APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Shiver SL750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: SHIVER_SALONICA στις Οκτώβριος 26, 2014, 05:56:46 μμ
-
Χαιρετώ όλα τα αλάνια του forum
Θα ήθελα παρακαλώ τα φώτα σας σχετικά με το εμπρός γρανάζι του shiver
Ταιριάζει όντως στο shiver το μπροστινό 15' γρανάζι από το tuono 06-10?
Αν ναί , αξίζει τον κόπο? έχει αισθητοί βελτίωση το μηχανάκι στα χαμηλά ή τσάμπα θα παιδευτούμε ?
Τι επιλογές για after market υπάρχουν?
Και τέλος έχει κανείς άποψη για τα γρανάζια της JT? και για την αλυσίδα της did 525 vx με x ring?
Σας ευχαριστώ
Πάντα γεροί και καλές βόλτες σε όλους μας
-
οταν ειχα βαλει 15ari στο dd μου φανηκε πολυ κοντο.
ασε που το κοντερ εδειχνε οτι να 'ναι τοσο σε χλμ οσο και σε οδομετρο
-
Γιατί νομίζω ότι τα dd κ τα σιβερ έχουν αισθητήρα ταχύτητας στο ψαλίδι πάνω από τν δαγκάνα ?? :thnk:
-
νομίζω ότι ο αισθητήρας είναι κοντά στην τρόμπα συμπλέκτη κάτω χαμηλά και δίνει σήμα στην ECU για ταχύτητα και σχέση...αλλά δεν είμαι και 100% σίγουρος...ξέρει κανείς να διαφωτίσει?
-
Υπάρχει αισθητήρας ταχύτητας, ο οποίος σε συνδιασμό με τις στροφές του κινητήρα υπολογίζει την ταχύτητα που έχεις μέσα και σου την δείχνει στην οθόνη. Το manual γράφει : The speed sensor's function is to indicate the vehicle speed by reading the secondary
transmission shaft rotation.
Οπότε αλλάζοντας γρανάζια σίγουρα έχεις λάθος ενδείξεις στο κοντέρ. Είχα βρει κάποια στιγμή ένα, Speedohealer νομίζω το λέγανε αν θυμάμαι καλά, αλλά σου χαλούσε την ένδειξη της ταχύτητας στο κοντερ, δηλάδη είχες μέσα τρίτη και αυτό έδειχνε πχ δευτέρα.
Όσον αφορά την βελτίωση της συμπεριφοράς στις χαμηλές, με 15αρι μπροστά, είχα διαβάσει καλά σχόλια στο AF1 από κόσμο που το είχε δοκιμάσει. Θα ψάξω να βρω τα ποστ και θα βάλω λινκ. To Dorso έχει περισσότερα δόντια νομίζω πίσω, το Shiver δεν θα γίνει τόσο κοντό.
-
Φυσικα και θα δεις μεγάλη διαφορά και φυσικά θα χάσεις κάποια χιλιομετρα τελική, στο dd σας φάνηκε πολύ κοντό γιατι φοράει πίσω 46 ενώ το shiver 44, δλδ ειναι σαν έχει ενα δόντι ηδη μπροστά, όποτε αν βάλεις στο dd 15αρι θα εισαι παρα πολυ κοντός, γύρω στα 200 χλμ τελική.
Νομίζω απο θέμα γκάζι το καλυτερο που εχεις να κάνεις στο shiver ειναι είτε να βάλεις ενα 15αρι μπροστά είτε 46 πίσω (εγω έβαλα πίσω 46), βοηθάει να πάρει λίγο τα πάνω του το μηχανάκι, είναι πολύ καλη αλλαγή και πολύ φτηνή... δλδ ειδα πολυ μεγαλύτερη διαφορα με το γραναζι αποτι οταν εβαλα προγραμμα φιλτρο ολοσωμη εξατμιση...
-
οταν λες προγραμμα τι ακριβως εννοεις?
-
οταν λες προγραμμα τι ακριβως εννοεις?
rapidbike 3 παραλληλος εγκεφαλος
-
Φυσικα και θα δεις μεγάλη διαφορά και φυσικά θα χάσεις κάποια χιλιομετρα τελική, στο dd σας φάνηκε πολύ κοντό γιατι φοράει πίσω 46 ενώ το shiver 44, δλδ ειναι σαν έχει ενα δόντι ηδη μπροστά, όποτε αν βάλεις στο dd 15αρι θα εισαι παρα πολυ κοντός, γύρω στα 200 χλμ τελική.
Νομίζω απο θέμα γκάζι το καλυτερο που εχεις να κάνεις στο shiver ειναι είτε να βάλεις ενα 15αρι μπροστά είτε 46 πίσω (εγω έβαλα πίσω 46), βοηθάει να πάρει λίγο τα πάνω του το μηχανάκι, είναι πολύ καλη αλλαγή και πολύ φτηνή... δλδ ειδα πολυ μεγαλύτερη διαφορα με το γραναζι αποτι οταν εβαλα προγραμμα φιλτρο ολοσωμη εξατμιση...
Όταν λες να πάρει το μηχανάκι τα πάνω του εννοείς σε τελική? Εγώ με μαμά αλισιδογραναζα είμαι πολύ ευχαριστημένος με τη ροπή που έχει το μηχανάκι. Και τελική 225, στιγμιαία γράφει και 227 καμιά φορά. Δεν θα με χαλούσε να μπορούσε να γράψει κ κάτι παραπάνω.
-
θα δεις μεγάλη διαφορά στην επιτάχυνση... τελική θα χάσεις αλλά λίγο... στο κοντέρ βέβαια δεν θα δεις διαφορά γτ όταν αλλάζεις γρανάζι κλέβει ακόμη παραπάνω, αλλα θα εχεις χάσεις λίγο πραγματική τελική. Όπως είπα ενα 46αρι πίσω κ είμαστε κομπλέ! !!! :kalo:
-
Εδώ και καμιά βδομάδα μπήκε και σε μένα το 15''!! Σαν πρώτη άποψη βλέπω να γεμίζει σε όλο το φάσμα των στροφών πολύ άμεσα και σε όποια ταχύτητα έχεις. Το πόσο κλέβει σε χλμ/ώρα δεν το έχω τσεκάρει αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι σε απόσταση 150 μέτρων με γρήγορο άνοιγμα το κοντέρ έγραψε 160 χλμ :pray:
Σε ρυθμούς ταξιδιού θα σας πω όταν κάνω να δούμε πόσο κουραστικό είναι και αν θα ψάχνω για 7η σχέση στο κιβώτιο :bye: [size=78%] [/size]
-
Εδώ και καμιά βδομάδα μπήκε και σε μένα το 15''!! Σαν πρώτη άποψη βλέπω να γεμίζει σε όλο το φάσμα των στροφών πολύ άμεσα και σε όποια ταχύτητα έχεις. Το πόσο κλέβει σε χλμ/ώρα δεν το έχω τσεκάρει αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι σε απόσταση 150 μέτρων με γρήγορο άνοιγμα το κοντέρ έγραψε 160 χλμ :pray:
Σε ρυθμούς ταξιδιού θα σας πω όταν κάνω να δούμε πόσο κουραστικό είναι και αν θα ψάχνω για 7η σχέση στο κιβώτιο :bye:
Εγώ τελικά άφησα μπροστά το 16' γιατί δεν ήταν σίγουρος ο μηχανικός εάν ταιριάζει το 15 από το Tuono και δεν είχε και κάποιο εφεδρικό στο κατάστημα για να το δοκιμάσουμε. Επίσης όσο το έψαξα καμία εταιρεία after market δεν βγάζει 15 για το Shiver. Έτσι μεγάλωσα το πίσω στα 46' δόντια. Έβαλα της JT με 40ε. Ακόμα και κυρίως λόγο καιρού το μηχανάκι το έκανα κανά δυο βόλτες και αυτό χαλαρά. Σίγουρα τραβάει καλύτερα και το πίσω λάστιχο στα χαμηλά με 1-2 σχέση γλιστράει πιο εύκολα παρ όλα αυτά με 2 σχέση και τράβηγμα το τιμόνι το μηχανάκι δεν σηκώνετε. :thnk:
-
Μου έχουν πεί πολλοί ,οτι καλό είναι να μην πειράζουμε το μπροστινό γρανάζι παρά μόνο το πίσω. :ohyes:
-
Λοιπόν μετά από αρκετά χλμ σε διάφορα τερέν και ανάμικτους ρυθμούς και έχοντας πιο σαφή εικόνα έχω να πω τα εξής: για κάποιον που το μεγαλύτερο μέρος των χλμ είναι μέσα στην πόλη ίσως είναι η καλύτερη επιλογή το μηχανάκι ανεβάζει σαν τρελό χωρίς πίεση στο δε s απλά δεν οδηγείτε, για εμένα που το θέλω όλα για μικτή οδήγηση με την πρώτη ευκαιρία θα το γυρίσω στο 16 με βάση την εθνική στην οποία πας πολύ πιο ξεκούραστα ακόμα και στα 160/ώρα ενώ τώρα όχι, ή δε κατανάλωση έχει ανέβει περίπου 1λίτρο πάνω που στις μέρες μας κάτι λέει!!
Βέβαια εγώ είμαι και σε 190/55 διάσταση πίσω που όπως και να το κάνουμε λόγο μεγαλύτερης διαδρομής με κουράζει λίγο οπότε μου πάνε οι μαμά ρυθμίσεις :bye: [size=78%] [/size]
-
Εχεις αλλάξει μόνο το μπροστά γραναζι???
Από 16 έβαλες 15??
Με το πίσω τι έχεις κάνει???
-
Εχεις αλλάξει μόνο το μπροστά γραναζι???
Από 16 έβαλες 15??
Με το πίσω τι έχεις κάνει???
Μόνο μπροστά σε 15 πίσω τίποτα!