Γεια σας.
Ειμαι κατοχος ενως SL 750 (SHIVER) απο τον
Ιουνιο του 2008 ο λογοι που σας στελνω αυτο το e-mail ειναι τα πολλα προβληματα
που εχει παρουσιασει η μηχανη απο τον μηνα Σεπτεμβρη και ειναι τα εξης...
1)το γνωστο προβλημα της ανακλησης με το ρελε της μιζας στην πολη που διαμενω
δεν υπηρχε για μεγαλο χρονικο διαστημα η νεα χαρτογραφιση ετσι αναγκαστηκα να
να διαφυγω σε αλλο εξουσιοδοτημενο συνεργειο με δικα μου εξοδα,75χλμ απο την πολη μου.
2)στην διαδρομη για το συνεργειο οπου ταξιδεψα χωρις φωτα
αφου δεν δουλευαν ουτε αυτα.Στο συνεργειο διαπιστωθηκαν ακομα τα εξης...
3)ξεβιδωτος ο μπροστινος τροχος
4)υγρασια στα οργανα ενδειξης
5)εμπλοκη διακοπτων φωτων και μιζας
τον Γεναρη του 2009 παρελαβα την μηχανη χωρις ολα αυτα τα προβληματα αλλα με
ενα νεο προβλημα πιο σοβαρο απο τα παραπανω...
6)η μηχανη παρουσιαζε διακοπες στην λειτουργια της εν κινηση με αποτελεσμα
να υπαρξει πιθανοτητα ατυχηματος...
μετα απο ολα αυτα δεν υπαρχει εμπιστοσυνη πλεον για την αξιοπιστια
της μηχανης αφου με ολα αυτα κλεισαμε 4 μηνες ελεγχου και επισκευης.
Θα επιθυμουσα να επιστραφουν τα χρηματα μου πισω, διαφορετικα θα κινηθω
νομικα με οτι ακομα συνεπαγεται αυτο..(μοτοσυκλετιστικη ενωση καταναλωτων,
και σε διαφορα περιοδικα με αντικειμενο την μοτοσυκλετα) εμπιστοσυνη πλεον
δεν υπαρχει και στην μοτοσυκλετα και στην εταιρια.Για οποιαδηποτε απορια επικοινωνιστε
μαζι μου στο τηλ. 6946.......
ΥΓ(προς τους αναγνωστες της επιστολης)
η επιστολη θα διωρθωθει και θα μεταφραστει στα ιταλικα
θα σταλει στα κεντρικα γραφεια της APRILIA,προσεχως...
Δοκίμασε να την πάς σε κάποιον εξουσιοδοτημένο που να ξέρει τι κάνει...και είμαι σίγουρος οτι θα λυθούν τα προβλήματά σου ...Τα συνεργεία που την πήγε ΕΞΟΥΣΙΟΔOΤΗΜΕΝΑ είναι.
Zac
Δοκίμασε να την πάς σε κάποιον εξουσιοδοτημένο που να ξέρει τι κάνει...και είμαι σίγουρος οτι θα λυθούν τα προβλήματά σου ...Τα συνεργεία που την πήγε ΕΞΟΥΣΙΟΔΩΤΗΜΕΝΑ είναι.
Zac
Παίδες αυτό το γράμμα είναι πολύ "LIGHT", άμα ακούσετε προφορικά το ιστορικό με όλες τις λεπτομέρειες θα φρικαρετε. :dry:
Δοκίμασε να την πάς σε κάποιον εξουσιοδοτημένο που να ξέρει τι κάνει...και είμαι σίγουρος οτι θα λυθούν τα προβλήματά σου ...Τα συνεργεία που την πήγε ΕΞΟΥΣΙΟΔΩΤΗΜΕΝΑ είναι.
Zac
Ναι αλλά πολλοί είναι που έιναι εξουσιοδοτημένοι και δεν έχουν ιδέα...δυστυχώς...
Κάποιοι από αυτούς έφτιαχναν σκουτεράκια μέχρι χθές....
και νομίζουν ότι έγιναν μηχανικοί κάνοντας μερικά σεμινάρια...
που όντως είναι απαρα'ιτητα..αλλά δεν φτάνουν!
Εχει κιάλλα ????? :ohmy: :ohmy: :ohmy:
Αγαπητέ φίλε JIJI .....γράψτα όλα !!!!! ΜΑ ΟΛΑ ΜΕ ΚΑΘΕ ΛΕΠΤΟΜΕΙΑ
θα πρεπει να αναφερω ονοματα και ειναι κατι που δεν θελω.
θελω να δω πως θα παει το θεμα κατευθειαν στην aprilia...
Παίδες αυτό το γράμμα είναι πολύ "LIGHT", άμα ακούσετε προφορικά το ιστορικό με όλες τις λεπτομέρειες θα φρικαρετε. :dry:
Οσο περισσότερο γνωρίζω τον κόσμο της απρίλια ,
τόσο περισσότερο βλέπω πράγματα που δεν μου αρέσουν
ουσιαστική στάση αντίδρασης θα υπήρχε μόνο αν από κάποια μεριά βρισκόταν μια οργανωμένη νομική υπηρεσία που να αντιμετωπίζει δικαστικά όποια αντικαταναλλωτική λογική.Χρήστο νομίζω ότι έχει κινηθεί με την ΜΟΤΟΕ.
Μην ασχολήσε μαζί τους , μόνο νομικά μπορείς να βρεις το δίκιο σου
και εγω ειχα αρκετα προβληματα με το σιβερ..
μεγαλυτερο ξενερωμα δεν υπαρχει απο το να μενεις στη μεση του πουθενα και να αρχισει να βραδιαζει...
πικρα...
σκιστους κανονικα...δεν νοειται καινουρια μηχανη να την εχεις καθε βδομαδα στο συνεργειο...
και εγω ειχα αρκετα προβληματα με το σιβερ..
μεγαλυτερο ξενερωμα δεν υπαρχει απο το να μενεις στη μεση του πουθενα και να αρχισει να βραδιαζει...
πικρα...
σκιστους κανονικα...δεν νοειται καινουρια μηχανη να την εχεις καθε βδομαδα στο συνεργειο...
δεν την εχω καθε ΄βδομαδα στο συνεργειο
την εχω 4 συνεχομενους μηνες.... :psdof:
καμια απολητως εξελιξη.
καμια ενημερωση.
καμια ειδοποιηση.
κανενα ενδιαφερον.
ουτε ενα τηλεφωνο.
Δε Θελω να σε ξενερωσω αλλα το ενδεχομενο της αντικαταστασης μηχανης μαλλον το ξεχνας.Κατι τετοιο μπορει να γινει μονο αν συντρεχει λογος επικινδυνοτητας για τον αναβατη λογω κακης κατασκευης.Ασε που για να το πετυχεις αυτο θα φας μια ζωη στα δικαστηρια.Θα αρκεστουν στο οτι ειναι υποχρεωμενοι να σου αποκαταστησουν τις οποιες ζημιες η δυσλειτουργιες ασχετα με το πως η το ποτε θα γινει αυτο.
γεια σας και παλι.Καλά αποτελέσματα. :bye:
η επιστολη που εχεται διαβασει εχει ξαναγραφτει απο δικηγορο
εχει μεταφραστει στα αγγλικα με ολες τις μηχανολογικες ορολογιες
και εχει σταλει στα κεντρικα της APRILIA απο την ημερα δευτερα 23/2/09.
δεν εχω παρει απαντηση ακομα.αν τυχον θα ενημερωσω....
Dear Mr. Zissis.
Thank you for contacting us. We are sorry to hear that you had problems with one of our products,
in any case for the reimbursement request, you should writte to:
APRILIA HELLAS Rizareiou 4152
33Halandri0030-210-6898290
Please don't hesitate to contact us for any further information.
Best Regards.
Aprilia Customer Care on line
Το τραγελαφικό της υπόθεσης είναι ότι η ApriliaHellas εδώ και κάνα χρόνο δεν βρίσκεται στο χαλάνδρι, φοβερή "Ιταλική" οργάνωση. Ούτε που βρίσκεται τώρα δεν έχουν ενημερωθεί.:pray:Dear Mr. Zissis.
Thank you for contacting us. We are sorry to hear that you had problems with one of our products,
in any case for the reimbursement request, you should writte to:
APRILIA HELLAS Rizareiou 4152
33Halandri0030-210-6898290
Please don't hesitate to contact us for any further information.
Best Regards.
Aprilia Customer Care on line
Άλλο μπουρδ***. Τι σημαίνει Please don't hesitate to contact us for any further information.. Για τι άλλο μπορεί να επικοινωνούσες απευθείας με αυτούς? Όταν θέλουμε διαφημιστικά αυτοκόλητα?
Απ' ότι φαίνεται δεν έχουν την διάθεση να τραβήξουν αυτιά. Ούτε καν να ασχοληθούν. Δηλαδή είναι τόσο δύσκολο να στείλουν το email σου οι ίδιοι στην Aprilia Hellas και cc σε σένα ώστε να φανεί ότι ενημερώθηκαν σχετικα και να δεις κι εσύ ότι κάτι έγινε?
Εγώ δουλεύω σε περίπτερο μπροστά στην Aprilia (σε μέγεθος εταιρίας εννοώ) αλλά είμαστε πιο υπεύθυνοι ρε φούστη μου.
Ούνα φάτσα ρε γμτ.
Το τραγελαφικό της υπόθεσης είναι ότι η ApriliaHellas εδώ και κάνα χρόνο δεν βρίσκεται στο χαλάνδρι, φοβερή "Ιταλική" οργάνωση. Ούτε που βρίσκεται τώρα δεν έχουν ενημερωθεί.:pray:Dear Mr. Zissis.
Thank you for contacting us. We are sorry to hear that you had problems with one of our products,
in any case for the reimbursement request, you should writte to:
APRILIA HELLAS Rizareiou 4152
33Halandri0030-210-6898290
Please don't hesitate to contact us for any further information.
Best Regards.
Aprilia Customer Care on line
Άλλο μπουρδ***. Τι σημαίνει Please don't hesitate to contact us for any further information.. Για τι άλλο μπορεί να επικοινωνούσες απευθείας με αυτούς? Όταν θέλουμε διαφημιστικά αυτοκόλητα?
Απ' ότι φαίνεται δεν έχουν την διάθεση να τραβήξουν αυτιά. Ούτε καν να ασχοληθούν. Δηλαδή είναι τόσο δύσκολο να στείλουν το email σου οι ίδιοι στην Aprilia Hellas και cc σε σένα ώστε να φανεί ότι ενημερώθηκαν σχετικα και να δεις κι εσύ ότι κάτι έγινε?
Εγώ δουλεύω σε περίπτερο μπροστά στην Aprilia (σε μέγεθος εταιρίας εννοώ) αλλά είμαστε πιο υπεύθυνοι ρε φούστη μου.
Ούνα φάτσα ρε γμτ.
αυτά.....ας τα ακούνε καποιοι γιατι δε θα υπάρχει μια ζωή το apriliabikers να το παίζει τρελλίτσα και όλα να πάνε καλά....
ούτε όσοι εχουν τωρα aprilia ειναι τόοοοσο ''χαζοι'' + ''κολλημενοι'' για να αγοράζουν μόνο aprilia.....
τα παραπάνω μια αποψη ενος ιδιοκτητη-αγοραστη aprilia και απλού μέλους....
α...και καλή ώρα έτσι σπάζονται και χάνπονται πολλοί υποψήφιοι αγοραστές... και δε μιλάμε για 1000-2000 ευρώ ε..??? μιλάμε για λεφτά...
ρε σαν καλα να εκανα που δεν παω για το ν4.......................... τουλαχιστον για τωρα!
Dear Mr. Zissis.
Thank you for contacting us. We are sorry to hear that you had problems with one of our products,
in any case for the reimbursement request, you should writte to:
APRILIA HELLAS Rizareiou 4152
33Halandri0030-210-6898290
Please don't hesitate to contact us for any further information.
Best Regards.
Aprilia Customer Care on line
Dear Mr. Zissis.
Thank you for contacting us. We are sorry to hear that you had problems with one of our products,
in any case for the reimbursement request, you should writte to:
APRILIA HELLAS Rizareiou 4152
33Halandri0030-210-6898290
Please don't hesitate to contact us for any further information.
Best Regards.
Aprilia Customer Care on line
Xαχαχαχαχαχα! Αυτο μου θυμιζει την απαντηση σε ενα mail ,σχετικα με ενα μονοσελο για το rs ,που τους ειχα στειλει!
Η απαντηση:
Dear Customer
Thank you for contacting us.
The information you require is available through any of our dealers.
To find out the Aprilia dealer closest to you please use this link:
www.apriliadealers.com
Please don't hesitate to contact us for any further information.
Best Regards.
Aprilia Customer Care on line
Και οταν τους απαντησα οτι εχω ρωτησει κ κανενας εδω στην Ελλαδα δεν ηξερε... τοτε με γραψαν στα π@π@κι@ τους!
τα πολλα λογια ειναι φτωχια.
εχω παρει αδεια απο την δουλεια μου
και πεμπτη βραδυ θα ειμαι αθηνα, παρασκευη
πρωι θα ειμαι στη aprilia με τις χειροτερες διαθεσεις
μηπως ξερει καποιος να μου πει το ονομα απο
τον γενικο διευθυντη????????????????????????στην ελλαδα.
τα πολλα λογια ειναι φτωχια.
εχω παρει αδεια απο την δουλεια μου
και πεμπτη βραδυ θα ειμαι αθηνα, παρασκευη
πρωι θα ειμαι στη aprilia με τις χειροτερες διαθεσεις
μηπως ξερει καποιος να μου πει το ονομα απο
τον γενικο διευθυντη????????????????????????στην ελλαδα.
Φιλε ...όσο και δίκιο να έχεις ....θα σε συμβούλευα ....να εχεις και καποιο δικηγόρο μαζί σου !!!
Οσο και δίκιο να έχεις ειναι κρίμα να το χάσεις ....
Φιλικα ...και να ξερεις πως πολλοι σε καταλαβαινουν απόλυτα ! :ohyes:
ευχαριστω φιλαρακι αλλα θα ηθελα του γενικου διευθυντη στην Ελλαδα
Ο Μαγειρας ειναι ενα απο τα καλα ατομα εκει μεσα.Στο παρελθον ειχε ασχοληθει προσωπικα με καποιο προβλημα μου και βρηκε λυση.Προσπαθησε,πιστευω πως θα ενδιαφερθειευχαριστω φιλαρακι αλλα θα ηθελα του γενικου διευθυντη στην Ελλαδα
για δοκιμασε Μαγειρας Νικολαος
;)
Ο Μαγειρας ειναι ενα απο τα καλα ατομα εκει μεσα."Ήταν" εκεί μέσα, θέλεις να πεις.
Ο Μαγειρας ειναι ενα απο τα καλα ατομα εκει μεσα."Ήταν" εκεί μέσα, θέλεις να πεις.
Σορρυ παιδιά λάθος, εγώ φταίω, έκανα κακή επεξεργασία πληροφορίας. :DΟ Μαγειρας ειναι ενα απο τα καλα ατομα εκει μεσα."Ήταν" εκεί μέσα, θέλεις να πεις.
Τον πέτυχα την προηγούμενη εβδομάδα στο δρόμο και είναι ακόμα στην Aprilia. Πραγματικά ο Μάγειρας είναι ένα από τα πολύ καλά άτομα και με πολύ καλή διάθεση να βοηθήσει! Αν ήταν όλοι έτσι θα μιλάγαμε για άλλη Aprilia... :ohyes:
Τελικά τι απέγινε Ζήση? Κανένα νέο υπάρχει?