Επιτέλους από σήμερα έχω πάλι το μηχανάκι μου!
Επιτέλους από σήμερα έχω πάλι το μηχανάκι μου! :D Όπως όλοι γνωρίζετε το είχα στο μότο Κούρτης από τα Χριστούγεννα! :tez: και μόλις σήμερα τελείωσε (?) η ταλαιπωρία.Το μοτέρ ήρθε πριν από τρεις εβδομάδες και απλά καθόταν στο συνεργείο του Κούρτη.Αφού είδα κι αποείδα και με πήγαινε από βδομάδα σε βδομάδα και βλέπουμε κλπ μου πρότεινε ο ίδιος να το πάρω και να το πάω αλλού!!!!!!Επαγγελματίας βρε!Τέσπα μάλλον κατάλαβε τη μαλακία τού και δε θα μου πάρει λεφτά για το κατέβασμα του κινητήρα!Είδωμεν.
απο τη δεξια μερια ...απο το τριτο στην σειρα κομβιο του στροφαλου το οποιο βρησκεται στο καπακι της καμπανας που ειναι γεματο αγωγους λαδιου αλλα κ πανω στο καπακι βρησκεται κ ο αισθητηρας πιεσης κυκλωματος λαδιου...
πως το σκεφτηκε ο κουρτης οτι λιπενετε απο την αλλη μερια ...δεν ξερω....
...όντως άλλο κακό μάλλον δε θα με βρει γιατί κατά πάσα πιθανότητα θα πρυτανεύσει η λογική έναντι των συναισθημάτων που με κατέβαλλαν χθες όταν μετά από έξι μήνες με το fireblade του 2006 του αδερφού μού καβάλησα επιτέλους μοτοσικλέτα και το εννοώ αυτό!Όποιος κατάλαβε κατάλαβε.
Καλές βόλτες φίλε :kalo: :kalo:
Οπότε να υποθέσω ότι όσοι έχουμε ξεμείνει θα τα πούμε την Τετάρτη 8 του μηνού τ'απογευματάκι στο Il Capo ???? :bye: :bye:
Δεν ξέρω τι και ποιον να πιστέψω.Κουράστηκα.Επτά μήνες.Φτάνει.... :(
...............................................................
Άκρη δε μπορώ να βγάλω με τίποτα.Είναι: moto motion , Βασίλης , Ερμίδης , Απρίλια Ελλάδος και στη μέση εγώ.Ο καθένας λέει τα δικά του.Δεν ξέρω τι και ποιον να πιστέψω.Κουράστηκα.Επτά μήνες.Φτάνει.... :(
Δηλαδή στο έστειλε από Κύπρο,στην ουσία καινούργιο κλειστό μοτέρ και σου έκανε εντύπωσηSorry αλλα η ζημια εγινε πανω στο στρωσιμο απο οσα ξερω, τι κοκκινα και πρασινα λετε
που στα πρώτα 200 χλμ έβγαλε μια χούφτα γρέζια ;
Εάν έτσι έγινε (αυτό κατάλαβα από το ποστ σου) τότε τι να κλάσει και το βολάν και το γρανάζι και το τζαπάν,
όταν σε άστρωτο στην ουσία μοτέρ το δουλεύεις στα κόκκινα.... :bye:
Φίλε bros400pgm αν παρακολούθησες παλιότερα ποσταρίσματα για το θέμα μου θα ήξερες ότι στην δικιά μου περίπτωση το θέμα εγγύηση είναι άσ'τα να πάνε.Μπήκε εγγύηση μόνο επειδή ενδιαφέρθηκε ο Βασίλης.Οπότε θα το πληρώσω εγώ τώρα και για τελευταία φορά.Αν πάθει πάλι κάτι που δεν το πιστεύω τότε βλέπουμε.
Αυτό που μου είπε για τα κουζινέτα και τα μεγέθη τους ο Ερμίδης θα ήθελα να μου(μας) το εξηγήσει κι ο Βασίλης γιατί δεν κατάφερα να έχω ολοκληρωμένη επικοινωνία μαζί του ακόμη.Βασίλη δώσε τα φώτα σου (δε μιλάω να απολογηθείς αλλά να βγάλουμε κάποια άκρη) :bye:
Φίλε bros400pgm αν παρακολούθησες παλιότερα ποσταρίσματα για το θέμα μου θα ήξερες ότι στην δικιά μου περίπτωση το θέμα εγγύηση είναι άσ'τα να πάνε.Μπήκε εγγύηση μόνο επειδή ενδιαφέρθηκε ο Βασίλης.Οπότε θα το πληρώσω εγώ τώρα και για τελευταία φορά.Αν πάθει πάλι κάτι που δεν το πιστεύω τότε βλέπουμε.
Αυτό που μου είπε για τα κουζινέτα και τα μεγέθη τους ο Ερμίδης θα ήθελα να μου(μας) το εξηγήσει κι ο Βασίλης γιατί δεν κατάφερα να έχω ολοκληρωμένη επικοινωνία μαζί του ακόμη.Βασίλη δώσε τα φώτα σου (δε μιλάω να απολογηθείς αλλά να βγάλουμε κάποια άκρη) :bye:
Εννοειται το εχω παρακολουθησει, και μαλιστα αρκετα προσεκτικα.............
Αυτο που ρωταω εγω ειναι το εξης:
Ο Βασιλης στο περασε στην εγγυηση, οπως ετσι επρεπε να γινει (ασχετα με βαρος βολαν κλπ κλπ)............Ο βασιλης το ελυσε και το εδεσε και στο εστειλε να το τοποθετησεις........Αρα, οποιο λαθος εχει γινει στην συναρμολογηση, ευθυνεται ειτε ο Βασιλης ειτε η aprilia ιταλιας εστειλε λαθος παχος κουζινετα.............
οποιος και να ευθυνεται απο τους 2, εσυ δεν πρεπει να μεινεις αμετοχος στην ολη ιστορια? :thnk: :thnk:
Παιδιά γεια χαρά και πάλι!!! :bye:
Τι έγινε τους τελευταίους τρεις μήνες είναι ολόκληρη ιστορία για να την γράψω και αυτή την στιγμή είμαι Βελιγράδι και βαριέμαι! :D
Όπως ξέρετε το μηχανάκι ανοίχτηκε τρίτη(!!!) φορά και ο Ερμίδης με την συνεργασία (τηλεφωνική) του Βασίλη αποφάνθηκε ότι οι ανοχές των κυλινδροπίστονων ήταν ότι να ναι από τη μαμά!!Κατά τον Ερμίδη είναι καθαρά σφάλμα της απρίλια και του ποιοτικού(???) ελέγχου.
Η απρίλια Ελλάς φυσικά ούτε να ακούσει κάτι τέτοιο και ευτυχώς ο Αντώνης τους τα έπρηζε κάθε μέρα μέχρι που μας έστειλαν δύο ζευγάρια ολοκαίνουργια κυλινδροπίστονα με τις σωστές ανοχές πλέον!
Το μηχανάκι δέθηκε και το πήρα την Πέμπτη!Κελαηδάει!!
Αλλάχτηκαν:κάρτερ,στρόφαλος,κυλινδροπίστονα,μπιέλες,κουζινέτα,ελατήρια,πύροι,αντλία λαδιού!Η ιστορία μου κόστισε 2600 ευρώ συνολικά!Με τις υγείες μου.Το στρώνω και μπαίνει αγγελία! :bye:
Παιδιά γεια χαρά και πάλι!!! :bye:
Τι έγινε τους τελευταίους τρεις μήνες είναι ολόκληρη ιστορία για να την γράψω και αυτή την στιγμή είμαι Βελιγράδι και βαριέμαι! :D
Όπως ξέρετε το μηχανάκι ανοίχτηκε τρίτη(!!!) φορά και ο Ερμίδης με την συνεργασία (τηλεφωνική) του Βασίλη αποφάνθηκε ότι οι ανοχές των κυλινδροπίστονων ήταν ότι να ναι από τη μαμά!!Κατά τον Ερμίδη είναι καθαρά σφάλμα της απρίλια και του ποιοτικού(???) ελέγχου.
Η απρίλια Ελλάς φυσικά ούτε να ακούσει κάτι τέτοιο και ευτυχώς ο Αντώνης τους τα έπρηζε κάθε μέρα μέχρι που μας έστειλαν δύο ζευγάρια ολοκαίνουργια κυλινδροπίστονα με τις σωστές ανοχές πλέον!
Το μηχανάκι δέθηκε και το πήρα την Πέμπτη!Κελαηδάει!!
Αλλάχτηκαν:κάρτερ,στρόφαλος,κυλινδροπίστονα,μπιέλες,κουζινέτα,ελατήρια,πύροι,αντλία λαδιού!Η ιστορία μου κόστισε 2600 ευρώ συνολικά!Με τις υγείες μου.Το στρώνω και μπαίνει αγγελία! :bye:
Αυτο τωρα ειναι ευχαριστα νεα ή δυσαρεστα? :D :D :D :D :D :D :P :P
Για την ιστορια και μονο (επειδη γραφεις και καθε 3 μηνες παναθεμα σε)........:
Τελικα το μηχανακι, μετα που εστειλες το μοτερ στην κυπρο, ανοιχτηκε αλλες 2 φορες? :thnk: :thnk:
Οταν το πηρες απο κυπρο, ηταν παλι μπιελα? :thnk: :thnk:
Το ξαναελυσες, το ξαναεδεσες, και μετα χτυπαγαν τα πιστονια? :thnk: :thnk:
Εχω μεινει πισω λεμε :srry: :srry: :srry: :srry:
Συνολικά χρεώθηκα 2600 ευρώ!!!
Α,δε μπαίνω κάθε τρεις μήνες έτσι! :P
Α,και να συμπληρώσω,την πρώτη φορά που δέθηκε από τον Βασίλη χτύπαγε πάλι.Την δεύτερη από τον Ερμίδη επίσης.Την τρίτη πλέον όχι!Τώρα τι θα γίνει θα δείξει.Θα το στρώσω και ή θα το κάνω ανταλλαγή απευθείας ή θα το πουλήσω.ΖΧ10,R1 και RSV4 είναι τα υποψήφια θύματα μού για ξέσκισμα!!! :P Σε κάλυψα? :bye:
Α,και να συμπληρώσω,την πρώτη φορά που δέθηκε από τον Βασίλη χτύπαγε πάλι.Την δεύτερη από τον Ερμίδη επίσης.Την τρίτη πλέον όχι!Τώρα τι θα γίνει θα δείξει.Θα το στρώσω και ή θα το κάνω ανταλλαγή απευθείας ή θα το πουλήσω.ΖΧ10,R1 και RSV4 είναι τα υποψήφια θύματα μού για ξέσκισμα!!! :P Σε κάλυψα? :bye:Απανω τους και καλοφαγωτα :bye:
είσαι βέβαιος οτι δεν άλλαξε κεφαλές(έρχονται κομπλέ με τους εκκεντροφόφους)?Παιδιά γεια χαρά και πάλι!!! :bye:
Τι έγινε τους τελευταίους τρεις μήνες είναι ολόκληρη ιστορία για να την γράψω και αυτή την στιγμή είμαι Βελιγράδι και βαριέμαι! :D
Όπως ξέρετε το μηχανάκι ανοίχτηκε τρίτη(!!!) φορά και ο Ερμίδης με την συνεργασία (τηλεφωνική) του Βασίλη αποφάνθηκε ότι οι ανοχές των κυλινδροπίστονων ήταν ότι να ναι από τη μαμά!!Κατά τον Ερμίδη είναι καθαρά σφάλμα της απρίλια και του ποιοτικού(???) ελέγχου.
Η απρίλια Ελλάς φυσικά ούτε να ακούσει κάτι τέτοιο και ευτυχώς ο Αντώνης τους τα έπρηζε κάθε μέρα μέχρι που μας έστειλαν δύο ζευγάρια ολοκαίνουργια κυλινδροπίστονα με τις σωστές ανοχές πλέον!
Το μηχανάκι δέθηκε και το πήρα την Πέμπτη!Κελαηδάει!!
Αλλάχτηκαν:κάρτερ,στρόφαλος,κυλινδροπίστονα,μπιέλες,κουζινέτα,ελατήρια,πύροι,αντλία λαδιού!Η ιστορία μου κόστισε 2600 ευρώ συνολικά!Με τις υγείες μου.Το στρώνω και μπαίνει αγγελία! :bye:
Αυτο τωρα ειναι ευχαριστα νεα ή δυσαρεστα? :D :D :D :D :D :D :P :P
Για την ιστορια και μονο (επειδη γραφεις και καθε 3 μηνες παναθεμα σε)........:
Τελικα το μηχανακι, μετα που εστειλες το μοτερ στην κυπρο, ανοιχτηκε αλλες 2 φορες? :thnk: :thnk:
Οταν το πηρες απο κυπρο, ηταν παλι μπιελα? :thnk: :thnk:
Το ξαναελυσες, το ξαναεδεσες, και μετα χτυπαγαν τα πιστονια? :thnk: :thnk:
Εχω μεινει πισω λεμε :srry: :srry: :srry: :srry:
Αγαπητέ bros400pgm το μηχανάκι μετά την Κύπρο ανοίχτηκε άλλες δύο φορές!!!Σύνολο τρεις!!!
Την πρώτη ο Βασίλης έκανε πολλές αλλαγές:στρόφαλος,κάρτερ,αντλία λαδιού,μπιέλες ενώ έχουν εγκριθεί και περιμένουν στην Κύπρο εκκεντροφόρους και κεφαλές!!!Πιο πολλά μη με ρωτάς.
Την δεύτερη ο Ερμίδης άλλαξε κουζινέτα ,ελατήρια,μπιέλες(ξανά) και πύρους και ο κινητήρας πάλι δεν δούλεψε!Την τρίτη και φαρμακερή έκανε τα αδύνατα δυνατά και πήρε δώρο δύο κυλινδροπίστονα κομπλέ!Ο κινητήρας τώρα δουλεύει ρολόι και είναι καινούριος!Συνολικά χρεώθηκα 2600 ευρώ!!!
Α,δε μπαίνω κάθε τρεις μήνες έτσι! :P
Να κάνω μια πρόσφατη ενημέρωση.Ο κινητήρας έχει στρωθεί (1500 χλμ συνολικά) κι έγινε το σέρβις των 20000χλμ.Αυτή την στιγμή έχει 20500 χλμ και έχω ρίξει μερικές ψιλές στα 270χλμ/ώρα (μετά το στρώσιμο εννοείται!!),ενώ τα περισσότερα χλμ. έγιναν σε στριφτερές διαδρομές στους δρόμους της Χαλκιδικής με κάμποσα κοφτίσματα για να δω αν είναι όλα οκ (είπαμε,μετά το στρώσιμο).Το μηχανάκι είναι πάλι μαμά για τον φόβο των Ιουδαίων εκτός από φίλτρο ΚΝ και 15άρι γρανάζι (το βάρος του βολάν μπήκε πάνω).Φυσικά μετά τις γιορτές ξεκινώ να ψάχνω είτε για εξατμίσεις,είτε για καινούρια μηχανή (χλωμό με την κρίση που υπάρχει).Μάλλον θα μείνω μ' αυτό,αλλά θα βάλω πάλι πράματα πάνω!!! :bye:καλα χιλιομετρα να εχεις φιλαρακι!!
και ρωταω εγω τωρα......
γιατι το κοφταρισμα το βλεπεις σαν τεσταρισμα????
Να κάνω μια πρόσφατη ενημέρωση.Ο κινητήρας έχει στρωθεί (1500 χλμ συνολικά) κι έγινε το σέρβις των 20000χλμ.Αυτή την στιγμή έχει 20500 χλμ και έχω ρίξει μερικές ψιλές στα 270χλμ/ώρα (μετά το στρώσιμο εννοείται!!),ενώ τα περισσότερα χλμ. έγιναν σε στριφτερές διαδρομές στους δρόμους της Χαλκιδικής με κάμποσα κοφτίσματα για να δω αν είναι όλα οκ (είπαμε,μετά το στρώσιμο).Το μηχανάκι είναι πάλι μαμά για τον φόβο των Ιουδαίων εκτός από φίλτρο ΚΝ και 15άρι γρανάζι (το βάρος του βολάν μπήκε πάνω).Φυσικά μετά τις γιορτές ξεκινώ να ψάχνω είτε για εξατμίσεις,είτε για καινούρια μηχανή (χλωμό με την κρίση που υπάρχει).Μάλλον θα μείνω μ' αυτό,αλλά θα βάλω πάλι πράματα πάνω!!! :bye:καλα χιλιομετρα να εχεις φιλαρακι!!
να κανω μια ερωτηση??? συνεχιζεις να το γουσταρεις το μηχανακι σου?
εννοω αν κοιταζοντας το εστω κ παρκαρισμενο σε κανει να κ@@@...λωνεις???
αυτο εχει σημασια! ;)
3)Θέλω να μου πείτε τον τύπο του silkolene και που μπορώ να το βρω στην Θεσσαλονίκη.Είναι ημισυνθετικό αυτό που βάζετε ή συνθετικό?
Update απο το af1 forum
Με λιγα λογια, ο micah απο το af1 racing, εκατσε και συγκρινε, μετρησε και εσκαψε στροφαλους απο rotax μοτερ, απο το 99 μεχρι σημερα
Οι ανακαλυψεις του ειναι να προκαλουν γελια και κλαμματα (για την aprilia)
Οι μικροτερες ανοχες που εχουν τα καινουρια μοτερ, δεν αφηνουν το 15/50 λαδι να εισχωρησει σωστα (συμφωνα με τους υπολογισμους του το κενο που χρειαζεται για το συγκεκριμενο ιξωδες λαδιου ειναι .0012"-.00165"- το οποιο ειναι το upper limit που δινει η aprilia .0008-.0018").
Οι καινουριοι στροφαλοι, φτιαχνονται με κενο .002", το οποιο μετα το στρωσιμο του μοτερ γινεται .0025"..................το οποιο κενο ειναι τσιμα-τσιμα για το 15/50 λαδι οταν ειναι κρυο (στην εκκινηση δηλαδη)
Κατηγορει την pan am spyder (και κατ' επεκταση την rotax) για τα προβληματα αυτα, διοτι αυτοι χρησιμοποιουν τα μοτερ με μικροτερες στροφες κινητηρα ΚΑΙ ΜΕ ΛΑΔΙ 5/40
και τελος προτεινει, τα καινουρια μηχανακια να στρωνονται για πολυ περισσοτερα χλμ απ'οτι λεει ο κατασκευαστης και με λαδι με μικρο ιξωδες
Επισης επισημανε, οτι σκαβοντας τις οπες λαδιου του στροφαλου, παρατηρησε οτι οι παλιοι ειναι κατασκευασμενοι απο πιο σκληρα υλικα και με ποιτικοτερες μεθοδους σκληρυνσης
Ολα τα παραπανω αποτελουν αποψεις του Micah και δεν ξερω κατα ποσο θα αποδειχτουν σωστες (το λεει και ο ιδιος οτι μπορει να κανει λαθος). Απο δευτερα θα βαλει και τις φωτο απο τους στροφαλους που εχει τραβηξει και μαλλον θα συνεχιστει το θεμα μεχρι να βγαλει ενα ασφαλες συμπερασμα
Το ποστ, βρισκεται EΔΩ (http://www.apriliaforum.com/forums/showpost.php?p=2408416&postcount=44)
Ολοκληρο το θεμα ειναι ΕΔΩ (http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=194803)
Το δικο μου ποστ ή του Micah?
Με λίγα λόγια ν'ακυρώσω τα silkolene pro4 Κοσμά? :thnk: