κατεβάσει νέα χαρτογράφηση.
Κάποιες εργασίες τις κάνω μόνος μου, ακόμα και αν είναι εντός εγγύησης. Πχ. αισθητήρας ταχύτητας.
-
αμα τα κανεις ολα τα αλλα μονος σου φίλε μου τότε το να πηγαίνεις μια φορά το χρόνο ή και αργότερα σε ενα συνεργειο για βαλβίδες και τσεκ απ δεν εγινε και τιποτα...
εαν παλι θες πας και απλα σου κανουν εναν ελεγχο για error που ισως υπάρχουν ή υπήρξαν και σε 5 ' εισαι ετοιμος... δε βλέπω καποιο πρόβλημα... :bye: :bye:
-
Ποιο πρόβλημα;