APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSVR / RSVR Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: Stratos82 στις Ιανουάριος 30, 2008, 10:27:52 πμ

Τίτλος: The number of the beast...
Αποστολή από: Stratos82 στις Ιανουάριος 30, 2008, 10:27:52 πμ

   Για δειτε αυτο...

   

   "175hp at the backwheel, the same handling"

     :wha1: :wha1: :wha1::kit2: :rock: :kit1: :rock:
Τίτλος: Απ: The number of the beast...
Αποστολή από: Ευθύμης στις Ιανουάριος 30, 2008, 10:33:08 πμ
 :kit1: :kit1: :kit2: :kit2: :rock: :rock: :nintza: :nintza: :bigun: :bigun: :dvl! :dvl!
Τίτλος: Απ: The number of the beast...
Αποστολή από: davide στις Ιανουάριος 30, 2008, 10:48:15 πμ
Σε όσους ενδιαφέρει το θέμα...

...ας δουν τα ποστ του Σουηδού στο Αμερικάνικο (http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=110828&page=13) φόρουμ! ;)
Τίτλος: Απ: The number of the beast...
Αποστολή από: nasos-v στις Ιανουάριος 30, 2008, 11:24:14 πμ
θα παω στο Γιατρο να μου βαλει και μενα........ :blus: :blus: :blus:


και μετα...... :kit1: :kit1: :kit2: :kit2: :souza: :souza: :souza: :souza: :souza: :souza: :souza:
Τίτλος: Απ: The number of the beast...
Αποστολή από: nasos-v στις Ιανουάριος 30, 2008, 11:24:57 πμ
 και λιγο πιο μετα  ........:zl% :zl% :zl% :zl% :zl% :zl% :zl% :zl% :zl%
Τίτλος: Απ: The number of the beast...
Αποστολή από: Stratos82 στις Ιανουάριος 30, 2008, 12:52:22 μμ
και λιγο πιο μετα  ........:zl% :zl% :zl% :zl% :zl% :zl% :zl% :zl% :zl%

 :hha% :hha% :hha%
Τίτλος: Απ: The number of the beast...
Αποστολή από: dreamwalker στις Ιανουάριος 30, 2008, 01:18:13 μμ
το έχει κάνει κανένας άραγε Ελλάδα?
 :oo! :oo! :oo! :oo!
Τίτλος: Απ: The number of the beast...
Αποστολή από: davide στις Ιανουάριος 30, 2008, 01:40:29 μμ
το έχει κάνει κανένας άραγε Ελλάδα?
 :oo! :oo! :oo! :oo!

...κανένας... ;)
(εκτός αν το κρατάει κρυφό!)
Τίτλος: Απ: The number of the beast...
Αποστολή από: Venom στις Ιανουάριος 30, 2008, 02:27:14 μμ
το έχει κάνει κανένας άραγε Ελλάδα?
 :oo! :oo! :oo! :oo!

...κανένας... ;)
(εκτός αν το κρατάει κρυφό!)

Βρε Davide ετοιμάζεις κανένα τουρμπισμένο Mille, γι'αυτό πουλάς τον κινητήρα του Falco????
  ;)   

Δείτε και αυτό

:bye:
Τίτλος: Απ: The number of the beast...
Αποστολή από: davide στις Ιανουάριος 30, 2008, 05:22:59 μμ
Βρε Davide ετοιμάζεις κανένα τουρμπισμένο Mille, γι'αυτό πουλάς τον κινητήρα του Falco????
  ;)

Κάτι θα ετοιμάσω, αλλά δεν θα είναι τούρμπο.
(παρεμπίπτοντος, ούτε αυτό το Mille είναι ακριβώς τούρμπο. Μοιάζει περισσότερο σε κομπρέσσορα, όπου η τουρμπίνα αντί να μπαίνει σε λειτουργία από τον αέρα και τα καυσαέρια, χρησιμοποιεί άξονα από το μοτέρ)
 :bye:
Τίτλος: Απ: The number of the beast...
Αποστολή από: zachs στις Ιανουάριος 30, 2008, 08:30:24 μμ
Ρε παιδιά είναι πολύ κοντά γραναζωμένο το μηχανάκι ή είναι ιδέα μου?Κατά τ' άλλα μαμεί και δέρνει :ohyes:
Τίτλος: Απ: The number of the beast...
Αποστολή από: Haritos στις Ιανουάριος 30, 2008, 09:24:46 μμ
Παντως πολυ ωραια δουλεια, ολα τακτοποιημενα και σε ταξη.
Τίτλος: Απ: The number of the beast...
Αποστολή από: Byron στις Ιανουάριος 30, 2008, 09:45:46 μμ
Davide το οικονομικό το έχει ρυθμίσει ο τυ΄πος? Το παρακολουθούσα παλαιότερα, και δεν είχε βγάλει τιμή.
Κάτι για 4 χιλιάρικα έλεγε.... :thnk:
Τίτλος: Απ: The number of the beast...
Αποστολή από: teo46 στις Ιανουάριος 30, 2008, 09:57:28 μμ
πω πω πως παει ετσι τουμπανο!! :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
Τίτλος: Απ: The number of the beast...
Αποστολή από: AKIS KARDITSA στις Ιανουάριος 30, 2008, 11:21:43 μμ
το έχει κάνει κανένας άραγε Ελλάδα?
 :oo! :oo! :oo! :oo!

...κανένας... ;)
(εκτός αν το κρατάει κρυφό!)

Βρε Davide ετοιμάζεις κανένα τουρμπισμένο Mille, γι'αυτό πουλάς τον κινητήρα του Falco????
  ;)   

Δείτε και αυτό

:bye:


 :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl τούμπανο ο τύπος....... :fc21: ο νέος ghostrider σε XL edition....!!!!!!!!!!!!! και με ιταλιάνικο μοτόρι..... :kalo: :kalo: :kalo:
Τίτλος: Απ: The number of the beast...
Αποστολή από: davide στις Ιανουάριος 31, 2008, 12:08:28 πμ
Davide το οικονομικό το έχει ρυθμίσει ο τυ΄πος? Το παρακολουθούσα παλαιότερα, και δεν είχε βγάλει τιμή.
Κάτι για 4 χιλιάρικα έλεγε.... :thnk:

Mπα, ακόμα το ρυθμίζει και απ'ότι κατάλαβα το ρυθμίζει ανάλογα με την ζήτηση που έχει! Δεν δίνει μία φιξ τιμή...
...επίσης αν τα 4.000 ευρώ ισχύσουν, δεν είναι ακούγονται λίγα... :thnk:

Πάντως, αν σε ενδιαφέρει το θέμα, μπορείς να του ζητήσεις τιμή και πότε θα στο έχει έτοιμο μέσα από το site (http://www.spoonvalleyracing.se/index.html) του.
Τίτλος: Απ: The number of the beast...
Αποστολή από: davide στις Ιανουάριος 31, 2008, 12:32:43 πμ
Ρε παιδιά είναι πολύ κοντά γραναζωμένο το μηχανάκι ή είναι ιδέα μου?Κατά τ' άλλα μαμεί και δέρνει :ohyes:

Το γρανάζωμα στο βιντεοκλίπ είναι 15-42
Ο ίδιος ο Σουηδός προτείνει ένα πιο μακρύ γρανάζωμα (16-42)
Τίτλος: Απ: The number of the beast...
Αποστολή από: davide στις Φεβρουάριος 03, 2008, 02:13:39 πμ
Davide το οικονομικό το έχει ρυθμίσει ο τυ΄πος? Το παρακολουθούσα παλαιότερα, και δεν είχε βγάλει τιμή.
Κάτι για 4 χιλιάρικα έλεγε.... :thnk:

Σου έχω νέα... παραθέτω την απάντηση του Σουηδού σε mail που μου έστειλε:

Παράθεση από: Mr.J
Delivery will be in 6-8weeks if everything goes ok. Price is 3500EUR+VAT.
 
You have to buy the supercharger,hoses,injectors and some other stuff for yourself so the
warrenty is in your name, we don't sell any parts from another company. Prices for the rest is somewhere around 2500incVAT if you look at your local dealers.
 
Remember that you have know or do some machining on your engine aswell, we don't do that here at SpoonValley Racing due to the shipping cost of the whole engine is too much compared to the price of having it done at your local workshop. We supply all instructions for install and drawings for machining the shaft and the clutch cover.

Άρα ούτε 7.000 ευρώ δεν φτάνουν... :pray:
Τίτλος: Απ: The number of the beast...
Αποστολή από: nick2ono στις Φεβρουάριος 09, 2008, 11:32:19 πμ
πολυ τουμπανο το εργαλειο !!!!!!! :kalo: :kalo:

να κανω και μια ερωτηση?      απο θεμα αξιοπιστιας τι γινεται?       μηπως αυτη παει περιπατο?

                                            :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:



                                               :ohyes: :ohyes: :ohyes:
Τίτλος: Απ: The number of the beast...
Αποστολή από: davide στις Φεβρουάριος 09, 2008, 12:05:13 μμ
να κανω και μια ερωτηση?      απο θεμα αξιοπιστιας τι γινεται?       μηπως αυτη παει περιπατο?

Γενικά οι μετροπές αυτές, δεν βάζουν ως πρώτη προτεραιότητα την αξιοπιστία του μοτέρ. Από την άλλη, για την συγκεκριμένη μετατροπή δεν έχουν ακουστεί προβλήματα. Υπάρχουν μηχανάκια με 40.000 και 60.000χλμ τα οποία δεν έχουν παρουσιάσει 'κακά' συμπτώματα!
Τίτλος: Απ: The number of the beast...
Αποστολή από: 2STROKE στις Φεβρουάριος 09, 2008, 04:39:15 μμ
to 2005 ειχα διαβασει για ελληνικη R1 τουρμπατη αυτος που το εκανε ηταν αθηνα εαν βρω το περιοδικο θα κοιταξω να δω εαν ειχε λεπτομερειες περι κατασκευης κοστος κλπ
λογικα το κοστος θα ειναι πανω κατω το ιδιο
Τίτλος: Απ: The number of the beast...
Αποστολή από: davide στις Φεβρουάριος 09, 2008, 07:59:30 μμ
to 2005 ειχα διαβασει για ελληνικη R1 τουρμπατη αυτος που το εκανε ηταν αθηνα εαν βρω το περιοδικο θα κοιταξω να δω εαν ειχε λεπτομερειες περι κατασκευης κοστος κλπ
λογικα το κοστος θα ειναι πανω κατω το ιδιο

Αυτό που λες (αν δεν κάνω λάθος), είναι κανονικό τούρμπο. Με την φτερωτή του να γυρνάει με τον αέρα από την εισαγωγή και τα καυσαέρια της εξαγωγής. Κατασκευές σαν αυτήν έχουν γίνει πολλές στην Ελλάδα (σε R1, Fazer, TDM, ZRX, κτλ. κτλ). Το θέμα είναι πως ένα τέτοιου είδους τούρμπο, δεν νομίζω να μπορέσει να λειτουργήσει σωστά στο μοτέρ μας. Θα είναι πολύ απότομο και νευρικό την στιγμή που θα ανεβάζει πίεση.
Αυτό που βολεύει στην περίπτωσή μας είναι  κάτι που να δίνει κίνηση στην φτερωτή μέσο άξονα από τον κινητήρα. ;)
Τίτλος: Απ: The number of the beast...
Αποστολή από: 2STROKE στις Φεβρουάριος 09, 2008, 08:03:46 μμ
κοιτα το οτι θα γινει πιο αποτομο θα γινει επειδη δεν ειμαι μηχανικος θα απαντησω απλα με κοινη λογικη
εμεις θα τραβαμε απο τις 2000 στροφες το τουρμπισμα ενω τα R1 θα πρεπει να πανε στις 4με 5 για να τουρμπισουν οποτε λογικα θα ειναι πολυ νευρικο αλλα πιθανοτατα να υπαρχει τροπος επιλυσης του αποτομο μπαμ που θα γινεται
Τίτλος: Απ: The number of the beast...
Αποστολή από: davide στις Φεβρουάριος 09, 2008, 08:12:56 μμ
κοιτα το οτι θα γινει πιο αποτομο θα γινει επειδη δεν ειμαι μηχανικος θα απαντησω απλα με κοινη λογικη
εμεις θα τραβαμε απο τις 2000 στροφες το τουρμπισμα ενω τα R1 θα πρεπει να πανε στις 4με 5 για να τουρμπισουν οποτε λογικα θα ειναι πολυ νευρικο αλλα πιθανοτατα να υπαρχει τροπος επιλυσης του αποτομο μπαμ που θα γινεται

Υπάρχει και ένα θέμα του δικύλινδρου και τετρακύλινδρου. Ένας μηχνικός θα μπορούσε να μας το εξηγήσει καλύτερα! ;)
Τίτλος: Απ: The number of the beast...
Αποστολή από: CAPOMAN στις Φεβρουάριος 09, 2008, 11:53:09 μμ
Τ ο τούπμπο δε συνιστάται να εφαρμόζεται σε μηχανάκια που μπαίνουν και πίστα ... εκτός και αν κάνου 400άρι μόνο η 1000άρι Λόγω του turbo lag.Αν θέλετε αξιοπιστία και οδηγησημότητα μόνο κομπρέσορα όσο ανοίγεις το γκάζι τόσο παίρνεις.έχω οδηγήσει και τα 2.Καμία σχέση ο κομπρέσορας ιδιαίτερα της Rotrax..

O Πρώην αιμοδότης


Ανδρέας