APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Shiver SL750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: shivermaniac στις Μάιος 05, 2009, 02:16:59 μμ
-
Από 9/5 θα διατίθεται στους επίσημους αντιπροσώπους της BMW για test ride το νέο και γυμνο Βαυβαρικό δίτροχο. Εκτός από όμορφο (κατα τη γνώμη μου) δειχνει και πολλά υποσχόμενο.
(http://img91.imageshack.us/img91/710/2009bmwf800r2.jpg) (http://img91.imageshack.us/my.php?image=2009bmwf800r2.jpg)
Από οτι φαινεται σκοπεύει να μπει σφήνα στη μεσαία κατηγορία street και επομένως βασει κυβικών και είδους προβάλλει ως αμεσος ανταγωνιστής των shiver, triple,z750 κλπ. Επιπλέον έχει καταπληκτική (για bmw)τιμή,μόλις 8100 ευρώ. Ποια είναι λοιπόν η γνώμη σας για την νέα τιτανομαχια των γυμνών που είναι έτοιμη να ξεκινήσει οσονούπω?
-
Θα κάνω ένα σχόλιο για την τιμή !
Οταν η BMW έκανε promotion το νέο μοντέλο της F800GS με ΜΟΝΟ 10000 ευρώ , δεν έγινε ΟΥΤΕ ΕΝΑ Εισαγωγή
στο Ελλάντα με αυτά τα λεφτά ! :fask:
Οι εξυπνάκηδες έκαναν εισαγωγή το μοντέλο με τα θερμαινόμενα γκριπ , υπολογιστή ταξιδίου , αναπτήρα , τασάκι κλπ
οπότε η τιμή έβγαινε στα 11500 Ε! Το διπλό σταντ ήταν στα εξτρα (+250ε).
Ο φίλος μου τελικά το πήρε και σίγουρα το 10000ε ήταν καλό δόλωμα :ohyes:
Αν μείνει στα 8100 το S , θα ναι ανταγωνιστικό για τους κοινούς θνητούς γιατί γιαυτους που θέλουν αναγνώριση στο δρόμο
και 10000ε να χει , no problem μικρότητες .. :fask: τον έλικα να χει και λεφτά τα βρίσκουμε , χε χε !
-
Έπρεπε να βγάλω φωτοτραφίες από την EICMA στο Μιλάνο τον Νοέμβριο 2008, για το πόσοι κόλλησαν στο shiver στο περίπτερο της Aprilia και πόσοι έχεσαν την αηδία αυτή στο περίπτερο της BMW. :pray: οι γερμανοί έχουνε πάθει πλάκα...βγάλανε πιο άσχημο και με τα ίδια λεφτά μηχανή σε σχέση με το S800st-F800Gs και περιμένουν να πουλήσει....εκτός κι αν το έφτιαξαν στην κίνα και έχουν την εντύπωση πως θα μας πουλήσουν με τιμές ευρώπης. Τι απαράδεκτο...
-
η ομορφια ειναι μεν υποκειμενικη αλλα αηδία δεν το λες με τίποτα, μα με τίποτα :ohyes:
επι πλεον σε σχεση με τα s,st έχει διαφορές-βελτιώσεις και είναι φτηνότερο. 800αρα bmw με 8χιλιαρικα ( αν διατηρηθεί), είναι τιμη όνειρο.
στην έκθεση τι να σου πω, αν στην εδρα τους οι Ιταλοι ζαχαρωναν τα γερμανικά θαταν στόκοι υψηλής πυκνότητας ;)
-
Εγώ πάντως το βρίσκω πολύ όμορφο και διαβασα και τις επιδωσεις στο ίντερνετ και μονο κακα λογια δεν μπορω να πω.
τα μηχανακια bmw για μενα ειναι πολυ καλα και αξιοπιστα, αλλα παντα κατι με χαλουσε στον ογκο και στην ομορφια.
Για το συγκεκριμενο ομως μου φαινεται πως θα ειναι μια πολυ καλη επιλογη αν ειναι η τιμη σε λογικα πλαισια και
δε χρειαζεται να πουλησεις το σπιτι για να το παρεις!
πιο ανετο?.............γιιιινεται
πιο ταξιδιαρικο?........γιιιιινεται
πιο γρηγορο? ..........
:mlk ας πουμε οτι γιιιινεται
πιο ακριβο?...............γιιινεται
SHIVER όμως?................................................... ΔΕ ΓΙΙΙΙΙΝΕΕΕΕΕΕΕΤΑΙ
-
απο μια 1η ματιά για Bmw πολύ ομορφο θα ελεγα.. και η τιμή ανταγωνιστικη...
ίδωμεν.... :bye: :bye: :bye:
-
Ντάξει, I rest my case...είστε απάλευτοι...αλλά οι στόκοι οι ιταλοί....γερμανικά (και σε μηχανές και σε αυτοκίνητα) και οδηγάνε περισσότερα από Fiat και τα κοιτάνε...και μάλιστα είναι εντυπωσιακό σε τι βαθμό.
-
Λοιπον απο εμφανιση δεν σκιζει,αλλα για BMW καλο ειναι.
Οι αναρτησεις του δεν με πειθουν,ειδηκα το μπροστινο,και οποιαδηποτε
συγκριση με το shiver τουλαχιστον στον τομεα της εμφανισης και του
στησιματος την θεωρω ατυχη.(με μια μικρη επιφυλαξη στο θεμα των αναρτησεων
οσον αφορα την λειτουργια τους)
Οσο για την τιμη.....χεχε παιξατε και χασατε....9961 ευρω
εχοντας τα βασικα.....τεστ 0-300
Το 8 το ξεχνατε.
Αυτα......
:bye: :bye:
-
oxi αποκλειεται !!! 8100 λενε ολα τα περιοδικα και το διαδικτυο μετα τη μειωση του τελους. εσυ μαλλον θα λες την εκδοση με το abs, το μασκακι και αλλα καλουδια. δες px εδω
http://www.mototriti.gr/newbikes/times/times_result.asp
-
oxi αποκελειεται !!! 8100 λενε ολα τα περιοδικα και το διαδικτυο μετα τη μειωση του τελους. εσυ μαλλον θα λες την εκδοση με το abs, το μασκακι και αλλα καλουδια. δες px εδω
http://www.mototriti.gr/newbikes/times/times_result.asp
μαν το λινκ γιοκ
η τιμη που λες ειναι τιμη καταλογου αλλα αποσο θυμαμαι παντα η BMW εκανε εισαγωγη τις πιο πλουσιες εκδοσεις οποτε ειναι πολυ πιθανο η τιμη να ειναι αυτη που λεει ο γιαννης(τιμη μοτοσυκλετας δοκιμης).
-
Από εμφάνιση (ταπεινή μου γνώμη πάντα), δεν πιάνει μία μπροστά στο Shiver. Ούτε κατά διάνοια. Απ' την άλλη, κατά πάσα πιθανότητα δεν θα παρουσιάζει ούτε και τα προβλήματα του τελευταίου... Γιατί άραγε δεν προσλαμβάνουν τους σχεδιαστές της Aprilia στην BMW, την Honda ή την Yamaha ή τους τεχνικούς αυτών στην Aprilia, να έχουμε το τέλειο αποτέλεσμα???? :tez:
-
:D σωστος!
εμφανισιακα ειναι πισω απο το shiver, αυτο σιγουρο. επισης στο γκαζι
ομως κατι μου λεει οτι θα ειναι πιο αξιοπιστο, απο οτι ειδα πρεπει να εχει καλυτερα φρενα, ελαφρυτερο, με ανετοτερη σελα, μεγαλυτερη αυτονομια και μικροτερη καταναλωση. και θαναι bmw και μαλιστα φτηνοτερη (μοντελο βασικης εκδοσης) και με παραπανω κυβικα. νομιζω οι Ιταλοι εχουν ενα καλο λογο να παψουν να κοιμουνται ησυχα..
-
:D σωστος!
εμφανισιακα ειναι πισω απο το shiver, αυτο σιγουρο. επισης στο γκαζι
ομως κατι μου λεει οτι θα ειναι πιο αξιοπιστο, απο οτι ειδα πρεπει να εχει καλυτερα φρενα, ελαφρυτερο, με ανετοτερη σελα, μεγαλυτερη αυτονομια και μικροτερη καταναλωση. και θαναι bmw και μαλιστα φτηνοτερη (μοντελο βασικης εκδοσης) και με παραπανω κυβικα. νομιζω οι Ιταλοι εχουν ενα καλο λογο να παψουν να κοιμουνται ησυχα..
Το περίεργο είναι ότι κοιμούνται ήσυχοι τόσα χρόνια!
-
SHIVER όμως?................................................... ΔΕ ΓΙΙΙΙΙΝΕΕΕΕΕΕΕΤΑΙ
Μου αρέσει ο τρόπος που σκεφτεσαι !!! :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
-
Το περίεργο είναι ότι κοιμούνται ήσυχοι τόσα χρόνια!
και εμένα ο δικός σου!
λοιπόν η τιμή είναι λογική αν υποθέσεις ότι δεν έχει μανιτάρια στον στάνταρ εξοπλισμό!
:hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl
(για τους κυλίνδρους λέω!!!!!)
κάτι ακόμα!πόσο δοκιμασμένος είναι ο κινητήρας του και πόσα άλογα βγάζει?
με λίγα λόγια αν δω κανένα στο δρόμο το παίζω άνετα η όχι?
-
87 οποτε ησυχασε , εστω και οριακα στην ευθεια το χεις :ohyes:
στο στροφιλικι βεβαια παιζουν αλλα σεναρια πχ δεν ξερω αν οι αναρτησεις μας μας προδώσουν :dry: φανταζομαι στο ιδιο πανω κατω επιπεδο θα πρεπει να παιζουν κι δικες του.
-
v90 δεν μασαω!!!!!
οσο για τα στροφιλικια!!!!!!!
ενα εχω να σου πω!!!
MADE IN ITALY !!!!!!!!!!!!
-
v90 δεν μασαω!!!!!
οσο για τα στροφιλικια!!!!!!!
ενα εχω να σου πω!!!
MADE IN ITALY !!!!!!!!!!!!
+1000000000000000
-
σωστος μεν αλλα οι αναρτησεις μας δεν ειναι και για ακραια πλαγιασματα δε.. αν ειχαμε κανενα triple R τοτε θα το παιζαμε rossi , τωρα πρεπει να προσεχουμε ελαφρως , ειδικα με το εργοστ. λαστιχακι..
-
μάλλον πρέπει να ρυθμίσεις λίγο την ανάρτηση σου!
ΕΠΕΊΓΩΝΤΟΣ :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes:
-
την ρυθμισες σε σπορ χρηση? εγω την εχω σε τουριστική. αν ειδες διαφορα πες μου.
-
δεν ξέρω τι μου λες!
ρύθμισα την πίσω σε σημείο που να νιώθω το μηχανάκι ΑΣΦΑΛΕΣ σε όλες τις παραμέτρους!
αν θεωρείς την οδήγηση μου σπορ ναι σε σπορ!
το ρύθμισα για έξω από την πόλη!το μέσα δεν μου λέει κάτι!
όχι πολλά μόνο 2 κλικ έσφιξα!(αυτό να μην σου ΛΕΕΙ τίποτα!η ρύθμιση διαφέρει από αναβάτη σε αναβάτη!)
spam
ΘΕΜΗ έτσι και πεταχτείς ΣΕ *^&*&&^(%$$%^#......
-
παιδια καλησπερα!!!
μηχανακι χωρισ upside-down 2009 δεν υπαρχει απλα.
καλο δεν λεο αλλα απλα καλο!!!
το shiver απλα ειναι ταυλα!!!
αν τα βαλεις διπλα δεν νομιζω
-
spam
ΘΕΜΗ έτσι και πεταχτείς ΣΕ *^&*&&^(%$$%^#......
[/quote]
ρε φίλε...με κούφανες.... :ohmy: :kalo: :hha% :hha%
διαβαζα τα ποστ και ημουν ετοιμος να απαντησω... αλλά... ''στάχτι και μπούρμπερι και βίδες'' να γίνει... εγω δε θα μιλήσω... :D :lol% :lol% :lol%
-
δεν ξέρω τι μου λες!
ρύθμισα την πίσω σε σημείο που να νιώθω το μηχανάκι ΑΣΦΑΛΕΣ σε όλες τις παραμέτρους!
αν θεωρείς την οδήγηση μου σπορ ναι σε σπορ!
το ρύθμισα για έξω από την πόλη!το μέσα δεν μου λέει κάτι!
όχι πολλά μόνο 2 κλικ έσφιξα!(αυτό να μην σου ΛΕΕΙ τίποτα!η ρύθμιση διαφέρει από αναβάτη σε αναβάτη!)
spam
ΘΕΜΗ έτσι και πεταχτείς ΣΕ *^&*&&^(%$$%^#......
τι να σου πω, δε ξερω τον τροπο που οδηγείς (ποσο επιθετικά, με ποιες κλίσεις στις στροφές κλπ) και το κυριότερο, δε γνωρίζω το επίπεδο της μοτοσυκλετικής σου εμπειρίας. Αυτο που ενδιαφέρει είναι αν αλλάζοντας την ρυθμιση της ανάρτησης θα δω ή όχι βελτίωση στη συμπεριφορά της μηχανής και ομιλώ για μετρια προς γρηγορη οδηγηση μεν ,με νορμαλ ταχυτητες δε, δηλ. οχι καγκουροπλαγιάσματα και τα συναφή. Συμβουλευομενος το εγχειρίδιο διάβασα οτι η στανταρ ρυθμιση που εχω είναι για συνθηκες οδηγησης τουρισμού οποτε αναρωτιεμαι αν η ρυθμιση σκληρύνει τι (θεωρητικά) αποτελεσμα θα προκυψει
-
δεν ξέρω τι μου λες!
ρύθμισα την πίσω σε σημείο που να νιώθω το μηχανάκι ΑΣΦΑΛΕΣ σε όλες τις παραμέτρους!
αν θεωρείς την οδήγηση μου σπορ ναι σε σπορ!
το ρύθμισα για έξω από την πόλη!το μέσα δεν μου λέει κάτι!
όχι πολλά μόνο 2 κλικ έσφιξα!(αυτό να μην σου ΛΕΕΙ τίποτα!η ρύθμιση διαφέρει από αναβάτη σε αναβάτη!)
spam
ΘΕΜΗ έτσι και πεταχτείς ΣΕ *^&*&&^(%$$%^#......
με νορμαλ ταχυτητες δε, δηλ. οχι καγκουροπλαγιάσματα και τα συναφή.
που`σαι... ΚαγκουροΨυλλίξ... Cris... δε λεει για σενα ρε.... :lol% :lol% :2fun: :rlf: :2fun: :rlf: :2fun: :rlf:
-
μεγάλη διαφορά το τρέχω με το πάω γρήγορα!
αυτό με τα καγκουροπλαγιάσματα δεν μπορώ να το καταλάβω αλλά τέλος πάντων!
τη ακριβώς ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ πάνω σε μια στροφή?
-
φυσικά και δεν εννοω εσένα :D αφου μολις προειπα οτι δε γνωριζω πως οδηγείς ! αλλα ουτε και καποιον συγκεκριμενα απο το φορουμ ;) εννοω αυτο που ειδα γυρνωντας απο Ηγουμενιτσα και πριν τα Ιωαννινα οπου σε κατι κλειστα κομματια με εντονο και συνεχες στροφιλικι (απο τον παλιο δρομο για οσους γνωρισουν) ειδα 2 τυπους με super sport μηχανες να μπαινοβγαινουν στις στροφες με στυλ ετοιμοθανατου αυτοχειρα :ohmy: λες και νομιζαν οτι εχουν μαγνητες στους τροχους :pray: τρελες κλισεις.. και μιλαμε για δρομο με κινηση λογω της επιστροφης απο το τριημερο και ενος ατυχηματος στην εθνικη που εκλεισε τον καινουριο δρομο..
τι αισθανομαι? θα σου πω τι δεν αισθανομαι : δεν αιαθανομαι σιγουρια οταν χρειαζεται να αλλαξω καπως αποτομα κλιση (μη φανταστεις τιποτα τρομερο) , μου δινει την εντυπωση οτι οι αναρτησεις μπορεί να με "προδωσουν" αν διαννοηθω να κινηθω λιγο πιο γρηγορα απο το φυσιολογικό , ειδικα στην εισοδο και μεσα στη στροφή. Ετσι αναγκαζομαι να χαιδεψω τα φρενα μειωνοντας ταχυτητα περισσοτερο απο το φυσιολογικο προκειμενου να νιωσω ασφαλεια, ακομη και σε οχι ιδιαίτερα εντονες στροφες. Στην εξοδο αυξανοντας το γκαζι ειμαι οκ. Γενικως εχω την εντυπωση οτι μπορω να κινηθω ανετα και "τουριστικα", σε ρυθμους χαλαρης βολτας σε ενα δικτυο με στροφες αλλα αν οι διαθεσεις μου αγριεψουν λιγάκι ( λιγακι ) αρχιζει η ανασφαλεια.. Ενα χαρακτηριστικο τμημα της εθνικης οδου οπου ισχυουν τα παραπανω ειναι για οσους ξερουν, το κομματι πριν και μετα το κάστρο του Πλαταμωνα. Επίσης στον παλιο δρόμο προς Κοζανη στην Καστανια.
φυσικα λογω της μετριας εμπειρίας μου δεν εχω αξιωσεις για πολυ αγρια οδηγηση απλως νιωθω οτι βιωνω λιγοτερη χαρα απο οση μπορει να μου προσφερει αυτο το μηχανακι και αναρωτιεμαι αν η ρυθμιση της αναρτησης μπορει να μου την αυξησει στα πλαισια μιας ασφαλους οδηγησης:ohyes: ελπιζω να το εξηγησα σωστα !