APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Shiver SL750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: Xristos Shiver στις Ιούλιος 30, 2009, 08:55:56 μμ
-
Καλησπερα σας
Εχει κανεις πειραξη τον κοφτη ο οποιοσ ειναι στις 10,000???
Τι κανει τοτε η ρυθμηση που εχει στα settings και μπορεις να το πας μεχρι 12,000 οσο ειναι και το στροφομετρο???
Μπορω με καποιο προγραμμα να αλλαξω τον κοφτη???
-
Καλησπερα σας
Εχει κανεις πειραξη τον κοφτη ο οποιοσ ειναι στις 10,000???
Τι κανει τοτε η ρυθμηση που εχει στα settings και μπορεις να το πας μεχρι 12,000 οσο ειναι και το στροφομετρο???
Μπορω με καποιο προγραμμα να αλλαξω τον κοφτη???
Η ρύθμιση που λες έχει να κάνει με το πότε να ανάβει το κόκκινο LEDάκι. Αυτη ή ένδειξη είναι καθαρά για να σου θυμίζει πότε να αλλάζεις ταχύτητα και είναι χρήσιμη κυρίως κατά την περίοδο του στρωσίματος. Δεν έχει δλδ καμία σχέση με τον κόφτη.
Επίσης νομίζω ότι ο κόφτης υπάρχει για κάποιον λόγο. Δεν νομίζω ότι θα ήταν καλή ιδέα να βγει.
Συνήθως το όριο του κόφτη είναι σε κάποιες στροφές όπου η καμπύλη εχεί ήδη αρχίσει να πέφτει οπότε δεν κερδίζεις κάτι με τις παραπάνω στροφές (μάλλον χάνεις).
:bye: :bye:
-
Δεν λεω να τον βγαλω αλλα να τον παω στις 11,000
ποσο στρωσιμο θελει??
ποσα χιλιομετρα να κανω και με ποσα χιλιομετρα
Δεν πρεπει να την ανοιγω και καπου καπου?
-
Για το στρώσιμο κάνεις ότι σου λέει το εγχειρίδιο χρήσης που σου έδωσαν.
-
δεν ειναι κοφτης αλλα οριο υπενθιμησης αλλαγης ταχυτητας η στο στρωσιμο υπερβαση οριου στροφων
μετα το στρωσιμο το shift light το ρυθμιζεις περιπου 1000 στροφες πριν την μεγιστη ροπη του κινητηρα ωστε μεχρι να αλλαξεις ταχυτητα να μην βγει ο κινητηρας απο την ωφελιμη περιοχη της μεγιστης δυναμης κ φτασει στον κοφτη, κι αυτο για να παρουμε την μεγιστη επιταχυνση της μοτοσυκλετας με γρηγορες κ εγκαιρες αλλαγες ταχυτητων
-
οσο για το στρωσημο
πατα πανω στο Link!!!!
Στρωσημο Shiver (http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6524.0)
-
οσο για το στρωσημο
πατα πανω στο Link!!!!
Στρωσημο Shiver (http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6524.0)
παιδια ακολουθησα και εγω το λινκ για το στρωσιμο και παρατηρησα το εξης
απο πολλους το στρωσιμο εχει παρεξηγηθει.
στο στρωσιμο εχουμε δυο φασεις.
α. ειναι η κλασικη φαση οπου ολα τα κινουμενα (και αλλα και μερη που ερχονατι σε επαφη βλεπε φρενα, λαστιχα) πρεπει να αποκτησουν επιφανειες καταλληλες να συνεργαστουν ( να γινουν βασικα λειες οταν προκειται για κινουμενα μερη η να καθαριστουν & να κατεργαστουν θερμικα για να ερθουν σε κατασταση λειτουργιας οταν προκειται για λαστιχα φρενα)
και ειναι η φαση των 1000χμ που ολοι αναφερουν και γνωριζουν.
β. ειναι η φαση μετα τα 1000χμ που ολοι ξεχναμε. επειδη σε ολη τη διαρκεια της "σχεσης" μας με το "οχημα" παραγεται θερμοτητα και μαλιστα τις περισοτερες φορες απο "μεσα προς τα εξω" θελει πολλη προσοχη κατα τη φαση της "εξισορροπησης".
υπαρχει παντα ενας χρονος προσαρμογης για αυτο που προκειται να ακολουθησει.
δεν μπορεις να πας με 60 μεσα στην πολη και μολις βρισκεις "εθνικη" να ζητας 200 με τη μια. οπως δεν μπορεις να ξυπνας πρωι πρωι στα μεγαρα και πριν καν πιεις "καφε" να θελεις να κανεις πρωτο χρονο.
η να περιμενεις απο τα λαστιχα σου να πιανουν το ιδιο καλα οταν πηγαινεις με 60 και ξαφνικα πας με "1000" πριν συνηθισουν τις καινουργιες συνθηκες.
οσο και να προσεξεις στη φαση α αυτα τα "καθημερινα μη στρωσιματα" ειναι που κανουν πολυ μεγαλυτερη ζημια.
-
δεν ειναι κοφτης αλλα οριο υπενθιμησης αλλαγης ταχυτητας η στο στρωσιμο υπερβαση οριου στροφων
μετα το στρωσιμο το shift light το ρυθμιζεις περιπου 1000 στροφες πριν την μεγιστη ροπη του κινητηρα ωστε μεχρι να αλλαξεις ταχυτητα να μην βγει ο κινητηρας απο την ωφελιμη περιοχη της μεγιστης δυναμης κ φτασει στον κοφτη, κι αυτο για να παρουμε την μεγιστη επιταχυνση της μοτοσυκλετας με γρηγορες κ εγκαιρες αλλαγες ταχυτητων
:kalo: Γεια σου ρε γιατρε .... Με το Capo μου ποτε θα ασχολιθεις???? :( :P :P :P
:bye: :bye: :bye: