APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Shiver SL750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: shivermaniac στις Ιούνιος 24, 2009, 08:58:06 πμ
-
Ψηνομαι για αλλαγή ελατηρίων μπρος πισω προκειμένου να βελτιώσω το κράτημα της μηχανής, την ασφάλεια και την αυτοπεποίθηση μου πανω στις στροφές και υπο κλίση. Ακούω και διαβάζω τα καλύτερα λόγια για τα προοδευτικά ελατήρια της Hyperpro, λενε οτι κυριολεκτικά μεταφορφωνουν προς το καλυτερο τη συμπεριφορά της μηχανής. Το κόστος τους είναι χαμηλο (γυρω στα 200 ευρω νομιζω) Μαλιστα σκεφτομαι να προχωρησω και σε αλλαγη με καλο ελαστικό γιατι τα dunlop δε μου εμπνεουν εμπιστοσύνη. Ποια είναι η γνωμη σας επι του θέματος? θεωρειτε οτι αξίζει να προχωρήσει κανείς σε αυτη τη μετατροπη?
-
Εαν τιθεται οικονομικο ζητημα,βαλτα χωρις δευτερη σκεψη!Εαν οχι,βαλε ελατηρια μονο μπροστα και ενα καλο αμορτισερ με 400,00+ευρω περιπου στο πισω.Παρε μια ιδεα: http://www.wilbers.de/en/apr.php
-
η HYPERPRO βγαζει και ελατηρια χαμηλωματος για 40μμ και 25μμ μπροστα πισω με κοστος γυρω στα 242 ευρω, αν υπαρχει και προβλημα υψους.
και φυσικα η Wilber ειναι σχεδον το ιδιο καλη αν οχι καλυτερη με την Ohlins. Εγω ειχα βαλει ενα αμορτισερ της se ena Sv650k5 σε συνδιασμο με ενα μπροστινο απο gsxr750k4 μπροστα και εμεινα πολυ ευχαριστημενος.
στο σεταρουν βεβαια στα κιλα σου και στο τροπο οδηγησης.
καλα στροφιλικια.
-
εγω λεω αλλαξε πρωτα λαστιχα και μετα δες αν θα προχωρησεις σε τετοιες αλλαγες.
παντως οταν το εβαλα σε πιστα με εντελως μανισια πραγματα (και λαστιχα μανισια) το μηχανακι ηταν αψογο!
ή εκτως αν θελεις να το μετατρεψεις σε λιγο πιο αγωνιστικη κατασταση το σιβερακι.
φιλικη συμβουλη παντα ε! :bye:
-
oxi ρε παιδιά! τι αγωνιστικη κατασταση.. απλά θελω να μπαινω με μεγαλυτερη αυτοπεποιθηση , πιο επιθετικα να πω στις στροφες. Τα εργοστασιακα γλιστρανε και οι αναρτησεις νιωθω οτι θα με προδωσουν..
για ολοκληρη αναρτηση δεν το σκεφτομαι για οικονομικους λογους οποτε ειπα να βαλω ελατηρια και λαστιχα μονο
-
..προσωπικά αν είχα το shiver και είχα κάποια χρήματα να ρίξω πάνω στην μοτό,σίγουρα θα τα έσκαγα σε αναρτήσεις και λάστιχα...μόνο εκεί θα πιάσουν τόπο σίγουρα...από εκεί και πέρα άλλαξε πρώτα λάστιχα με κάποια που αντισοιχούν καλύτερα στην χρήση που κάνεις στην μοτό...και μετά αν και πάλι δεν είσαι ευχαριστημένος προχώρα σε αναρτήσεις... :bye:
-
χμ μαλλον ετσι θα κανω. μου προτειναν τα diablo corsa III σαν σουπερ λαστιχο αλλα απο οτι εψαξα ειναι μαλλον για απαιτήσεις πιστας και οχι καθημερινης χρησης. Αραγε τα δικα μου θα πιασουν τοπο (4500χιλ) σαν ανταλλαγη ή πρεπει να φανε φουντο? κανενα λινκ για καλες τιμουλες ελαστικων παιζει?
-
ΡΎΘΜΙΣΕ ΤΗΝ ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
μια χαρά ανάρτηση έχει το Shiver!!!!!
δεν θέλω να ακούω υπερβολές!!!
το μηχανάκι μπαίνει παντού!!!
χμ μαλλον ετσι θα κανω. μου προτειναν τα diablo corsa III σαν σουπερ λαστιχο αλλα απο οτι εψαξα ειναι μαλλον για απαιτήσεις πιστας και οχι καθημερινης χρησης.
εδώ μας λες να αλλάξεις αναρτήσεις ρε χρηστο!
τι απαιτήσεις πίστας?εγώ αυτά φοράω και στα συνιστώ!
:hm$ :hm$ :hm$ :hm$ :hm$ :hm$ :hm$ :hm$ :hm$
δηλαδή σε τι μηχανάκι ανεβηκες και έβγαλες το συμπέρασμα ότι δεν στρίβει?
συγνώμη αλλα μου φαίνεται παράξενο και προσπαθώ να σε γλιτώσω από ΑΣΚΟΠΑ έξοδα!
φιλικά πάντα! και το ξέρεις!
-
Χαιρετώ τα μέλη του forum, καθώς αυτό είναι το πρώτο μου post.
Περί του θέματος τώρα.
Λάστιχα: Έβαλα τα Pirelli Diablo Rosso. Σημαντική ως μεγάλη διαφορά με τα Dunlop. Ζεσταίνονται ταχύτερα, αλλά στη καυτή, γλιστερή άσφαλτο παραμένει η αίσθηση ότι κάτι θα γλιστρήσει. Η μεγάλη διαφορά με τα Qualifier είναι η πολύ πιο γρήγορη κορώνα. Το μηχανάκι μοιάζει να ελαφρώνει 10 κιλά.
Παρεμπιπτόντως, τα Dunlop δεν γλίστρησαν ποτέ στη πραγματικότητα, εκτός ίσως από ένα παραλίγο θανατηφόρο ατύχημα, από το οποίο όμως δεν θυμάμαι και πολλά.
Μπροστινό: Κατέβασα τη πλάκα, έτσι ώστε να φαίνονται 3 γραμμές στα καλάμια. Φαίνεται ότι το μπροστινό ελατήριο είναι αρκετά σκληρό και το χαμήλωμα το φορτίζει όσο πρέπει. Το μοτοσακό σταθεροποιήθηκε στις υψηλές ταχύτητες και στρίβει σχεδόν μόνο του (λέμε τώρα). Στην κίνηση θέλει λίγο καλύτερη ισορροπία. Τρεις γραμμές ίσως να είναι πολλές, αλλά σε κάθε περίπτωση το χαμήλωμα βοηθά.
Εντός των ημερών καταφθάνει ελατήριο Wilbers για μπροστά. Εντυπώσεις εν καιρώ.
Πϊσω: Με βόλεψε η μικρή προφόρτιση και 10-11 clicks από το πιο σκληρό.
Μαμίσια ζελατίνα: Αν υπάρχει θέλει πέταμα. Είναι απίστευτη η ζημιά που μπορεί να κάνει στα πολλα(;) και στους πλευρικούς ανέμους.
Άλλες βελτιώσεις: Μου κατέβηκε η ιδέα να βάλω το aftermarket αμορτισερ της Aprilia για Dorsoduro, αλλά με το ελατήριο του shiver. Τα λέω καλά ή θέλω καλιμπράρισμα;
-
Καλα πας...... ;)
-
ΡΎΘΜΙΣΕ ΤΗΝ ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
μια χαρά ανάρτηση έχει το Shiver!!!!!
δεν θέλω να ακούω υπερβολές!!!
το μηχανάκι μπαίνει παντού!!!
χμ μαλλον ετσι θα κανω. μου προτειναν τα diablo corsa III σαν σουπερ λαστιχο αλλα απο οτι εψαξα ειναι μαλλον για απαιτήσεις πιστας και οχι καθημερινης χρησης.
εδώ μας λες να αλλάξεις αναρτήσεις ρε χρηστο!
τι απαιτήσεις πίστας?εγώ αυτά φοράω και στα συνιστώ!
:hm$ :hm$ :hm$ :hm$ :hm$ :hm$ :hm$ :hm$ :hm$
δηλαδή σε τι μηχανάκι ανεβηκες και έβγαλες το συμπέρασμα ότι δεν στρίβει?
συγνώμη αλλα μου φαίνεται παράξενο και προσπαθώ να σε γλιτώσω από ΑΣΚΟΠΑ έξοδα!
φιλικά πάντα! και το ξέρεις!
φυσικα και το ξερω φιλε μου !!
αναρτησεις δε σκεφτομαι οπως ειπα-μονο ελατηρια. μια που μιλαμε ομως για αναρτηση για θυμισε μου τι ρυθμιση εκανες και ειδες βελτιωση? γιατι κατετοιο θυμαμαι αλλα δε μπορω να βρω το ποστ σου.αν ειναι να τη δοκιμασω κι εγω να δω πως θα παει.
ως προς τα λαστιχα που φορας νομιζω οτι ειναι super sport και οχι touring ! και απο οτι εψαξα λιγο στο ιντερνετ διαπιστωσα οτι τα συστηνουν για πιστα κυριως. μαλιστα αναφερουν οτι το shiver δεν εχει την καταλληλη ιπποδυναμη ωστε ενα τετοιο λαστιχο να ειναι εκμεταλλευσιμο ως προς τις δυνατοτητες του.
Βρηκα και αρκετους οι οποιοι ειναι ενθερμοι υποστηρικτες των Michelin Pilot Road αλλα δεν τα εχω δοκιμασει.
-
Γιατι ??? δεν εχει κανενα προβλημα στις κλισεις.Μα κανενα :P
αν θες σκληρηνετες λιγο...
-
δεν εχει?? το πισω δε σου φευγει ευκολα στα πλαγιασματα? εισαι ικανοποιημενος με την αποσβεση της με δεδομενο οτι δεν ειναι προοδευτικα τα ελατηρια. και ως προς τα μπροστα με την αποσταση φρεναρισματος πως τα πας? εγω εχω προβλημα με ολα τα παραπανω..
λεω να τη σκληρυνω η αληθεια ειναι.
-
ρε αγορινα μηπως δεν τα ζεσταινεις καλα τα λαστιχα ή η πιεση ειναι ακυρη?
μου φαινεται λιγο τραβηγμενο να σου γλιστραει τοσο πολυ!
σε εμενα χωρις καμια παρεμβαση στην αναρτηση δεν βλεπω ιδιαιτερο προβλημα οταν ειναι ζεστα τα λαστιχα
υπόψιν οτι ειμαι 1,80 και 85 περιπου κιλα
-
δεν εχει?? το πισω δε σου φευγει ευκολα στα πλαγιασματα? εισαι ικανοποιημενος με την αποσβεση της με δεδομενο οτι δεν ειναι προοδευτικα τα ελατηρια. και ως προς τα μπροστα με την αποσταση φρεναρισματος πως τα πας? εγω εχω προβλημα με ολα τα παραπανω..
λεω να τη σκληρυνω η αληθεια ειναι.
οι παραγοντες που μπορεί να μην σου εμπνέει εμπιστοσύνη η μοτό μπορεί να να ειναι παρα πολλοί...
δεδομένου οτι οι περισσοτεροι εδω μέσα ΔΕΝ εχουν πρόβλημα αλλά εσύ καπου ξενερωνεις, εχε υπ`όψη σου τα κυριώτερα...
1. τα λαστιχα να ειναι ζεστα.. ζεστα=αρκετή ωρα στο εδαφος και εντονες πιέσεις....
τα κρυα η ακόμα και τα μσο-ζεσταμένα λαστιχα παραμένουν το ιδιο επικινδυνα.. σε ταχύτητες απο 20-30 κλμ μεσα στην πολη εως και παραπάνω 100+ νιώθεις οτι ειναι γυαλί....
2. την παλαιότητα / ποιοτητα των ελαστικών σου... μπορεί να εχουν ξεραθεί τελείως οπότε ο,τι κι αν κανεις εσύ να ειναι σαν πέτρα...
3. φυσκά την ποιοτητα του οδοστρώματος και τις διαδρομες που συνηθως ακολουθείς.... αμα π.χ. ακολουθεις στο δρομολογιο σου διαδρομή με κρυα λάστιχα (λογικο αν ξεκινας απο το σπίτι σου) και μπάινεις σε δρόμο ''γυαλί'', η με χωματα κτλ... ωσπου να φτιαξουν τα λάστιχα εσυ εχεις φτάσει στον προορισμό σου.....
4. ο τρόπος οδήγησης σου...(τελευταιο θα έλεγα εαν με αλλες μηχανές / μοτό δεν ειχες πρόβλημα)..
Υ.Γ.
το θεμα ''ζεστα'' ελαστικά, που εχουν ξεραθεί ή δεν ειναι καλά σε ποιοτητα... -σχετικο και αυτο-... θέλει προσοχή και μονο εμπειρία....
δεν ειναι να παρεις τη μοτο και να το τσιτώνεις για 2κλμ.... επίσης και το πολύ κρυο οδόστρωμα αλλά και το καλοκαιρινό ειναι εξίσου επικίνδυνο όπου πολλές φορές απο τη ζέστη γίνεται τσίχλα.... :bye: :bye: :bye: :bye:
δες πάντως αν ειναι ουτως η αλλως για αλλαγή πρώτα
1. λαστιχα... τα καινούργια που θα βάλεις..
2. μετά να παιξεις λίγο με αναρτησεις -σφιξιμο χαλάρωμα-
3. τσεκάρεις μπας και εχει σκουριάσει κανα ρουλεμάν στα λαιμό στη μοτο και σφιγγει ελαφρως οταν πας να στριψεις, οπότε και δυσκολευεσαι....
-
πολυ ωραιο ποστ, ευχαριστω για τις συμβουλες, μου ελυσες πολλες απορίες.
- θα τσεκαρω καταρχην τα λαστιχα αν και με 4500 χιλ και νορμαλ οδηγηση ειναι λιγο δυσκολο να θελουν αλλαγη
- παρατηρω το φαινομενο και εντος (φυσιολογικο) αλλα και εκτος πολης (αυτο ειναι το αφυσικο). Για παραδειγμα, το σκ που πηγα χανιωτη, μεχρι να φτασω στις στροφες του περιφερειακου και μετα μεχρι τον προορισμο πιστευω οτι οχι απλα ειχαν ζεσταθει αλλα ειχαν παρει φωτια. παρολα αυτα στα στριφτερα κοματια πηγαινα πολυ διστακτικα να παρει ευχη οχι επειδη φοβαμαι εκ φυσεως αλλα επειδη ενιωθα οτι μπορει ανα πασα στιγμη να φυγει. δεν εφευγε βεβαια , ημουν και δικαβαλο αλλα πως να το πω, δεν ενεπνεαν εμπιστοσυνη ουτε τα ελαστικα ουτε η αναρτηση. πηγαινα σε touring mode. οταν βαζω sport mode τα πραγματα χειροτερευουν αισθητα, οταν δηλαδη δινω λιγο αποτομα γκαζι τοτε αισθανομαι οτι το μηχανακι μπορει να φυγει ανα πασα στιγμη με την παραμικρη μου απροσεξια. μπορει να φταιει και η ροπη του δικιλινδρου αλλα και παλι..
εν τω μεταξυ, μπηκα στο σαιτ της εταιρείας hyper pro και διαβασα το αρθρο για τη συγκριση μαμα και προοδευτικων ελατηριων και προβληματιστικα ακομη περισσοτερο. για ριξτε μια ματια.
http://www.hyperpro.com/products/springkits.asp
τα βρηκα με παραγγελια απο ολλανδια με 250 ευρω. αν προκειται οντως να βελτιωθει η ανταποκριση της μηχανης, σε συνδυασμο και με ενα ωραιο ελαστικο νομιζω αξιζει τον κοπο. στο κατω κατω προκειται για θεμα ασφαλειας. τους δρομους δε μπορουμε να τους αλλαξουμε αν ομως υπαρχει κατι που μπορουμε να αλλαξουμε για να οδηγουμε ασφαλεστερα και με μεγαλυτερη αυτοπεποιθηση δεν αξιζει τον κοπο και το χρημα??
-
Από Θεσσαλονική για Χανιώτη Χαλκιδικής..??
ε... ναι.. θα ειχαν ζεσταθεί...
τότε ταπεινή μου άποψη ειναι δυο πράγματα..
1. τα ελαστικα -που παρολα τα 4500 χλμ μπορει να εχουν ξεραθει και να ειναι για σουτάρισμα..
2. όντως να παίξει κατι με ανάρτηση... αλλά ηταν ανάρτηση θα σου ''κουνούσε'' το μηχανάκι.. κτλ...
αυτό που εγω εκλαμβάνω απο τα λεγομένα σου ειναι οτι ''δεν πατάει γερά στα πόδια του''... για αυτο το εστιάζω εκεί...
φυσικά ο,τι καλύτερο βαλεις απο αμρτισερ κτλ ειναι οφελος για σένα...
αυτό με τα ρουλεμαν που σου ειπα μην το αμελείς.. αν και καινούργια μοτο μπορεί καποιο να εχει σκουριάσει και να εχει σφιξει ή να σφίγγει σε συγκεκριμένες κλισεις λίγο το τιμόνι και εσύ να τρομάξεις...
στο λεω εξ ιδίας πείρας... :bye:
μπορείς να καβαλήσεις ενα αλλο shiver να σου φυγουν οι υποψίες... ή να το πας να στο ανοιξουν...( κατά σειρά προτεραιότητας οι επιλογές... :D)
.ΥΓ.
νομίζω οτι αν αλλάξεις ανάρτηση κτλ... -που θα ειναι πιο σφιχτές καλες.- και το πρόβλημα ειναι τα λάστιχα.. το πρόβλημα θα γινει χειρότερο... :h22: :bye: να ξερεις.... :bye:
-
μπορείς να καβαλήσεις ενα αλλο shiver να σου φυγουν οι υποψίες...
..πρώτα από όλα βασικά να κάνεις αυτό...όπως επίσης και κάποιος άλλος κάτοχoς Shiver να δοκιμάσει το δικό σου...μετά βλέπουμε... :bye:
-
μπορείς να καβαλήσεις ενα αλλο shiver να σου φυγουν οι υποψίες...
..πρώτα από όλα βασικά να κάνεις αυτό...όπως επίσης και κάποιος άλλος κάτοχoς Shiver να δοκιμάσει το δικό σου...μετά βλέπουμε... :bye:
το εχω κανει εγω με αλλα 2 φιλαρακια! το αποτελεσμα ηταν το ιδιο μονο το χρωμα αλλαζε :P
μαλλον κατι δεν παει καλα στο μηχανακι
-
Από Θεσσαλονική για Χανιώτη Χαλκιδικής..??
ε... ναι.. θα ειχαν ζεσταθεί...
τότε ταπεινή μου άποψη ειναι δυο πράγματα..
1. τα ελαστικα -που παρολα τα 4500 χλμ μπορει να εχουν ξεραθει και να ειναι για σουτάρισμα..
2. όντως να παίξει κατι με ανάρτηση... αλλά ηταν ανάρτηση θα σου ''κουνούσε'' το μηχανάκι.. κτλ...
αυτό που εγω εκλαμβάνω απο τα λεγομένα σου ειναι οτι ''δεν πατάει γερά στα πόδια του''... για αυτο το εστιάζω εκεί...
φυσικά ο,τι καλύτερο βαλεις απο αμρτισερ κτλ ειναι οφελος για σένα...
αυτό με τα ρουλεμαν που σου ειπα μην το αμελείς.. αν και καινούργια μοτο μπορεί καποιο να εχει σκουριάσει και να εχει σφιξει ή να σφίγγει σε συγκεκριμένες κλισεις λίγο το τιμόνι και εσύ να τρομάξεις...
στο λεω εξ ιδίας πείρας... :bye:
μπορείς να καβαλήσεις ενα αλλο shiver να σου φυγουν οι υποψίες... ή να το πας να στο ανοιξουν...( κατά σειρά προτεραιότητας οι επιλογές... :D)
.ΥΓ.
νομίζω οτι αν αλλάξεις ανάρτηση κτλ... -που θα ειναι πιο σφιχτές καλες.- και το πρόβλημα ειναι τα λάστιχα.. το πρόβλημα θα γινει χειρότερο... :h22: :bye: να ξερεις.... :bye:
ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ?????? :cry: πως δηλαδη?? μη με τρελαινεις!
και που να βρω το αλλο σιβερ ρε παιδες, ειμαι ο μοναδικος κατοχος στην πολη μου ! :(
-
εαν το σκληρύνεις και κανεις ενα καλό setup με αναρτησεις κτλ..
ε...και τα λάστιχα ειναι κουκουρούκου.. τότε λογικό ειναι.. αυτό εννοώ... :bye: :bye:
μιλάμε για συνδυασμό και των δυο... :bye:
-
Nομιζω οτι το εχουμε κουρασει πολυ το θεμα!Δυστυχως δεν μπορεις με τις εργοστασιακες ρυθμισεις της αναρτησης να βαζεις δευτερο ατομο και να εχεις την απαιτηση να ''στριβει'' το μηχανακι,αυτες οι ρυθμισεις ουτε καν για σενα τον ιδιο δεν ταιριαζουν.Χρειαζεται ρυθμιση το αμορτισερ ως προς την προφορτηση και ως προς την ρυθμιση επαναφορας τοσο για οδηγηση μονος οσο και για διπλος!Εαν βαλεις ελατηρια προοδευτικα δεν θα εχεις σε μεγαλο βαθμο αυτο το προβλημα οπως διαβασες κι εσυ στο σαιτ της Hyperpro,οποτε βουρ για αγορα ενος σετ μπρος-πισω!Α,πανε σε ενα συνεργειο που τα φερνει και περασετα,μην τα παρεις απο εξωτερικο,θα σου βγουν φτηνοτερα! :bye:
-
σωστός ! λογικο μου ακουγεται αποκλεiεται η μαμα κατασταση να είναι καλυτερη απο οτι η με after market προοδευτικά.
η μονη αντιπροσωπεία που βρηκα να τα εισαγει ειναι η tecno moto στην καλλιροης. απο κει λεω να τα παραγγειλω. 249 ολο το σετ τα δινει, καλη τιμη μου ακουγεται. δυστυχως δε μπορω να κατεβω αθηνα για να τα περασω εκει ασε που δεν ξερω αν περνανε.μηπως γνωριζει κανεις ποσο κατα προσεγγιση ειναι νορμαλ τιμη για εργασια και set up για να υπολογισω το συνολικο κοστος?
και το λαστιχο βεβαια οπως πολυ σωστα ειπατε θελει τσεκ και πιθανον αλλαγμα για μια ολοκληρωμενη μετατροπη
-
παρολα αυτα στα στριφτερα κοματια πηγαινα πολυ διστακτικα να παρει ευχη οχι επειδη φοβαμαι εκ φυσεως αλλα επειδη ενιωθα οτι μπορει ανα πασα στιγμη να φυγει. δεν εφευγε βεβαια , ημουν και δικαβαλο αλλα πως να το πω, δεν ενεπνεαν εμπιστοσυνη ουτε τα ελαστικα ουτε η αναρτηση.
Αυτή ακριβώς την αίσθηση είχα και εγώ με τα Dunlop. Εγώ βέβαια φοβάμαι εκ φύσεως. Με τα pirelli φοβάμαι παρά φύση.
Επειδή πιστεύω ότι βλέπουμε τη μηχανή υπό την ίδια οπτική γωνία, η γνώμη μου είναι ξεκίνα με τα λάστιχα.
Πληροφοριακά, εντός των ημερών έρχονται στην Ελλάδα WP ελατήρια για μπροστινό (Τασούλης, Αθήνα). Μέχρι να έλθουν βέβαια, παρήγγειλα από τη Γερμανία. Η WP βγάζει και αμορτισέρ (γύρω στα 600+ αν δεν κάνω λάθος)
Είμαι και εγώ στο ψάξιμο για αναρτήσεις. Για κάποιο λόγο που ακόμα δεν έχω καταλάβει, προσανατολίζομαι σε Wilbers. Φοβερή εξυπηρέτηση.
-
Eαν θελεις να σου στειλω με πμ το τηλ και την διευθυνση του συνεργειου στη Θεσ/νικη που τα περασα εγω στον Πηγασο μου.
-
και βεβαια ! στειλε αν θελεις σε παρακαλω αμεσα για να συνεννοηθω. ευχαριστημενος φανταζομαι απο τιμη και εξυπηρετηση ετσι ?
για φουλ αναρτηση δεν το σκεφτομαι προς το παρον τουλαχιστον. ειναι πολλα τα λεφτα Αρη..
νομιζω με μονο τα ελατηριακια συν λαστιχακια θα δω με μικρο κοστος μεγαλη βελτιωση.θα τα βαλω και τα δυο, το αποφασισα και ο Θεος (των μηχανων) βοηθος..
-
για ριξε μια ματια εδω http://www.wilbers.de/en/apr.php
και εδω
Eliofil S.A.
Herr Eliopoulos
Kazantzaki 6
13561 Agioi Anargiroi Athens
Phone 0030 2102849200
Fax 0030 2102842226
[email protected]
μεσα στη νυχτα μπορει να εχω και τιμες που μπορει να τα παρεις στη πορτα σου απο εκει που τα πηρα εγω.
-
θενκς για το λινκ!
περιμενω τιμουλες με αγωνια !!