APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Shiver SL750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: vasilis7 στις Νοέμβριος 21, 2015, 09:18:40 μμ
-
Έχοντας αλλάξει τελικά με το ύψιλον και φίλτρο στο φιλτροκουτι σκεφτόμουνα με ποιο ''φτηνό'' τρόπο χωρίς να ανοιχτεί μοτέρ δλδ μπορούμε να πάρουμε μερικά αλογάκια ....
-
Δύσκολο στο Shiver μια και το μοτερ έχει φτιαχτεί με γνόμωνα την αντοχή και όχι τα άλογα...έχουν προσπαθήσει στο AF1 να φτιάξουν εκκεντροφόρους με μεγαλύτερο βύθισμα, αλλά έχουν κολλήσει... :srry: :srry:
-
Δύσκολο στο Shiver μια και το μοτερ έχει φτιαχτεί με γνόμωνα την αντοχή και όχι τα άλογα...έχουν προσπαθήσει στο AF1 να φτιάξουν εκκεντροφόρους με μεγαλύτερο βύθισμα, αλλά έχουν κολλήσει... :srry: :srry:
Καλά δεν λέμε να γίνει 200 άλογα άπλα να πάρει λίγο . γιαυτό λεω αν υπάρχουνε σχετικά φτηνές λύσεις .
-
ο πιο φθηνος τροπος για να δεις αλλαγη στην αποδοση πιστευω ειναι να παιξεις με γραναζια.
-
ο πιο φθηνος τροπος για να δεις αλλαγη στην αποδοση πιστευω ειναι να παιξεις με γραναζια.
γραναζι εχει κονταίνει μαζί με το φιλτρο + τελικα ... κάποιο πρόγραμμα η κάποια μοντα στο φιλτροκουτι παίζουνε ?
-
Ο πιο φθηνος τροπος να παρεις αλογα ειναι να παρεις ενα Tuono πρωτης γενιας.... ;)
-
Ο πιο φθηνος τροπος να παρεις αλογα ειναι να παρεις ενα Tuono πρωτης γενιας.... ;)
Αν ήθελα τουονο θα ειχα τουονο οπως ειχα και gsxr ..... Εγώ μιλάω για shiver !!
-
Μη γελάσεις, αλλά πραγματικά ο μόνος τρόπος να πάρεις έυκολα άλογα από μη πιεσμένο κινητήρα, χωρίς να του μαμήσεις τα σωθικά,είναι το τούρμπο...βέβαια σίγουρα θα θέλεις και εγκέφαλο παράλληλο να στρώσει τη τροφοδοσία καυσίμου, αλλά δεν είναι κάτι άπιαστο ή αδύνατο :thnk: :thnk:
-
ευκολα ναι,φθηνα οχι.!
-
Μη γελάσεις, αλλά πραγματικά ο μόνος τρόπος να πάρεις έυκολα άλογα από μη πιεσμένο κινητήρα, χωρίς να του μαμήσεις τα σωθικά,είναι το τούρμπο...βέβαια σίγουρα θα θέλεις και εγκέφαλο παράλληλο να στρώσει τη τροφοδοσία καυσίμου, αλλά δεν είναι κάτι άπιαστο ή αδύνατο :thnk: :thnk:
Καλά εντάξει,έχουμε ξεφύγει,τούρμπο στο σίβερ και υποθέτω ό,τι το προτείνεις αφού το έχεις δοκιμάσει κι εσύ,έτσι δεν είναι; :D
Ο πιο φθηνος τροπος να παρεις αλογα ειναι να παρεις ενα Tuono πρωτης γενιας.... ;)
Αν ήθελα τουονο θα ειχα τουονο οπως ειχα και gsxr ..... Εγώ μιλάω για shiver !!
Ο πιο σίγουρος και σωστός τρόπος να πάρεις άλογα πάντως. :ohyes:
Δεν καταλαβαίνω κάτι,απ'την στιγμή που είχες μηχανάκι με μπόλικα άλογα γιατί πήγες στο σίβερ το οποίο είναι αυτό που είναι.Θέλω να πω από V2 750 πόσα άλογα να βγάλεις;Το συγκεκριμένο δεν φτιάχτηκε για αυτό όπως το τουόνο πχ. ,δεν το ήξερες όταν το πήρες; :thnk:
Αν έχεις τελικά και βάλεις φίλτρο-power commander,νομίζω ό,τι τελείωσες από θέμα δύναμης :bye:
-
Μη γελάσεις, αλλά πραγματικά ο μόνος τρόπος να πάρεις έυκολα άλογα από μη πιεσμένο κινητήρα, χωρίς να του μαμήσεις τα σωθικά,είναι το τούρμπο...βέβαια σίγουρα θα θέλεις και εγκέφαλο παράλληλο να στρώσει τη τροφοδοσία καυσίμου, αλλά δεν είναι κάτι άπιαστο ή αδύνατο :thnk: :thnk:
Καλά εντάξει,έχουμε ξεφύγει,τούρμπο στο σίβερ και υποθέτω ό,τι το προτείνεις αφού το έχεις δοκιμάσει κι εσύ,έτσι δεν είναι; :D
???? Όχι δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά είναι κανόνας πως τα πιο φτηνά άλογα έρχονται με τούρμπο. Το ότι το προτείνω δεν σημαίνει ότι το έχω δοκιμάσει, θα έπρεπε? Είναι κανόνας?
Y.Γ. έχει ήση γίνει παρόμοια δουλειά σε Mana 850 με κοντά στα +35~40 άλογα......
http://www.apriliabikers.gr/portal/mana-850-kai-mana-850-gt-abs/aprilia-mana-850-turbo!!!/ (http://www.apriliabikers.gr/portal/mana-850-kai-mana-850-gt-abs/aprilia-mana-850-turbo!!!/)
Ο πιο φθηνος τροπος να παρεις αλογα ειναι να παρεις ενα Tuono πρωτης γενιας.... ;)
Αν ήθελα τουονο θα ειχα τουονο οπως ειχα και gsxr ..... Εγώ μιλάω για shiver !!
Ο πιο σίγουρος και σωστός τρόπος να πάρεις άλογα πάντως. :ohyes:
Δεν καταλαβαίνω κάτι,απ'την στιγμή που είχες μηχανάκι με μπόλικα άλογα γιατί πήγες στο σίβερ το οποίο είναι αυτό που είναι.Θέλω να πω από V2 750 πόσα άλογα να βγάλεις;Το συγκεκριμένο δεν φτιάχτηκε για αυτό όπως το τουόνο πχ. ,δεν το ήξερες όταν το πήρες; :thnk:
Αν έχεις τελικά και βάλεις φίλτρο-power commander,νομίζω ό,τι τελείωσες από θέμα δύναμης :bye:
τα άλογα δεν είναι το μοναδικό κριτήριο επιλογής μηχανής. Αν ήταν έτσι και οι ντελιβεράδες θα κυκλοφορύσαν με SS. To Tuono είναι ένα καθαρό streetfighter που σε καθημερινές συνθήκες υποφερει, καίει πολύ και είναι πολύ σκληρό. Αν μιλάγαμε για σύγκριση του τύπου τι να πάρω Tuono ή Shiver, θα είχε νόημα η περαιτερω ανάλυση, αλλιώς σπαμάρουμε το θέμα του συμφορουμίτη που είναι "Παραπάνω άλογα στο Shiver"
-
Ρε παίδες γιατι δεν διαβάζετε ενα τίτλο πριν ξεκινήσετε να λέτε το οτιδήποτε .
Ο εναs παρε τουονο ο αλλος δεν ήξερες τι επερνες.....λέτε να μην ηξερα τι επερνα η οτι αν ηθελα τουονο δεν θα επερνα .
Ρώτησα αν γίνετε με καποιο φθηνό τροπο να παρω κάποια παραπανω αλογα ΣΤΟ SHIVER ....
Ξέρετε τον τροπο ???? ευχαρίστως να ακουσω . Δεν τον ξερετε ??? Δεν ειναι αναγκη να αναλώνεστε σε ανούσια πράματα ....
Thas my opinion!!!
-
Αμα θες πουλαω tuono παντως :h22: :h22:
Αλογα δεν θα παρεις αλλα με αλαγη αλυσιδογραναζα σε 520 επωνυμα ελαφρια θα δεις μεγαλη διαφορα. :bye:
-
Αμα θες πουλαω tuono παντως :h22: :h22:
Αλογα δεν θα παρεις αλλα με αλαγη αλυσιδογραναζα σε 520 επωνυμα ελαφρια θα δεις μεγαλη διαφορα. :bye:
:tez: :) αλισηδογραναζα άλλαξα πρόσφατα τα μαμά έβαλα απλά με -1 μπροστά .
-
Εχει μεγαλη διαφορα παντως εγω σε αλαγη τα μαμα 525 σε 520 renthal κερδισα κοντα στο 1,3 κιλα κινουμενο βαρος και αισθητη διαφορα σε δυναμη αλλα αφου τα αλαξες τωρα μαλον δεν κανει αυτη η επιλογη πλεον.
-
τόσο διάφορα δλδ ε ? Μάλιστα θα το έχω υπόψιν μου . Αλλά δεν φθείρεται ποιο γρήγορα ?
-
20.000+ σε Tuono οποτε υποθετω αντεχουν :D
-
2,5 χρόνια που εχω το σιβερ, εκτος απο φιλτρο εξατμισεις λαιμους προγραμμα δεν εχω ακούσει κάτι άλλο, και οπως ειπε κ ενα παιδι πριν την ειχαν ψάξει για εκκεντροφόρους στο εξωτερικό αλλα τελικα δεν προχώρησε το προτζεκτ. Αυτο που έχουν κάνει μερικοί ειναι να ελαφρύνεις το shiver, με ζάντες ΟΖ απο tuono, μπαταρια λιθίου και προφανώς αυτα που θα εχεις ηδη δλδ εξατμιση λαιμούς. ΑΥΤΑ!!!
-
2,5 χρόνια που εχω το σιβερ, εκτος απο φιλτρο εξατμισεις λαιμους προγραμμα δεν εχω ακούσει κάτι άλλο, και οπως ειπε κ ενα παιδι πριν την ειχαν ψάξει για εκκεντροφόρους στο εξωτερικό αλλα τελικα δεν προχώρησε το προτζεκτ. Αυτο που έχουν κάνει μερικοί ειναι να ελαφρύνεις το shiver, με ζάντες ΟΖ απο tuono, μπαταρια λιθίου και προφανώς αυτα που θα εχεις ηδη δλδ εξατμιση λαιμούς. ΑΥΤΑ!!!
Εσενα με αυτα πανω είχες δει μήπως ποσα αλογα ητανε ? Kαι οταν λες προγραμμα power commader η κατι αλλο ??
-
2,5 χρόνια που εχω το σιβερ, εκτος απο φιλτρο εξατμισεις λαιμους προγραμμα δεν εχω ακούσει κάτι άλλο, και οπως ειπε κ ενα παιδι πριν την ειχαν ψάξει για εκκεντροφόρους στο εξωτερικό αλλα τελικα δεν προχώρησε το προτζεκτ. Αυτο που έχουν κάνει μερικοί ειναι να ελαφρύνεις το shiver, με ζάντες ΟΖ απο tuono, μπαταρια λιθίου και προφανώς αυτα που θα εχεις ηδη δλδ εξατμιση λαιμούς. ΑΥΤΑ!!!
Εσενα με αυτα πανω είχες δει μήπως ποσα αλογα ητανε ? Kαι οταν λες προγραμμα power commader η κατι αλλο ??
Εγω απο παραλληλο εγκέφαλο ειχα βάλει το rapid bike 3, από άλογα πηρα 3-5 μετά το ρύθμισμα του εγκεφάλου στο δυναμόμετρο, θυμάμαι χαρακτηριστηκά οτι οταν αλλαξα γρανάζι ειδα μεγαλύτερη διαφορα στο μηχανάκι σε σχέση με το προγραμμα εξατμιση φιλτρο.
Πλεον το μηχανακι το έχω μαμά (εχω βγάλει μονο διαφράγματα στην μαμα εξατμιση) και ειμαι και εγω της αποψης πως αν θες κατι πιο δυνατο αναγκαστηκα πρέπει να πας σε κάτι αλλό. Καλή τύχη με την αναβάθμιση και αν βρεις καλό μαστορα ισως πάρεις παραπάνω αλογα απότι ειχα πάρει εγώ!!!
-
Σε συζήτηση με τον μάστορα μου καταλήξαμε ότι μπορείς να περάσεις τα 100 άλογα στον τροχό...αλλά πειράζεις πολλά πράγματα....
Αυτό που πάντα φοβάμαι είναι ότι μπορεί να δουλεύει τέλεια αλλά πιθανών είναι να δουλεύει πολύ χειρότερα σε κάποια σημεία από τη ήταν εργοστασιακό....
Τα μαμά μηχανάκια είναι για μια ζωη......τα πείραγμανα μόνο για λίγο....
-
Σε συζήτηση με τον μάστορα μου καταλήξαμε ότι μπορείς να περάσεις τα 100 άλογα στον τροχό...αλλά πειράζεις πολλά πράγματα....
Αυτό που πάντα φοβάμαι είναι ότι μπορεί να δουλεύει τέλεια αλλά πιθανών είναι να δουλεύει πολύ χειρότερα σε κάποια σημεία από τη ήταν εργοστασιακό....
Τα μαμά μηχανάκια είναι για μια ζωη......τα πείραγμανα μόνο για λίγο....
Συμφωνώ μαζί σου,εξάτμιση-φίλτρο-πρόγραμμα και τέλος,από κει κι έπειτα παίζεις με τη φωτιά.......ά,και βάρος βολάν! :tez:
-
Να και κάτι ενδιαφέρων όποιος το διαβάσει ας ρίξει μια μετάφραση :kalo:
http://www.udmotorx.com/bikes/aprilia/dorsoduro/ecu-remap
-
Γειά σε όλους, εγώ θα συμφωνήσω με κάποιους από εδώ μέσα και θα πω ότι για να μην χάσει την αξιοπιστία του αλλά παράλληλα να αποκτήσει λίγο νευρο εξάτμιση φίλτρο power commander και τέλος να παίξεις με τα γρανάζια του θυσιαζοντας λίγο από την τελική του.
Στάλθηκε από το E6653 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αυτό το έχει δοκιμάσει κανείς; http://www.ebay.ca/itm/HP-DYNO-BOOST-PERFORMANCE-CHIP-PART-Aprilia-Shiver-SMV-750-Dorsoduro-GT-SXV-4-5-/160705307240
-
Για πεταμενα λεφτά μου κάνει!!!
-
είσαι κομπλέ με αυτά που ήδη έχεις πάνω, σε επόμενο στάδιο ξαναπαιξε με γρανάζια για να είναι και αξιοπιστο
-
Είναι ότι και τα Motocorsaro, fatduc κτλ, απλά με διπλάσια τιμή
-
10 άλογα με πρώτο στάδιο και πολύ καλύτερη καμπύλη, αν ειναι αληθινό τότε έχει ενδιαφέρον!!!
Το θέμα από εδώ http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?322460-Shiver-from-80-7-bhp-to-90-bhp-at-the-rear!
-
Απ οτι παρατηρω στο χαρτι(και απ οτι διαβασα απο το θεμα)ειναι οτι τα 10 τα πηρε απο το προγραμμα....καποια ΄΄μαγικα΄΄ εκανε στον μαμα εγκεφαλο ενας προγραμματιστης(κατι για RAM κτλπ ελεγε) και με καμια 7αρα πατηματα σε dyno πηραν +10!!!!not bad at all.......... :kalo: :kalo:
-
Εντάξει για πρώτο στάδιο θέλεις κ ένα 800αρι+ για να τα πάρεις....
Τώρα εάν έχεις φάει πετρια σαν εμένα μπορείς να δώσεις πολλά παραπάνω.....