0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #60 - : Δεκέμβριος 04, 2009, 12:32:49 πμ »
Συμφωνω με την λογικη σας ρε παιδες αλλα σκεφτομαι και το αλλο:

Γιατι ολα τα τουμπανα του MotoGP φερνουν στα SS 1000αρια παραγωγης κι οχι σε Busa?

Γι'αυτους μετραει και το κλασμα δευτερολεπτου και σιγουρα εχουν περασει μηνες μεσα στην συραγγα δοκιμων

 :thnk: :thnk: :thnk:

Υ.Γ. Καπου εδω πιστευω οτι πρεπει να γινει το split ποστ και να παμε σε "αναλυση αεροδυναμικης" ποστ
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 04, 2009, 12:35:38 πμ από MakisRC51 »

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #61 - : Δεκέμβριος 04, 2009, 12:36:20 πμ »
Ίσως επειδή ακριβώς προορίζονται για πίστα και η "μπουζοποίησή τους" θα έβλαπτε την ευελιξία τους ανεβάζοντας τους χρόνους  περισσότερο απ' όσο θα τους κατέβαζε η μεγαλύτερη τελική τους...
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #62 - : Δεκέμβριος 04, 2009, 12:42:51 πμ »
Η ευελιξία της μοτοσυκλετας καθοριζεται απο την γεωμετρια της (γωνια καστερ, ιχνος κλπ)

Το να "Hayabusοποιησεις" τα πλαστικα της δεν συνεπαγεται οτι θα της αλλαξεις την γεωμετρια...

Κομματια carbon ειναι στιριγμενα σε βασεις.
Ανετα μπορεις να τα κανεις να απεχουν ή να γλυφουν τον σκελετο, υποπλαισιο κλπ

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #63 - : Δεκέμβριος 04, 2009, 12:43:50 πμ »

Υ.Γ. Καπου εδω πιστευω οτι πρεπει να γινει το split ποστ και να παμε σε "αναλυση αεροδυναμικης" ποστ

αμα συνεχισει θα το διαχωρισουμε..ενδιαφερον εχει πλακα πλακα...  :thnk: :bye:
Υ.Γ. και..ακομα δε μιλήσαμε για το capo φανταστειτε...  :tez:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #64 - : Δεκέμβριος 04, 2009, 07:38:37 πμ »
δεν θελω να κατηγορησω το μηχανακι ουτε να πω οτι ειναι σκαρτο...αυτο που κανω ειναι να κατηγορω την aprilia γιατι ειχαμε παντα να θυμομαστε μηχανακια μοναδικα και επαναστατικα....με μια αναδρομη στο παρελθον θα καταλαβει καποιος τι λεω...

οταν κοιτουσαμε πριν 10 η 15 χρονια το moto catalog το ματι σου σταματουσε πανω στα aprilia σαν κατι το εξωτικο...απο οποια μερια κ να το εβλεπες...χρωματα..σχεδιασμος...αναρτησεις...περιφεριακα...σε εκανε να σταματα το βλεμα πανω τους σε ενα απλο ξεφυλλισμα ενος περιοδικου , φαντασου να τα εβλεπες στον δρομο...

ενω τωρα φτασαμε να  ψωνιζουμε απο κινα τα ανταλακτικα μας ( κοψαμε τα εγχωρια προιοντα)..να αγοραζουμε φθηνα  πλαστικα απο ταιλανδη ( παει η εποχη που τα πλαστικα της  accerbis στολιζανε τα aprilia ..αυταπου τα εδενες κομπο κ δεν σπαγανε) :D :D :D
φτασαμε στο σημειο να εχουμε αντι για δυνατα κραμματα μεταλλων , ανακυκλωμενα κουτακια αναψυκτικων...να αγοραζουμε την ζαντα του shiver ολοκληρη μαζι με ρουλεμαν 170 ευρω λιανικη  ενω πριν μερικα χρονια η αντιστοιχη του mille ειχε 800 η απλη brembo και κανα 1400 η oz....

και που εισαι ακομα....

αυτο το δεος κ την δυναμη που ασκουσε πανω σου μια μηχανη aprilia, αυτο χαθηκε....κ δεν νομιζω να ξαναγυρισει ποτε αυτο το συναισθημα....

ολα τα παραπανω θα τα καταλαβουν μονο οσοι εχουν ζησει με εικονες αλλα κ με εμπειριες μεσα στα χρονια της μοτοσυκλετας κ δυσκολα να το καταλαβει καποιος χθεσινος στον χωρο aprilia...



Απλα και ξεκάθαρα !!!!!   :prm :prm :prm :prm :prm :prm :prm :prm :prm :prm :prm :prm :prm :prm :prm @ doctor !!!

Βασίλη .....δεν θα μπορουσες να τα πείς καλύτερα !!!!  
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 04, 2009, 07:43:42 πμ από saddle69 »

*

Αποσυνδεδεμένος tasosm

  • *******
  • 1045
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #65 - : Δεκέμβριος 04, 2009, 11:42:46 πμ »
Η ευελιξία της μοτοσυκλετας καθοριζεται απο την γεωμετρια της (γωνια καστερ, ιχνος κλπ)

Το να "Hayabusοποιησεις" τα πλαστικα της δεν συνεπαγεται οτι θα της αλλαξεις την γεωμετρια...


Το εκανε η ducati ayto που λες και μολις ηρθε ο στονερ στην ομαδα ειπε οτι εχουμε πολυ μεγαλα φερινγκ και ανντιμετωπιζουμε προβλημα οταν εχει πλευρικους ανεμους.Οι συνθηκες ποτε δεν ειναι τελειες μεσα στην πιστα.Οι δυνατοι ανεμοι και τα μεγαλυτερα πλαστικα μπορουν να δημιουργησουν προβληματα.

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #66 - : Δεκέμβριος 04, 2009, 11:52:31 πμ »

Το εκανε η ducati ayto που λες και μολις ηρθε ο στονερ στην ομαδα ειπε οτι εχουμε πολυ μεγαλα φερινγκ και ανντιμετωπιζουμε προβλημα οταν εχει πλευρικους ανεμους.Οι συνθηκες ποτε δεν ειναι τελειες μεσα στην πιστα.Οι δυνατοι ανεμοι και τα μεγαλυτερα πλαστικα μπορουν να δημιουργησουν προβληματα.

Αρα μεγαλυτερης επιφανειας πλαστικα δεν σημαινει απαραιτητα καλυτερη αεροδυναμικη

Μπορει το Busa, το ZX1400,ZX12R κι αλλα Sport Touring μηχανακια να εχουν καλυτερη αεροδυναμικη στα 250+ αλλα μονο ως προς την σταθεροτητα που τους δινει πιεζοντας τους τροχους στην ασφαλτο.
Eνα SS 1000RR εχει καλυτερη αεροδυναμικη σε μεγαλυτερο φασμα km/h απλα τα ορια του φασματος αυτου σταματαει εκει που αρχιζει αυτο των Sport Touring.Στα πολλα km/h

Κι αυτο διοτι ενα SS μεσα σε μια πιστα οσες ευθειες και να εχει ποτε δεν θα ειναι περισσοτερες απο το 1/3 της πιστας και στα υπολοιπα 2/3 χρειαζεται καλος αεροδυναμικος συντελεστης στα λιγοτερα km/h

*

zlionakis

Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #67 - : Δεκέμβριος 04, 2009, 12:06:54 μμ »
ο συντελεστής αεροδυναμικής έχει να κάνει κυρίως με το σχήμα των πλαστικών...

Τα αυτοκίνητα για παράδειγμα παρόλο που έχουν τεράστια μετωπική επιφάνεια έχουν πολύ μικρότερους συντελεστές αεροδυναμικής τριβής από τα μηχανάκια...


ενα απλό παράδειγμα θα βρείτε εδώ

Οι μοτοσυκλέτες με τα μεγάλα fairing έχουν πολύ καλύτερη αεροδυναμική!!!

Τώρα επίσης έχουν και μεγάλη επιφάνεια στο πλάι και σίγουρα επηρεάζονται από τους ανέμους επίσης!

*

Αποσυνδεδεμένος RSV4

  • ***
  • 160
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #68 - : Δεκέμβριος 04, 2009, 12:07:52 μμ »
μηπως πηρα honda μοιαζει παρα πολυυυυυυυυυυ χαχαχαχαχαχαχα κουνια που σας κουναγε 3000 κμ και ειναι βραχος., γκαζι κουφιο, παντου εχει κατι να σου δωσει παντου ομως, ειναι το κατι αλλο λεμε το μηχανακι. Μειονεκτημα του εαν μπορεις να το πεις ειναι οτι εχει διαφορετικη οδηγηση απο το v2 το ΤΟΥΟΝΟ και το ΜΙΛΛΕ, τα οποια το ενα το εχω ακομα και το αλλο εχει πουληθει , το v4 θελει γκαζι στην στροφη θελει να το δουλευεις μεταξυ απο τις 10000 ρπμ και πανω για να μπορεις να το ριχνεις κατω ενω τα προηγουμενα στις 8000 και μεχρι τις 10000 εισαι μια χαρα, το προβλημα ειναι οτι πρεπει να το λεει η καρδια σου γιατι ειναι αρκετα τα κμ σε αυτες τις στροφες πανω απο 10000 που αλλαζει το μηχανακι αλλιως κατω απο εκει θα σου σπασει τα χερια και οχι μονο θα σε φοβησει κιολας . ελπιζω να εγινα κατανοητος μονο αυτο το μειονεκτημα εχω βρει προς το παρων, αααααα και οτι μου λενε ολοι αρρωστεια ειναι.............     Το ανοιξαμε κιολας  στην ευθεια της Κορινθου πραγματικα παιδια τα 290 τα εχει για ζητω μεχρι 297 καταφερα να το ανοιξω ειχε κιαλο να δωσει αλλα ενας μαλεας ειχε πιασει αριστερη λωριδα με 80.....

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #69 - : Δεκέμβριος 04, 2009, 12:30:33 μμ »
  Το ανοιξαμε κιολας  στην ευθεια της Κορινθου πραγματικα παιδια τα 290 τα εχει για ζητω μεχρι 297 καταφερα να το ανοιξω ειχε κιαλο να δωσει αλλα ενας μαλεας ειχε πιασει αριστερη λωριδα με 80.....

..όχι οτι εσύ πήγαινες με 300 ας πούμε ε.... :cry: :dry:

*

Αποσυνδεδεμένος factory

  • ***
  • 188
  • Φύλο: Άντρας
  • RSV4 FACTORY
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #70 - : Δεκέμβριος 04, 2009, 01:19:20 μμ »
Εγω που πηγα 299 με 1.92 υψος τι να πω.........Εγνατια........

Α!Ξεχασα ειναι και γραναζομενο.

Αυτα τα λιγα ειχα να πω και RSV ειχα και rsv4 εχω ετσι μην ακουω λαλακιες ενα βημα
μπροστα παει να κανει η εταιρια και παμε να την θαψουμε.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 04, 2009, 01:25:53 μμ από factory »

*

Αποσυνδεδεμένος v997

  • *****
  • 727
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia tuono v4r
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #71 - : Δεκέμβριος 04, 2009, 07:07:03 μμ »

Αυτα τα λιγα ειχα να πω και RSV ειχα και rsv4 εχω ετσι μην ακουω λαλακιες ενα βημα
μπροστα παει να κανει η εταιρια και παμε να την θαψουμε.

Θα συμφωνισω απολυτα!! :kalo: :kalo:
How blind,can you be,dont you see..........

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1058
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +323
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #72 - : Δεκέμβριος 04, 2009, 10:15:15 μμ »
Αυτα τα λιγα ειχα να πω και RSV ειχα και rsv4 εχω ετσι μην ακουω λαλακιες ενα βημα
μπροστα παει να κανει η εταιρια και παμε να την θαψουμε.

ποιος την εθαψε??  μαλλον δεν καταλαβατε γιατι συζηταμε...

Εγω που πηγα 299 με 1.92 υψος τι να πω.........Εγνατια........


καλα αυτο απο μονο του δεν λεει κατι...290+ πηγαινε κ το παλιο με 30 αλογα λιγοτερα...βαλε αξιοπιστο gps να δουμε κ πραγματικα χιλιομετρα ..αν σε ενδιαφερει η τελικη μονο...λες κ μπορουμε στους ελληνικους δρομους να οδηγουμε σε αυτες τις ταχυτητες...

σαν συνολο αξιοπιστιας κ διαχρονικοτητας μιλαω να δουμε ποσο θα αντεξει...θα τα πουμε σε μερικα χρονια...ελπιζω να μα στε ολοι υγιείς κ να μαστε εδω
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 05, 2009, 12:00:04 πμ από Themis »

*

Αποσυνδεδεμένος RSV4

  • ***
  • 160
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #73 - : Δεκέμβριος 05, 2009, 02:07:39 πμ »
Αυτα τα λιγα ειχα να πω και RSV ειχα και rsv4 εχω ετσι μην ακουω λαλακιες ενα βημα
μπροστα παει να κανει η εταιρια και παμε να την θαψουμε.

ποιος την εθαψε??  μαλλον δεν καταλαβατε γιατι συζηταμε...

Εγω που πηγα 299 με 1.92 υψος τι να πω.........Εγνατια........


εχεις δικιο βασιλη μου σε αυτα που αναφερεις αλλα εαν ηταν σε ολα τα πραγματα να σκεφτομαστε ετσι αντι για αμαξια με βενζινη θα βαζαμε ακομα καρβουνο οποτε ολα προχωρνε μπροστα και θελοντας και μη πρει να προχωραμε και εμεις αναλογα με τα μαμαλα που εχει ο καθενας μας....

οσο γιαυτο που λες παλι εχεις δικιο οτι και με το παλιο ειχα πιασει 299 στην Τριπολη τα κμ ειναι τα ιδια οντως αλλα σε ποσο τα πιανει το ενα σε ποσο τα πιανει το αλλο διαφορα κατε με μεγαλη το ενα παλευει να ανεβασει το αλλο απλα ειναι ηδη εκει και σε περιμ,ενει.........και τελος οταν με το καλο περασει ο καιρος για να δουμε την αξιοπιστια θα εχοιυν βγαλει β8 και παλι τοτε θαλεμε τα ιδια ζησε το χομπυ σου χωρις να προσπαθεις να πασεις η πιασδουμε την ουρα μας............

καλα αυτο απο μονο του δεν λεει κατι...290+ πηγαινε κ το παλιο με 30 αλογα λιγοτερα...βαλε αξιοπιστο gps να δουμε κ πραγματικα χιλιομετρα ..αν σε ενδιαφερει η τελικη μονο...λες κ μπορουμε στους ελληνικους δρομους να οδηγουμε σε αυτες τις ταχυτητες...

σαν συνολο αξιοπιστιας κ διαχρονικοτητας μιλαω να δουμε ποσο θα αντεξει...θα τα πουμε σε μερικα χρονια...ελπιζω να μα στε ολοι υγιείς κ να μαστε εδω

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1058
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +323
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #74 - : Δεκέμβριος 05, 2009, 12:56:42 μμ »
κατσε μισο λεπτο γιατι μερικοι το εχετε παρεξηγησει....

συμφωνω οτι η τεχνολογια προχωρα κ ενοειται πως κ εγω ειμαι φανατικος σε νεα βηματα και την ακολουθω..

αλλα....για να φερω ενα παραδειγμα..

οταν για χρονια η απριλια ψωνιζει πχ. πηνια της ducati energia και δεν ειχε κανενα παλιο mille tuono capo προβλημα ποτε με πηνια ( και αν υπηρχε θα ειναι αμελητεο ποσοστο) και ξαφνικα βλεπω σε shiver -dorso - mana- rsv4 ενα τσιν τσαν τσον εργοστασιο  να εχει την σφραγιδα πανω στα πηνια και με μεγαλα περιφανα γραμματα MADE IN CHINA...

ε οχι ρε φιλε...μου ζητας 20.000 ....απαιτω τα καλυτερα...

με ολα αυτα θελω να πω οτι εθελοτυφλουνε για το κερδος κ αυτο δεν γουσταρω.....ριξατε την ποιοτητα σε πολλα ανταλακτικα σας αλλα η τιμη δεν βλεπω να μειωθηκε πουθενα...

αυτο κατηγωρω φιλε κ τιποτα αλλο....δεν μπορει το rsv4 στο dubai να εχει 13500 λιανικη κ εδω 20000....
δηλαδη ποσο κοστιζει στο εργοστασιο

σε αυτες τις κινησεις δεν μας ειχε συνηθησει η απριλια γι αυτο δεν μου αρεσει....

αλλα θα μου πεις ποια απριλια....??? ολα piaggio ειναι πλεον...

off topic..
το μεγαλυτερο γελιο ειναι οτι στην αδεια των μηχανων απριλια λεει κατασκευαστης piaggio ...κ μερικοι φιλοι που πηγαν να πληρωθουν απο ασφαλιστικη για καποια πτωση..ρωτανε το ευλογο βλεποντας να γραφει piaggio..''μα καλα ποσο εχει αυτο το σκουτερ ωστε να παθει τοσο μεγαλη ζημια κ να το επισκευασουμε??  ''
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 05, 2009, 12:58:18 μμ από bill »

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης