0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: Σύνδεσμος ανάρτησης
« Απάντηση #90 - : Μάρτιος 24, 2015, 05:49:28 μμ »
3 εκατοστα λεει. Θελω να πιστευω οτι αντιστοιχα εχει κατεβασει και μπροστα.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1414
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +123
Απ: Σύνδεσμος ανάρτησης
« Απάντηση #91 - : Μάρτιος 24, 2015, 06:44:54 μμ »
Τα κίτς είναι για χαμήλωμα ή ύψωση της ουράς 30mm : http://www.ebay.com/itm/like/Aprilia-RSV1000-Mille-Tuono-30mm-Jack-Up-Kit-Dog-Bone-Suspension-Linkages/190535277644?hlpht=true&ops=true&viphx=1&_trksid=p2050601.c100125.m2672&_trkparms=aid%3D555012%26algo%3DPW.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20140212104718%26meid%3Df26017edb5274d579b3f8c56859b81f7%26pid%3D100125%26rk%3D1%26rkt%3D4%26sd%3D190879691039%26clkid%3D4956572374614197897&_qi=RTM2003782

Με κατέβασμα μόνο του μπροστινού κατά 3cm είχα κατανομή βάρους 53% μπροστά με 47% πίσω (μετρημένη). Έστριβε πολύ καλύτερα αλλά το πίσω ήταν πολύ ελαφρύ στο σταμάτημα.

Αφού το κατέβασα και πίσω 3 εκ. υποτίθεται (δεν το μέτρησα) οτι πρέπει να έχω κατανομή σύμφωνα με τον κατασκευαστή 50-50.

Μπροστά είχα βάλει τα κλιπόν (τα οποία έχουν πάχος 2 εκ) επάνω απο την επάνω μάνα συν δύο εγκοπές που μας κάνει περίπου 3 cm αλλά τώρα το έχω ανεβάσει 1 εκ (πλάκα με την επιβάνεια της επάνω μάνας).  Εχω αρκετά καλύτερο σταμάτημα με το πίσω φρένο και λόγω κλιπον δεν σουζάρει τόσο εύκολα.

Τουόνο και ξερό ψωμί ....

*

antoineBiscione

Απ: Σύνδεσμος ανάρτησης
« Απάντηση #92 - : Μάρτιος 24, 2015, 10:37:25 μμ »


Έστριβε πολύ καλύτερα αλλά το πίσω ήταν πολύ ελαφρύ στο σταμάτημα.



Όταν λες ελαφρύ εννοείς ότι σε απότομα φρεναρίσματα είχες "χοροπηδήματα" κ' αστάθειες του πισινού σωστά;


Οι συνδέσμοι που έφτιαξε ο Bill χαμηλώνουν / ψηλώνουν το πίσω μέρος με αποτέλεσμα ν' αλλάζουν την γεωμετρία της μηχανής;

*

Αποσυνδεδεμένος tattoo

  • *****
  • 265
  • Φύλο: Άντρας
    • Sarka Tattoo Machines
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Tuono 1000R Factory
  • Αντιδράσεις: +69
Απ: Σύνδεσμος ανάρτησης
« Απάντηση #93 - : Μάρτιος 25, 2015, 12:14:15 πμ »
οι συνδεσμοι του bill ειναι οπως οι κανονικοι αλλα σε ατσαλι


*

Αποσυνδεδεμένος nick2ono

  • *******
  • 1211
  • Φύλο: Άντρας
  • ειναι αρρωστια το μοτορι!!!
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Σύνδεσμος ανάρτησης
« Απάντηση #94 - : Μάρτιος 26, 2015, 02:06:20 μμ »
έβαλα το 08 τους αμερικάνικους αλουμινένιους συνδέσμους και ησύχασα από αυτό το άχχχος. :ohyes: 

SERRES CIRCUIT LOVER!!!
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6710.0

 επόμενο βήμα να πιάσω το joker...

*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1414
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +123
Απ: Σύνδεσμος ανάρτησης
« Απάντηση #95 - : Μάρτιος 26, 2015, 05:37:10 μμ »


Έστριβε πολύ καλύτερα αλλά το πίσω ήταν πολύ ελαφρύ στο σταμάτημα.



Όταν λες ελαφρύ εννοείς ότι σε απότομα φρεναρίσματα είχες "χοροπηδήματα" κ' αστάθειες του πισινού σωστά;


Οι συνδέσμοι που έφτιαξε ο Bill χαμηλώνουν / ψηλώνουν το πίσω μέρος με αποτέλεσμα ν' αλλάζουν την γεωμετρία της μηχανής;

Φυσικό είναι αν κατεβάσεις το μπροστά 3 εκ να αλλάξει η γεωμετρία και η κατανομή βάρους της μηχανής, ακόμη και οπτικά δείχνει σηκωμένη η ουρά σαν το GSXR.

Το οτι στρίβει με μεγαλύτερη ευκολία εχει να κάνει με το οτι μικραίνει το ίχνος οταν το κατεβάσεις μόνο μπροστά.

Το ελαφρύτερο πίσω γίνεται επειδή η μηχανή μπρουμουτίζει μπροστά και το βάρος γίνεται 53% μπροστά με 47% πίσω. Σε εκκινήσεις και φρεναρίσματα το πίσω σπινάρει εύκολα.

Δεν έχουν αναπηδήσεις αυτά τα μοτόρια με μια πατέντα της Απρίλια που χρησιμοποιεί την υποπίεση της εισαγωγής κατά την επιβράδυνση και απεμπλέκει τον συμπλέκτη προοδευτικά.

Πάντως αν μπορείς να ζήσεις με τοκατέβασμα του μπροστινού μόνο η μηχανή οπτικά δείχνει πολύ επιθετική και πιο όμορφη (ίσως οχι τόσο λειτουργική όμως)

Τουόνο και ξερό ψωμί ....

*

antoineBiscione

Απ: Σύνδεσμος ανάρτησης
« Απάντηση #96 - : Μάρτιος 26, 2015, 10:09:32 μμ »


Έστριβε πολύ καλύτερα αλλά το πίσω ήταν πολύ ελαφρύ στο σταμάτημα.



Όταν λες ελαφρύ εννοείς ότι σε απότομα φρεναρίσματα είχες "χοροπηδήματα" κ' αστάθειες του πισινού σωστά;


Οι συνδέσμοι που έφτιαξε ο Bill χαμηλώνουν / ψηλώνουν το πίσω μέρος με αποτέλεσμα ν' αλλάζουν την γεωμετρία της μηχανής;

Φυσικό είναι αν κατεβάσεις το μπροστά 3 εκ να αλλάξει η γεωμετρία και η κατανομή βάρους της μηχανής, ακόμη και οπτικά δείχνει σηκωμένη η ουρά σαν το GSXR.

Το οτι στρίβει με μεγαλύτερη ευκολία εχει να κάνει με το οτι μικραίνει το ίχνος οταν το κατεβάσεις μόνο μπροστά.

Το ελαφρύτερο πίσω γίνεται επειδή η μηχανή μπρουμουτίζει μπροστά και το βάρος γίνεται 53% μπροστά με 47% πίσω. Σε εκκινήσεις και φρεναρίσματα το πίσω σπινάρει εύκολα.

Δεν έχουν αναπηδήσεις αυτά τα μοτόρια με μια πατέντα της Απρίλια που χρησιμοποιεί την υποπίεση της εισαγωγής κατά την επιβράδυνση και απεμπλέκει τον συμπλέκτη προοδευτικά.

Πάντως αν μπορείς να ζήσεις με τοκατέβασμα του μπροστινού μόνο η μηχανή οπτικά δείχνει πολύ επιθετική και πιο όμορφη (ίσως οχι τόσο λειτουργική όμως)

Ναι το πρόσεξα ότι στα κατεβάσματα δεν έχει αναπηδήσεις σε σημείο που διερωτιέσαι αν είναι με μονόδρομο :D. Ο λόγος που ρώτησα είναι διότι είχα αναπηδήσεις σε δυνατά φρεναρίσματα, πράγμα το οποίο διόρθωσα με αύξηση της απαναφοράς στο πίσω (κλικ δεξιόστροφα κι επιστρέφει τώρα πιο αργα, κ δεν με πετάει μπροστά :D). Αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση κ βγήκαμε λίγο off topic

*

Αποσυνδεδεμένος aristuono

  • *****
  • 327
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: rsv tuono
  • Αντιδράσεις: +36
Απ: Σύνδεσμος ανάρτησης
« Απάντηση #97 - : Απρίλιος 12, 2015, 10:15:44 μμ »
παιδια ερωτηση τωρα εγω. στα τοσα χρονια τελικα εσπασε κανενας σύνδεσμος η απλα ετυχε. γιατι θα ειχε γινει ανακλησει.αν ηταν κατι το οποιο γινοταν συνεχεια.
μηπως τζαμπα τοση αναστατωση?επειδη αμ κοιταξει καποιος τα μαμα και τα μετρηση θα δει ότι είναι παρα πολύ ανθεκτικα και αλουμίνια επειτηδες για να μην οξειδονονται.το αλουμινιο επεισης δεν εχει πορους.

*

antoineBiscione

Απ: Σύνδεσμος ανάρτησης
« Απάντηση #98 - : Απρίλιος 13, 2015, 12:40:33 πμ »
Κοίτα, απ' οτι διαβάζω από τα παιδιά εδώ σε κανενα δεν εχει τύχει (Θεού φυλάξει, μακρυά απο εμας...). Θα πρέπει ομως να υπολογίσουμε το γεγονός ότι, όταν είχε γίνει ο ντόρος τότε πριν χρόνια αρκετοί τόσο από εδώ, οσο κι άτομα στο εξωτερικό το άλλαξαν. Η επιλογή ουσιαστικά είναι δικιά σου, αν κατάλαβα είναι λίγο λαχειο η υποθεση. Υπάρχουν άτομα που οδηγούσαν ολιγον καθως πρέπει κ τους έσπασε σε πολύ λίγα χιλ, όπως κ περιπτώσεις ατόμων οι οποιοι τα τάραξαν στις σούζες κ τις καγκουρίες κ δεν εκαναν κιχ. Προσωπικά δεν ρισκάρω ούτε μισό τοις εκατό κ το κόστος είναι κ τόσο μικρό που δεν το συζητώ καν...

*

Αποσυνδεδεμένος aristuono

  • *****
  • 327
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: rsv tuono
  • Αντιδράσεις: +36
Απ: Σύνδεσμος ανάρτησης
« Απάντηση #99 - : Απρίλιος 13, 2015, 12:57:01 πμ »
σιγουρα η επιλογή είναι του καθενος και σιγουρα οσο καλυτερο τοσο ποιο ασφαλες.αλλα να ξερεις και κατι άλλο.(δεν με ενδιαφερει το κοστος από τους συνδέσμους)με ενδιαφερει ότι θα γινει ποιο βαρια η αισθηση μετα της αναρτησης είναι σιγουρο αυτό.αφου βαραινει το μοχλικο........ είμαι και λιγο βαρυς σαν ανθρωπος.τι να πω δεν μπορει τοσο πολύ τελως παντων θα δειξει.

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Σύνδεσμος ανάρτησης
« Απάντηση #100 - : Απρίλιος 13, 2015, 09:05:13 πμ »
 Αρη το  αλουμινιο  μπορει  να  ειναι  πιο  ελαφρυ οπως  λες , αλλα  μπορει  να  σπασει  και  σαν  αγγουρι  για  πλακα  εαν  φαει κανενα 

 ζορι η  χτυπημα,  ασε που αν  ειναι  χυτα καμια   φορα  ο πορος  μπορει  να μην  φαινεται  δηλαδη  να  ειναι  εσωτερικος  και  εδω  ειναι  που  λεμε  αστοχια  υλικου  :hammer τα  αλλα  τα  ατσαλινα  δεν  οξειδωνονται  και  δεν  εχει  και  τοσο  πολυ  διαφορα  στο  βαρος, δεν  συζηταμε  για 

 την  αντοχη  τους !!! :ohyes: ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 13, 2015, 09:14:39 πμ από Anestis »

*

Αποσυνδεδεμένος aristuono

  • *****
  • 327
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: rsv tuono
  • Αντιδράσεις: +36
Απ: Σύνδεσμος ανάρτησης
« Απάντηση #101 - : Απρίλιος 13, 2015, 05:50:59 μμ »
ποιος σου εχει πει ότι το ατσαλι δεν οξειδώνεται?μονο το ανοξειδωτο ατσαλι δεν οξειδωνετα.και γενικως μονο το τιτανιο και το αλουμινιο.το καλυτερο είναι ο χαλυβας κατεργασίας ο οποιος στα 8 χιλιοστα είναι μασιφ.δεν κοβεται παρα μονο στραβωνει.το ατσαλι δεν στραβωνει κοβεται.και όχι να κανει ανοιγμα απλα στεγνο.δεν αντεχει σε μεγαλες θερμοκρασίες εκτος και αν είναι βαμενο δηλαδη όπως είναι οι αναρτησεις των μοτο.κατα τα αλλα είναι όλα ιδια.για εμενα το καλυτερο είναι ο χαλυβας κατεργασίας η το σιδερο.δεν κόβονται απλα στραβωνουν.αυτα στα λεω όταν εκανα τεχνολογια και αντοχή υλικων από πλαστικο μεχρι και χαρτι.με ανθρωπο ο οποιος ενισχυε σασι αυτοκινητων για να παρουν εγκριση για αγωνιστικη χρηση.αυτα είναι τα μεταλα και ετσι δουλευουν.μην ακουτε το ατσαλι και ενθουσιάζεστε.κολαγαμε αμαξώματα με ατσαλι και σε τουμπα εσπαγε ενώ όλα τα υπολοιπα σιδερα στραβωναν.
επειδή μιλαμε για αστοχια υλικου που το ξερω εγω αν το πλαισιο της μοτο μου είναι οκ?αν μου κοπει(χτυπα ξυλο)και βγω και πω ότι κοπηκε τι θα κανουν ολοι οι υπολοιπο θα πανε και θα φτιαξουν ατσαλινο η θα αρχισουν τις ενισχύσεις?σε καποιους στο εξωτερικο εσπασαν οι σύνδεσμοι επειδή λενε ότι εσπασαν.αν τους ειχαν βγαλει και τους ειχαν τοποθετησει αναποδα?αν σε μια επισκευή τους ειχαν χτυπησει και ειχαν κανει πορο?δεν λεει κατι το εντο όπως δεν λεει και η σουζα γιατι αν ηταν ετσι θα κοβοταν και ο λαιμος.ας μην ειμαστε ρε παιδια τοσο προκατηλημενοι σε κατι.εχουν περασει 10 χρονια δεν θα ειχαν γινει μυνησεις?δεν θα ειχε μαθευτεί παγκόσμιος για την αστοχια υλικου?οτι εγινε με τα gsxrk5-k6.ραγισαν πλαισια κοπηκαν σε μερικους εγιναν μυνησεις ελεγθηκαν και οντως υπηρχε αστονια υλικου οπου εγινε ανακληση.ας ηρεμησουμε λιγο ρε παιδια.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 13, 2015, 06:01:38 μμ από aristuono »

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1173
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +208
Απ: Σύνδεσμος ανάρτησης
« Απάντηση #102 - : Μάιος 11, 2020, 06:57:00 μμ »
Άντε να ξεσηκώσω κι εγώ παλιό θέμα :D

Υπάρχει στην Ελλάδα κάποιο ζευγάρι ή μόνο από af1;Ξέρει κάποιος;

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: Σύνδεσμος ανάρτησης
« Απάντηση #103 - : Μάιος 11, 2020, 06:59:05 μμ »
Υπάρχουν. Τα φτιάχνουνε σε παντογράφο. Πάρε τον Μπιλ τηλέφωνο να σου βρει

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1173
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +208
Απ: Σύνδεσμος ανάρτησης
« Απάντηση #104 - : Μάιος 11, 2020, 07:04:33 μμ »
 :bye:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης