SL 750 Shiver Το πρώτο 750 της aprilia είναι γεγονός και φυσικά πρόκειται για μια πραγματική streetfighter με υψηλών προδιαγραφών περιφερειακά και δικύλινδρο V-90 κινητήρα με τετραβάλβιδες κεφαλές, δύο μπουζί σε κάθε κύλινδρο, δύο ΕΕΚ, ψεκασμό και απόδοση «μόλις» 95 ίππων. Το πλαίσιο της SHIVER είναι ένας συνδυασμός ατσάλινου χωροδικτυώματος με αλουμινένια τμήματα στα πλαϊνά, ενώ το έκκεντρα τοποθετημένο μονό αμορτισέρ εδράζεται χωρίς την ύπαρξη μοχλικού πάνω σε ένα ευμέγεθες αλουμινένιο ψαλίδι με ενισχυτική γέφυρα! Εντυπωσιακό είναι τόσο το 43άρι ανάποδο πιρούνι όσο και οι ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες με τους πλευστούς δίσκους των 320 χλστ.! To συνολικό βάρος της SL βρίσκεται στα 189 κιλά.
Διαστάσεις / Βάρος Βάρος (στεγνό): 189 kg Ρεζερβουάρ: 15 lt Συνολικό Μήκος: 2066 mm Συνολικό Πλάτος: 815 mm Συνολικό Ύψος: 1132 mm Μεταξόνιο: 1449 mm Ύψος Σέλας: 810 mm
καλό το μηχανάκι αλλά λίγα τα αλόγατα, λίγο space , και το πίσω αμορτισέρ υποβαθμισμένο σαν αυτό του TUONO '06. Αντε να βγει σε κανένα τεστ ντραϊβ να δουμε τι ψάρια πιάνει!
kompimen έγραψε: καλό το μηχανάκι αλλά λίγα τα αλόγατα, λίγο space , και το πίσω αμορτισέρ υποβαθμισμένο σαν αυτό του TUONO '06. Αντε να βγει σε κανένα τεστ ντραϊβ να δουμε τι ψάρια πιάνει!
kompimen,δεν πιστευω οτι τα άλογα είναι λίγα!Να σκεφτείς οτι είναι 750!!! Μ αρέσει πολύ το design του,είναι πολύ μπροστα! Και να σας πώ κάτι να γελάσετε:Σε ένα αλλο forum κατι σχιστοματιδες είπαν το εξής ανήκουστο:οτι η aprilia αντεγραψε το vfr στις εξατμίσεις!!! :w3% :mlk ( το 916 δηλαδή δεν το έχουν δει?)Οτι να ναι!!!Θυμάσαι GFiotaki?Αντιγράφουν οι Ιταλοι :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl
95 ίπποι από έναν V2 750, ο οποίος πιθανότατα θα είναι και αρκετά ροπάτος από χαμηλά, είναι ό,τι καλύτερο μπορεί να ονειρευτεί κάποιος που χρησιμοποιεί τη μηχανή του για ταξίδια αλλά ΚΑΙ στην πόλη. Πρέπει να πρόκειται για απόλυτα αξιοποιήσιμη ισχύ, που δεν αποδίδεται σε εξωφρενικά ψηλές στροφές και δεν σκοτώνει. Όσο για την εμφάνιση, είναι υποκειμενικό θέμα μεν, αλλά κατά τη γνώμη μου είναι απλά πανέμορφη.
δεν ξερω για σας παιδια αλλα εχω βρει μερικα μειονεκτηματα στο μηχανακι.το πρωτο ειναι οτι μοιαζει με fazer 1000 στη μουρη και το αμορτισερ ειναι παρμενο απο er-6.δεν ξερω αν ειναι τεχνολογικη καινοτομια η τοποθετηση του στο συγκεκριμενο μερος της μηχανης αλλα θεωρω οτι ειναι εντελως παρατερο εκει που το εβαλαν.κατα τ'αλλα ειναι ενα ωραιο μηχανακι.
Κατι πολυ ενδιαφερων που παρατηρησα τωρα ειναι οτι η Aprilia χρησημοποιει τα αρχικα SL.Τα ιδια δηλαδη με το Falco(SL1000). Λετε να εχουμε ανανεωση ολης της οικογενειας??? Μακαρι... Και μακαρι να ερθει και σε φτηνη τιμη ωστε να χτυπησει το fazer και το z750...
ο zeppe πρέπε να έχει δίκιο.....γενικά οι ιταλοί ακόμα και στην αυτοκινητοβιομηχανία αλλά και στις μοτοσυκλέτες έχουν κάνει στροφή στην ποιότητα και στην αξιοπιστία...και πιστεύω θα δούμε και καλύτερα πράγματα στο μέλλον.... :kalo:
Παιδια ωπα λιγο... δεν ειπε ποτε η aprilia οτι το μηχανακι θα "σκαβει" Αντιθετως το χαρακτηρισε πολυ φιλικο στον μεσο και απειρο αναβατη, αλλα με επιθετικη εμφανιση. Αν διαβασετε τα τεστ ολων των περιοδικων του ειδικου τυπου, ολοι πανω κατω τα ιδια λενε!!! Επιθετικο look, αλλα ηρεμο χωρις βιαια ξεσπασματα μεχρι τις 6.500-7.000 στροφες. Και μην μπερδευομαστε δεν ειναι τuono 750... shiver 750 ειναι και μαλιστα με full ride by wire!!! :bye:
Αρχικά ο ψεκασμός του Shiver δεν ήταν ότι καλύτερο... :dry:
Έχει κυκλοφορήσει από την Aprilia ο τρίτος χάρτης (update), που βελτιώνει πολύ τα πράγματα. Μην ξεχνάμε ότι ο Αργύρης είχε οδηγήσει το Shiver πριν από καμία 10αριά μήνες (αν δεν κάνω λάθος). :bye:
Το μηχανάκι το έκανα test ride στο moto motion και μου άρεσε πολύ και πάντα σε σχέση με τον προορισμότου.Κατά την γνώμη μου δεν είναι streetfighter αλλά ένα ροπάτο μηχανάκι βόλτας με δύναμη και καλή απόκριση χαμηλά,θετικό ανέβασμα στροφών,εντυπωσιακή εμφάνιση και ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ήχο (πολύ καλύτερο από το mille μου).Πολύ καλή επιλογή για όποιον το προτιμήσει :kalo:Αλήθεια πόσο κοστίζει;