APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Shiver SL750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: Alex Sarras στις Μάρτιος 09, 2022, 04:30:19 μμ
-
Καλησπέρα σε όλους. Έχει κανείς ακουστα για εξαεροτηρα κύλινδρου; Δεν μπορώ να το βρω πουθενά και έχω διαρροές λαδιού από εκεί.
-
Μπουζιου ξέρω,για να φεύγουν τα νερά
-
Καλησπέρα σε όλους. Έχει κανείς ακουστα για εξαεροτηρα κύλινδρου; Δεν μπορώ να το βρω πουθενά και έχω διαρροές λαδιού από εκεί.
-
Alex αυτός είναι ο μπροστά κίλυνδρος και τον έχεις φωτογραφίσει από αριστερά??? :thnk: :thnk: :thnk:
Έχω μια υπόνοια αλλά δεν μπορώ να είμαι σίγουρος 100%.
Αν πιάνουν τα χέρια σου όμως θα μπορούσες να το τσεκάρεις.
Αυτό που πιστεύω είναι ότι η τρύπα που βλέπεις είναι εκεί για το σκοπό που αναφέρει ο Πυξίδας, για να φεύγουν τα νερά από την εσοχή του μπουζί.
Τα λάδια λοιπόν που βλέπεις εκεί δεν είναι διαρροή από εξαερωτήρα κυλίνδρου αλλά έχεις κάποια διαρροή από τη φλάντζα του καπακιού των βαλβίδων / ψευτοκάπακου. Το λάδι "τρέχει" στην εσοχή του μπουζί και εν συνεχεία από την τρύπα αποστράγγισης δακρύζει στην εξωτερική πλευρά του κινητήρα. Μπορείς να το επιβεβαιώσεις ρίχνοντας πχ στην τρύπα του μπουζί κάποιο άλλο υγρό πχ WD40 να δεις αν θα τρέξει από την τρυπούλα αυτή αντίστοιχα.
Αν τρέξει WD40 τότε το επιβεβαιώνεις και ενημερώνεις και το μάστορά σου για τη διαρροή από το ψευτοκάπακο και είτε αλλάζεις τη φλάντζα του άμεσα είτε σε ένα κοντινό σέρβις.
Κάνε ένα τσεκ να δούμε αν όντως η θεωρία μου είναι σωστή... :thnk: :thnk: :thnk:
-
Λοιπόν βρήκα στο af1 καποιους που είχαν το ιδιο θέμα. Στα τελευταία ποστ λένε πως λύσανε το θέμα αλλάζοντας τα valve cover seal, και το spark plug hole seal. Δεν το μεταφράζω γιατί δεν ξέρω πως ακριβώς λέγονται στα ελληνικά και δε θελω να γράψω καμία πατάτα. Για ρίξε μια μάτια
https://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?331958-Proper-oil-leaks-from-cylinder-s-head-Is-there-such-a-thing/page2 (https://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?331958-Proper-oil-leaks-from-cylinder-s-head-Is-there-such-a-thing/page2)
-
Λοιπόν βρήκα στο af1 καποιους που είχαν το ιδιο θέμα. Στα τελευταία ποστ λένε πως λύσανε το θέμα αλλάζοντας τα valve cover seal, και το spark plug hole seal. Δεν το μεταφράζω γιατί δεν ξέρω πως ακριβώς λέγονται στα ελληνικά και δε θελω να γράψω καμία πατάτα. Για ρίξε μια μάτια
https://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?331958-Proper-oil-leaks-from-cylinder-s-head-Is-there-such-a-thing/page2 (https://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?331958-Proper-oil-leaks-from-cylinder-s-head-Is-there-such-a-thing/page2)
H φλάντζα του ψευτοκάπακου είναι η πρώτη που αναφέρεις και η δεύτερη είναι φλάντζα/τσιμούχα/o-ring ότι τέλος πάντων μπορεί να έχει εκεί το shiver στην τρύπα του μπουζί.
Αν λύθηκε με τα παραπάνω όπως λένε τότε όντως πρόκειται για την τρύπα απορροής νερού από το μπουζί και όχι εξαερωτήρα κυλίνδρου.
-
Από φωτό που έχει στην πρώτη σελίδα του νήματος καταλαβαινω ότι μιλάνε για την ίδια τρύπα. Λες να είναι άλλη; Πόσες τρύπες να έχει πια αυτός ο κύλινδρος; :tez:
-
Εδώ ένα βίντεο που βρήκα online από τα παραπάνω.
https://photos.app.goo.gl/AdX96xqvgBVbr2xj9
Σε αυτό φυσάνε αέρα από την εν λόγω τρύπα και όπως θα δείτε καταλήγει στο μπουζί.
Επομένως και η διαρροή 99% είναι από πιο ψηλά και καταλήγει εκεί το λάδι και στραγγίζει στη συνέχεια...
-
Η τρύπα του μπουζί είναι..
Κάνα οριγκ την έχει ακούσει..
Πταισμα :D
-
Η τρύπα του μπουζί είναι..
Κάνα οριγκ την έχει ακούσει..
Πταισμα :D
κανω παραθεση στον εαυτο μου...
κοιταω στα ανταλακτικα και δεν βλεπω οριγκ,99% ειναι παρεα με το λαστιχο στο ψευτοκαπακο,που το αλλαζουμε σε καθε ρυθμιση βαλβιδων,αυτη την εντυπωση εχω
δηλ αυτο
https://www.motorcyclespareparts.eu/en/piaggio-parts/83013r
πανε πακετο και βρισκονται σε καθε εξουδιοτημενο και το κοστος ειναι 24ε το ενα,δηλ 48ε
αν εισαι κοντα στο μεγαλο σερβις υπομονη,ποσα χλμ εχει?
-
Τελικά παίδες ήταν οι φλάντζες οι οποίες αντικαταστάθηκαν αλλά ο τεχνικός που το ανέλαβε κάτι έκανε λάθος με αποτέλεσμα μετά από 200 χιλιόμετρα να έχω πλημμύρες ολοφρεσκου λαδιού σε όλη τη μοτοσικλέτα. Συν καινούριες διαρροές από paraflu. Οπότε καταλαβαίνετε....
-
Τελικά παίδες ήταν οι φλάντζες οι οποίες αντικαταστάθηκαν αλλά ο τεχνικός που το ανέλαβε κάτι έκανε λάθος με αποτέλεσμα μετά από 200 χιλιόμετρα να έχω πλημμύρες ολοφρεσκου λαδιού σε όλη τη μοτοσικλέτα. Συν καινούριες διαρροές από paraflu. Οπότε καταλαβαίνετε....
ΌΧΙ ρε φίλε! Και εν συνεχεία τί έγινε?
Επέστρεψες στο συνεργείο να φανταστώ και ανέλαβαν την αποκατάσταση των παραπάνω εκείνοι;
-
Τελικά ο τεχνικός ανέλαβε την ευθύνη αντικατέστησε εκ νέου τις φλάντζες κατήργησε το θερμοστάτη που ήταν κολλημένος ( επειδή δεν είχε αλλάξει τα υγρά) και νομίζω πως όλα θα πάνε καλά. Ελπίζω να μην εχει προχωρήσει πιο βαθιά η ζημιά.
-
Το θερμοστάτη γιατί δεν τον αντικατέστησε κι αυτόν και τον κατήργησε? :thnk: