APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSVR / RSVR Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: delta1098 στις Απρίλιος 13, 2010, 11:12:07 πμ
-
Προσφατα αγορασα ενα RSV1000R '05 ,ποτε δεν ειχα κολλημα με τα αλογα ηθελα ενα μηχανακι να εχει δυναμη αξιοποιησημη παντου να ειναι v2 καλο στησιμο-φρενα και οπωσδηποτε ιταλικο.
Οι επιλογες 2 aprilia-ducati.Eχω περασει και απο τις 2 εταιριες και το ducati το εχω ακομα.Βρισκοντας λοιπον το rsv σε καλη τιμη και κατασταση δεν το πολυσκεφτηκα.
Εντυπωσεις:
1.προκειται για πυραυλο εδαφους εδαφους ,δεν εχει το τρελο γκαζι που εχουν τα τετρακυλινδρα (ουτε και του 1098-1198) αλλα αυτο το καταλαβαινεις μονο σε ευθειες και δε με ενοχλει κιολας.Η δυναμη ειναι πληρως αξιοποιησημη και μπαινει στο δρομο πολυ ομορφα.Το καταλαβαινεις στις εξοδους οπου βγαινει απιστευτα γρηγορα και απολυτα σταθερα.Ενα θεματακι υπαρχει μονο ΘΕΛΩ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΣΤΑΜΠΙΛΙΖΑΤΕΡ ΤΙΜΟΝΙΟΥ αφου σε δυνατο χουφτωμα ελαφρωνει πολυ το μπροστινο και γινεται πολυ νευρικο ειδικα αν εχει καποιες ανωμαλιες το οδοστρωμα η κατασταση χειροτερευει.Με το σταμπιλιζατερ θα ειναι ενα ποιημα πιστευω.
2.Πεφτει αρκετα ευκολα με λιγη προσπαθεια παρολο που φοραω τα απλα dunlop qualifier τα οποια δεν φημιζονται για την γρηγορη κορωνα τους.Με καλυτερο λαστιχο θα ειναι παιχνιδι.Μεσα στη στροφη εχει ολα τα χαρακτηριστικα ιταλιδας και κραταει σαν τρενο χωρις κουνηματα και φλυαριες.
3.Εχω ενα ψιλοθεματακι με τα φρενα (καλα το πισω το ξεχναμε αλλωστε εχω συνηθισει τοσα χρονια με το ducati)πασχουν λιγο απο θεμα αισθησης και διαρκειας,αλλα μαλλον ειναι απο τα τακακια..εχετε κατι να προτεινεται?
Σε λιγο καιρο θα μπουν εξατμισεις φιλτρο χαρτης και θα αφαιρεθει και το βαρος του βολαν για να παρουμε το κατιτις παραπανω.
Τρελο πακετο ειναι να ρυθμισεις το πισω αμορτισερ ..θα βρω κανεναν πιτσιρικα να μου το κανει.
Αυτα προς το παρον keep u posted for updates!!
-
Καλοταξιδο το rsv , ;)
-
συνειδητοποιημένος και οχι ''γκρινιάρης'' με την επιλογή σου...χα ! καλό και σπάνιο αυτό θα ελεγα.. καλά χιλιομετρα..καλορίζικη...
τα φρενα τα μπροστινά νομίζω ειναι πολύ καλά.. για το πισω...τα ''γνωστα''.. αλλά ανα ψαχτεις με διαφορες μαρκες τακακια / σωστες + τακτικες εξαερωσεις κτλ..κτλ.. βελτιώνεται....
Καλές βόλτες :bye:
-
Καλοταξιδος φιλαρακι... :kalo:
-
Καλως ορισες και απο εδω :bye: :bye: :bye:
Φανταζομαι οτι μιλας για το rsv-r σε ΜΑΜΑ κατασταση.
Τσεκαρε τα ελατηρια να ειναι για το βαρος σου και κοιταξε το μπροστινο να εχει λιγο πιο χοντρα λαδια. Αποσο εχω διαβασει, τα showa θελουν το κατι της τους, αν και εγω, σε τουονο, ΟΥΔΕΠΟΤΕ αισθανθηκα ασχημα πανω του (με μαμα stab και χοντρυτερο λαδι στο μπροστινο) παροτι ειμαι στα 115 κιλα.
Με τις εξατμισεις και την τελευταια αναβαθμιση του χαρτη, θα δεις μεγαλη διαφορα, μιας και το μηχανακι ειναι αρκετα πνιγμενο απο μαμα. Με το βολαν, δεν θα κερδισεις αλογα, θα δεις να ανεβαζει λιγο πιο γρηγορα στροφες, αλλα θα χασεις σε ξεκινημα απο σταση, υψηλες τελικες και μεγαλυτερο φρενο απο τον κινητηρα στο κλεισιμο του γκαζιου.
ριξε μια ματια στα sticky θεματα της κατηγοριας για rsv ;)
-
καλως ορισες και καλα χιλιομετρα με το μοτορι ;) ;) ;)
-
καλοριζικο το εργαλειο!
-
για τακακια δοκιμασε carbon loreign sbk5 .εμεινα πολυ ευχαριστημενος .αν και ειναι και θεμα γουστου,αυτα απο εμενα ...α και καλοριζικο
-
ευχαριστω πολυ παιδια θα δοκιμασω καποια πραγματακια και βλεπουμε.. :kalo:
-
Καλως ορισες και απο εδω :bye: :bye: :bye:
Φανταζομαι οτι μιλας για το rsv-r σε ΜΑΜΑ κατασταση.
Τσεκαρε τα ελατηρια να ειναι για το βαρος σου και κοιταξε το μπροστινο να εχει λιγο πιο χοντρα λαδια. Αποσο εχω διαβασει, τα showa θελουν το κατι της τους, αν και εγω, σε τουονο, ΟΥΔΕΠΟΤΕ αισθανθηκα ασχημα πανω του (με μαμα stab και χοντρυτερο λαδι στο μπροστινο) παροτι ειμαι στα 115 κιλα.
Με τις εξατμισεις και την τελευταια αναβαθμιση του χαρτη, θα δεις μεγαλη διαφορα, μιας και το μηχανακι ειναι αρκετα πνιγμενο απο μαμα. Με το βολαν, δεν θα κερδισεις αλογα, θα δεις να ανεβαζει λιγο πιο γρηγορα στροφες, αλλα θα χασεις σε ξεκινημα απο σταση, υψηλες τελικες και μεγαλυτερο φρενο απο τον κινητηρα στο κλεισιμο του γκαζιου.
ριξε μια ματια στα sticky θεματα της κατηγοριας για rsv ;)
Συμφωνω απολυτα :kalo: :thup1: :thup1:
Θα προσθεσω οτι ειναι προτιμοτερο και καλυτερο για τη μοτο σου αντι να βγαλεις το βαρος του βολαν, να βαλεις πισω γραναζι με 2 δοντια παραπανω.
Οσον αφορα τα τακακια, θα ηταν πιο συνετο να αχοληθεις αφου εχεις σεταρει το μπροστινο σου με πιο παχυρευστο λαδακι (15W). Στους μαμα τους δισκους προτιμησε τα μαμα τακακια και υγρα φρενων Shell ή Bell Ray DOT 5.1.
Αν θελεις να πας σε carbon lorain θα ηταν προτιμοτερο να αλλαξεις και δισκους σε Galfer ή Braking.Αποδιδουν πολυ καλυτερα.
:a018 στο V2 Club και στην ροπάτη ζωη (αν και πιστευω οτι κατι ξερεις αφου ειχες Ducati)
:bye: :bye:
-
Θα προσθεσω οτι ειναι προτιμοτερο και καλυτερο για τη μοτο σου αντι να βγαλεις το βαρος του βολαν, να βαλεις πισω γραναζι με 2 δοντια παραπανω.
O λογος? :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
και υγρα φρενων Shell ή Bell Ray DOT 5.1.
Τα Motul RBF600 DOT4 δεν ειναι καλα? :thnk: :thnk: :thnk:
-
O λογος? :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
Για καλυτερα "μπαμ" που λεει το παλικαρι.....
.........ειναι πιο ασφαλες , κατα την γνωμη μου, να αλλαξει κανεις γραναζι παρα να αφαιρεσει κατι απο το μοτερ.
Τα Motul RBF600 DOT4 δεν ειναι καλα? :thnk: :thnk: :thnk:
Δεν τα εχω δοκιμασει και δεν ξερω....πιθανον να ειναι εξ'ισου καλα
-
Για μενα ειναι διαφορετικη εννοια η ευστροφια του μοτερ με την αλλαγη σχεσων γραναζωματος.
και φανταζομαι οτι ο φιλος προερχεται απο ενα φορουμ με αγωνιζομενους (με ducati) που αρκετοι απο δαυτους εχουν αφαιρεσει ολοκληρο το βολαν και το αντικατεστησαν με ενα, για τα απολυτως απαραιτητα, οποτε κατι παραπανω θα ξερει/ακουσει
Μακη, μην ξαναλεμε τα ιδια :blus:
Το RBF εχει υψηλοτερο σημειο βρασμου απο τo πολλα 4αρια και 5.1 υγρα, και μαλιστα ειναι DOT4, αυτο δηλαδη που προτεινουν ολοι οι κατασκευαστες
-
Θα προσθεσω οτι ειναι προτιμοτερο και καλυτερο για τη μοτο σου αντι να βγαλεις το βαρος του βολαν, να βαλεις πισω γραναζι με 2 δοντια παραπανω.
Δεν θελω να το κοντινο το μηχανακι μια χαρα μου φαινονται οι σχεσεις,το βολαν θα το βγαλω για λιγη παραπανω ευστροφια και εφοσον αφαιρειται με 6 βιδες why not?
Με τα λαδια θα πειραματιστω,μην φανταστειτε οτι εχω προβλημα ετσι οπως ειναι το μηχανακι γενικα, απλα θα ηθελα καποια πραγματακια λιιιγο διαφορετικα σε δουλια να βρισκομαστε δηλαδη.
-
Για μενα ειναι διαφορετικη εννοια η ευστροφια του μοτερ με την αλλαγη σχεσων γραναζωματος.
και φανταζομαι οτι ο φιλος προερχεται απο ενα φορουμ με αγωνιζομενους (με ducati) που αρκετοι απο δαυτους εχουν αφαιρεσει ολοκληρο το βολαν και το αντικατεστησαν με ενα, για τα απολυτως απαραιτητα, οποτε κατι παραπανω θα ξερει/ακουσει
Ακριβως οπως τα λες φιλε στο ducati εχω βαλει βολαν 200 γραμμαριων.
-
Δεν θελω να το κοντινο το μηχανακι μια χαρα μου φαινονται οι σχεσεις,το βολαν θα το βγαλω για λιγη παραπανω ευστροφια και εφοσον αφαιρειται με 6 βιδες why not?
Με τα λαδια θα πειραματιστω,μην φανταστειτε οτι εχω προβλημα ετσι οπως ειναι το μηχανακι γενικα, απλα θα ηθελα καποια πραγματακια λιιιγο διαφορετικα σε δουλια να βρισκομαστε δηλαδη.
Οκ .... Συγγνωμη αν ημουν καπως καταπιεστικος κι απολυτος
Have fun tuning and riding it :kalo:
:bye: :bye:
-
Οκ .... Συγγνωμη αν ημουν καπως καταπιεστικος κι απολυτος
Have fun tuning and riding it :kalo:
:bye: :bye:
φιλε ουτε καταπιεστικος ησουν ουτε απολυτος και δεν υπαρχει κανενας απολυτος λογος να ζητας συγνωμη.
Απλα ειπες τη γνωμη σου κι ευχαριστω,αλλωστε γι αυτο ποσταρουμε για ανταλλαγη αποψεων :kalo:
-
καλοριζικο φιλε και να το χαιρεσε !!!!!!!
:bye: :bye: :bye: