APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSVR / RSVR Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: george_mille στις Οκτώβριος 03, 2008, 10:45:46 πμ
-
Έχει αλλάξει κανείς τον μαμα slave cylinder του συμπλέκτη?
Χαζεύοντας στο e-bay βρήκα αυτό :
slave cylinder (http://cgi.ebay.com/Aprilia-racing-clutch-slave-cylinder-RSV-Mille-1000_W0QQitemZ200259159692QQihZ010QQcategoryZ78417QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1713.m153.l1262)
Αλλά δεν το χω δει και πουθενά αλλού και :hm$ :hm$ :hm$ :hm$
Αντε μπας και δουλέψει ποτέ ο συμπλέκτης.....
-
Για δες και εδώ φίλε...... http://www.italoparts.de/aprilia-clutch-slave-cylinder-black-p-257.html (http://www.italoparts.de/aprilia-clutch-slave-cylinder-black-p-257.html) :bye:
-
Ο NitroArgi φοράει άλλο slave cylinder.
Λέγεται ότι ελαττώνει την πίεση που ασκείς στην μανέτα του συμπλέκτη.
:bye:
-
Για δες και εδώ φίλε...... http://www.italoparts.de/aprilia-clutch-slave-cylinder-black-p-257.html (http://www.italoparts.de/aprilia-clutch-slave-cylinder-black-p-257.html) :bye:
Μιλάμε για τον ίδιο απ 'οτι βλέπω ;)
thanks for the link
Ο NitroArgi φοράει άλλο slave cylinder.
Λέγεται ότι ελαττώνει την πίεση που ασκείς στην μανέτα του συμπλέκτη.
:bye:
Αυτό που με απασχολεί περισσότερο είναι οι μικρότερες τριβές που ίσως
μειώσουν το πρόβλημα της υπερθέρμανης και ίσως εξαλείψουν την ανάγκη
συχνών
συχνών
συχνών (ωχ, κόλλησα :whist:)
εξαερώσεων..
-
Αυτό που με απασχολεί περισσότερο είναι οι μικρότερες τριβές που ίσως
μειώσουν το πρόβλημα της υπερθέρμανης και ίσως εξαλείψουν την ανάγκη
συχνών
συχνών
συχνών (ωχ, κόλλησα :whist:)
εξαερώσεων..
Δεν ελαττώνεται η πίεση στην μανέτα λόγο περιορισμού των τριβών. Απλά έχει μεγαλύτερο έμβολο αυτό το slave cylinder. Άρα δεν θα εξαλίψεις ούτε το πρόβλημα της υπερθέρμανσης, ούτε της εξαέρωσης.
:bye:
-
Δεν ελαττώνεται η πίεση στην μανέτα λόγο περιορισμού των τριβών. Απλά έχει μεγαλύτερο έμβολο αυτό το slave cylinder. Άρα δεν θα εξαλίψεις ούτε το πρόβλημα της υπερθέρμανσης, ούτε της εξαέρωσης.
:bye:
Λες ε? :thnk: :thnk: :thnk:
παντως το OEM slave cylinder είναι απο ενα υλικο εσωτερικα που δημιουργει τριβές πολυ εντονα αισθητες όταν το λύσεις και το δουλέψεις με το χέρι....
-
παντως το OEM slave cylinder είναι απο ενα υλικο εσωτερικα που δημιουργει τριβές πολυ εντονα αισθητες όταν το λύσεις και το δουλέψεις με το χέρι....
Αν λύσεις το OEM και το δουλέψεις με το χέρι, δεν ξέρω κατά πόσο θα σφραγίζει καλά το έμβολο με την φωλιά. .
...και αν αρχίσει και σου τραβάει αέρα θα μείνεις τελείως χωρίς συμπλέκτη! ;)
-
Αν λύσεις το OEM και το δουλέψεις με το χέρι, δεν ξέρω κατά πόσο θα σφραγίζει καλά το έμβολο με την φωλιά. .
...και αν αρχίσει και σου τραβάει αέρα θα μείνεις τελείως χωρίς συμπλέκτη! ;)
Αλλάχθηκε το o-ring ;)
-
Αλλάχθηκε το o-ring ;)
το νούμερο 12..
...και τι έβαλες? μεγαλύτερο? :thnk:
-
Όχι, το μαμά.
Απλά επειδη εδω και ενα χρονο κυνηγαμε την ουρα μας (εξαερώσεις, αλλαγές τρομπας/slave cylinder)
ειπαμε να κανουμε και τιποτα αλλο....
-
Έχει και το AF1 Racing slave cylinder.
Πάντως για να κάνεις σωστή εξαέρωση πρέπει να γίνει από κάτω από το slave προς τα πάνω το κύριο ,πιέζοντας τα υγρά με σύριγγα.
Πάντως σε καινούργιο 2006 μηχανάκι φαίνεται λίγο περίεργο να υπάρχει πρόβλημα και να έχει άγρια επιφάνεια το εσωτερικό του κυλίνδρου το πιο συνηθισμένο είναι να ξεχειλώσει το o-ring. Μήπως χρησιμοποιούσες υγρά μη εγκεκριμένου τύπου !!! :thnk:
Επειδή είναι σε άμεση επαφή με το μοτέρ η θερμοκρασία είναι αρκετά υψηλή οπότε τα υγρά σπάνε μαυρίζουν αρκετά γρήγορα . Αυτό το φαινόμενο αρκετοί πάνε να το αντιμετωπίσουν χρησιμοποιώντας υγρά που αντέχουν σε μεγαλύτερες θερμοκρασίες racing , αλλά που δεν είναι εγκεκριμένα για τα δικά μας εξαρτήματα του συμπλέκτη και έτσι προκαλούν πρόωρες και μεγάλες φθορές. :(
-
DOT 4 χρησιμοποιώ και την τελευταια φορα εβαλα καποια DOT racing της motul...
Όσον αφορα την εξαέρωση..... τι να πω,
όχι με σ΄ριγγα δεν έχει γίνει ποτε αλλα δεν μπορω και να την κανω μονος μου οποτε αρκουμαι σε ό,τι καλύτερο μπορω να βρω εδω (Πάτρα)
thanks για τις απαντήσεις :ohyes: :ohyes:
-
Eγω εχω παρει ποπ-κορν και σε παρακολουθω.............Προφανως δεν λυθηκε τελικα το προβλημα....................δεν αλλαζεις και τον slave, να μας πεις εαν δουλεψει?
-
εγω εχω βαλει ακριβως αυτο που εχει στο λινκ και οντως μαλακωσε αρκετα ο συμπλεκτης.τα υγρα μαυριζουν σε μερικες μερες παλι βεβαια αλλα ο συμπλεκτης παραμενει μαλακος.σε σχεση με το μαμα ειναι πολυ καλυτερα παντως αλλα και εγω αλλαζω τα υγρα καθε 3 μηνες το πολυ.
-
α και κατι ακομα να σου πω.οτι υγρα και να βαλεις απλα θα το κανεις χειροτερα πιστεψε με δοκιμασα αρκετα.βαλε αυτα που λεει ο κατασκευαστης βαλε και το εμβολακι αυτο απο ebay και απλα αλαζε τα υγρα ανα 3 μηνες και ο συμπλεκτης θα δουλευει αρκετα καλα.
-
Μα αυτά προτείνει ο κατασκευαστής, DOT4 :thnk: :thnk:
Eγω εχω παρει ποπ-κορν και σε παρακολουθω.............Προφανως δεν λυθηκε τελικα το προβλημα....................δεν αλλαζεις και τον slave, να μας πεις εαν δουλεψει?
Θες να ψαχτω εγω για να σου βρω λύση πουλάκι μου ε????
-
Θες να ψαχτω εγω για να σου βρω λύση πουλάκι μου ε????
Μπα..........αστο θα σε φτιαξω εγω ;)