APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Shiver SL750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: grouvalos στις Απρίλιος 20, 2015, 12:36:43 πμ
-
Καλησπέρα.
Γνωρίζεται τι τιμόνι φοράει το Shiver απ'τη μάνα του,low,ultra low κτλ;
Ευχαριστώ
-
γιατι ρωτάς, τι θέλεις να κάνεις??
-
Υπάρχουν 1-2 διαφορετικές εκδοχές...τα '08-'09 φόραγαν 28mm fatbar κωνικό...του '10 φοράει 22mm σαν του GT....αλλά σαν στύλ μήπως αν μετρήσεις αυτές τις διαστάσεις
(http://www.e-moto.gr/docs/605_DIM.jpg)
και μετά χρησιμοποιήσεις για οδηγό αυτό...
(http://u.cubeupload.com/Arch77/RENTHAL.jpg)
-
Υπάρχουν 1-2 διαφορετικές εκδοχές...τα '08-'09 φόραγαν 28mm fatbar κωνικό...του '10 φοράει 22mm σαν του GT....αλλά σαν στύλ μήπως αν μετρήσεις αυτές τις διαστάσεις
(http://www.e-moto.gr/docs/605_DIM.jpg)
και μετά χρησιμοποιήσεις για οδηγό αυτό...
(http://u.cubeupload.com/Arch77/RENTHAL.jpg)
Κατατοπιστικό!!Σ'ευχαριστώ πολύ.
-
γιατι ρωτάς, τι θέλεις να κάνεις??
Έχω το GT και μου φαίνεται οτι κάθομαι κάπως όρθιος και τα χέρια μου ανοίγουν πολύ.Έχω κατεβάσει και την πλάκα δυο γραμμές.
-
ετσι ειναι η θεση οδηγησης του shiver.
το Ζ ηταν πιο χαμηλο κ καθοσουν πιο σκυφτος.
-
Αργιούλα σήμερα;
Αν μέτρησα σωστά και σύμφωνα με τον παραπάνω πίνακα,το GT φοράει ultra low αφού το C το βγάζω 5-6 πόντους.
-
Εγώ ρεπάρω...πάντως μπορείς να "στριψεις" το τιμόνι πάνω στις βάσεις του και να έρθει λίγο πιο ψηλά!
-
Το έχω στρίψει ίδη,αλλά το θέλω πιο χαμηλά :D
-
αργιουλα ναι (και αυριο!) :bye:
αστο οπως ειναι κ θα συνηθισεις την πιο ορθια θεση!
-
γιατι ρωτάς, τι θέλεις να κάνεις??
Έχω το GT και μου φαίνεται οτι κάθομαι κάπως όρθιος και τα χέρια μου ανοίγουν πολύ.Έχω κατεβάσει και την πλάκα δυο γραμμές.
η πλάκα γιατί τι διαφορά θα σου κάνει, εγω πάντως στο shiver μου του 2009 που εχει το fatbar τιμόνι έχω κάνει μια αλλαγή, δεν ξέρω αν ειναι σωστή αλλα εμένα με βόλεψε, λοιπόν έβαλα την βάση του τιμονιού ανάποδα για να πάει πιο πίσω το τιμόνι και μετά το έριξα λίγο προς τα εμπρός για να χαμηλώσει σε ύψος
-
γιατι ρωτάς, τι θέλεις να κάνεις??
Έχω το GT και μου φαίνεται οτι κάθομαι κάπως όρθιος και τα χέρια μου ανοίγουν πολύ.Έχω κατεβάσει και την πλάκα δυο γραμμές.
η πλάκα γιατί τι διαφορά θα σου κάνει, εγω πάντως στο shiver μου του 2009 που εχει το fatbar τιμόνι έχω κάνει μια αλλαγή, δεν ξέρω αν ειναι σωστή αλλα εμένα με βόλεψε, λοιπόν έβαλα την βάση του τιμονιού ανάποδα για να πάει πιο πίσω το τιμόνι και μετά το έριξα λίγο προς τα εμπρός για να χαμηλώσει σε ύψος
Αν κατάλαβα καλά,έβαλες την βάση του τιμονιού ανάποδα για να πάει πιο πίσω το τιμόνι,ήρθε δηλαδή πιο κοντά σε εσένα, και μετά το έριξες λίγο προς τα εμπρός,σηκώθηκαν δηλαδή οι άκρες του τιμονιού. :thnk:
Το ανάποδο δε θέλουμε; :blus:
-
Έχω το δικό μου aftermarket fatbar με μικρότερη γωνία όπου θα το αλλάξω κιόλας γιατί δε με βολεύει, θέλεις να το δοκιμάσεις αν σου κάνει?μόλις όμως αγοράσω το άλλο.στείλε pm αν θες.
-
γιατι ρωτάς, τι θέλεις να κάνεις??
Έχω το GT και μου φαίνεται οτι κάθομαι κάπως όρθιος και τα χέρια μου ανοίγουν πολύ.Έχω κατεβάσει και την πλάκα δυο γραμμές.
η πλάκα γιατί τι διαφορά θα σου κάνει, εγω πάντως στο shiver μου του 2009 που εχει το fatbar τιμόνι έχω κάνει μια αλλαγή, δεν ξέρω αν ειναι σωστή αλλα εμένα με βόλεψε, λοιπόν έβαλα την βάση του τιμονιού ανάποδα για να πάει πιο πίσω το τιμόνι και μετά το έριξα λίγο προς τα εμπρός για να χαμηλώσει σε ύψος
Αν κατάλαβα καλά,έβαλες την βάση του τιμονιού ανάποδα για να πάει πιο πίσω το τιμόνι,ήρθε δηλαδή πιο κοντά σε εσένα, και μετά το έριξες λίγο προς τα εμπρός,σηκώθηκαν δηλαδή οι άκρες του τιμονιού. :thnk:
Το ανάποδο δε θέλουμε; :blus:
οταν πάει πιο πίσω το τιμόνι σημαίνει ειναι πιο μακριά από σένα, και το γυρισα μετα προς τα εμένα για να χαμηλώσουν οι ακρες του τιμονιού, κατάλαβες ακριβώς το αντίθετο!!!
-
Άρα έκανες τράμπα τα καβαλέτα και το σημείο στήριξης απομακρύνθηκε απο τη σέλα,πήγε προς το φανάρι,μπροστά. ;) Κτλ.
Καλό,αλλά σωστό; :thnk:
-
Άρα έκανες τράμπα τα καβαλέτα και το σημείο στήριξης απομακρύνθηκε απο τη σέλα,πήγε προς το φανάρι,μπροστά. ;) Κτλ.
Καλό,αλλά σωστό; :thnk:
Δεν ξέρω αλλα με αυτόν τον τρόπο χαμήλωσα το τιμόνι χωρις να έρθει μπροστά αφου το πηγα πρωτα πίσω. Εμενα σαν θέση μ άρεσε και έβαλα και ρυθμιζόμενα πατηρακια και ήρθα σε πιο συφτη θέση. Εύκολο ειναι δοκιμάστε το
-
Προσπάθησα να ξεβιδώσω τις βάσεις του τιμονιού, αλλά δε...είναι πολύ καργαρισμένες!Μόνο που έσπασε η καστάνια του Lidl.Ούτε και χώρο έχω να βάλω ένα άλεν με μια προέκταση,γιατί το Gt έχει τα πλαστικά. :dry:
-
πάρε άλλεν σε κασετίνα με λαβή Ταυ
(http://www.atalasidis-tools.gr/prd_images/AL-008-1.jpg)
-
γιατι δε βγαζεις την πανω τιμονοπλακα κ να παιξεις μπαλα ανετα με οση προεκταση θελεις.
-
Καλό :thnk:
Και ν'αφήσω όλο το μπροστινό βάρος σε μια πλάκα;
-
Βάλε σε ένα απλό αλεν ένα στρογγυλό γερμανοπολυγωνο να έχεις πιο σταθερό χέρι.