APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Shiver SL750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: Xristoss8 στις Μάιος 31, 2020, 06:59:39 μμ
-
Βασικά καλησπερα σας !!! Όσοι έχουν θα ήθελα να ακούσω τις γνώμες τους
-
Προσφατα οδηγησα rs765 με σιφτερ πανω κατω. Καλη φαση ειναι. Τωρα εαν αξιζει να το βαλεις εξαρταται απο το ποσα χρηματα θα χρειαστουν. Μεχρι κανενα 150αρι θα τα εδινα.
-
Προσφατα οδηγησα rs765 με σιφτερ πανω κατω. Καλη φαση ειναι. Τωρα εαν αξιζει να το βαλεις εξαρταται απο το ποσα χρηματα θα χρειαστουν. Μεχρι κανενα 150αρι θα τα εδινα.
κοντά 300 το βρήκα για πάνω κάτω
-
To κιτ της healtech παίζει στα 280Ε νομίζω. Σίγουρα είναι καλή φάση, αν η τσέπη σου συμφωνεί ;)
-
To κιτ της healtech παίζει στα 280Ε νομίζω. Σίγουρα είναι καλή φάση, αν η τσέπη σου συμφωνεί ;)
νομίζω αυτό βρήκα και εγώ , αλλά νομίζω πέρα από την πίστα δεν χρειάζεται να υπάρχει σαν πρακτικότητα ,άμα ήταν 150 οκ αλλά 300 ακούγεται κάπως
-
το shifter ειναι ωραιο, αλλα κρυβει καποιους κινδυνους, ειδικα αν δεν ειναι και εργοστασιακο
πολυς κοσμος που εχει shifter χρησιμοποιοει τον συμπλεκτη μονο κατα την εκκινηση και μετα αλλαζει κατευθειαν με το shifter, πραγμα το οποιο κατα πασα πιθανοτητα θα του κανει το σασμαν τευχη
για να δουλεψει σωστα θελει αρκετες στροφες και πολυ ανοιχτο το γκαζι
οποτε ενα θεμα με το shifter ειναι να εχει γινει αψογη ρυθμιση
το ιδιο μπορεις να κανεις με στιγμιαιο κλεισιμο του γκαζιου την ωρα που αλλαζεις ταχυτητα
εγω που μεχρι προσφατα ειχα μηχανακι με shifter και πλεον οχι, δεν με πειραζει καθολου, δεν θα ασχοληθω
εφαρμοζω πλεον την παλια καλη λυση των καρφωτων οταν εχω κεφια και τελειωνει η ιστορια
-
το shifter ειναι ωραιο, αλλα κρυβει καποιους κινδυνους, ειδικα αν δεν ειναι και εργοστασιακο
πολυς κοσμος που εχει shifter χρησιμοποιοει τον συμπλεκτη μονο κατα την εκκινηση και μετα αλλαζει κατευθειαν με το shifter, πραγμα το οποιο κατα πασα πιθανοτητα θα του κανει το σασμαν τευχη
για να δουλεψει σωστα θελει αρκετες στροφες και πολυ ανοιχτο το γκαζι
οποτε ενα θεμα με το shifter ειναι να εχει γινει αψογη ρυθμιση
το ιδιο μπορεις να κανεις με στιγμιαιο κλεισιμο του γκαζιου την ωρα που αλλαζεις ταχυτητα
εγω που μεχρι προσφατα ειχα μηχανακι με shifter και πλεον οχι, δεν με πειραζει καθολου, δεν θα ασχοληθω
εφαρμοζω πλεον την παλια καλη λυση των καρφωτων οταν εχω κεφια και τελειωνει η ιστορια
Δεν ισχύει αυτό που γράφεις ούτε είναι το ίδιο με το να κλείσεις το γκάζι, γιατί ακριβώς αυτή είναι η λειτουργία του: να επιτρέπει αλλαγές ταχυτήτων χωρίς να κλείνεις το γκάζι, άρα κέρδος σε χρόνο. Όλα αυτά φυσικά για πίστα και για αυτούς που μετράνε τα δέκατα του δευτερολέπτου.
-
Kαι γιατι δεν ισχυει αυτο που λεω?***
Διακοπη στην αναφλεξη κανει το shifter, οποτε αν κλεισεις στιγμιαια το γκαζι και βαλεις καρφωτη πετυχαινεις το ιδιο αποτελεσμα.Μην το παμε σε αναλυση τι ακριβως κανει το shifter και τι κανεις εσυ κλεινοντας απλα το γκαζι, μιλαμε για καθημερινες συνθηκες και οπως ειπες και εσυ οχι για πιστα.
***edit: στην ουσια αυτο που γλιτωνεις ειναι να πατας τον συμπλεκτη
γνωμη μου ειναι πως δεν αξιζει
-
Δηλαδή εάν καταλάβα καλά εάν χρησιμοποιείς το σιφτερ χαλάς στο κιβώτιο ταχυτήτων?? Μόνο στις ψηλές στροφές δεν γίνεται ζημιά??
-
Ναι
-
Kαι γιατι δεν ισχυει αυτο που λεω?***
Διακοπη στην αναφλεξη κανει το shifter, οποτε αν κλεισεις στιγμιαια το γκαζι και βαλεις καρφωτη πετυχαινεις το ιδιο αποτελεσμα.Μην το παμε σε αναλυση τι ακριβως κανει το shifter και τι κανεις εσυ κλεινοντας απλα το γκαζι, μιλαμε για καθημερινες συνθηκες και οπως ειπες και εσυ οχι για πιστα.
***edit: στην ουσια αυτο που γλιτωνεις ειναι να πατας τον συμπλεκτη
γνωμη μου ειναι πως δεν αξιζει
Ότι χαλάει το σασμάν; Που στηρίζεις αυτό;
-
Όταν χρησιμοποιείς το shifter χωρίς να έχει έντονο φορτίο και αρκετές στροφές το μοτέρ, το νιώθεις ότι η αλλαγή δεν γίνεται ομαλά.
Αυτή η χρήση και ειδικά άμα γίνεται πολύ συχνά δημιουργεί θέματα.
Επίσης το στηρίζω σε πολλές συζητήσεις με μηχανικούς που κάνω καθημερινά λόγω δουλειάς
-
Και σε αυτά που έχουν εργοστάσιακο σιφτερ συμβαίνει το ίδιο??
-
Αρκετές φορές ναι, υπάρχουν πολλά τέτοια παραδείγματα.
Αλλα είπα και στο 1ο ποστ που έκανα εδώ ότι τα εργοστασιακά είναι φυσικά πολύ καλύτερα ρυθμισμένα.
Και ο κατασκευαστής προτείνει υψηλές στροφές επίσης
-
Χρειάζομαι αναλυτικά την εξήγηση ,
δλδ τι συμβαίνει στο κιβώτιο με quiqk και τι χωρίς
και πως προκαλείται η φθορά , για να καταλάβω .
-
Φιλε μου το τι ακριβως συμβαινει και πως λειτουργει ενα κιβωτιο δεν μπορω να στο περιγραψω με καθε λεπτομερεια γιατι ουτε το ξερω απολυτως σωστα ουτε εχω την δυνατοτητα να καθομαι να γραφω ολες τις οποιεσδηποτε γνωσεις μου.
Χοντρικα οταν εχεις ανοιχτο γκαζι τα γραναζια ασκουν μεταξυ τους πιεση καθως μεταφερουν την ροπη του κινητηρα προς τον τροχο, οπως και οταν εχεις το γκαζι κλειστο γι αυτο και η μοτοσυκλετα επιβραδυνει και για αυτο δεν μπορεις να αλλαξεις και ταχυτητα χωρις συμπλεκτη με ανοιχτο η κλειστο γκαζι.Οταν ομως εχεις ανοιχτο γκαζι την ωρα που το κλεινεις υπαρχει ενας ελαχιστος χρονος για την μεταβαση απο την μια κατασταση στην αλλη, αυτον τον χρονο εκμεταλλευεσαι με το quickshifter η την καρφωτη αλλαγη, οπου τα γραναζια μπορουν να κουνηθουν ελευθερα πανω στους αξονες και να αλλαξεις ταχυτητα. Αν λοιπον ενα quickshifter δεν ειναι σωστα ρυθμισμενο μπορει να μην πετυχει ακριβως αυτο το παραθυρακι και να προκαλει φθορες η αλλαγη.
Επισης το ποσο ανωδυνη ειναι μια αλλαγη με λιγες η πολλες στροφες και πολυ η λιγο γκαζι μπορεις να το καταλαβεις οταν οδηγεις ενα μηχανακι που εχει quickshifter με 2-3 αλλαγες κατω απο τις αναλογες συνθηκες.
Εγω που ειχα μηχανακι με quickshifter μεχρι προσφατα το χρησιμοποιουσα μονο σε πολυ λιγες περιπτωσεις οταν ημουν τερμα γκαζι και σε υψηλες στροφες.
Υπαρχει απειρο υλικο στο ιντερνετ και σε βιβλια που τα αναγραφουν ολα αυτα πολυ αναλυτικα.
Εγω αυτο που ειπα ειναι οτι οταν ενα quickshifter δεν ειναι σωστα ρυθμισμενο και χρησιμοποιειται και λαθος τοτε προκαλει φθορα στο σασμαν, και συνηθως στα γραναζια.
Δυστυχως η πραξη εχει δειξει οτι και μοτοσυκλετες με εργοστασιακα quickshifter εχουν παθει φθορα στο σασμαν τους.
Αν το quickshifter ειναι σωστα ρυθμισμενο και χρησιμοποιειται και σωστα προκαλει ακομα λιγοτερη φθορα αποτι και καποια αλλαγη με συμπλεκτη και αυτο επειδη οι πολυδισκοι συμπλεκτες δεν αποσυμπλεκουν 100%.
-
Πιστεύω λογικό αλλιώς δεν θα υπήρχε και συμπλέκτης και θα ήταν όπως τα παπάκια η εάν υπήρχε ηλεκτρονικός συμπλέκτης και όχι μηχανικός.
-
Ξέρετε τι με προβληματίζει ?
ότι το shifter μπαίνει πλέον μόνιμα σε όλες τις μοτοσυκλέτες
-
Εγώ δεν συμφωνώ με τον φίλο GEE στο θέμα φθοράς. Δεν έχω διαβάσει πουθενά ότι το quicksifter προκαλεί φθορές στο κιβώτιο αν δεν είναι καλά ρυθμισμένο. Να μην λειτουργεί σωστά (όπως πχ το δικό μου S1000R που είχα και με ταλαιπώρησε μέχρι να βρώ άκρη) και να μην κόβει πάντα για την αλλαγή ή να μην είναι στρωτό και να "ξεροβήχει" όπως παραπονούνται στα boxer BMW, ναι. Επίσης σίγουρα, δεν είναι τόσο ομαλό σε αλλαγές με μισό γκάζι και λίγες στροφές. Αλλό όμως να κάνει ζημιά στο κιβώτιο, η οποία είναι πολύ πιθανότερο να συμβεί με τις "καρφωτές", πάντα κατά την δική μου γνώμη.
Σωστή και η παρατήρηση του Γιώργου faraway ότι αν υπήρχε θέμα φθοράς, δεν θα έμπαινε σε εργοστασιακές μοτοσυκλέτες.
-
Διαβάστε το παρακάτω άρθρο και θα σας λυθούν νομίζω αρκετές απορίες όπως μου λύθηκαν κι εμένα!!! ;)
ΛΙΝΚ ΑΡΘΡΟΥ (https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/reviews/products/motorcycle-technology/motorcycle-quickshifters-are-they-safe-how-work)
Ειδικά εκεί που λέει για το κομμάτι του s1000rr με τα σπασμένα κιβώτια και πιστεύω θα καταλάβουμε τί σημαίνει είναι ασφαλές αρκεί να είναι σωστά ρυθμισμένο! ;) :bye:
-
Εγώ στάθηκα στο γεγονός ότι θέλει πολλές στροφές στο μοτέρ για να μην χαλάσει το σασμάν, κάτι το οποίο δεν ισχύει.
Φυσικά και ενα λάθος σεταρισμενο shifter θα κάνει ζημιά (πιθανόν στις φουρκέτες και όχι στα γρανάζια).
-
Όταν χρησιμοποιείς το shifter χωρίς να έχει έντονο φορτίο και αρκετές στροφές το μοτέρ, το νιώθεις ότι η αλλαγή δεν γίνεται ομαλά.
Αυτή η χρήση και ειδικά άμα γίνεται πολύ συχνά δημιουργεί θέματα.
Επίσης το στηρίζω σε πολλές συζητήσεις με μηχανικούς που κάνω καθημερινά λόγω δουλειάς
Μάλλον περιγράφεις λάθος ρυθμισμενο quickshifter. Ένα μηχανάκι που δουλεύει κόφτη στις 12500 (sxv για παράδειγμα) από τις 6000 και πάνω το shifter δουλεύει ΤΕΛΕΙΑ, εφόσον είναι σωστά ρυθμισμένο.
Σε πιο λίγες στροφές δεν γνωρίζω μιας και ήταν ρυθμισμένο να δουλεύει πάνω από τις 6000 αλλά δεν μπορώ να φανταστώ τεχνικά κάτι να πηγαίνει λάθος, εκτός και είναι σκιτζηδες αυτοί που το ρύθμισαν ;)
-
εγω εχω shifter για πολλα χρονια στο tuono και οι αλλαγες πλεον γινονται πιο ομαλα με αυτο
παρα με τον συμπλεκτη που εχω ξεχασει πως να ανεβαζω πατωντας τον
δουλευει πανω απο 4000 στροφες
και απο κει και πανω ,σε ολο το φασμα δεν νιωθω ουτε το παραμικρο κλωτσημα η ζορισμα
και ειναι η αισθηση τοσο γαματη, που να σας πω την αληθεια,ακομα και να φθειρει το σαζμαν,χαλαλι
-
Μάλλον περιγράφεις λάθος ρυθμισμενο quickshifter. Ένα μηχανάκι που δουλεύει κόφτη στις 12500 (sxv για παράδειγμα) από τις 6000 και πάνω το shifter δουλεύει ΤΕΛΕΙΑ, εφόσον είναι σωστά ρυθμισμένο.
Σε πιο λίγες στροφές δεν γνωρίζω μιας και ήταν ρυθμισμένο να δουλεύει πάνω από τις 6000 αλλά δεν μπορώ να φανταστώ τεχνικά κάτι να πηγαίνει λάθος, εκτός και είναι σκιτζηδες αυτοί που το ρύθμισαν ;)
Μιλαω για quickshifter σε tuono v4r, tuono v41100, ktm 1290 superduke gt, 1290 superadventure, οποτε δεν τα εχει ρυθμισει κανενας σκιτζης.
Επισης οταν μιλαμε για αλλαγες πανω απο τις 6000 δεν μιλαμε για χαμηλες στροφες, στο πρωτο μου ποστ σε αυτο το θεμα ειπα οταν χρησιμοποιεις το quickshifter και ξεχνας τον συμπλεκτη, αυτο σημαινει οτι πολλες απο τις αλλαγες σου ειναι κατω απο τις 6
-
Μιλαω για quickshifter σε tuono v4r, tuono v41100, ktm 1290 superduke gt, 1290 superadventure, οποτε δεν τα εχει ρυθμισει κανενας σκιτζης.
Επισης οταν μιλαμε για αλλαγες πανω απο τις 6000 δεν μιλαμε για χαμηλες στροφες, στο πρωτο μου ποστ σε αυτο το θεμα ειπα οταν χρησιμοποιεις το quickshifter και ξεχνας τον συμπλεκτη, αυτο σημαινει οτι πολλες απο τις αλλαγες σου ειναι κατω απο τις 6
Δηλαδή μιλάς για εργοστασιακά τοποθετημένο;
-
Ακριβως
-
Λάθος ρύθμιση από το εργοστάσιο τότε. Και σίγουρα είναι σε 1-2 μοντέλα.
-
Η γνωμη μου διαφερει, αλλα οκ...
-
Η γνωμη μου διαφερει, αλλα οκ...
Σε τι ακριβώς; Συζήτηση κάνουμε. Εάν δεν υπάρχει τεχνική ανάλυση γιατί κάτι δουλεύει καλα στις υψηλές στροφές αλλά δεν δουλεύει στις χαμηλές, τότε τι να πιστέψει ένας τρίτος; Οταν λες ότι στις χαμηλές στροφές κλείσε το γκάζι καλύτερα, εγώ προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω τι κερδίζεις εν σχέση με την αυτοματοποίηση του ίδιου πράγματος.
Σίγουρα πρόκειται για ένα εξάρτημα που χρησιμοποιείται κατά κόρον στους αγώνες με σχεδόν μηδενικές φθορές στα σασμάν οπότε η θεωρία λέει ότι δεν στέκει. Ρώτα αυτούς που στο είπανε να το αναλύσουν για να ξέρουμε τελικά τι συμβαίνει.
Ps. Δεν μπορώ να φανταστώ εταιρία, να βάζει κάτι το οποίο προορίζεται για μηχανή δρόμου και να βγάζει πρόβλημα σε μια περιοχή στροφών του μοτέρ. Σίγουρα πρόκειται για λάθος (η για ελλατωματικο εξάρτημα) και φαντάζομαι ότι διορθώθηκε ήδη
-
Μισο λεπτακι γιατι μαλλον παρεξηγηθηκαν τα γραπτα μου...
Εγω ειπα οτι η γνωμη μου ειναι πως δεν αξιζει να δωσει καποιος λεφτα να παρει shifter για χρηση δρομου, οπως και για αυτον τον λογο δεν με ενδιαφερει να βαλω εγω πλεον, παροτι 2,5 χρονια ειχα στο tuono...Καλυτερα λεω οταν εχεις κεφια κανε μια καρφωτη με κλεισιμο γκαζιου παρα να πληρωνεις shifter, δεν ειπα να το κανεις στις χαμηλες στροφες...
Επισης ειπα οτι το shifer δημιουργει θεματα οταν χρησιμοποιειται συνεχως και ξεχνας οτι εχεις συμπλεκτη, οχι οταν το χρησιμοποιεις σε αγνωνιστικη χρηση η σε γρηγορη οδηγηση και ειναι (προφανως) σωστα ρυθμισμενο...
Οι κατασκευαστες, τουλαχιστον στο tuono που ειχα εγω και ενας φιλος, προτεινουν χρηση μετα τις 6 η 7000 στροφες οποτε σε αποτρεπουν να το χρησιμοποιεις χαμηλα και συνεχως.