APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSVR / RSVR Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: zachs στις Ιούλιος 03, 2009, 09:32:01 μμ

Τίτλος: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: zachs στις Ιούλιος 03, 2009, 09:32:01 μμ
Επιτέλους από σήμερα έχω πάλι το μηχανάκι μου! :D Όπως όλοι γνωρίζετε το είχα στο μότο Κούρτης από τα Χριστούγεννα! :tez: και μόλις σήμερα τελείωσε (?) η ταλαιπωρία.Το μοτέρ ήρθε πριν από τρεις εβδομάδες και απλά καθόταν στο συνεργείο του Κούρτη.Αφού είδα κι αποείδα και με πήγαινε από βδομάδα σε βδομάδα και βλέπουμε κλπ μου πρότεινε ο ίδιος να το πάρω και να το πάω αλλού!!!!!!Επαγγελματίας βρε!Τέσπα μάλλον κατάλαβε  τη μαλακία τού και δε θα μου πάρει λεφτά για το κατέβασμα του κινητήρα!Είδωμεν.

Το μηχανάκι και τον κινητήρα τα φόρτωσα και το πήγα Ερμείδη την Τετάρτη και χθες (!) ήταν ήδη έτοιμο.

Λοιπόν στο δια ταύτα δουλεύει μια χαρά πλην όμως δεν κρατάει ρελαντί (σχήμα οξύμωρο έτσι?) αρκετά και σβήνει μετά από λίγο στα φανάρια ενώ έχει και κάποιους δισταγμούς μέχρι τις 1500 στροφές.Όλα αυτά τα παρατήρησε κι ο Αντώνης (Ερμείδης) και καθάρισε τα μπεκ αλλά φευ.Μια από τα ίδια.Οπότε μου είπε αυτό που μου είπε κι ο Βασίλης, να το δουλέψω έτσι στο στρώσιμο και αν συνεχίσει να το κάνει το κοιτάμε στο πρώτο σέρβις.Δηλαδή σε μια βδομάδα (έκανα ήδη 150 χλμ!).Ίσως λόγω ακινησίας κλπ να συμβαίνει αυτό.Καμιά ιδέα?

Όσον αφορά στην αιτία της ζημιάς εκτός από αυτά που έχουν ειπωθεί τόσο καιρό υπάρχει και άλλη άποψη που δεν την ασπάζεται ούτε ο Βασίλης ούτε ο Βούλης (μότο μόσιον) και προέρχεται από τον Αλέξη του μότο Κούρτης και είναι η εξής:κατά την εξαγωγή του βάρους του βολάν από τον Χάρη του μότο μόσιον έγινε ζημιά (αυτό το πιστοποιεί και ο Βασίλης) και χάλασε η κεντρική βίδα,παξιμάδι ή ότι άλλο είναι η οποία έχει στο κέντρο μια τρύπα.Αυτή η βίδα αντικαταστάθηκε με μια άλλη κανονική (χωρίς τρύπα).Ο Αλέξης ισχυρίζεται ότι από εκεί περνάει κανονικά λάδι και αυτή η αντικατάσταση επέφερε την ζημιά.Θέλω γνώμες (ο Βασίλης λέει ότι αυτά είναι μπούρδες αλλά ας το συζητήσουμε λίγο)! :bye:
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: bros400pgm στις Ιούλιος 03, 2009, 09:41:05 μμ
Αντε ρε φιλε.......................καλος το ξανα-πηρες....................αντε να κοψεις και συ καμια βολτα.................... :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:

για να δεις εαν περναει λαδι απο εκει, πρεπει να βρεις ενα σχεδιαγραμμα με το κυκλωμα λιπανσης του μοτερ (δεν ξερω εαν υπαρχει στο service manual)....... Εγω θυμαμαι οτι απο δεξια του στροφαλου ρεει λαδι προς τον στροφαλο  :thnk: :thnk: :thnk:








ps.Κατσε να μπουν οι ειδικοι να σου πουν για την τρυπα στην βιδα..............
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: Byron στις Ιούλιος 04, 2009, 01:13:24 πμ
Μπράβο ρε φίλε !!! Αντε και καλα στρωσίματα τώρα.
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: bill στις Ιούλιος 04, 2009, 01:59:41 πμ
απο τη δεξια μερια ...απο το τριτο στην σειρα κομβιο του στροφαλου το οποιο βρησκεται στο καπακι της καμπανας που ειναι γεματο αγωγους λαδιου αλλα κ πανω στο καπακι βρησκεται κ ο αισθητηρας πιεσης κυκλωματος λαδιου...

πως το σκεφτηκε ο κουρτης οτι λιπενετε απο την αλλη μερια ...δεν ξερω....
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: Tsillis στις Ιούλιος 04, 2009, 02:27:29 πμ
Επιτέλους από σήμερα έχω πάλι το μηχανάκι μου!


Οχι ρε π@@στη  μου παει το στοιχημα για το 2010   :tez:
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: saetron στις Ιούλιος 04, 2009, 02:37:52 πμ
αντε ρε μαν...αντε

επιτελους..
καλοταξιδο και αγρατσουνιστο να σου ναι το μωρο...
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Ιούλιος 04, 2009, 11:34:32 πμ
Επιτέλους από σήμερα έχω πάλι το μηχανάκι μου! :D Όπως όλοι γνωρίζετε το είχα στο μότο Κούρτης από τα Χριστούγεννα! :tez: και μόλις σήμερα τελείωσε (?) η ταλαιπωρία.Το μοτέρ ήρθε πριν από τρεις εβδομάδες και απλά καθόταν στο συνεργείο του Κούρτη.Αφού είδα κι αποείδα και με πήγαινε από βδομάδα σε βδομάδα και βλέπουμε κλπ μου πρότεινε ο ίδιος να το πάρω και να το πάω αλλού!!!!!!Επαγγελματίας βρε!Τέσπα μάλλον κατάλαβε  τη μαλακία τού και δε θα μου πάρει λεφτά για το κατέβασμα του κινητήρα!Είδωμεν.

 :oo! :oo! :oo! :oo! :oo!

Καλό στρωσιμο και καλα χιλιομετρα !!

Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: zachs στις Ιούλιος 04, 2009, 04:10:02 μμ
απο τη δεξια μερια ...απο το τριτο στην σειρα κομβιο του στροφαλου το οποιο βρησκεται στο καπακι της καμπανας που ειναι γεματο αγωγους λαδιου αλλα κ πανω στο καπακι βρησκεται κ ο αισθητηρας πιεσης κυκλωματος λαδιου...

πως το σκεφτηκε ο κουρτης οτι λιπενετε απο την αλλη μερια ...δεν ξερω....

 :bye:Γεια σου ρε Βασίλη! ;)
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: tasosm στις Ιούλιος 04, 2009, 04:30:41 μμ
Αντε ρε μαν επιτελους.

Καλο στρωσιμο και σιδερενιο το μοτορι
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: v997 στις Ιούλιος 04, 2009, 04:44:36 μμ
Αντε ρε Ηλια......επιτελους!! :kalo: :kalo:

Με το καλο οι βολτες και αλλο κακο να μην σε βρει.........

 :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: bros400pgm στις Ιούλιος 04, 2009, 05:55:56 μμ
ΚΑΠΑΚΙ

(http://i39.tinypic.com/erzeph.jpg)


ΔΕΞΙ ΜΕΡΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ  :D :D



(http://i39.tinypic.com/2cp6r2p.jpg)
(http://i41.tinypic.com/wl91d2.jpg)
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: zachs στις Ιούλιος 04, 2009, 06:36:56 μμ
Φίλε bros400pgm κάτι μας είπες τώρα!!! :tez:Δεν έχω ιδέα από αυτά.Ας είναι καλά ο Βασίλης!!!!

Ευχαριστώ παιδιά για τις ευχές σας και όντως άλλο κακό μάλλον δε θα με βρει γιατί κατά πάσα πιθανότητα θα πρυτανεύσει η λογική έναντι των συναισθημάτων που με κατέβαλλαν χθες όταν μετά από έξι μήνες με το fireblade του 2006 του αδερφού μού καβάλησα επιτέλους μοτοσικλέτα και το εννοώ αυτό!Όποιος κατάλαβε κατάλαβε.

Όλα τα εύσημα αποδίδονται στον Βασίλη γιατί αλλιώς δεν θα έβγαζα άκρη με τους μυστήριους της Απρίλια.Σας διηγήθηκα σε άλλο θέμα την ιστορία απλά για τελευταία φορά θα ήθελα να πω Βασίλη ευχαριστώ για όλα!!! :ohyes:
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: bill στις Ιούλιος 04, 2009, 06:56:34 μμ
μιση χαρα δικη σου κ μιση δικη μου Ηλια.

κ γω απο μερια μου σου λεω παρακαλω σαν απαντηση αλλα κ ευχαριστω γιατι ησουν η αιτια για μια εμπειρια ακομη!!

καλες βολτες φιλε μου κ χρωστας καφε παραλιακη...
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: bckat στις Ιούλιος 06, 2009, 09:25:16 πμ
Καλές βόλτες φίλε  :kalo: :kalo:
Οπότε να υποθέσω ότι όσοι έχουμε ξεμείνει θα τα πούμε την Τετάρτη 8 του μηνού τ'απογευματάκι στο Il Capo ????  :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: Baggos στις Ιούλιος 06, 2009, 11:50:43 πμ
..άντε με το καλό το στρώσιμο...!επιτέλους το πήρες πάλι πίσω το εργαλείο... :kalo:

...όντως άλλο κακό μάλλον δε θα με βρει γιατί κατά πάσα πιθανότητα θα πρυτανεύσει η λογική έναντι των συναισθημάτων που με κατέβαλλαν χθες όταν μετά από έξι μήνες με το fireblade του 2006 του αδερφού μού καβάλησα επιτέλους μοτοσικλέτα και το εννοώ αυτό!Όποιος κατάλαβε κατάλαβε.

..χεχε...αυτές είναι δηλώσεις...κάποιος παραενθουσιάστηκε....!! :h22: :kalo: :kalo:

Καλές βόλτες φίλε  :kalo: :kalo:
Οπότε να υποθέσω ότι όσοι έχουμε ξεμείνει θα τα πούμε την Τετάρτη 8 του μηνού τ'απογευματάκι στο Il Capo ????  :bye: :bye:

..άτσα...βρε να δεις που θα είμαι Σαλόνικα την Τετάρτη....λες να σκάσω μύτη για φραπόγαλον...?!?! :thnk: :thnk:

Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: r1 pilot στις Ιούλιος 06, 2009, 12:28:21 μμ
καλες βολτες τρελο αγορι.τα λεμε την τεταρτη :bye:
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: kompimen στις Ιούλιος 06, 2009, 01:18:32 μμ
καλά χιλιόμετρα και κανένα πρόβλημα στο εξής!! :D :D
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: zachs στις Ιούλιος 14, 2009, 10:26:42 μμ
Και ο εφιάλτης συνεχίζεται! :(

Όπως σας είχα πει από την πρώτη μέρα δεν λειτουργούσε καλά ο κινητήρας , δεν κρατούσε ρελαντί , έσβηνε συνέχεια , έκανε πολλά σκορτσαρίσματα χαμηλά και σα να μην έφταναν όλα αυτά μετά τα πρώτα 200 χλμ. άρχισε ν' ακούγεται ένας ήχος απ' τον κινητήρα , ένα κροτάλισμα ένα γρρρρρρρρρρρ το οποίο όσο ανέβαιναν οι στροφές τόσο αυξανόταν ο θόρυβος.Πίσω στον Ερμίδη , άνοιγμα ξανά και η ετυμηγορία: η μπιέλα του μπροστινού κυλίνδρου έπαιζε δεξιά-αριστερά , ενώ ο Ερμίδης έβγαλε και μια χούφτα γρέζια και μου είπε και κάτι άλλο το οποίο δεν κατάλαβα γιατί δεν ξέρω και δεν άκουγα και καλά τον Βασίλη στο τηλέφωνο όταν τον πήρα για να τα πούμε.Το ελατήριο λαδιού (κάτι σαν δαχτυλίδι που βρίσκεται στην πάνω μεριά του πιστονιού) ήταν σπασμένο σε κάποιο σημείο κι έλειπε κομμάτι.

Φυσικά προτού συντάξω το ποστ έπραξα δεοντολογικά κι ενημέρωσα τον Βασίλη προς αποφυγή παρεξηγήσεων.

Προτού αυτή την εξέλιξη είχα αποφασίσει να το κρατήσω γιατί δεν το χάρηκα όσο ήθελα και θα περίμενα του χρόνου μπας και βγει το 1200 όπως φημολογείται ή σε αντίθετη περίπτωση να έπαιρνα κάποιο από τα καινούργια χιλιάρια του 2010.Τώρα δεν ξέρω τι να κάνω.Η αλήθεια είναι ότι όσοι ξέρουν από Θεσσαλονίκη ο Ερμίδης είναι μανούλα σε τέτοιες περιπτώσεις κι έχει φτιάξει κι ένα ή δύο τουόνο με παρόμοιες ζημιές τα οποία κυκλοφορούν χωρίς προβλήματα.Θα περιμένω αύριο να δω τι θα μου πει και για ανταλλαγή με το ZX10R και για επισκευή και βλέπουμε.

Η συμβουλή μου όσο κι αν δεν αρέσει σε κάποιους:αν έχετε σκοπό να πιέσετε τα μηχανάκια σας όπως έκανα εγώ (παρατεταμένο στροφάρισμα στο κυνήγι της τελικής-εκεί φαίνεται ο κινητήρας κι όχι στην πίστα που του δίνεις ανάσες) ΜΗΝ βγάζετε το βολάν,ΜΗΝ βάζετε κοντύτερο γρανάζι.Δύο εξατμίσεις και ένα φίλτρο είναι μια χαρά γι αυτούς τους κινητήρες,ΔΕΝ αντέχουν παραπάνω.Με εκτεταμένες επεμβάσεις ο κινητήρας φτάνει εύκολα στον κόφτη κι εκεί γίνεται η ζημιά:ΔΕΝ αντέχει τους κόφτες αυτός ο απαρχαιωμένος κινητήρας.

ΝΑΙ εγώ και μόνον εγώ φταίω που κόλλησε το μοτέρ , γιατί παρασύρθηκα από τις διαβεβαιώσεις πολλών εδώ μέσα (έξω απ' τα δόντια πλέον και ΔΕΝ αναφέρομαι στον Βασίλη) ότι δεν παθαίνουν τίποτα τα Rotax και γιατί το πίεσα στο μισό απ' ότι πίεζα τα γιαπωνέζικα μου (ήθελε ακόμη λιγότερο).

Άκρη δε μπορώ να βγάλω με τίποτα.Είναι: moto motion , Βασίλης , Ερμίδης , Απρίλια Ελλάδος  και στη μέση εγώ.Ο καθένας λέει τα δικά του.Δεν ξέρω τι και ποιον να πιστέψω.Κουράστηκα.Επτά μήνες.Φτάνει.... :(

Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: v997 στις Ιούλιος 14, 2009, 11:13:59 μμ
Δεν ξέρω τι και ποιον να πιστέψω.Κουράστηκα.Επτά μήνες.Φτάνει.... :(



Hλια και πολυ αντεξες φιλε μου.....μεγαλη ταλαιπωρια.....εφιαλτης χωρις τελος!! :psdof: :psdof:

Δωστο το ριμαδι,και παρε κατι που κανεις κεφι,γιατι δεν βλεπω να ξεμπερδευεις.....
Ασε που θα εισαι συνεχεια με τον φοβο μηπως και ξαναπαθει κατι....

Πολυ ατυχος παντως,κριμα....... :(

Καλο ξεμπερδεμα............και παλι!!

Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: bros400pgm στις Ιούλιος 15, 2009, 01:12:13 μμ
...............................................................


οχι ρε φιλε παλι................ :( :( :( :( :(


μαλακια στο δεσιμο απο τον Βασιλη?? Ή προβληματικα ανταλλακτικα?

 :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:


για ενημερωσε μας τι θα γινει  :bye: :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: patman46 στις Ιούλιος 15, 2009, 01:31:43 μμ
άτυχος? τι να σου πω... όσο για το που τρώει το ζόρι ο κινητήρας (αν δηλαδή το τρώει στο δρόμο ή στην πίστα) από την ελάχιστη αγωνιστική εμπλοκή μου πίσω σε κείνα τα πετρινα χρόνια του sm μπορώ να σου πω ότι μία αγωνιστική μέρα = 6 μήνες χρήση δρόμου σε οποιαδήποτε συνθήκη.

πάντως κάποια μαλακία έχει γίνει γιατί πολλοί τα κυνηγάνε τα μηχανάκια και σε τελικές και σε κόντρες εδώ και δεν κάνουν κιχ... τι να πω μάλλον ήσουνα άτυχος... όσο για το βάρος και το γρανάζι τα παμε μην τα ξαναλέμε... εγώ το δικό μου το χω με 15άρι , με τις evo6 , με Power commander, με ΚΝ, και πέρα από τα πηνία (δική μου μαλακία λόγω μπαταρίας) δεν έχει εμφανίσει σημάδια κόπωσης ή ζημιάς... και έφτασα αισίως τα 45.000χλμ.

είσαι άτυχος που δεν χάρηκες ένα πολύ καλό μηχανάκι... κρίμα, μακάρι το επόμενο (όποιο και να είναι)  να είναι αστέρι και να σου γεμίζει με χαρά την ψυχή... γιατί τα μηχανάκια αυτό κάνουν!  :bye: 
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: MakisRC51 στις Ιούλιος 15, 2009, 01:53:56 μμ
Japan RULESSSSSSSSSSS (HONDA 4 EVER)
:bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye:


Υ.Γ. Πραγματικα λυπαμαι για την ταλαιπωρια σου........... :(
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: nasos-v στις Ιούλιος 19, 2009, 08:54:07 μμ
τελικα τι εγινε?????

εχουμε κανα νεο ????

Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: dorsocrazy στις Ιούλιος 20, 2009, 12:12:15 πμ
 :(
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: tuono46 στις Ιούλιος 20, 2009, 01:10:40 πμ
εσυ φιλε μου εχεις φαει μεγαλη ητα  :srry:.....κουραγιο και κανε και κανα ευχελαιο  ;)
.

ο amauri  τι ειπε για την περιπτωση ? :psdof: :psdof:
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Ιούλιος 20, 2009, 01:44:18 πμ


Άκρη δε μπορώ να βγάλω με τίποτα.Είναι: moto motion , Βασίλης , Ερμίδης , Απρίλια Ελλάδος  και στη μέση εγώ.Ο καθένας λέει τα δικά του.Δεν ξέρω τι και ποιον να πιστέψω.Κουράστηκα.Επτά μήνες.Φτάνει.... :(



... :a006 :a006 :a006 :( :( :(...
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: Drakos στις Ιούλιος 20, 2009, 10:03:13 μμ
Δηλαδή στο έστειλε από Κύπρο,στην ουσία καινούργιο κλειστό μοτέρ και σου έκανε εντύπωση
που στα πρώτα 200 χλμ έβγαλε μια χούφτα γρέζια ;
Εάν έτσι έγινε (αυτό κατάλαβα από το ποστ σου) τότε τι να κλάσει και το βολάν και το γρανάζι και το τζαπάν,
όταν σε άστρωτο στην ουσία μοτέρ το δουλεύεις στα κόκκινα....  :bye:
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: Jk21 στις Ιούλιος 21, 2009, 11:07:04 πμ
 :ohmy: :ohmy:  Μεγαλο πακετο ρε φιλαρακο...  Βασικα με αυτα που εχεις τραβιξει, φταινε ολοι, τι να λεμε τωρα... Ατυχια φουλ, και Ιταλικο = τραγοδια...  :srry: :srry:  Δοστω να ισιωσεις λεω εγω και παρε εναν Ιαπονα να ηρεμισει το κεφαλι σου για λιγο καιρο... Και οταν με το καλο συνερθεις ριχνεις μια ζαρια ακομα στην Ευροπη και βγαζεις την κ@υλ@ σου .....   

Ευχομαι απο δω και περα να βαζεις μονο λαδια και βενζινα στα επομενα μορα σου....
 :bye: :bye: :bye: :bye:

Υγ. Παντος εχει και τα δικια του ο φιλος ο Drakos...... :bye:
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: Tsillis στις Ιούλιος 21, 2009, 02:25:31 μμ
Δηλαδή στο έστειλε από Κύπρο,στην ουσία καινούργιο κλειστό μοτέρ και σου έκανε εντύπωση
που στα πρώτα 200 χλμ έβγαλε μια χούφτα γρέζια ;
Εάν έτσι έγινε (αυτό κατάλαβα από το ποστ σου) τότε τι να κλάσει και το βολάν και το γρανάζι και το τζαπάν,
όταν σε άστρωτο στην ουσία μοτέρ το δουλεύεις στα κόκκινα....  :bye:
Sorry αλλα η ζημια εγινε πανω στο στρωσιμο απο οσα ξερω, τι κοκκινα και πρασινα λετε
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: zachs στις Ιούλιος 21, 2009, 03:07:56 μμ
Drakos και Jk21 πως βγήκε το συμπέρασμα ότι το έσκιζα στο στρώσιμο δεν καταλαβαίνω!Αν μπορείτε να μου το εξηγήσετε γιατί εγώ πάνω από 6000 rpm δεν το πήγα,χώρια που ο Βασίλης (tsilis) μου έκανε ολόκληρη διάλεξη περί στρωσίματος.Πραγματικά κουφάθηκα μ' αυτά που γράψατε!!! :bye:
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: bros400pgm στις Ιούλιος 21, 2009, 03:21:23 μμ
Τελικα εγινε τιποτα με το θεμα σου? Αστον τον Drako...............αυτος εχει χαζεψει τωρα που εμαθε οτι βαρανε μπιελα................

Δεν ειχε περαστει στην εγγυηση η βλαβη? Αρα ειναι υποχρεωμενοι/υποχρεωμενος να στο ξαναφτιαξουν  :thnk: :thnk:
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: zachs στις Ιούλιος 21, 2009, 03:30:44 μμ
Φίλε  bros400pgm αν παρακολούθησες παλιότερα ποσταρίσματα για το θέμα μου θα ήξερες ότι στην δικιά μου περίπτωση το θέμα εγγύηση είναι άσ'τα να πάνε.Μπήκε εγγύηση μόνο επειδή ενδιαφέρθηκε ο Βασίλης.Οπότε θα το πληρώσω εγώ τώρα και για τελευταία φορά.Αν πάθει πάλι κάτι που δεν το πιστεύω τότε βλέπουμε.

Αυτό που μου είπε για τα κουζινέτα και τα μεγέθη τους ο Ερμίδης θα ήθελα να μου(μας) το εξηγήσει κι ο Βασίλης γιατί δεν κατάφερα να έχω ολοκληρωμένη επικοινωνία μαζί του ακόμη.Βασίλη δώσε τα φώτα σου (δε μιλάω να απολογηθείς αλλά να βγάλουμε κάποια άκρη) :bye:
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: bros400pgm στις Ιούλιος 21, 2009, 03:46:44 μμ
Φίλε  bros400pgm αν παρακολούθησες παλιότερα ποσταρίσματα για το θέμα μου θα ήξερες ότι στην δικιά μου περίπτωση το θέμα εγγύηση είναι άσ'τα να πάνε.Μπήκε εγγύηση μόνο επειδή ενδιαφέρθηκε ο Βασίλης.Οπότε θα το πληρώσω εγώ τώρα και για τελευταία φορά.Αν πάθει πάλι κάτι που δεν το πιστεύω τότε βλέπουμε.

Αυτό που μου είπε για τα κουζινέτα και τα μεγέθη τους ο Ερμίδης θα ήθελα να μου(μας) το εξηγήσει κι ο Βασίλης γιατί δεν κατάφερα να έχω ολοκληρωμένη επικοινωνία μαζί του ακόμη.Βασίλη δώσε τα φώτα σου (δε μιλάω να απολογηθείς αλλά να βγάλουμε κάποια άκρη) :bye:

Εννοειται το εχω παρακολουθησει, και μαλιστα αρκετα προσεκτικα.............
Αυτο που ρωταω εγω ειναι το εξης:
Ο Βασιλης στο περασε στην εγγυηση, οπως ετσι επρεπε να γινει (ασχετα με βαρος βολαν κλπ κλπ)............Ο βασιλης το ελυσε και το εδεσε και στο εστειλε να το τοποθετησεις........Αρα, οποιο λαθος εχει γινει στην συναρμολογηση, ευθυνεται ειτε ο Βασιλης ειτε η aprilia ιταλιας εστειλε λαθος παχος κουζινετα.............

οποιος και να ευθυνεται απο τους 2, εσυ δεν πρεπει να μεινεις αμετοχος στην ολη ιστορια? :thnk: :thnk:
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: Jk21 στις Ιούλιος 21, 2009, 04:23:39 μμ
   I apologize αδερφε ...  Ειδα αυτο που εγραψε ο φιλος Drakos, διαβασα και για τη χουφτα ρινησματα και νομιζα οτι κατι ξερει για να λεει οτι το σκιζες (εξου και τα παρα πολλα ρινησματα...). Sorry λοιπον και λαθος μου. Αλλα αληθεια ρε φιλε πως ειναι δυνατον να στρωνεις ομορφα και καθος πρεπει ενα μοτερ και να σου μαζευει 1 κιλο ρινησματα????  :thnk: :thnk: :thnk:  Δεν στη λεω, μην παρεξιγηθω, απλα μου κανει φοβερη εντιπωση... Πιτσιρηκας μετα απο ρεκτιφιε σε ενα RD 350 που ειχα   :rock: :rock:, και μετα απο το αμυθητο στροσημο που του εκανα (Πεντελη ταπα, Υγεια και Κιμης...!!!), στο 2μηνο το ξανανοιξα γιατι ακουγα απο μεσα συναυλια του Μπρεγκοβιτς και βρηκα το μισο κυλινδρο δωρο σε ρινησματα......... Για αυτο και παρασυρθηκα απο τον Drako....  Και παλι sorry man λαθος μου που εβγαλα ετσι συμπερασμα  ...

 :bye: :bye: :bye:

Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: zachs στις Ιούλιος 21, 2009, 11:04:48 μμ
Φίλε  bros400pgm αν παρακολούθησες παλιότερα ποσταρίσματα για το θέμα μου θα ήξερες ότι στην δικιά μου περίπτωση το θέμα εγγύηση είναι άσ'τα να πάνε.Μπήκε εγγύηση μόνο επειδή ενδιαφέρθηκε ο Βασίλης.Οπότε θα το πληρώσω εγώ τώρα και για τελευταία φορά.Αν πάθει πάλι κάτι που δεν το πιστεύω τότε βλέπουμε.

Αυτό που μου είπε για τα κουζινέτα και τα μεγέθη τους ο Ερμίδης θα ήθελα να μου(μας) το εξηγήσει κι ο Βασίλης γιατί δεν κατάφερα να έχω ολοκληρωμένη επικοινωνία μαζί του ακόμη.Βασίλη δώσε τα φώτα σου (δε μιλάω να απολογηθείς αλλά να βγάλουμε κάποια άκρη) :bye:

Εννοειται το εχω παρακολουθησει, και μαλιστα αρκετα προσεκτικα.............
Αυτο που ρωταω εγω ειναι το εξης:
Ο Βασιλης στο περασε στην εγγυηση, οπως ετσι επρεπε να γινει (ασχετα με βαρος βολαν κλπ κλπ)............Ο βασιλης το ελυσε και το εδεσε και στο εστειλε να το τοποθετησεις........Αρα, οποιο λαθος εχει γινει στην συναρμολογηση, ευθυνεται ειτε ο Βασιλης ειτε η aprilia ιταλιας εστειλε λαθος παχος κουζινετα.............

οποιος και να ευθυνεται απο τους 2, εσυ δεν πρεπει να μεινεις αμετοχος στην ολη ιστορια? :thnk: :thnk:


Δεν ξέρω ρε γαμώτο τι συνέβη! :(Εγώ ξέρω ότι επιβαρύνομαι με επιπλέον έξοδα και απ την στιγμή που δεν έφτασαν όλα τα ανταλλακτικά ακόμη και οι Ιταλοί (όλοι οι Ιταλοί) κάθονται όλο τον Αύγουστο (!!!!!) μπορεί να πάμε από Σεπτέμβριο.Θα κλείσουμε σιγά-σιγά χρόνο δηλαδή!!!!

Φυσικά κι ο Βασίλης φέρει ευθύνη γι' αυτό που έγινε,αλλά δεν κατάφερα ακόμη να έχω ολοκληρωμένη επικοινωνία μαζί του.Βασίλη θέλω απαντήσεις στις απορίες μου και καλό θα ήταν να γίνει και μέσω του φόρουμ για ανταλλαγή απόψεων μεταξύ όσων κατέχουν από τεχνικά θέματα.

Αυτό που πρόλαβε να μου πει ο Βασίλης είναι ότι του τα έστειλαν όλα μαζί κομπλέ.Ο Ερμίδης ισχυρίζεται ότι αυτό δεν γίνεται, αλλά και αν γίνεται ΟΦΕΙΛΕΙ ο μηχανικός να μετρήσει τα μεγέθη ούτως ή άλλως κάτι το οποίο σαφέστατα ο Βασίλης δεν έκανε κι εδώ είναι το λάθος του.Ο Αντώνης τα μέτρησε και τα βρήκε άλλα αντί άλλων.Άρα με τα μέχρι τώρα δεδομένα (περιμένω τον Βασίλη να μιλήσει) η πρώτη και μεγάλη μαλακία έγινε απ' την ίδια την κατασκευάστρια (!!!) και η δεύτερη έγινε απ' την αφελέστατη εμπιστοσύνη που έδειξε ο Βασίλης σ' αυτούς που ο ίδιος ξέρει καλύτερα απ' όλους  τι λακαμάδες είναι.

ΥΓ: Είναι πολύ κρίμα γιατί αυτά περιμένουν κάποιοι για να κάνουν στην άκρη παιδιά σαν τον Βασίλη δυστυχώς.Καταλαβαίνετε τι εννοώ, ελληναριές του στυλ :σας τα λέγαμε γι' αυτόν δεν σας τα λέγαμε,ε?Καλά να πάθετε τώρα!Βασίλη ήθελε περισσότερη προσοχή! :bye:
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: bros400pgm στις Ιούλιος 22, 2009, 07:51:31 πμ
Καταλαβα............ :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy:

Παπαρια δηλαδη............Αμα κλεινουν τον Αυγουστο, λογικα ηδη απο τωρα θα βρισκονται διακοπες................



ps. Για την φημη του Βασιλη, δεν νομιζω να τιθεται θεμα. Ας το περναγαν κι αλλοι στην εγγυηση και ας μην εκαναν "σεξ" με την aprilia ελλαδας.... ;)
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: nikos force στις Ιούλιος 22, 2009, 09:16:32 πμ
κοινως να ξαναερθει και εμενα η καρδια μου στη θεση της ... :pray:
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: zachs στις Οκτώβριος 24, 2009, 11:58:40 πμ
Παιδιά γεια χαρά και πάλι!!! :bye:

Τι έγινε τους τελευταίους τρεις μήνες είναι ολόκληρη ιστορία για να την γράψω και αυτή την στιγμή είμαι Βελιγράδι και βαριέμαι! :D

Όπως ξέρετε το μηχανάκι ανοίχτηκε τρίτη(!!!) φορά και ο Ερμίδης με την συνεργασία (τηλεφωνική) του Βασίλη αποφάνθηκε ότι οι ανοχές των κυλινδροπίστονων ήταν ότι να ναι από τη μαμά!!Κατά τον Ερμίδη είναι καθαρά σφάλμα της απρίλια και του ποιοτικού(???) ελέγχου.

Η απρίλια Ελλάς φυσικά ούτε να ακούσει κάτι τέτοιο και ευτυχώς ο Αντώνης τους τα έπρηζε κάθε μέρα μέχρι που μας έστειλαν δύο ζευγάρια ολοκαίνουργια κυλινδροπίστονα με τις σωστές ανοχές πλέον!

Το μηχανάκι δέθηκε και το πήρα την Πέμπτη!Κελαηδάει!!

Αλλάχτηκαν:κάρτερ,στρόφαλος,κυλινδροπίστονα,μπιέλες,κουζινέτα,ελατήρια,πύροι,αντλία λαδιού!Η ιστορία μου κόστισε 2600 ευρώ συνολικά!Με τις υγείες μου.Το στρώνω και μπαίνει αγγελία! :bye:
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: bros400pgm στις Οκτώβριος 24, 2009, 02:20:42 μμ
Παιδιά γεια χαρά και πάλι!!! :bye:

Τι έγινε τους τελευταίους τρεις μήνες είναι ολόκληρη ιστορία για να την γράψω και αυτή την στιγμή είμαι Βελιγράδι και βαριέμαι! :D

Όπως ξέρετε το μηχανάκι ανοίχτηκε τρίτη(!!!) φορά και ο Ερμίδης με την συνεργασία (τηλεφωνική) του Βασίλη αποφάνθηκε ότι οι ανοχές των κυλινδροπίστονων ήταν ότι να ναι από τη μαμά!!Κατά τον Ερμίδη είναι καθαρά σφάλμα της απρίλια και του ποιοτικού(???) ελέγχου.

Η απρίλια Ελλάς φυσικά ούτε να ακούσει κάτι τέτοιο και ευτυχώς ο Αντώνης τους τα έπρηζε κάθε μέρα μέχρι που μας έστειλαν δύο ζευγάρια ολοκαίνουργια κυλινδροπίστονα με τις σωστές ανοχές πλέον!

Το μηχανάκι δέθηκε και το πήρα την Πέμπτη!Κελαηδάει!!

Αλλάχτηκαν:κάρτερ,στρόφαλος,κυλινδροπίστονα,μπιέλες,κουζινέτα,ελατήρια,πύροι,αντλία λαδιού!Η ιστορία μου κόστισε 2600 ευρώ συνολικά!Με τις υγείες μου.Το στρώνω και μπαίνει αγγελία! :bye:


Αυτο τωρα ειναι ευχαριστα νεα ή δυσαρεστα?  :D :D :D :D :D :D    :P :P


Για την ιστορια και μονο (επειδη γραφεις και καθε 3 μηνες παναθεμα σε)........:
Τελικα το μηχανακι, μετα που εστειλες το μοτερ στην κυπρο, ανοιχτηκε αλλες 2 φορες? :thnk: :thnk:
Οταν το πηρες απο κυπρο, ηταν παλι μπιελα? :thnk: :thnk:
Το ξαναελυσες, το ξαναεδεσες, και μετα χτυπαγαν τα πιστονια?  :thnk: :thnk:

Εχω μεινει πισω λεμε :srry: :srry: :srry: :srry:
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: zachs στις Οκτώβριος 24, 2009, 07:16:35 μμ
Παιδιά γεια χαρά και πάλι!!! :bye:

Τι έγινε τους τελευταίους τρεις μήνες είναι ολόκληρη ιστορία για να την γράψω και αυτή την στιγμή είμαι Βελιγράδι και βαριέμαι! :D

Όπως ξέρετε το μηχανάκι ανοίχτηκε τρίτη(!!!) φορά και ο Ερμίδης με την συνεργασία (τηλεφωνική) του Βασίλη αποφάνθηκε ότι οι ανοχές των κυλινδροπίστονων ήταν ότι να ναι από τη μαμά!!Κατά τον Ερμίδη είναι καθαρά σφάλμα της απρίλια και του ποιοτικού(???) ελέγχου.

Η απρίλια Ελλάς φυσικά ούτε να ακούσει κάτι τέτοιο και ευτυχώς ο Αντώνης τους τα έπρηζε κάθε μέρα μέχρι που μας έστειλαν δύο ζευγάρια ολοκαίνουργια κυλινδροπίστονα με τις σωστές ανοχές πλέον!

Το μηχανάκι δέθηκε και το πήρα την Πέμπτη!Κελαηδάει!!

Αλλάχτηκαν:κάρτερ,στρόφαλος,κυλινδροπίστονα,μπιέλες,κουζινέτα,ελατήρια,πύροι,αντλία λαδιού!Η ιστορία μου κόστισε 2600 ευρώ συνολικά!Με τις υγείες μου.Το στρώνω και μπαίνει αγγελία! :bye:


Αυτο τωρα ειναι ευχαριστα νεα ή δυσαρεστα?  :D :D :D :D :D :D    :P :P


Για την ιστορια και μονο (επειδη γραφεις και καθε 3 μηνες παναθεμα σε)........:
Τελικα το μηχανακι, μετα που εστειλες το μοτερ στην κυπρο, ανοιχτηκε αλλες 2 φορες? :thnk: :thnk:
Οταν το πηρες απο κυπρο, ηταν παλι μπιελα? :thnk: :thnk:
Το ξαναελυσες, το ξαναεδεσες, και μετα χτυπαγαν τα πιστονια?  :thnk: :thnk:

Εχω μεινει πισω λεμε :srry: :srry: :srry: :srry:

Αγαπητέ bros400pgm το μηχανάκι μετά την Κύπρο ανοίχτηκε άλλες δύο φορές!!!Σύνολο τρεις!!!
Την πρώτη ο Βασίλης έκανε πολλές αλλαγές:στρόφαλος,κάρτερ,αντλία λαδιού,μπιέλες ενώ έχουν εγκριθεί και περιμένουν στην Κύπρο εκκεντροφόρους και κεφαλές!!!Πιο πολλά μη με ρωτάς.

Την δεύτερη ο Ερμίδης άλλαξε κουζινέτα ,ελατήρια,μπιέλες(ξανά) και πύρους και ο κινητήρας πάλι δεν δούλεψε!Την τρίτη και φαρμακερή έκανε τα αδύνατα δυνατά και πήρε δώρο δύο κυλινδροπίστονα κομπλέ!Ο κινητήρας τώρα δουλεύει ρολόι και είναι καινούριος!Συνολικά χρεώθηκα 2600 ευρώ!!!

Α,δε μπαίνω κάθε τρεις μήνες έτσι! :P
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: zachs στις Οκτώβριος 24, 2009, 07:23:54 μμ
Α,και να συμπληρώσω,την πρώτη φορά που δέθηκε από τον Βασίλη χτύπαγε πάλι.Την δεύτερη από τον Ερμίδη επίσης.Την τρίτη πλέον όχι!Τώρα τι θα γίνει θα δείξει.Θα το στρώσω και ή θα το κάνω ανταλλαγή απευθείας ή θα το πουλήσω.ΖΧ10,R1 και RSV4 είναι τα υποψήφια θύματα μού για ξέσκισμα!!! :P Σε κάλυψα? :bye:
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: bros400pgm στις Οκτώβριος 24, 2009, 07:24:48 μμ
Συνολικά χρεώθηκα 2600 ευρώ!!!

AOΥΤΣ  :( :( :( :( :(
κριμα ειναι
Eλπιζω με το επομενο μηχανακι που θα παρεις, να το ευχαριστηθεις οσο δεν παει :kalo: :kalo: :kalo:


Α,δε μπαίνω κάθε τρεις μήνες έτσι! :P

 :P :P :P :P :P :P
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: v997 στις Οκτώβριος 24, 2009, 08:54:06 μμ
Α,και να συμπληρώσω,την πρώτη φορά που δέθηκε από τον Βασίλη χτύπαγε πάλι.Την δεύτερη από τον Ερμίδη επίσης.Την τρίτη πλέον όχι!Τώρα τι θα γίνει θα δείξει.Θα το στρώσω και ή θα το κάνω ανταλλαγή απευθείας ή θα το πουλήσω.ΖΧ10,R1 και RSV4 είναι τα υποψήφια θύματα μού για ξέσκισμα!!! :P Σε κάλυψα? :bye:


ΟΧΙ RSV4!!!!

Ποιος σε ακουει παλι!! :P :P

Πλακα κανω φυσικα......ελπιζω να παρεις αυτο που θες,και βασικα να μπορεσεις να το ευχαριστηθεις!!

Κατι που δεν μπορεσες να κανεις με το rsv. :(

 :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: tasosm στις Οκτώβριος 24, 2009, 09:03:32 μμ
Α,και να συμπληρώσω,την πρώτη φορά που δέθηκε από τον Βασίλη χτύπαγε πάλι.Την δεύτερη από τον Ερμίδη επίσης.Την τρίτη πλέον όχι!Τώρα τι θα γίνει θα δείξει.Θα το στρώσω και ή θα το κάνω ανταλλαγή απευθείας ή θα το πουλήσω.ΖΧ10,R1 και RSV4 είναι τα υποψήφια θύματα μού για ξέσκισμα!!! :P Σε κάλυψα? :bye:
Απανω τους και καλοφαγωτα  :bye:
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: CAPORAID στις Οκτώβριος 24, 2009, 09:13:10 μμ
καλο στρωσιμο...    :ohyes: :ohyes:

αντε με το καλο να παρεις το αλλο να το ευχαριστηθεις !!!
 :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: lord στις Οκτώβριος 24, 2009, 10:08:04 μμ
με το καλο οτι και να παρεις.....

κι αυτη τη φορα να το ευχαριστηθεις! :bye:
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: alexios στις Οκτώβριος 24, 2009, 11:51:57 μμ
Παιδιά γεια χαρά και πάλι!!! :bye:

Τι έγινε τους τελευταίους τρεις μήνες είναι ολόκληρη ιστορία για να την γράψω και αυτή την στιγμή είμαι Βελιγράδι και βαριέμαι! :D

Όπως ξέρετε το μηχανάκι ανοίχτηκε τρίτη(!!!) φορά και ο Ερμίδης με την συνεργασία (τηλεφωνική) του Βασίλη αποφάνθηκε ότι οι ανοχές των κυλινδροπίστονων ήταν ότι να ναι από τη μαμά!!Κατά τον Ερμίδη είναι καθαρά σφάλμα της απρίλια και του ποιοτικού(???) ελέγχου.

Η απρίλια Ελλάς φυσικά ούτε να ακούσει κάτι τέτοιο και ευτυχώς ο Αντώνης τους τα έπρηζε κάθε μέρα μέχρι που μας έστειλαν δύο ζευγάρια ολοκαίνουργια κυλινδροπίστονα με τις σωστές ανοχές πλέον!

Το μηχανάκι δέθηκε και το πήρα την Πέμπτη!Κελαηδάει!!

Αλλάχτηκαν:κάρτερ,στρόφαλος,κυλινδροπίστονα,μπιέλες,κουζινέτα,ελατήρια,πύροι,αντλία λαδιού!Η ιστορία μου κόστισε 2600 ευρώ συνολικά!Με τις υγείες μου.Το στρώνω και μπαίνει αγγελία! :bye:


Αυτο τωρα ειναι ευχαριστα νεα ή δυσαρεστα?  :D :D :D :D :D :D    :P :P


Για την ιστορια και μονο (επειδη γραφεις και καθε 3 μηνες παναθεμα σε)........:
Τελικα το μηχανακι, μετα που εστειλες το μοτερ στην κυπρο, ανοιχτηκε αλλες 2 φορες? :thnk: :thnk:
Οταν το πηρες απο κυπρο, ηταν παλι μπιελα? :thnk: :thnk:
Το ξαναελυσες, το ξαναεδεσες, και μετα χτυπαγαν τα πιστονια?  :thnk: :thnk:

Εχω μεινει πισω λεμε :srry: :srry: :srry: :srry:

Αγαπητέ bros400pgm το μηχανάκι μετά την Κύπρο ανοίχτηκε άλλες δύο φορές!!!Σύνολο τρεις!!!
Την πρώτη ο Βασίλης έκανε πολλές αλλαγές:στρόφαλος,κάρτερ,αντλία λαδιού,μπιέλες ενώ έχουν εγκριθεί και περιμένουν στην Κύπρο εκκεντροφόρους και κεφαλές!!!Πιο πολλά μη με ρωτάς.

Την δεύτερη ο Ερμίδης άλλαξε κουζινέτα ,ελατήρια,μπιέλες(ξανά) και πύρους και ο κινητήρας πάλι δεν δούλεψε!Την τρίτη και φαρμακερή έκανε τα αδύνατα δυνατά και πήρε δώρο δύο κυλινδροπίστονα κομπλέ!Ο κινητήρας τώρα δουλεύει ρολόι και είναι καινούριος!Συνολικά χρεώθηκα 2600 ευρώ!!!

Α,δε μπαίνω κάθε τρεις μήνες έτσι! :P
είσαι βέβαιος οτι δεν άλλαξε κεφαλές(έρχονται κομπλέ με τους εκκεντροφόφους)?
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: alexios στις Οκτώβριος 25, 2009, 12:52:28 πμ
είσαι βέβαιος οτι δεν άλλαξε κεφαλές(έρχονται κομπλέ με τους εκκεντροφόφους)?
[/quote]

Με συγχωρείς, έκανα λάθος δεν έρχονται κομπλέ. Ηρθαν ξεχωριστά.
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: zachs στις Ιανουάριος 06, 2010, 01:03:35 πμ
Να κάνω μια πρόσφατη ενημέρωση.Ο κινητήρας έχει στρωθεί (1500 χλμ συνολικά) κι έγινε το σέρβις των 20000χλμ.Αυτή την στιγμή έχει 20500 χλμ και έχω ρίξει μερικές ψιλές στα 270χλμ/ώρα (μετά το στρώσιμο εννοείται!!),ενώ τα περισσότερα χλμ. έγιναν σε στριφτερές διαδρομές στους δρόμους της Χαλκιδικής με κάμποσα κοφτίσματα για να δω αν είναι όλα οκ (είπαμε,μετά το στρώσιμο).Το μηχανάκι είναι πάλι μαμά για τον φόβο των Ιουδαίων εκτός από φίλτρο ΚΝ και 15άρι γρανάζι (το βάρος του βολάν μπήκε πάνω).Φυσικά μετά τις γιορτές ξεκινώ να ψάχνω είτε για εξατμίσεις,είτε για καινούρια μηχανή (χλωμό με την κρίση που υπάρχει).Μάλλον θα μείνω μ' αυτό,αλλά θα βάλω πάλι πράματα πάνω!!! :bye:
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: 7Gibernau στις Ιανουάριος 06, 2010, 04:01:37 πμ
και ρωταω εγω τωρα......
γιατι το κοφταρισμα το βλεπεις σαν τεσταρισμα????
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: The Liver Killer στις Ιανουάριος 06, 2010, 10:58:00 πμ
Καλοταξιδο και ατσαλινο ευχομαι ρε man....
 :ohyes:
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: nick2ono στις Ιανουάριος 06, 2010, 12:08:09 μμ
Να κάνω μια πρόσφατη ενημέρωση.Ο κινητήρας έχει στρωθεί (1500 χλμ συνολικά) κι έγινε το σέρβις των 20000χλμ.Αυτή την στιγμή έχει 20500 χλμ και έχω ρίξει μερικές ψιλές στα 270χλμ/ώρα (μετά το στρώσιμο εννοείται!!),ενώ τα περισσότερα χλμ. έγιναν σε στριφτερές διαδρομές στους δρόμους της Χαλκιδικής με κάμποσα κοφτίσματα για να δω αν είναι όλα οκ (είπαμε,μετά το στρώσιμο).Το μηχανάκι είναι πάλι μαμά για τον φόβο των Ιουδαίων εκτός από φίλτρο ΚΝ και 15άρι γρανάζι (το βάρος του βολάν μπήκε πάνω).Φυσικά μετά τις γιορτές ξεκινώ να ψάχνω είτε για εξατμίσεις,είτε για καινούρια μηχανή (χλωμό με την κρίση που υπάρχει).Μάλλον θα μείνω μ' αυτό,αλλά θα βάλω πάλι πράματα πάνω!!! :bye:
καλα χιλιομετρα να εχεις φιλαρακι!!

να κανω μια ερωτηση??? συνεχιζεις να το γουσταρεις το μηχανακι σου?
εννοω αν κοιταζοντας το εστω κ παρκαρισμενο σε κανει να κ@@@...λωνεις???
αυτο εχει σημασια! ;)
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: zachs στις Ιανουάριος 06, 2010, 01:07:56 μμ
Ένας-ένας :)

και ρωταω εγω τωρα......
γιατι το κοφταρισμα το βλεπεις σαν τεσταρισμα????

Να μην το πηγαίνω στους κόφτες αραιά και που για να δω αν αντέχει? :ohmy:Δεν εννοώ ότι το δουλεύω συνέχεια εκεί.Απλά στις δύο ώρες που θα διαρκέσει μια βόλτα θα το βάλω μια-δυο φορές στους κόφτες.Ούτως ή άλλως κόντρες στα φανάρια με το μίλλε δεν έκανα ποτέ.Το μηχανάκι κόφτη μπήκε λίγες φορές κι αυτές με 5η και το κοντό γρανάζι στα 269!Πίστεψε με επειδή τα φοβόμουν τα ιταλικά είναι πολύ καλοδουλεμένο αυτά τα τρία χρόνια!

Ο επόμενος!

Να κάνω μια πρόσφατη ενημέρωση.Ο κινητήρας έχει στρωθεί (1500 χλμ συνολικά) κι έγινε το σέρβις των 20000χλμ.Αυτή την στιγμή έχει 20500 χλμ και έχω ρίξει μερικές ψιλές στα 270χλμ/ώρα (μετά το στρώσιμο εννοείται!!),ενώ τα περισσότερα χλμ. έγιναν σε στριφτερές διαδρομές στους δρόμους της Χαλκιδικής με κάμποσα κοφτίσματα για να δω αν είναι όλα οκ (είπαμε,μετά το στρώσιμο).Το μηχανάκι είναι πάλι μαμά για τον φόβο των Ιουδαίων εκτός από φίλτρο ΚΝ και 15άρι γρανάζι (το βάρος του βολάν μπήκε πάνω).Φυσικά μετά τις γιορτές ξεκινώ να ψάχνω είτε για εξατμίσεις,είτε για καινούρια μηχανή (χλωμό με την κρίση που υπάρχει).Μάλλον θα μείνω μ' αυτό,αλλά θα βάλω πάλι πράματα πάνω!!! :bye:
καλα χιλιομετρα να εχεις φιλαρακι!!

να κανω μια ερωτηση??? συνεχιζεις να το γουσταρεις το μηχανακι σου?
εννοω αν κοιταζοντας το εστω κ παρκαρισμενο σε κανει να κ@@@...λωνεις???
αυτο εχει σημασια! ;)

Είναι ο μοναδικός λόγος που δεν το έκανα ανταλλαγή ακόμα με το ΖΧ10.Δεν είχα ποτέ μου μηχανή που να με φτιάχνει έτσι εκτός του ZXR400 το 1998!!!Αλλά τότε ήμουν 21!Από τότε είχα :ZX6R 1999,R6 2000,ZX10R2004.Δεν ξέρω αν αυτό αρκεί όμως και δεν θέλω με την επιμονή και το κόλλημα μου στα απρίλια να επιβραβεύω μια σάπια αντιπροσωπεία και μια παρουσίαση απαράδεκτη με 5 σπασμένα μοτέρ και άλλα 15 με ραγισμένες μπιέλες!Χώρια που η διάγνωση έγινε πολύ γρήγορα και αυτό δείχνει ότι οι Ιταλοί ρίσκαραν και έχασαν.Απαράδεκτοι φίλε,ασόβαροι εντελώς.Πως να στηριχτώ πάνω τους?Αυτά οι γιαπωνέζοι ούτε γι' αστείο.Ρώτησες κι απάντησα! :bye:
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: bros400pgm στις Ιανουάριος 06, 2010, 03:14:04 μμ
Eγω θα σου προτεινα να του βαζεις καλο λαδακι μεσα (το silkolene ειναι σουπερ και καλυπτει και περισσοτερες προδιαγραφες απο αυτες που προτεινει η rotax) και να το χαρεις σε πιστες και δρομο

Πλεον και τα γιαπωνεζικα βαρανε μπιελες, ρουφανε λαδια σαν αλκοολικα και κολλανε κυλινδρους. Η διαφορα ομως ειναι οτι αντιμετωπιζονται αμεσα απο τις σωστες αντιπροσωπιες τους.

Εαν βλεπεις οτι δεν σε ικανοποιει το μηχανακι και οτι τα κουσουρια που εχει σου σπανε τα νευρα, ανταλλαξε το με κανα honda ή αρχισε να του χωνεις λεφτα για να το φερεις σε αψογο επιπεδο :kalo: :kalo:
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: bros400pgm στις Ιανουάριος 06, 2010, 03:38:41 μμ
By the way που λενε τα αγγλακια/αμερικανακια, δεν ηξερα που να το βαλω και το ριχνω εδω.........Εαν υπαρχει κανα αλλο θεμα πιο σχετικο, ας μπει εκει.



Στοκαρία μηχανακι, με 3700χλμ, βαρος βολαν on που λεμε...............Αποτελεσματα:

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?p=2405447#post2405447



Και μαλλον μιλανε για πιο μικρες ανοχες στα μεταλλα, αλλα με λαθος τρυπες λιπανσης.........Μαλλον γιαυτο εχω βαρεθει να ακουω τον Ζαφειριου να λεει για καλο λαδακι  :thnk: :thnk: :thnk:
Με τις υγειες μας
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: zachs στις Ιανουάριος 06, 2010, 08:02:52 μμ
1)Κοσμά όπως είπα δεν θέλω να το δώσω γιατί όποτε το βλέπω κάτι παθαίνω,απλά η αντιπροσωπεία μου την δίνει στα νεύρα σε αντίθεση με την αντιμετώπιση που είχα πέντε χρόνια από την Γιαμάχα.Παρόλα αυτά επειδή οι καιροί είναι δύσκολοι κι επειδή θα πρέπει να πειστούν οι υποψήφιοι αγοραστές (δηλαδή εσείς!  :D) ότι το μηχανάκι είναι τέλειο θα το κρατήσω κάμποσο καιρό να του κάνω καλά χλμ. για να μην υπάρχουν αμφιβολίες περί της αξιοπιστίας της δουλειάς που έγινε.

2)Ο Ερμίδης ήταν ξεκάθαρος:λάθος ανοχές στα κυλινδροπίστονα εξ ου και το κόλλημα.Ούτε βάρη ούτε τίποτα.Πολλοί όμως έχουν τις αντιρρήσεις τους γι' αυτό και το ξανάβαλα.

3)Θέλω να μου πείτε τον τύπο του silkolene και που μπορώ να το βρω στην Θεσσαλονίκη.Είναι ημισυνθετικό αυτό που βάζετε ή συνθετικό?Ο Ερμίδης μου έβαλε αυτά που προτείνει η Απρίλια (δε θυμάμαι ποια είναι).Ούτως ή άλλως αυτή η ειδική μεταχείριση μου προκαλεί αλγεινή εντύπωση.Γιατί απαιτεί εξεζητημένη περιποίηση ο άθραυστος κινητήρας της ρόταξ?Κανονικά δεν πρέπει να έχει πρόβλημα μ' ό,τι λάδι κι αν του βάλεις.
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Ιανουάριος 07, 2010, 12:06:17 πμ

3)Θέλω να μου πείτε τον τύπο του silkolene και που μπορώ να το βρω στην Θεσσαλονίκη.Είναι ημισυνθετικό αυτό που βάζετε ή συνθετικό?

στείλλε μην. στον Skier και πες του χαιρετισματα..  :P
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: bros400pgm στις Ιανουάριος 10, 2010, 11:24:20 πμ
Update απο το af1 forum

Με λιγα λογια, ο  micah απο το af1 racing, εκατσε και συγκρινε, μετρησε και εσκαψε στροφαλους απο rotax μοτερ, απο το 99 μεχρι σημερα

Οι ανακαλυψεις του ειναι να προκαλουν γελια και κλαμματα (για την aprilia)

Οι μικροτερες ανοχες που εχουν τα καινουρια μοτερ, δεν αφηνουν το 15/50 λαδι να εισχωρησει σωστα (συμφωνα με τους υπολογισμους του το κενο που χρειαζεται για το συγκεκριμενο ιξωδες λαδιου ειναι .0012"-.00165"- το οποιο ειναι το upper limit που δινει η aprilia .0008-.0018").

Οι καινουριοι στροφαλοι, φτιαχνονται με κενο .002", το οποιο μετα το στρωσιμο του μοτερ γινεται .0025"..................το οποιο κενο ειναι τσιμα-τσιμα για το 15/50 λαδι οταν ειναι κρυο (στην εκκινηση δηλαδη)

Κατηγορει την pan am spyder (και κατ' επεκταση την rotax) για τα προβληματα αυτα, διοτι αυτοι χρησιμοποιουν τα μοτερ με μικροτερες στροφες κινητηρα ΚΑΙ ΜΕ ΛΑΔΙ 5/40

και τελος προτεινει, τα καινουρια μηχανακια να στρωνονται για πολυ περισσοτερα χλμ απ'οτι λεει ο κατασκευαστης και με λαδι με μικρο ιξωδες

Επισης επισημανε, οτι σκαβοντας τις οπες λαδιου του στροφαλου, παρατηρησε οτι οι παλιοι ειναι κατασκευασμενοι απο πιο σκληρα υλικα και με ποιτικοτερες μεθοδους σκληρυνσης

Ολα τα παραπανω αποτελουν αποψεις του Micah και δεν ξερω κατα ποσο θα αποδειχτουν σωστες (το λεει και ο ιδιος οτι μπορει να κανει λαθος). Απο δευτερα θα βαλει και τις φωτο απο τους στροφαλους που εχει τραβηξει και μαλλον θα συνεχιστει το θεμα μεχρι να βγαλει ενα ασφαλες συμπερασμα


Το ποστ, βρισκεται EΔΩ (http://www.apriliaforum.com/forums/showpost.php?p=2408416&postcount=44)
Ολοκληρο το θεμα ειναι ΕΔΩ (http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=194803)
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: Billytuono στις Ιανουάριος 10, 2010, 11:32:53 πμ
Kαλα εκανα εγω (λες και ηξερα) και εστρωνα το Tuono για περισσοτερα χιλιομετρα και στην συνεχεια σταδιακο ανοιγμα του γκαζιου με τον καιρο.
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Ιανουάριος 10, 2010, 11:40:24 πμ
Update απο το af1 forum

Με λιγα λογια, ο  micah απο το af1 racing, εκατσε και συγκρινε, μετρησε και εσκαψε στροφαλους απο rotax μοτερ, απο το 99 μεχρι σημερα

Οι ανακαλυψεις του ειναι να προκαλουν γελια και κλαμματα (για την aprilia)

Οι μικροτερες ανοχες που εχουν τα καινουρια μοτερ, δεν αφηνουν το 15/50 λαδι να εισχωρησει σωστα (συμφωνα με τους υπολογισμους του το κενο που χρειαζεται για το συγκεκριμενο ιξωδες λαδιου ειναι .0012"-.00165"- το οποιο ειναι το upper limit που δινει η aprilia .0008-.0018").

Οι καινουριοι στροφαλοι, φτιαχνονται με κενο .002", το οποιο μετα το στρωσιμο του μοτερ γινεται .0025"..................το οποιο κενο ειναι τσιμα-τσιμα για το 15/50 λαδι οταν ειναι κρυο (στην εκκινηση δηλαδη)

Κατηγορει την pan am spyder (και κατ' επεκταση την rotax) για τα προβληματα αυτα, διοτι αυτοι χρησιμοποιουν τα μοτερ με μικροτερες στροφες κινητηρα ΚΑΙ ΜΕ ΛΑΔΙ 5/40

και τελος προτεινει, τα καινουρια μηχανακια να στρωνονται για πολυ περισσοτερα χλμ απ'οτι λεει ο κατασκευαστης και με λαδι με μικρο ιξωδες

Επισης επισημανε, οτι σκαβοντας τις οπες λαδιου του στροφαλου, παρατηρησε οτι οι παλιοι ειναι κατασκευασμενοι απο πιο σκληρα υλικα και με ποιτικοτερες μεθοδους σκληρυνσης

Ολα τα παραπανω αποτελουν αποψεις του Micah και δεν ξερω κατα ποσο θα αποδειχτουν σωστες (το λεει και ο ιδιος οτι μπορει να κανει λαθος). Απο δευτερα θα βαλει και τις φωτο απο τους στροφαλους που εχει τραβηξει και μαλλον θα συνεχιστει το θεμα μεχρι να βγαλει ενα ασφαλες συμπερασμα


Το ποστ, βρισκεται EΔΩ (http://www.apriliaforum.com/forums/showpost.php?p=2408416&postcount=44)
Ολοκληρο το θεμα ειναι ΕΔΩ (http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=194803)

το ποστ αυτο θα ανοιξει τους ασκους του Αιόλου ΜΕ φαίνεται....
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: bros400pgm στις Ιανουάριος 10, 2010, 11:46:01 πμ
Το δικο μου ποστ ή του Micah?
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Ιανουάριος 10, 2010, 02:22:22 μμ
Το δικο μου ποστ ή του Micah?


ε...το ίδιο ειναι.. :bye:
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: zachs στις Ιανουάριος 10, 2010, 03:15:11 μμ
Με λίγα λόγια ν'ακυρώσω τα silkolene pro4 Κοσμά? :thnk:
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: bros400pgm στις Ιανουάριος 10, 2010, 03:28:31 μμ
Με λίγα λόγια ν'ακυρώσω τα silkolene pro4 Κοσμά? :thnk:


Eιλικρινα δεν ξερω τι να σου πω............... :thnk: :thnk:
Μιλαει για ενα μεγαλο χρονικο διαστημα στρωσιματος (οπως το σκεφτομαι εγω γυρω στα 2000χλμ) με ψιλο λαδι για να γινει η φθορα του πρωτου στρωματος υλικου..............

Εγω αποτι εχω δει, τα silkolene ειναι λεπτορευστα, και μεταξυ μας, εμπιστευομαι τον Ζαφειριου που ειπε για δαυτα (η γενικη αποψη που εχει περασει ειναι οτι στρωνει το σασμαν, αλλα εγω ξερω οτι τα προτεινει ΚΑΙ για τις λιπαντικες ιδιοτητες του).

Αυτο που επισης επεσημανε ο Micah ειναι οτι ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΜΟΤΕΡ, ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΑΝΟΧΕΣ βγαζουν προβλημα- και ειναι πολυ μικρο το ποσοστο  ;)

Τωρα που το εστρωνες τι λαδια ειχες βαλει? Οτι ηταν να παθει το επαθε  :D :D :D
Εγγυηση δεν εχεις πλεον για την επισκευη?
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: zachs στις Ιανουάριος 10, 2010, 08:08:54 μμ
Τα πρώτα 1000χλμ. τα έκανα με castrol 10w40.Μετά το πρώτο service μου έβαλαν συνθετικό IPO(?) 15w50 κι έχω κάνει έως τώρα 500χλμ.

Γραπτή εγγύηση δεν έχω,αλλά αυτό εξυπακούεται βάσει νομοθεσίας κι έχω όλες τις αποδείξεις με τις εργασίες και τα ανταλλακτικά.Ό,τι κι αν συμβεί από δω και πέρα μαύρο φίδι που τους έφαγε!

Ρωτάω γιατί έχω παραγγείλει ήδη τα silkolene pro4. :bye:
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: zachs στις Ιανουάριος 10, 2010, 08:15:51 μμ
Κι ακόμη μια ερώτηση.Τα pro4 15-50 ή 10-40 είναι καλύτερα?Εσύ ποια βάζεις?
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: bros400pgm στις Ιανουάριος 11, 2010, 04:12:20 μμ
15/50 βαζω.......... οπως και πολλοι αλλοι

Παντως το λαδι, εμενα μου φαινεται λεπτορευστο..........οχι "νερο" αλλα λεπτορευστο (εν σχεση με κατι μοτουλ και shell που βαζω στον ninja)

Kαλο θα ηταν να μας πει και ο bill τι πιστευει  :thnk: :thnk:
Τίτλος: Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
Αποστολή από: S-T στις Ιανουάριος 12, 2010, 12:32:01 μμ
Χωρίς να είμαι ειδήμων του θέματος τα SAE των λαδιών είναι ενδεικτικά τις πυκνότητας του λαδιού και όχι τρόπος μέτρησης αυτής.
Θέλω να πω ότι δύο 15W50 λάδια μπορεί να έχουν διαφορετική πυκνότητα παρότι μπορεί να πληρούν τις ίδιες προδιαγραφές.

Τα νούμερα που μετράν την ρευστότητα ενός λαδιού είναι το Kinematic Viscosity (cSt) και μετράται σε θερμοκρασία 40 και 100 βαθμούς κελσίου και αντιπροσωπεύει την αντίσταση στη ρευστότητα του λαδιού, δηλ όσο ποιο μικρό τόσο ποιο καλό.

Viscosity (http://www.engineersedge.com/lubrication/oil_viscosity.htm)

Εγω το κοίταξα αυτό σαν μέγεθος οταν εψαχνα λαδια για το μπροστινό και μου απάντησε ενας αμερικάνος οτι να βάλω λάδι που να έχει cSt απο Χ μέχρι Ψ !!! και ψάρωσα ομολογώ.
Θυμάμαι είχα βρεί και πήρα κατι belray 7αρια στον Λαμπριανίδη και τα συγκρινα με τα Silkolene και τα νουμερα ηταν αλλού για αλλού παρότι ήταν και τα 2 7αρια. Τα belray έχουν μείνει προς το παρόν στο ράφι τώρα :dry:

Βάζω πχ με μερικά λάδια που βρήκα. Πηγη (http://www.opieoils.co.uk/c-349-by-brand.aspx)

Mobil1 15W50(Αυτά τα είχα και τα επισυνάπτω)
cSt@40ºC (152mm²/s)
cSt@100ºC (20.7mm²/s)

Silkolene Pro4 15W50
cSt@40ºC (130.0mm²/s)
cSt@100ºC (18.2mm²/s)

Silkolene Pro4 Plus 5W40
cSt@40ºC (92.4mm²/s)
cSt@100ºC (14.89mm²/s)

Silkolene Pro4 Plus 10W50
cSt@40ºC (115.7mm²/s)
cSt@100ºC (18.93mm²/s)

Silkolene Comp4 15W50
cSt@40ºC (135.2mm²/s)
cSt@100ºC (18.18mm²/s)

Motul 300V 15W50
cSt@40ºC  (115.7 mm²/s)
cSt@100ºC (17.01 mm²/s)

Motul 300V 5W40
cSt@40ºC  (72.7 mm²/s)
cSt@100ºC (13.32 mm²/s)

Motul 5100 15W50
cSt@40ºC (130.0 mm²/s)
cSt@100ºC (17.6 mm²/s)

Βέβαια το οτι τα motul εχουν πολύ καλά νούμερα δεν τα κάνει αυτομάτως και τα καλύτερα λάδια... αυτή η μέτρηση αφορά μονο την ρευστότητα που ειναι όμως απο το ποιό σημαντικά μεγέθη πιστεύω.
Πάντος για τα 5100 ξερω οτι τα βαζει πολυς κόσμος και λεει οτι ειναι πολύ καλα τα 300V τα εχει δοκιμάσει κανένας?  :thnk:

Τέλος παντον επιδη βαριεμαι να γραφω πολλά αμα δειτε τα χαρακτηριστικά των λαδιων στο λινκ, θα δειτε οτι μερικά λαδια παρότι μικρό σαε σημεια τήξης και εξάτμισης έχουν παρόμοιο με ποιό χοντρα λάδια... αρα με ευκολία βάζεις πχ ενα 300V 5w40 που εχει -45 με 238 βαθμούς κελσίου ευρος σε σχεση  με το κομπ 4 που εχει -43 με 184 το 15w50!!!!