APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSVR / RSVR Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: ΤΑΣΟΣ στις Νοέμβριος 13, 2006, 10:40:37 μμ

Τίτλος: SERVICE ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ OHLINS ΓΙΑ MILLE
Αποστολή από: ΤΑΣΟΣ στις Νοέμβριος 13, 2006, 10:40:37 μμ
Εχει κανει κανεις αλλαγη λαδιου και σερβις τις μπουκαλες στο μιλε? Τι λαδι χρησιμοποιουμε ? το βιβλιο προτεινει 5w ohlins καπου διαβασα ομως οτι αλλαξε συμπεριφορα το μηχανακι και προτεινουν το ohlins r&t.
Εμπειρια κανεις?
Τίτλος: Re: SERVICE ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ OHLINS ΓΙΑ MILLE
Αποστολή από: backys στις Νοέμβριος 13, 2006, 11:01:17 μμ
Εχω κανει πριν απο 4000χλμ στον Αναστασιαδη στην Κατεχακη που ειναι εξουσιοδοτημενος Ohlins.
Αν το κανεις μονος σου οτι και μαρκα να βαλεις δουλευει αλλα μη παιξεις με το ιξωδες αν δεν εισαι σιγουρος.
Αν το δωσεις αλλου Μη πας στον KShock. Ειναι καλος για off road αναρτησεις αλλα εχω ακουσει τα χειρωτερα απο στρηταδες.
Επισης παιζει και Revavling kit της ohlins με την ονομασια SBK και αλλαζει τα εσωτερικα φυσιγγια με τα ιδια που φοραει το SBK πιρουνι(10.000€!!!!)
Τωρα αν το βρεις στην Ελλαδα σφυρα μου το και σε 'μενα...
Τίτλος: Re: SERVICE ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ OHLINS ΓΙΑ MILLE
Αποστολή από: harlek στις Νοέμβριος 13, 2006, 11:04:52 μμ
Παράθεση

backys έγραψε:
Εχω κανει πριν απο 4000χλμ στον Αναστασιαδη στην Κατεχακη που ειναι εξουσιοδοτημενος Ohlins.


...καλά και "εξουσιοδοτημένος Aprilia" είναι, αλλά αυτό αποδείχθηκε ότι δεν σημαίνει τίποτα....
Τίτλος: Re: SERVICE ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ OHLINS ΓΙΑ MILLE
Αποστολή από: backys στις Νοέμβριος 13, 2006, 11:14:54 μμ
ελα ντε...
Τίτλος: Re: SERVICE ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ OHLINS ΓΙΑ MILLE
Αποστολή από: ΤΑΣΟΣ στις Νοέμβριος 14, 2006, 10:36:06 μμ
Εχει κανεις πειραματιστει με τις ρυθμισεις?
Τίτλος: Re: SERVICE ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ OHLINS ΓΙΑ MILLE
Αποστολή από: vakis στις Νοέμβριος 22, 2006, 07:32:02 μμ
na to riksis 3 grames mprosta tha ginei poli poio koftero
Τίτλος: Re: SERVICE ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ OHLINS ΓΙΑ MILLE
Αποστολή από: ΤΑΣΟΣ στις Νοέμβριος 22, 2006, 09:22:06 μμ
Πολυ ειναι το βιβλιο λεει να φαινονται 4 εγκοπες max
Τίτλος: Re: SERVICE ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ OHLINS ΓΙΑ MILLE
Αποστολή από: backys στις Νοέμβριος 22, 2006, 10:08:19 μμ
Παράθεση

sanguini1 έγραψε:
na to riksis 3 grames mprosta tha ginei poli poio koftero



Εγω το εχω στις 4,5 γραμμες και ολα καλα. μονο στα πολυ αργα ''τραβαει'' προς το εσωτερικο της στροφης.
Τίτλος: Re: SERVICE ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ OHLINS ΓΙΑ MILLE
Αποστολή από: S-T στις Νοέμβριος 23, 2006, 10:06:34 πμ
Παντος ή οhlins στο site της, για το πιρουνι μας (FG43) λέει να χρησιμοποιειται μόνο R&T.

Eπισης, το mille κατα 99,9% φοράει το ιδιο μπροστινό με το R1SP, εχουν καποια μικροδιαφορά στους ρυθμιστές (θεση) αλλα αποτι διάβασα στο Aprilia forum τα αμερικανάκια οταν ειχαν καποιο προβλημα με φλάτζες αγοραζαν απο γιαμάχα (με άμεση παράδοση και μικροτερο κοστος κιόλας).

Στο παρακατω λινκ υπάρχει ένα κιτ με βαλβίδες κλπ για την βελτίωση του μπροστινου του SP (μολις 1800 Ευρωπουλα :-D ) που όπως ειπα λογικά θα κανει ΚΑΙ στο δικό μας.

Εχω στείλει μέιλ και περιμένω απάντηση, θα σας ενημερωσω ;-)

Upgrade Kit R1SP Front Fork (http://www.ohlins.nl/index.php?langID=1&siteArea=models&brandID=3&catID=80&prodID=511&modelID=874)
Τίτλος: Re: SERVICE ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ OHLINS ΓΙΑ MILLE
Αποστολή από: στις Νοέμβριος 24, 2006, 03:50:03 πμ
Φίλε οτι και να κάνεις με τις πλάκες ή τα λάδια στο πίρούνι, το χρόνο σου στις Σέρρες δεν τον κατεβάζεις. Πρέπει να αρχίσεις να παραδειγματίζεσαι από τους φίλους σου που ξέρουν να καθυστερούν τα φρένα. :-D
Τίτλος: Re: SERVICE ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ OHLINS ΓΙΑ MILLE
Αποστολή από: Dimitrios στις Νοέμβριος 28, 2006, 12:17:45 πμ
Θα χρειαστει πολυ ψαξιμο καποιος για να σεταρει σωστα το ολινς μπροστα για σοβαρη χρηση πιστας

Ακομα και με αναβατη 80 κιλων και σωστα ρυθμισμενο sag στα δυο ακρα το πιρουνι τερματιζει στα δυνατα φρενα (πιστα παντα)

Φαινεται οτι η σταθμη του λαδιου στα καλαμια ειναι χαμηλη απο το εργοστασιο και θα χρειαστει να προστεθει λαδι

Βεβαια καλυτερα θα ηταν να αγορασει καποιος τα αναβαθμισμενα σωθικα που δινει η ολινς αν μπορει και θελει να πληρωσει ενα σεβαστο ποσο

Οσο αναφορα τη γεωμετρια θα προτεινανα σηκωσει καποιος το πισω μερος και οχι να κατεβασει το μπροστα

Οι αμερικανοι υποστηριζουν οτι το μηκος του αμορτισερ πρεπει να ειναι 318χιαπο 311+/-2χιλ που ειναι απο το εργοστασιο, αλλα κατα τη γνωμη μου αυτο ειναι πολυ,εχω δοκιμασει διαφορα υψη πισω και νομιζω οτι τα 315 η και 316
χιλ ειναι πιο ισορροπημενη επιλογη
Τίτλος: Re: SERVICE ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ OHLINS ΓΙΑ MILLE
Αποστολή από: S-T στις Νοέμβριος 28, 2006, 10:25:30 πμ
Ελαβα μια απάντηση σε ενα απο τα δυο e-mail που έστειλα... ενα στην αντιπροσωπεία ohlins στην ολλανδία και ενα στα κεντρικά.

Η ερωτηση ηταν βασισμενη στη συζητηση που ειχα με τον ντιμντοκ που μου ειπε οτι τερματιζουν και οτι θέλουν ψάξιμο μετα απο σχόλειο φιλων οτι το μπροστινό μου ειναι σουπα αλλα χωρίς να μπορουν να προσδιορισουν το πρόβλημα. Εμενα παντος μου φαινεται ΟΚμ ειδικα μετα απο του CBR600F4.

Tους ειπα λοιπόν οτι μπαινω πιστα και ισως χρησιμοποιησω την μηχανη σε κάποιους αγωνες στο μέλλον, αλλα εχω προβλημα με το μπροστινό οτι τερματιζει στα  δυνατά φρένα με σωστά ρυθμισμένα τα σαγκ κλπ... και αν ταιριάζει και θα βοηθούσε το κιτ απο το SP ή αν έχουν καποια άλλη λυση να προτείνουν για την βελτίωση.

Η Ολλανδία απάντησε και λέει...

Παράθεση

Hello Stavros,
 
For the R1 SP Öhlins fork is a cartridge kit available. Because this is newer type of fork compare to the one in your Aprilia the cartridge kit won't fit your fork.
 
What you could do is to fit stiffer fork springs, 10 or 10.5 N/mm. These are 121.60 euro for as set.
 
Best regards,
 
Willem Kroon


Την ερωτηση στα κεντρικά την έστειλα μετα την απάντηση των Ολλανδων, μπας και αυτοι έχουν διαφορετική άποψη ή κατι άλλο να προτείνουν.
Όπως ειπα απάντηση δεν έχω λάβει ακόμα (και ουτε περιμένω  :-D  )
Τίτλος: Re: SERVICE ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ OHLINS ΓΙΑ MILLE
Αποστολή από: S-T στις Ιανουάριος 23, 2007, 12:47:21 μμ
Σε συνέχεια του ποστ... ψαχνοντας νετ βρηκα εταιρείες που βγάζουν κιτ βελτιωσης για το ohlins... πληρες ή βαλβίδες ή Ελατηρια, οτι γουτάρει η ψιχούλα σας για το ριμάδι το μπροστινό που πιάνει πατο και απο αισθηση πάσχει.

Τουτα ειναι απο αγγλία και λενε πολυ καλα λογια τα αγγλάκια..
Κ-Tech (http://www.k-tech.uk.com/)

Τουτα τα συνηστουν τα αμερικανάκια..
Traxion (http://www.traxxion.com/)


Καποιο παλικαρι απο Αμερικη επισης χρησιμοποιησε ενα κιτ της ohlins, όπως τα γράφει...

[color=CC0000]"The Ohlins part number is:

03200-25
FG piston kit 025
goes for about $325"[/color]

Εγω σε αυτο που καταληγω ειναι να βαλω το κιτ της k-tech με 235 λιρες, εκτος του οτι ειναι απο αγγλια και ποιο ευκολα θα ερθει εδω, οχι τελωνεία κλπ, απο το σαιτ τους με πείθουν περισσότερο.

Μετα ίσως και ενα λιγο ποιο σκληρο ελατηριο όπως μου προτειναν απο την Ohlins, αλλα αυτο αφου δω πρωτα συμπεριφορά με βαλβίδες μονο και το υπάρχον ελατήριο, ετσι και αλλιως 65 κιλά ανθρωπός ειμαι :D και ουτε να φρένα τα "στηβω"

Με τα λάδια δεν θα παιξω ή λυση δεν μου ακουγεται με τις φτωχές μου γνωσεις καλη... ποια η διαφορά να τερματιζει το μπροστινο απο μονο του ή απο λαδι... νομίζω οτι προσθετοντας παραπανω λάδι, κόβεις κατι απο την διαδρομή της ανάρτησης ναι μεν δεν τερματιζει απο διαδρομη αλλα τερματιζει στο παραπανω λαδι.
Αν το καταλαβαινω λάθος ας με διορθωσει κάποιος.
Τίτλος: Re: SERVICE ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ OHLINS ΓΙΑ MILLE
Αποστολή από: ΤΑΣΟΣ στις Ιανουάριος 26, 2007, 08:01:06 μμ
Υπαρχουν νεωτερα?
Τίτλος: Re: SERVICE ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ OHLINS ΓΙΑ MILLE
Αποστολή από: bill στις Ιανουάριος 26, 2007, 11:49:23 μμ
Παράθεση

S-T
Με τα λάδια δεν θα παιξω ή λυση δεν μου ακουγεται με τις φτωχές μου γνωσεις καλη... ποια η διαφορά να τερματιζει το μπροστινο απο μονο του ή απο λαδι... νομίζω οτι προσθετοντας παραπανω λάδι, κόβεις κατι απο την διαδρομή της ανάρτησης ναι μεν δεν τερματιζει απο διαδρομη αλλα τερματιζει στο παραπανω λαδι.
Αν το καταλαβαινω λάθος ας με διορθωσει κάποιος.quote]



το παραπανο λαδι στην μπουκαλα δεν μειωνει την διαδρομη της αναρτησης μιας και η σκληροτητα που δινει η περισοτερη ποσοτητα λαδιου ειναι απο τον λιγοτερο χωρο που αφηνει μεσα στην "μποτα" για την συμπιεση του "εγκλωβισμενου" αερα

εαν αλαξεις και την ρευστοτητα απο 5W που δινει η ohlins σε 7,5W η 10W ,σε συνθετικο παντα, θα χεις και την δυνατοτητα να "παιξεις" και σημαντικα με τον χρονο βυθισματος απο την  βιδα ρυθμισης της συμπιεσης
Τίτλος: Re: SERVICE ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ OHLINS ΓΙΑ MILLE
Αποστολή από: ΤΑΣΟΣ στις Ιανουάριος 30, 2007, 12:04:51 πμ
Σεμενα παντως δεν τερματιζει το μπροστινο παρολο που το εφερα στις 4 εγκοπες απο 3 που ειναι, μονο που εγινε αρκετα νευρικο και αναγκαστηκα να αυξησω αποσβεση και προφορτιση μπροστα για να μην αναπηδα το πισω στην Κ1 στις σερρες.Α ξεχασα εβαλα πίσω 180 λαστιχο.
Παντως δεν ειμαι ευχαριστημενος με τις ρυθμισεις γενικα.
Εχει κανεις κατασταλαξει για ρυθμισεις πιστα 78κιλα ατομο?
Τίτλος: Re: SERVICE ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ OHLINS ΓΙΑ MILLE
Αποστολή από: S-T στις Ιανουάριος 30, 2007, 10:03:32 πμ
Παράθεση

bill έγραψε:
Παράθεση

S-T
Με τα λάδια δεν θα παιξω ή λυση δεν μου ακουγεται με τις φτωχές μου γνωσεις καλη... ποια η διαφορά να τερματιζει το μπροστινο απο μονο του ή απο λαδι... νομίζω οτι προσθετοντας παραπανω λάδι, κόβεις κατι απο την διαδρομή της ανάρτησης ναι μεν δεν τερματιζει απο διαδρομη αλλα τερματιζει στο παραπανω λαδι.
Αν το καταλαβαινω λάθος ας με διορθωσει κάποιος.



το παραπανο λαδι στην μπουκαλα δεν μειωνει την διαδρομη της αναρτησης μιας και η σκληροτητα που δινει η περισοτερη ποσοτητα λαδιου ειναι απο τον λιγοτερο χωρο που αφηνει μεσα στην "μποτα" για την συμπιεση του "εγκλωβισμενου" αερα

εαν αλαξεις και την ρευστοτητα απο 5W που δινει η ohlins σε 7,5W η 10W ,σε συνθετικο παντα, θα χεις και την δυνατοτητα να "παιξεις" και σημαντικα με τον χρονο βυθισματος απο την  βιδα ρυθμισης της συμπιεσης


Για να μαθαινω... η διαδρομη του μπροστινου ειναι 120, οι συστασεις των αμερικάνω στο aprilia forum ειναι να βάλουμε λαδι τοσο ωστε να μεινει κενό στην μπουκάλα 100 ή 95 με το ελατηριο έξω!!! δηλ αν θα μπει το ελατηριο θα μεινει για αερα 60? πες 60.... οταν εχεις αέρα 60 ο οποίος θα συμπιεστει και αυτος αντε 2/3 σε ενα φρενάρισμα, το λαδι δεν συμπιεζεται... η διαδρομη της ανάρτησης ποια θα ειναι? 40?

Εκτος και αν το λαδι, κατα την συμπίεση-εκτονωση μεταφερται σε διαφορετικούς θαλάμους. (Ισως ενα διάγραμμα, μια φωτό να με βοηθουσε να κατανοήσω καποια πραγματα ευκολότερα)
Παντος η Ohlins στο manual της ανάρτησης έχει ενα διάγραμμα με την συμπεριφορά της αναρτησης με διαφορετικές ποσσοτητες λαδιου και στο διαγραμμα παιζουν απο 150 με 190 κενό αέρος.

Για το ιξόδες το γνωριζα και το εχω στα υπόψιν...
Να σημειωσω οτι αναρτησεις τις εχω μαμα, δεν εχω πειράξει τιποτα γιατι εμένα μου φαινονται τζαμι, ειδικα μετα του CBR που ειχα και ηταν σουπα :D , ισως λίγο μαλακές... αλλα δεν τερματιζω.
Αλλα με εβαλαν σε σκεψεις με τις αναρτησεις οταν 2 παιδιά πηραν βολτα το Mille στην πίστα και μου είπαν τα ιδια, οτι το μπροστινό μου ειναι ασαφές  :roll:
Τίτλος: Re: SERVICE ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ OHLINS ΓΙΑ MILLE
Αποστολή από: ΤΑΣΟΣ στις Ιανουάριος 31, 2007, 01:06:49 πμ
Εχω ενα αρθρο απο το power bikes ξενο αρθρο για ρυθμισεις του 04 δρομου/πιστας :

ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.
ΠΡΟΦΟΡΤΙΣΗ 9,5mm να φαινονται
ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ  8mm
ΣΥΜΠΙΕΣΗ 1/2 στροφη εξω απο το τερμα

ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.
ΠΡΟΦΟΡΤΙΣΗ 6γραμμες να φαινονται
ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ 1 στροφη εξω απο το τερμα
ΣΥΜΠΙΕΣΗ 1/2 στροφη εξω απο το τερμα

πιεσεις πιστα 31/31, δρομου 31/36

Δες μηπως σε βολεψουν
Τίτλος: Απ: SERVICE ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ OHLINS ΓΙΑ MILLE
Αποστολή από: factory στις Φεβρουάριος 15, 2007, 10:06:28 μμ
Athens k-shop νομίζω λέγεται 160 euro λάδια τσιμούχες. Κάνει λέει και τις αναρτήσεις αγωνιζόμεν στο πανελλήνιο όπως τον αδερφών σινιόρι. Τις έστειλα μετά από 1 βδομάδα τις είχα πίσω.Ούτε μια γρατσουνιά επάνω. Αλλα αυτές οι ρυθμίσεις είναι μπελάς.Πριν γυρνούσα 1.29.00 serrres και τώρα ακόμα ψάχνομαι γύρο στο 1.31.000. Το pan είναι να ρυθμίσεις sag να βάλεις μαμά ρυθμίσεις και μετά να πειραματιστείς. Χαιρετίσματα στον φίλο "ΤΟΥΝΑΤΟ". bye

factory αν εχεις την καλοσυνη προσπάθησε να μην γραφεις με greeklish  :bye:
Τίτλος: Απ: Re: SERVICE ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ OHLINS ΓΙΑ MILLE
Αποστολή από: backys στις Φεβρουάριος 16, 2007, 09:02:40 πμ
Εχω ενα αρθρο απο το power bikes ξενο αρθρο για ρυθμισεις του 04 δρομου/πιστας :

ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.
ΠΡΟΦΟΡΤΙΣΗ 9,5mm να φαινονται
ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ  8mm
ΣΥΜΠΙΕΣΗ 1/2 στροφη εξω απο το τερμα

ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.
ΠΡΟΦΟΡΤΙΣΗ 6γραμμες να φαινονται
ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ 1 στροφη εξω απο το τερμα
ΣΥΜΠΙΕΣΗ 1/2 στροφη εξω απο το τερμα

πιεσεις πιστα 31/31, δρομου 31/36

Δες μηπως σε βολεψουν
Μηπως γραφει και αν κατεβασαν τιμονοπλακα η σηκωσαν το πισω μερος?
Τίτλος: Απ: Re: SERVICE ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ OHLINS ΓΙΑ MILLE
Αποστολή από: dimdoc στις Φεβρουάριος 19, 2007, 12:49:11 μμ
[Μηπως γραφει και αν κατεβασαν τιμονοπλακα η σηκωσαν το πισω μερος?

Γενικα για το  Μille συνισταται να σηκωσεις λιγο το πισω μερος με το ρυμιστη που εχει πανω το ohlins. Αυτοι μιλουν για σηκωμα 5-6χιλιοστα, το δοκιμασα και μου φανηκε πολυ, κατεληξα στα 3χιλιοστα ψηλοτερα απο το στοκ (το στοκ ειναι 313+/-0,5χιλ)